21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

IZRAEL: Příběh jednoho prodejce kol

V noci se přikradli arabští fanatici, kteří se o jeho projevu dobré vůle dozvěděli od místního arabsko-izraelského novináře Yosefa Haddada (který je vůči izraelskému státu loajální), obchod vydrancovali a poté zapálili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Navrátil 20.10.2023 8:30

Podobně jako islámští radikálové se chovali v třicátých letech sudeťáčtí ordneři. Němci ve své většině prohlašovali, že nechtějí žít s Čechy. Stalo se. Izrael čeká podobné řešení s Araby, kteří nechtějí žít v Izraeli a dělají vše pro jeho zničení.

L. Stejskal 20.10.2023 8:57

V principu máte pravdu, to srovnání není vůbec od věci. Každopádně řešit se ten problém bude muset, byť jde svým způsobem o kvadraturu kruhu.

K. Křivan 20.10.2023 9:37

Pane Navrátile,

máte naprostou pravdu. Já to říkám už desítky let. Odarabit Israel. Odarabit, odmuslimit Evropu a Ameriku. Vyčistit university od sympatizantů s muslimy, od levice.

H. Rybnická 20.10.2023 10:28

A co je na tom špatného, že německojazyčné obyvatelstvo si přálo být po 1.WW částí Německa příp. Rakouska? Jednalo se koneckonců o 3 miliony obyvatel a k tomu mizernou politiku československé vlády vůči menšinám.

F. Navrátil 20.10.2023 10:35

Čeští králové si pozvali německé kolonisty s podmínkou, že budou platit daně a že budou loajální k Českému království. Pokud se tedy Němci rozhodli, že se jim v českém státě nelíbí, byli logicky a oprávněně na náklady českého státu dopraveni do státu, který považují za svou domovinu. Nebo zastáváte názor, že když německé, francouzské nebo švédské město či území ovládnou mohamedáni, mají právo ho připojit řekněme k Sýrii, Turecku nebo Eritrei?

H. Rybnická 20.10.2023 10:52

Především si nastudujt co to bylo "Ceské" království a"čeští" králové. Pak se můžeme bavit dál.

L. Písařík 20.10.2023 11:42

Kličkujete. Měla byste zpochybnit názor respondenta na základěhistorických faktů.

H. Rybnická 20.10.2023 13:07

To jsem zde učinila alespoň tisíckrát. Ovšem respondent by si měl než se vloží do diskuze ověřit základní fakta.

J. Barcal 20.10.2023 21:13

Jistě, tak to byste tedy měla.

F. Navrátil 20.10.2023 12:09

Ten den ozbrojení teroristé zablokovali komunikace kolem města. Ječící dav trhl na poštovní stanici, vyvlekl úřednici, strhal z ní šaty a na neustálého bití ji hnal k policejní stanici. Další ozbrojená skupina zaútočila na stanici a zastřelila velitele. Další tři policisté se bránili střelbou a útočníky zahnali. Dav přitáhl poštovní úřednici a vyhrožoval, že ji zastřelí, pokud se policisté nevzdají. Jakmile vyšel ven první, byl střelen do břicha, druhý se pokusil o útěk, ale byl postřelen týrán, mučen a ubit krumpáčem. Také třetí byl postřelen a když se na něj vrhl dav, aby ho zabil, přijela ozbrojená policejní posila, která za cenu dvou zastřelených policistů probila do stanice a odolávala opakovaným útokům až do příjezdu další jednotky. Paní Rybnická, co myslíte, je to popis událostí a) z teroristického útoku Hamásu nebo b) útoku henleinovských ordnerů v září 1938 v Habartově? Za b) je správně! Paní Rybnická, co myslíte, je to popis událostí a) z teroristického útoku Hamásu nebo b) útoku henleinovských ordnerů v září 1938 v Habartově? Za b) je správně! A k vašemu blábolu, že přání návratu do německé říše bylo reakcí na českou menšinovou politiku jen tolik: Už 29. září 1918 vyhlásili Němci v Československu samostatný stát Deutschböhmen. Takže o nějaké národnostní politice na území, kde ještě nebyly české státní a mocenské nástroje, nelze hovořit! Později 3. září 1918 Němci vyhlásili další odtržené provincie Deutschsüdmähren a Bömerwaldgau. Teprve pak vstoupilo na území těchto provincií české četnictvo a vojsko.

H. Rybnická 20.10.2023 13:47

A co tím chcete vlastně říci? Zvěrstva Čechů na německé menšině jsou přinejměnším srovnatelná a pokud se německé obyvatelstvo snažilo po 1918 (jakoukoli) autonomii bylo to její dobré právo, nemyslíte? Nebo jste někdy slyšel o nějakém referendu, které se správně mělo konat? Co je to za naivní myšlení?

F. Navrátil 20.10.2023 17:31

Prezident Beneš sdělil v září 1939 henleinovským vyjednavačům v čele s Ernestem Kundtem, že všechny jejich požadavky budou splněny. Na tento slib reagovali tak, že odešli z jednání. Měli totiž od Hitlera zadání, aby protahovali jednání, organizovali ordnerské teroristické skupiny a sabotáže až do zahájení války. Kund se později podílel na organizaci holokaustu v Polsku. Byl popraven v roce 1945 na Pankráci spolu s dalším sudeťáckým fýrerem Hansem Krebsem, který získal hodnost SS-Brigadenführera. Pokud jde o referendum, tak to nechtěli Němci, protože požadovali odtržení území podle sčítání obyvatel z doby Rakouska-Uherska. Dobře věděli, že tehdy se nezjišťovala národnost, ale obcovací řeč. Takže čeští dělníci v německé továrně byli šmahem zařazeni mezi Němce. Drzost Sudetoněmeckého landsmatschaftu spočívá také v tom, že do odsunutého německého obyvatelstva započítává také 270 tisíc československých Židů, které hitlerovský režim za nadšené pomoci sudeťáků zavraždil v koncentrácích.

H. Rybnická 20.10.2023 21:45

No toto. Člověk by nevěřil. Vy jste asi spolkl celou moudrost světa. Tak jen krátce: Obcovací řeč později národnost udával každý občan sám za sebe a to v soukromí u příležitosti sčítání lidů od roku 1850 každých 10 let - stačí se podívat do sčítacích archů, dají se vyhledat digitálně. K situaci Sudet: O okolnostech světové hospodářské krize v německých sídelních územích napsal František Xaver Šalda ve svém Zápisníku v roce 1935: „Jak jest to všecko... malicherné a ubohé, až Bůh brání! V německých okresech zuří bída a hlad, jakých tam není ještě pamětníka, bída opravdu katastrofální, tak strašná, že snad zdecimuje jejich obyvatelstvo. Nezaměstnanost jest tam o víc než 250 procent větší než v okresech našich. A vy, čeští lidé, dovedete si představiti, že v této situaci drobný lid německý může lnouti upřímně k českému státu? Ruku na srdce a řekněme si upřímně: co jste udělali od převratu pro německé kraje české a moravské? Do Slovenska jste investovali snad půldruhé miliardy na stavbu kasáren a snad i hospodářských škol, čímž jste si ovšem – a právem – vděku Slováků nezískali; ale v německých krajích Čech? Nic nebo skoro nic. Starali jste se nějak o německého dělníka, o německého chalupníčka, o německého řemeslníčka? Usnadnili jste jim nějak život? Ani v nejmenším. Starali jste se upřímně jen o to, aby tam bylo dost českých četníků. Co můžete čekati od těchto lidí, než že se napijí z kalné louže hitlerismu, když jste jim nepodali včas zdravé vody?“

A do třetice: Židovští občané první republiky se hlásili většinou k německé národnosti. Byli okradeni hned dvakrát, těm kterým se podařilo zavčas uprchnout do zahraničí byl po válce ukraden -dle Benešových dekretů- jejich majetek českou vládou. Zářný příklad: Vila Tugendhat v Brně (a tísíce jiných objektů)

I. Lyčka 20.10.2023 20:04

Já vím, že jsme pro vás Untermenschen, tak změňte, prosím, lokál.

J. Barcal 20.10.2023 21:15

Aha? A co se dělo Čechům od Němců před tím, po dobu cca 6-ti let? Nebo to, podle Vás, nebylo?

H. Rybnická 20.10.2023 21:21

A co se přesně dělo?

J. Barcal 21.10.2023 10:22

Jistě, podle Vás zjevně nic, že. A ti nevděční Češi za to těm hodným Němcům zabili svého hodného pastýře Reinharda Heydricha, nevděčníci.

H. Rybnická 21.10.2023 10:32

Jéééééééééééééé Vyjste ale trouba.

J. Barcal 21.10.2023 12:12

No, tak to neštěstí jen podle něčeho takového, jako jste Vy. Ale k věci, nějaké relevantní argumenty by nebyly? Nebyly, že. Jen urážky. No, taky čemu se divit u "člověka", kterému se v tom prázdném prostoru mezi ušima prohání pouze Meluzína.

K. Křivan 20.10.2023 8:06

Pane STEJSKALE,

píšete jako byste spadl z měsíce. Jako byste nevěděl co je islám zač.

L. Stejskal 20.10.2023 8:53

Pane Křivane, v tom případě píše jako by spadl z Měsíce i onen izraelský redaktor, z jehož zdroje jsem čerpal. Já jsem jen informoval.--- Vím, co je islám zač, leč nevylévám s vaničkou i dítě: majitel cykloobchodu je také Arab a muslim. Takže rozlišujme.

K. Křivan 20.10.2023 9:31

Pane STEJSKALE,

"majitel cykloobchodu je také Arab a muslim", a je to asi jediný z milionů arabů. Alespoň podle toho, co viim denně v ZDF. Dejme tomu, že se na širém světě najde ještě jeden takový arab, opět jediný z milionů. Dejte nám vědět, až ho najdete.

Ne, islám a civilizace nemohou být na světě vedle sebe. Toho je islám neschopný.

H. Lukešová 20.10.2023 8:04

Na pomoc Tel Avivu vyrazili také stateční Židé, pocházející z komunit Judeje a Samaří, kteří mají bojové zkušenosti s palestinskými arabskými násilníky, vždyť každý den čelím stovkám útokům. No a to nimi mnozí židovští levičáci z Tel Avivu pohrdali jako škodnou a byli to tito věřící Židé z osad, kteří zachránili Tel Aviv. Židé z Judska a Samaří totiž umí bojovat. Židovští osadníci zasluhují veliký dík.

L. Stejskal 20.10.2023 9:01

Válka a společné ohrožení vždy mění vzájemné vztahy, byť často jen dočasně. Jisté je, že Židé z Judeje a Samaří mají s arabskými násilníky větší osobní zkušenosti než obyvatelé Tel Avivu.

K. Křivan 20.10.2023 9:46

Čest a sláva židovským osadníkům. Smrt a zmar levici.