27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

IZRAEL: Shelly a její selfie

Chtěla žít normálním životem mladého člověka v moderním světě. Bydlela v Afule na severu Izraele. Její jméno obletělo svět, ovšem v souvislosti, o níž musíme říci: kéž by nikdy nenastala. Jméno: Shelly Dadonová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Dlouhy 3.7.2014 23:33

Arab zavrazden vlastni rodinou

Vypada to, ze arabsky mladik byl zavrazden svoji vlastni rodiniou (vrazda ze cti) za to, ze byl homosexualni.

http://www.freerepublic.com/focus/bloggers/3175113/posts

the Arab teen who was killed in the Jerusalem Forest overnight may have been murdered by family members. What the mainstream media is not telling you (as those who read Hebrew can see from the story above), is that the teen may have been the victim of an honor killing because he was gay.

L. Křivan 3.7.2014 18:57

Jak to chce Hamás ?

Za jednoho Žida tisíc plastelinců ?  Tak to zbývá ještě 2999 kusů.

H. Lukešová 3.7.2014 19:42

Re: Zklamání v Palestině multikulťačka prohlédla

https://www.youtube.com/watch?v=bNzzkqKzOcA

Ti multikulti politkorektníci jsou stená verbež jak náckové, bolševici a islamisté.

R. Brzák 3.7.2014 17:39

pane Pokorný, Vy se třesete strachy? Vám někdo

vyhrožuje, Vy snad máte důkazy, že by "někdo ...neustále útočí, vraždí, šílí, uráží.."?

Když píšete: "Co je to za lidi, že se před nimi ostatní musí třást a bojí se vyslovit názor? Co je to za nenávistnou společnost? Zákazy, příkazy, vyhrožování.", píšete o muslimech celého světa, ne snad? Přinejmenším těmito slovy popisujete realitu světa Islámu.

A dále Vám znovu píší již psané: "Správně píšete, že nevíte - a ani já nevím, kolik matek na které straně toho nešťastného konfliktu zemřelo. Jenže já po tom pátrat nepotřebuju. Protože jestliže byla tou mrtvou jen jedna Arabka a jedna Izraelka, je to příliš. Vaše počty k takovému hodnocení nepotřebuji. Zato se můžu ptát, proč ten konflikt vůbec probíhá. A tady jsem dospěl k poznání - jistě pouze na základě informací, které jsou dostupné, ale ne na základě pocitu, že "něco nevím a to je podezřelé" - že Židé a Izraelci tento konflikt nechtějí a že Izrael koná mnohem víc, než kterákoliv země v dějinách, aby v tomto konfliktu jednala s nejmenšími možnými škodami na obou stranách. Jedním z důvodů, proč tak koná, je fakt, že neexistuje na této planetě větší tlak mezinárodních institucí počínajíc OSN i institucí demokratického státu Izrael, než je tlak na Izrael, aby konal vůči pal. Arabům vstřícně až na hranici vlastních ekonomických a zejména bezpečnostních ohrožení."

Opravdu se musím zamýšlet, zda Vám není nějak pomoci. Protože ten dojem vzbuzujete svými výkřiky velmi intenzivně...

H. Lukešová 3.7.2014 18:35

Re: pane Pokorný, Vy se třesete strachy? Vám někdo

Máte naprostou pravdou. Brát si kalkulačku a počítat kolik lidí zemře na té a které straně je nesmysl. Je to válka, krutá válka mezi Izraelci a palestinskými Araby, tedy ne vyhlášená, umírají vždy i nevinní lidé, leč Izrael nenese vinu za smrt palestinských Arabů. Hamasníci zneužívají obyčejné lidi, staví odpaliště raket blízko škol, nemocnic, ukrývá vedle civilních objektů různé zbraně. Krev nevinných Palestinců dopadá na Palestince samotné, ne na Izrael. Izrael se chová většinou s noblesou, byť i Izraelci se můžou dopustit tu a tam zločinů, ale není to plánovaná snaha.

P. Pokorný 3.7.2014 13:11

Opět židovská obec v České republice lustruje

Karlovy Vary - herecké ocenění nemá dostat Mel Gibson. Prý se nechvalně vyjádřil o židech. A když někdo sprostě nadává Pražákům, také půjde do kriminálu, nebo nedostane ocenění? Předseda Federace židovských obcí Petr Papoušek za obec protestuje. Prý nemluví hezky o jejich komunitě.

Ano, za bolševika se chodilo do kotelen, Hitler dokonce za názory střílel. A Papoušek vyžaduje kotelny, nebo...

P. Pokorný 3.7.2014 13:18

Re: Opět židovská obec v České republice lustruje

Není dne, aby Papouškové, Stejskalové a další nevyhrožovali komukoliv, nezakazovali, nelustrovali, neslídili, co kdo řekl a neřekl. Co je to za lidi, že se před nimi ostatní musí třást a bojí se vyslovit názor? Co je to za nenávistnou společnost? Zákazy, příkazy, vyhrožování... To je šílené. Dřív jsem to tak neviděl, ale nyní, co je každý den několikrát toto téma všude nastoleno, nestačím zírat!

S. Netzer 3.7.2014 13:34

Re: Opět židovská obec v České republice lustruje

Vy jste dokonce paranoidní hysterik.

P. Pokorný 3.7.2014 8:59

Už je vyšetřena vražda dvou mladých Palestinců

a za jak dlouho bude vyšetena vražda včerejší? Je zajímavé, že muslimská komunita nikde není vidět, zato ta druhá neustále útočí, vraždí, šílí, uráží a přitom jich je asi 1000 a odhaduje se, že se k nim hlásí větší vesnice: asi deset tisíc.

Domnívám se, že by v České republice neměla fungovat žádná agresivní minorita. Zákony platí pro všechny a před rokem 1989 si to nikdo nedovolil. Dokonce ani bolševici otevřeně nevyhrožovali jako se to děje nyní na Neviditelném psu. Jakým právem v České republice může tato agresivní skupinka neustále vytvářed konflikty, nadávky, dehonestovat každého a dokonce obviňovat ze spolčení, byť je to prokazatelně zločinné nařčení?

 A lze dohledat!

H. Lukešová 3.7.2014 11:41

Re: Už je vyšetřena vražda dvou mladých Palestinců

Počet lidí hlásící se k židovskému vyznání se různí. Podle americké židovské ročenky se počet Židů odhaduje na 3900, Federace židovských obcí uvádí počet 3000 a osob židovského původu se odhaduje asi na 15000. Tolik wikipedia, když tak bazírujete na ty počty.

Muslimská komunita, že není vidět, ale je a hodně řve. Za většinu současných protižidovských útoků v Evropě nenesou vinu bílí náckové, ale přistěhovalci z arabského Magrebu. Situace je kritická ve Francii a v Belgii.

Přečtěte si i nějaké anglickojazyčné stránky, nejlépe Jerusalem Post.

Nezaznamenala jsem, že by nějací Židé v ČR řvali, vy jo? Je zajímavé, jak se snažíte odbočit od hrozného tématu vraždy tří nevinných izraelských chlapců muslimskými teroristy a vraždu nevinné izraelské dívky, za kterou také možná nesou zodpovědnost muslimští teroristé.

Vy totiž oběti chápete odděleně, Pokorný. Každá vražda je neštěstí, ale vás mrtví Izraelci příliš nedojímají.

P. Pokorný 3.7.2014 12:05

Re: Už je vyšetřena vražda dvou mladých Palestinců

Milá pani Lukešová, evidentně vraždy Palestinců, které předcházely těmto, vás nezajímají. Ani se nechcete o nich bavit. Natož včerejší vražda. Vždy se vyhýbáte odpovědi. A dodnes jste nenapsla, kolik je zabitých palestinských matek, kolik palestinských dětí, taktéž porovnat s izraelskými za posledních 20 let.

A to by teprve byla neútočná, seriozní debata a diskuze. Děkuji, že to doplníte.

H. Lukešová 3.7.2014 13:26

Re: Už je vyšetřena vražda dvou mladých Palestinců

Pane Pokorný, o těchto vraždách toho moc nevím a vy také ne. Neznáme okolnosti, pokud byly spáchány nějakými izraelskými teroristy, tak je to špatně a odsuzuji je rovněž.

P. Pokorný 3.7.2014 14:27

Re: Už je vyšetřena vražda dvou mladých Palestinců

Vidíte, ani já neznám pachatele vraždy těch tří. Koho mám odsoudit? Co když je to provokace, aby se mohlo zase válčit? Navíc je divné, že ti kluci byli tak naivní. Zdraví, skoro dospělí. Ale skutečně, jak píši: Stejskalové a další navádějí k jasnému vidění, provokují, manipulují s lidmi a Neviditelný pes to sem pořád strká. Přitom to není každodenní politický boj, ale hysterie a navádění k jednostrannému vidění a další jsou pak krvežízniví. (Jak se říká u nás) Jinde to skutečně mnohé vyprovokuje k boji. A na to jsem alergický. Proč nás pořád pronásledují, co s tím má Bartoška, Karlovy Vary, filmy, prostě všude, kdo něco řekne, už je nenáviděný. Pro dnešek končím. Zkuste se zamyslet, zda přece jenom nemám velký díl pravdy.

E. Sevrát 3.7.2014 16:41

Re: Už je vyšetřena vražda dvou mladých Palestinců

Kopretino,jediným opravdu vypovídajícím dokumentem je poslední sčítání lidu pod patronací EU,po celé EU. K judaismu se přihlásilo (nepovinná otázka) cca 1 500 lidí,k islámu cca        3 500 lidí,k budhismu cca 6 500 lidí v ČR. Kolik je lidí židovského původu,bez židovské víry nebylo uvedeno (i národnost byla nepovinná otázka).Většina muslimů ve Francii,Belgii nejsou žádní nelegální přistěhovalci (samozřejmě i ti existují),jsou to Francouzi,Belgičané atd. ,tedy stejní občané jako ostatní.Většinově pocházejí z bývalých kolonií a za 2WW bojovali třeba ve Francouzské armádě proti nacismu.Mají tedy stejná práva a i samozřejmě i povinnosti jako každý občan příslušného státu.A pan Pokorný má v jednom pravdu,ta vražda dvou mladých Palestinců,jejich odstřel který jsem viděl na ČT 24, nebyl zatím nijak řešen,nebo to nebylo aspoň zveřejněno.Možná i ta smrt těch mladých Izraelců byla pomstou za tento čin.Jako se zase někdo pomstil zabitím mladého Palestince.Kolečko násílí se bohužel točí.Musím ocenit rodiče jednoho z izraelských obětí,že odsoudili vendetu na mladém Palestinci s tím,že židovská či arabská krev je jedna a tatáž.Silní lidé,všechna čest,bohužel tak ve Svaté zemi neuvažují všichni z obou skupin.

P. Dvořák 3.7.2014 3:30

Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

Facebook smazal stránku, která brojila proti islámu v Česku. VIZ :

http://www.lidovky.cz/facebook-smazal-stranku-ktera-brojila-proti-islamu-v-cesku-pa9-/zpravy-domov.aspx?c=A140620_223525_ln_domov_rak

Trvalo to dlouhé měsíce, než sociální síť podlehla opakovaným upozorněním, že skupina šíří náboženskou nenávist. V pátek odpoledne stránku beze zbytku odstranila. "Snažili jsme se hlavně nahlašovat jednotlivé příspěvky - většinou šlo o fotky nebo urážlivé a xenofobní komentáře. Doufali jsme, že když Facebook odebere velkou část obsahu a že časem se podaří tímto způsobem odstranit celou stránku. To se také stalo," řekla serveru Lidovky.cz Tereza Cajthamlová, která stránku společně s přáteli začala ostřelovat přibližně před rokem.

P.S.: Teď se Cajthamlovka chystá na neviditelného psa.

P. Lenc 3.7.2014 8:19

Re: Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

Asi jsme.Takových Cajthamlů máme nejen na Psu plno.

M. Stuchlik 3.7.2014 8:44

Re: Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

joj, národ prodejných hlupáků. Kolik jich jen hájí ruské okupanty a jejich islámské spolubojovníky - tyhle vlastizrádce by měl Ištván zavírat. Jenže to by k nim nesměl patřit.

P. Lenc 3.7.2014 8:57

Re: Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

Jo.

H. Lukešová 3.7.2014 11:15

Re: Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

Tak Cajtjhamlová nemá snadné spaní. Internetové stránky "Islám v ČR nechceme" byly za pár dní obnoveny. Facebook uznal, že svoboda slova buď je a nebo není.

https://www.facebook.com/ivcrn

R. Gramblička 3.7.2014 13:10

Re: Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

No vida, ještě to není tak zlé...

H. Lukešová 3.7.2014 13:36

Re: Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

Tady nejde o to, jestli se stránkami souhlasíme či ne, ale měla by být svoboda slova, která buď je a nebo není. Je právo každého člověka kritizovat, co uzná za vhodné. Multikulti politkorektníky urážky Židů a Izraele nechávají v klidu, ale kritika muslimů je úplně vytočí doruda.

S. Landa 3.7.2014 14:00

Re: Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

Takže nebudeš proti, založím-li stránky - Židy v České republice nechceme! ?

H. Lukešová 3.7.2014 14:30

Re: Fakt jsme národ debilů? Stalo se 20.6.2014:

Ne, nebudu proti. Klidně si je založ. Svoboda slova buď je a nebo není. Výhody se nesmí vztahovat na nikoho.

P. Dvořák 3.7.2014 18:04

Re: Fakt jsme národ debilů? Židy v České republice nechceme!

Důvod?

H. Lukešová 3.7.2014 0:18

Skutečným viníkem těchto vražd je islamistická kultura

nenávisti. Některé malé muslimské děti jsou vychovávány k nenávisti ke všemu židovskému, mají vymyté mozky krutými kázáními ve školách, mešitách a úřadech. Golda řekla, že mír nastane, až palestinští Arabové budou více milovat své děti, než nenávidět Izrael.

Vždyť ti palestinští Arabové musí vědět, že Izraelci udělají nějakou odvetu, při které se snaží dopadnout teroristy, buď je zatknou a nebo je zastřelí, dojde-li k ozbrojené potyčce. A je jim to jedno. To je skutečná neúcta k lidskému životu.

J. Mrázek 3.7.2014 5:20

Možná by pomohlo splnit arabskému lidu jeho přání ?

Okamžitý odchod do ráje co největšího počtu takto zfanatizovaných jedinců, ....  jak jinak zlikvidovat  šílený fanatismus ?

R. Gramblička 3.7.2014 7:31

Re: Skutečným viníkem těchto vražd je islamistická kultura

tady opatrně. ne každou vraždu v Izraeli má na svědomí muslimský terorista. Spousta dětí a mladých lidí každoročně zmizí nebo je zabita i v USA a Evropských zemích.

V. Němec 3.7.2014 7:58

Re: Skutečným viníkem těchto vražd je islamistická kultura

A to je pro palestinské fanatiky nějaká omluva?

S. Netzer 3.7.2014 8:27

Re: Skutečným viníkem těchto vražd je islamistická kultura

On něco takového píše?

Na rozdíl od těch, kteří mají a priori jasno, je autor příspěvku opatrný a zvažuje eventuality.

M. Stuchlik 3.7.2014 8:40

Re: Skutečným viníkem těchto vražd je islamistická kultura

Jakou eventualitu nabízíte v případě vraždy těch tří kluků?