2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

IZRAEL: Zemí otřásla vražda

Ve čtvrtek (7/2) večer byla v lese v jeruzalémské lokalitě Ein Yael nedaleko Biblické zoo nalezena mrtvá mladá dívka. Tělo neslo stopy násilí. Původní podezření se potvrdilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ticháček 14.2.2019 21:06

Re: O tomhle pan Stejskal

V některých ano. V některých takových zemích mají i jakési funkce. Jenže nějak se stalo, že nemají ty pravomoce, které jsou s jejich postavením v korelací. Takže je sice krásné, że někde v Íránu existuje ministryně něčeho, ale ta krása zmizí, když dojde na lámání chleba. A juž má paní ministryně o něco méně pravomocí, nežli její vrátný.

P. Sinclair 14.2.2019 19:22

Re: O tomhle pan Stejskal

Máte pravdu, já to druhou část věty zamotal a chtěl jsem napsat, že ne všude...

P. Novak 14.2.2019 17:05

Re: O tomhle pan Stejskal

"Bohužel je pravdou, že někteří lidé vedou často diskuze a přitom o tématu nic neví."

Tohle na vas sedi presne. Tak alespon jste sebekriticky.

P. Novak 14.2.2019 14:16

Re: O tomhle pan Stejskal

http://www.chovani.eu/islamske-zeme/c133

"Islám je velmi silným náboženstvím, které prostupuje nejen soukromou, ale i veřejnou sférou, soudnictvím, kulturou i ekonomikou. Některé islámské země vůbec nepřijaly západní systém soudního práva a podřizují veškerý svůj život podrobnému souboru předpisů zv. šaríja (Saudská Arábie, Írán, Oman, Jemen, Bahrajn, Spojené arabské emiráty, Irák, Libanon, Egypt, aj.). Naopak Tunisko, ačkoli je zde islám státním náboženstvím, je velmi tolerantní a patrně nejvíc poznamenáno evropskými zvyklostmi."

P. Novak 14.2.2019 14:09

Re: O tomhle pan Stejskal

V mnoha vychazi rodinne pravo muslimskych zemi z sarie, a proto maji de jure mensi prava nez muzi. Ted uz jste spokojen.

Egypt, Maroko, Tunisko, Alzir, Iran, Katar, Saudska Arabie, Spojene Emiraty, Oman, Nigerie, Pakistan, Afghanistan.

Mate pravdu ne ve vsech muslimskych zemich, ale ta vase veta nedava smysl. V mnoha muslimskych zemich maji zeny de jure a ve vsech muslimskych zemich de facto nizsi prava.

P. Sinclair 14.2.2019 11:21

Re: O tomhle pan Stejskal

Ne, ve všech muslimských zemích nevychází rodinné právo ze šárii a proto ženy nemají de jure menší práva než muži.

Bohužel je pravdou, že někteří lidé vedou často diskuze a přitom o tématu nic neví.

P. Sinclair 14.2.2019 11:09

Re: Ale od neomarxistů ...

Já vás žádám, abyste o mně přestala lhát a omluvila se mi za falešná nařčení o obhajování vrahů a antisemitismu.

P. Novak 14.2.2019 0:19

Re: Parafrázuji Lukešovou

Nenavidet nenavistou a netoleratni idelogii islam by mel kazdy slusny clovek, nekteri ho vsak obdivuji.

Neomarxismus je alternativa k nacismu, kde narodni nahradil protinarodni. Jedna se o likvidaci bile rasy, jeji kultury, hodnot a tradic. Delnicka trida zradila a nechala se zkorumpovat, takze tridni boj je treba nahradit rasistickym bojem proti cele bile rase.

P. Novak 14.2.2019 0:14

Re: Jak palestinci velebí palestinského vraha

Hagan byla obranna zidovska organizace.

P. Novak 14.2.2019 0:11

Re: Jak palestinci velebí palestinského vraha

Typicke nalepkovani nekritickych obdivovatelu sarie.

P. Novak 14.2.2019 0:09

Re: Nechutný Stejskal

Izrael zadne uzemi neokupuje, jedna se o uzemi osvobozene od Egyptske a Jordanske okupace. A tezko muzete okupovat uzemi neexistujici zeme.

A napriklad Golanske vysiny mely patrit Izraeli nez je Britanie nezakone pridelila Syrii.

P. Novak 14.2.2019 0:04

Re: O tomhle pan Stejskal

Ve vsech muslimskych zemich vychazi rodinne pravo ze sarii, a proto maji de jure mensi prava nez muzi.

Proc pletete dohromady pravni postaveni s nezzakonym potlacovani zenskych prav.

Bohuzel je pravdou ze lide jako vy vedou casto diskuze pritom o tematu nic nevi.

P. Sinclair 13.2.2019 22:16

Re: Lukešová,

Díky za odkaz. Enrico Maciase jsem dodneška neznal a hned jsem si od něj opatřil a poslechl pár věcí a je to skvělej muzikant a básník a člověk.

https://www.youtube.com/watch?v=lWR-GffouOc

Dobrou noc lidem dobré vůle a Lukešovou ať celou noc štípají blechy.

H. Lukešová 13.2.2019 21:50

Re: Snaživec se musí nadnášet štěstím,

Ne, nejsem, já zde diskutuji pouze někdy, taková Netzer, Sinclair či vy jste zde pořád. Vaše tlupa, obajující islám.

I. Štípek 13.2.2019 21:08

Re: Snaživec se musí nadnášet štěstím,

Dyť jste tu furt, a ty vaše výkřiky a osočování, to se snad nemůže zamlouvat dokonce ani tomu Stejskalovi, jak jste kontraproduktivní.

H. Lukešová 13.2.2019 19:16

Re: Ale od neomarxistů ...

jako jsou Netzer, Sinclair, Štípek se nedá nic slušného čekávat, místo odsudku této naprosto neospravedlnitelné vraždy obhajoba islámu, muslimů a Arabů. Hlouběji klesnout nelze.

Dávám zde odkaz, jak palestinští Arabové velebí vraždu

http://www.palwatch.org/main.aspx?fi=157&doc_id=27279

A vykřikujte si na své soudruhy neomarxisty, Netzer, ne na mě. Chováte se jako nejhorší lidská zrůda, nic víc.

H. Lukešová 13.2.2019 18:53

Re: Ospravedlňování vraždy židovské dívky

Přesně tak Netzer, Sinclair vraždu židovské dívky ospravedlňují? Proč? Protože je vrahem palestinský Arab, muslim. Dobrý Žid je POUZE MRTVÝ Žid, o tom se nediskutuje. Tečka.

J. Jurax 13.2.2019 18:42

Tak jsem si přečetl diskuzi ... byla zavražděna mladá dívka a odsudků činu toho parchanta je tu pomálu; asi proto, že je palestinec a jako takový bojovník za práva palestinského lidu nebo co a taky že u ultraortodoxních Židů to ženy taky nemají jednoduché, takže ... zhusta celkem odpudivé a znechucující čtení ...

S. Netzer 13.2.2019 17:34

Re: Lukešová,

Přesně tak.

Fanatici na tom nic nezmění.

P. Sinclair 13.2.2019 17:28

Re: Lukešová,

Pěkná hudba, pěkný komentář.

L'Algérie n'est forte que par son pluralisme, arabe, berbère, juive, musulman, chrétien... Vive la Paix.

S. Netzer 13.2.2019 17:18

Lukešová,

jste schopná rozlišit, kdo je špatný (Arab, muslim) https://www.youtube.com/watch?v=DuPhCmmfKiE, nebo dobrý (Žid, žid) https://www.youtube.com/watch?v=9vBO8KWpqXs ?

P. Sinclair 13.2.2019 17:09

Re: O tomhle pan Stejskal

Čekám, kdy budou neomarxisté vyhlášeni za rasu a jejich kritika bude stíhána jako rasismus.

Myslitel Hampl

(Volební výsledek: Mandát nezískán. Hlasy: 2 705 (7.11%). Pořadí: 7 z 8. Pořadí z kolegů: 1 z 1)

S. Netzer 13.2.2019 16:24

Re: O tomhle pan Stejskal

Lautr neomarxisti, že se nestydíte.

"MI 5 a CIA (CIA Factbook) jsou přece politické pobočky mezinárodního neomarxistického hnutí" (diskutér Církva).

H. Lukešová 13.2.2019 16:24

Re: Snaživec se musí nadnášet štěstím,

A amok máte většinou vy při každém článku, kritizujícím islám nebo muslimy.

H. Lukešová 13.2.2019 16:22

Re: Snaživec se musí nadnášet štěstím,

Jurodiví jsou tady jiní lidé, já zde nediskutuji každý den, jako anonymní sybile, většinou mám jiné důležitější aktivity, než zabíjet čas diskusemi, které mají význam pramalý.

S. Netzer 13.2.2019 16:20

Re: Snaživec se musí nadnášet štěstím,

To je spíš amok jedné osoby než diskuse.

H. Lukešová 13.2.2019 16:20

Re: O tomhle pan Stejskal

O mně se laskavě nestarejte, v naši době je stejně podstatná hlavně angličtina a anglicky psané stránky čtu. Takže se laskavě starejte sám o sebe. A neomarxistu z vás dělají vaše levicové protiizraelské antisemitské postoje.

P. Sinclair 13.2.2019 16:17

Re: O tomhle pan Stejskal

Jasně. Já tyhle věci beru z publikací Světový banky, CIA Factbook, UNICEF, OECD, Měnovýho fondu, tak jsem holt neomarxista a nic s tím nenadělám. Co se týče slečny, myslím, že neumí jazyky a není zvědavá a s tím nikdo nic nenadělá.

I. Štípek 13.2.2019 16:09

Snaživec se musí nadnášet štěstím,

jak obsáhlou diskusi svým výtryskem tady vybudil. To na blogu idnes, kde má průměr dva články denně, je rád, když mu diskutují ti dva - tři věrní. Škoda jen, že ani tady na NP se opravdu diskutuje minimálně - okamžitě se zjeví jurodivá Lukešová a je to v háji. Těžko diskutovat s lidmi, kteří rozeznají jen bílou nebo černou.

H. Lukešová 13.2.2019 16:03

Re: O tomhle pan Stejskal

Také Vás zdravím.