4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

IZRAEL: Přelomový rozsudek za vraždu izraelského kojence

Rok 2011 byl výjimečný tím, že se v něm neúmyslně nakupily vraždy izraelských dětí. Vraždy, ne zabití. V březnu 2011 to byly vraždy v Itamaru, o kterých jsem už psal. V dubnu 2011 to byla raketa vypálená z pásma Gazy na izraelský školní autobus - a podotýkám, že nešlo o omyl, ale o úmysl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 1.5.2013 12:27

Nácek na rozdíl od komouše prohrál válku

Jinak bychom tu nanejvýš psali o "některých chybách Hitlerovy éry, které jsou ovšem omluvitelné protože bla bla bla..."

J. Vyhnalík 1.5.2013 12:24

Re: ??????????

Ten vrah nebyl nevychovaný puberťák, ale POLICISTA! Navíc se nejednalo o ojedinělý útok, ale útoky byly opakované a stále vylepšované tak, aby způsobily co největší škodu a zranění.

Strašné jsou záběry obviněných u soudu. Neprojevují žádnou lítost, nebo zkroušenost. Vesele se zdraví a zjevně se vzájemně považují za hrdiny.

M. Bomar 1.5.2013 11:48

Re: zdvorilost - p. kulhankova, p. netzer

rikam ZASADNE pani nebo pan. to je otazka sluznosti, jiz se nekterym neotesankum nedostava.

spojeni slov "pan vrah" bylo nejspise mineno ironicky.

vzhledem k tomu, ze existuji ("jakekoli" > p. netzer) jazyky nerozlisujici v jenom slove pohlavi - priklad v nemcine: frau novak / herr novak - je spravne nejen s hlediska slusnosti, ale i z hlediska gramatiky slovo pani / pan pouzivat.

H. Lukešová 1.5.2013 11:43

Re: Ono je to jinak. Dělali to opakovaně tak dlouho, až

Pokus o vraždu trestá náš zákoník stejně jako vraždu. 10-15 let odnětí svobody, případně někdy vyjímečný trest (od 15 let nahoru konče doživotním vězením). Co chci říci? Palestinští Arabové chtěli zabíjet, jsou to samé, co vrazi, byť se jim naštěstí nepodařilo zavraždit tolik Izraelců, kolik by chtěli.

H. Lukešová 1.5.2013 11:41

Re: ti jedni jsou

Opět ukázka jak náckové a komouši mají spolu tolik podobného. Obojí stejně hnusné, nelidské. V čem se liší nácek a komouš?

L. Křivan 1.5.2013 11:39

Re: Ono je to jinak. Dělali to opakovaně tak dlouho, až

Odpalovány jsou ale s úmyslem zabít civilisty a děti.

L. Křivan 1.5.2013 11:37

Re: ti jedni jsou

Oslavu 1.Máje jako státní svátek, zavedl v Německu Hitler. Zákonem z 10.4.1933.

H. Lukešová 1.5.2013 11:36

Re: Zkuste si představit tuto činnost,

Násilí pro Izraelcům je tolerováno, ne-li schvalováno. Na jistém levicovém deníku jakási dáma vyzývá Palestince ke 3. intifádě.

L. Křivan 1.5.2013 11:36

Re: ??????????

Jo. Tuhle jsem slyšel děti, jak se rozpočítávali:

Arabáči to jsou srá či, čert je má už na pekáči.   Jak to bylo, ... děti a blázni mluví pravdu ?

H. Lukešová 1.5.2013 11:34

Re: Vrchol barbarství, ohavnosti a zvrácenosti, pro velkou část palestinských Arabů typické...

Nevím o tom, že by křesťan nebo Žid ničil muslimské památky.

M. Bomar 1.5.2013 11:33

Re: ti jedni jsou

"arabove a ti druzi nemci" a ti dalsi jsou cesi (pristihnuti pri kladeni balvanu na zeleznicni koleje), a pak jsou tu jeste dalsi, p. netzer. v cechach navic slavi  prvni maj s. jakes nekde ve stromovce v praze. to je podobne situaci, kdyby ti nemci slavili nejake hitlerovo vyroci.

P. Vaňura 1.5.2013 11:27

Ono je to jinak. Dělali to opakovaně tak dlouho, až

někoho zabili. Většina raket, odpalovaných z pásma Gaza též nikoho nezabije.

P. Vaňura 1.5.2013 11:24

Zkuste si představit tuto činnost,

namátkou bez dívání se vystrčím z okna pistoli a vystřelím. 50x nikoho nezasáhnu, jednou ano. Co to bude.

Pakliže házení kamenů po autech nebyla vražda, nedopustili se pokusu o vraždu ani "vítkovští žháři." Jejich odsouzení je mnohem pochybnější, protože to udělali jednou.

M. Prokop 1.5.2013 11:24

Re: No, tyhle vorgie

Vrtulníky s raketami kozomrdi naštěstí ještě nemají. Leda snad v Sýrii.

S. Netzer 1.5.2013 11:12

Re: ??????????

Čistokrevní Němci.

H. Lukešová 1.5.2013 11:07

Re: Na Izrael se systameticky používá dvojí metr

Palestinští Arabové jsou oslavováni, Izraelci zatracováni. Rozdíl je v tom, že Indie není s nikým ve válce, jedná se o klasický kriminální čin, který je ohavný a předpokládám, že když Indie praktikuje trest smrti, že ho vrazi dostanou a dobře tak.

Kdežto Izrael je ve válečném stavu s arabskými zeměmi, respektive arabské země s Izraelem, cokoliv udělá Izrael je chápáno jako "nepřiměřená reakce", "nadměrné užití síly" , "brutální okupace", jak píše soudruh Ficek. Palestinský terorismus nikdy nebyl odsouzen, proti Izraeli je namířeno a vydáno nejvíce rezolucí OSN, nebýt Američanů zle by Izraeli bylo. Izrael čelí systematickému terorismu a systematickému násilí, jak ze strany Arabů, tak ze strany levičáků v intelektuálních kruzích a ze strany levicových novinářů, píšící do levicových médií.

J. Slanina 1.5.2013 11:07

Re: ??????????

Nějak se bojím specifikovat ten "určitý druh mladistvých".

BTW: V Česku se zase specializují na vrhání šutrů po lokomotivách.

J. Slanina 1.5.2013 11:04

Re: Vrchol barbarství, ohavnosti a zvrácenosti, pro velkou část palestinských Arabů typické...

No právě. :-)))

S. Netzer 1.5.2013 10:52

"Všichni odsoudili"? Nepovídejte.

Obama, EU, OSN, ... taky?

S. Netzer 1.5.2013 10:50

Re: ??????????

Jo. Ti jedni jsou Arabové a ti druzí Němci.

S. Netzer 1.5.2013 10:49

Re: Vrchol barbarství, ohavnosti a zvrácenosti, pro velkou část palestinských Arabů typické...

Právem. Každý vyšší činitel PA má nérok na svůj bakšiš. Pokud se nemýlím, tak v ČR panují dost podobné mravy.

V. Bok 1.5.2013 10:49

Re: Vrchol barbarství, ohavnosti a zvrácenosti, pro velkou část palestinských Arabů typické...

A naopak

L. Křivan 1.5.2013 10:48

Re: ??????????

To je dost velký rozdíl.

V. Bok 1.5.2013 10:47

No, tyhle vorgie

jsou opravdu, no.. vražda je vražda a žádná ideologie jí nemůže ospravedlnit. At to spáchá kamením nebo raketami s vrtulníku.

S. Netzer 1.5.2013 10:46

Re: ??????????

Stačí se projíždět po německých dálnicích i bez jarmulky. Určitý druh mladistvých si zde dělá kratochvíli z vrhání šutrů z dálnicových mostů na jedoucí auta. Není to čistě palestinská specialita.

H. Lukešová 1.5.2013 10:45

Re: Vrchol barbarství, ohavnosti a zvrácenosti, pro velkou část palestinských Arabů typické...

Ano a muslimové systematicky ničí křesťanské a židovské památky.

H. Lukešová 1.5.2013 10:43

Re: ??????????

Jistěže, Arabové nejsou civilizovaní, ale vykládejte to, levicovým vypatlaným hlavám.

L. Křivan 1.5.2013 10:43

Re: Vrchol barbarství, ohavnosti a zvrácenosti, pro velkou část palestinských Arabů typické...

V té končině jsou okupanti Arabové.  Od dobytí Jerusaléma L.P.  637.

H. Lukešová 1.5.2013 10:42

Re: Vrchol barbarství, ohavnosti a zvrácenosti, pro velkou část palestinských Arabů typické...

Tady jde o to, že peníze, které EU strká palestinským Arabům jdou ve skutečnosti na terorismus, slouží k teroristickým účelům. Podpora palestinských Arabů je dýka do zad Izraeli.

J. Slanina 1.5.2013 10:42

Re: ??????????

Ano, všichni bylY děti. Pokud ti uniká rozdíl mezi nešťastnou náhodou a záměrným úmyslem vraždit, nemá smysl co dodávat. Snad jenom, že bys mohl zkusit si nasadit jarmulku a projíždět se autem tak měsíc, dva po zmiňovaném území.