30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

IZRAEL: Šokující ruská lekce

Devátého června odvysílal izraelský ruskojazyčný televizní program Kanál 9 druhou část rozhovoru s ruským velvyslancem Alexandrem Šejnem. Redaktor se zajímal o postoj Ruska k Hamasu a Hizballáhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Hraj 20.6.2017 10:44

Re: RE

Ten pohled je známý. Co je nového, je říci ho takto na plnou hubu na kamery. Bezelstnostná hloupost? Záměr?

Otázka je jediná: dostane za to pan ministr od Putina pochvalu nebo kartáč?

S. Netzer 20.6.2017 10:40

Re: Co taky od Rusáků očekávat?

Samospráva není pokládaná ze teroristickou organizaci.

Ani EU, ani USA.

S. Netzer 20.6.2017 10:38

Re: Co taky od Rusáků očekávat?

Pokud máte nějaký důkaz, že EU podporuje Hamas a Hisbollah, které jsou na její listě teroristických organizací, tak sem s ním.

M. Prokop 20.6.2017 10:37

Re: Co taky od Rusáků očekávat?

http://jdem.cz/dacvu5

R. Langer 20.6.2017 10:37

Re: Pak ovšem autore musíte

Teroristické útoky by zastavilo stažení všech Izraelců do moře, jak dobře víme. Tedy - teroristické útoky na Izrael. O těch ostatních zatím nebyla řeč. Podmínky se teprve dozvíme. Možná brzy. ;-)

M. Prokop 20.6.2017 10:35

Re: Co taky od Rusáků očekávat?

Znal jsem sovětskou dialektiku, Netzer ji transformuje v EUnijní.:-P

I. Pařízek 20.6.2017 10:35

Rusko a jeho zahraniční politika

Šokující zahraniční politika by neměla nikoho šokovat.Dokazuje,že není důvěry hodná a rozlišuje teroristy na zlé a dobré,jak se jim to hodí do mocenských zájmů.Zločinec je zločinec a tím zůstane.

R. Langer 20.6.2017 10:34

Re: V Rusku musí nejdřív vymřít všichni,

Ani to nepomůže, je to tam příliš zažité, už je nová generace. Ani u nás si nejsem jistý, jestli to není podobné.

M. Prokop 20.6.2017 10:33

Re: Co taky od Rusáků očekávat?

Co čekat od tydýta .... :-P

R. Langer 20.6.2017 10:33

Re: Tak jest.

Už to tak vypadá.

M. Prokop 20.6.2017 10:32

Re: V Rusku musí nejdřív vymřít všichni,

A potom?

L. Křivan 20.6.2017 10:30

V Rusku musí nejdřív vymřít všichni,

kteří vyrůstali v CCCP. Hlavně ti z papalášské vrstvy.

R. Langer 20.6.2017 10:27

Re: A kam může,

... pátou kolonu... :-P

R. Langer 20.6.2017 10:26

Re: Co taky od Rusáků očekávat?

Aha "rozkradená". No tak to jo. :-D

L. Křivan 20.6.2017 10:26

Re: Žádný palestinský národ neexistuje.

Žádný palestinský národ neexistuje.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/17020-zadny-palestinsky-narod-neexistuje-vytvoreni-palestinskeho-statu-je-pouze-zaminka-pro-pokracovani-boje-proti-izraeli.aspx

R. Langer 20.6.2017 10:26

Re: RE

Já bych se nebál říct, že je to pohled v pravdě sovětský. ;-)

L. Křivan 20.6.2017 10:24

Re: domácí antisemitismus

tu v 19.století byl, a byl téměř samozřejmostí. Pogromy jako v Rusku tu nebyly, ale určitý odpor ano. Něco z toho přešlo i do první republiky, a silně to vyrazilo po Mnichovu.

Antisemitismus po válce přežil v KSČ, (Slánský a spol.). Z toho už zbylo jen pár zastydlých antisemitských blbů.

Židi jsou holt inteligentní, pracovití, úspěšní, a to se v Čechách (a i jinde kromě USA) nepromíjí. Pro mě je typickým Židem Karel Poláček. Velice mě překvapilo, když mi po mém odchodu do emigrace máma napsala, kolik známých a sousedů emigrovalo do Israele. Pro mě židovství nebylo théma. Důležitější byla kvalita, vzdělání, slušnost, sympatie,..

F. Houžňák 20.6.2017 10:14

Pro obvyklé obhájce ubohých "Palestinců"

a "palestinského národa": kdy vlastně ten palestinský národ vznikl? Jakou hovoří řečí? Kdo byli jeho historičtí vládcové? Na jakém území tito historičtí vládcové vládli? Jakou má palestinský národ literaturu, pověsti, poezii, vědu? Jaké provozoval palestinský národ univerzity a kdy byly založeny? Které jsou jeho významné historické osobnosti jako třeba šlechtické rody, náboženské autority, autoři významných historických a beletristických děl, básníci, vynálezci, vědci, průmyslníci? Jaké politické systémy palestinský národ v historii měl a jak se měnily? Odkud a kdy do Palestiny přišel a jak k tomu došlo, že svou vlast pojmenoval Palestina? No a tak dál. Třeba by to mohli místní znalci palestinskožidovské problematiky jako třeba Lesniak shrnout v krátkém, ale úderném článku, abysme se poučili.

T. Hraj 20.6.2017 10:12

Re: Pak ovšem autore musíte

Odpovědí na Vaši otátzku po kauzalitě vztahu izraelská okupace (resp. "okupace") - palestinskoarabský terorismus je Gaza. Z území Gazy se Izrael dobrovolně stáhl a nechal ho v rukou palarabů (dnes přímo Hamás). Teroristické útoky to, jak víme, nezastavilo.

P. Lenc 20.6.2017 10:12

Re: A kam může,

Jo.

T. Hraj 20.6.2017 10:04

Re: Dost přesné, pane Hanke.

Kým?!?

T. Hraj 20.6.2017 10:02

Re: Co taky od Rusáků očekávat?

Chcete snad říci, že je EU nepodporuje?!? Neposílá jim snad značné prostředky? A nejsou tyto prostředky do značné míry zneužity (mimo jiné k výplatám teroristů a jejich rodin)? A nejsou tyto skutečnosti známy již velmi dlouho?

Co je tedy tak hloupého na té otázce? Fakt, že terčem jejího sarkasmu je EU?

F. Houžňák 20.6.2017 10:01

Ano,

přesně tak.

F. Houžňák 20.6.2017 10:00

Je vidět, že jste vámi komentovaný komentář

vůbec nepochopil. Polopatě, pokud budete od velmocí (velkých i malých, tedy i od Francie, Německa, Británie ap.) očekávat jiné chování než sobecké, budete zklamán. Nikdo se tak nechová. Na člověka potažmo na stát, který si otvírá hubu, i když všichni vidí, že na to nemá a své eventuelní hrozby nemůže splnit, je tristní pohled a je všem pro smích.

A. Alda 20.6.2017 9:55

Tak jest.

Zatímco ovšem u Rusů i u Američanů jde o geopolitiku, ze strany EU jde o ryzí antisemitismus.

P. Götze 20.6.2017 9:54

RE

Z toho ovsem plyne, ze podle Ruska mezinarodni terorismus neexistuje a ani existovat nemuze. Jediny terorismus, ktery podle Ruska existuje, je ten narodni. Proti Rusku, Rusum a jejich primym zajmum. Zajimavy to pohled.

A. Alda 20.6.2017 9:53

A kam může,

pošle netzerovou.

A. Alda 20.6.2017 9:52

Náš sapík je lepší než kalašnikov.

Jsou si sice velmi podobné, ale sapík je prostě lepší, i když vyžaduje nepatrně větší péči.

T. Kočí 20.6.2017 9:51

Kam čert nemuůže, nastrčí rusa.

A. Alda 20.6.2017 9:50

Dost přesné, pane Hanke.

Podle mne by velké státy vůbec neměly existovat. Každý stát nad cca 60 mil. obyvatel by měl být rozdělen na menší státy.