30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

IZRAEL: Hra se strachem

Komu někdo pohrozí vraždou, uspořádá-li v Izraeli koncert, ten si své vystoupení ještě jednou rozmyslí. Paul McCartney se tím zastrašit nenechal a Madonna ani Elton John také ne – i tyto umělce zasypalo hnutí, které Izrael označuje jako stát apartheidu, svými hrozbami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Jež 12.10.2014 13:22

Právo Izraele na obranu.

https://www.youtube.com/watch?v=kFPz3cWb2rg

R. Brzák 12.10.2014 19:35

Re: Právo Izraele na obranu.

Vzhledem k tomu, že sem přispíváte pořád stejnými výkřiky (téměř jako včera) a na protiargumentaci nereagujete (nejspíš nemáte čím), přetisknu Vám sem svou včerejší reakci:

Zdravím, pane Ježi. Jako mnohokrát, zase zapomínáte (budeme to společně považovat za nedopatření..). Nějak Vám z Vašeho shrnutí vypadlo intenzivní ostřelování Izraelského území raketami Hamásu, k čemuž se samo toto "hnutí" přiznává. Jen za dva dny těsně před započetím ofenzívy IDF vystřelili stateční palestinští Arabové více než dvě stovky raket na Izrael. Na to nelze nereagovat. Tak by jednal každý stát. Byť mne napadá jeden takový, který by to možná neudělal - i když, možná mi to vyvrátíte. Byl-li by založen Vámi stát, řekněme Ježistán, jehož by jste byl Vy jediným obyvatelem - jak by jste reagoval na takovouto pozornost, jako věnuje Hamás Izraeli?

Je dobře, že jste zaregistroval, kdo se v pásmu Gazy (území, ze kterého jsou na Izrael vedeny útoky s cílem zabíjet) stará o to, aby tamní populace nepomřela hlady - Hamás to není, milý pane...

Jen doplním - výborně, máte alespoň sebevědomí (stran své inteligence). Snad Vám pomáhá ve Vašem životě - což mne trošku utěšuje, neboť podle Vaší zdejší rétoriky by jste byl politováníhodným.

K. Jež 12.10.2014 20:32

Re: Právo Izraele na obranu.

Pane, předpokládal jsem, že vám došlo, že jako mnoho jiných rasistických, xenofobních fanatiků pro mne nejste partner do debaty. Mé příspěvky ( výkřiky ) jsou určeny mentálně a morálně neskonale zdatnějším jedincům, než jste vy. Těm samozřejmě nestojí ani za to, sem do místní tlupy primitivů něčím přispět. Přesto věřím, že si mých výkřiků někdo z lidí všimne a třeba se alespoň na chvilku zamyslí. Iritují li vás mé výkřiky, pak si polibte šos.

R. Brzák 13.10.2014 2:24

Re: Právo Izraele na obranu.

Zase jen nálepky, povýšenost a hrubost. Nu což, nezbývá mi, než Vás, jakožto svého bližního, milovat takového, jaký jste.

Důvod, proč Vám, jako jeden z mála zde, vůbec na Vaše příspěvky reaguji, je ten, že věřím, že každý má právo na svůj názor ale také na oponenturu svému názoru. Ne snad, že bych z naší "diskuze" mohl mít nějaký pocit vítězství či převahy. Zakládat takovéto pocity na diskuzi na počítači by bylo ubohé. Jen doufám, že Vám to může pomoci buď své názory změnit, nebo argumentací posílit. Když argumentovat nechcete - ochuzujete sebe, ne mne.

K. Jež 13.10.2014 4:06

Re: Právo Izraele na obranu.

Zdám li se vám povýšený, pak víte přesně, kde je vaše místo.

Krásná hudba, krásné obrázky pro vaše láskyplné oko.

https://www.youtube.com/watch?v=kFPz3cWb2rg

R. Brzák 13.10.2014 9:57

Re: Právo Izraele na obranu.

Při Vašem deklarovaném zájmu o budhismus mne udivuje, jak málo jste z něj pochopil.

K. Jež 13.10.2014 20:58

Re: Právo Izraele na obranu.

Váš názor dogmatického fanatika obhajujícího primitivním způsobem zlo a amorální chování na mou osobu je naprosto bezvýznamný a nepodstatný. Tedy pro mne a všechny s IQ nad 100.

K. Jež 13.10.2014 4:13

Re: Právo Izraele na obranu.

https://www.youtube.com/watch?v=kFPz3cWb2rg

K. Jež 12.10.2014 13:21

Svět by měl zastavit izraelskou genocide Palestinců.

https://www.youtube.com/watch?v=5NOXLyv1nhg

https://www.youtube.com/watch?v=8ty7ADPVYO0

K. Jež 12.10.2014 12:48

Sebeobrana Izraele caterpillarem :::))))

https://www.youtube.com/watch?v=EC6C-cAc240&list=PL937F51821F37F430

S. Rehulka 12.10.2014 10:50

Přátelé......

....odpustte mi, že se vyjádřím neslušně, ale hádáte se o hovnu ! Jestli Ježíš Kristus mluvil hebrejsky, anebo aramejsky (možná, že oběma jazyky) je jedno a stejně se to nedozvíme.

Každopádně, jeho matka byla Židovka a naše křestanství začali Židé !

Zato petice za uzákonění popírání genocidy palestinců (kdo to je ?) může zveřejnovat pouze mix bolševika s nacistou - K.Jež !

To víme s jistotou, jako by to vyšlo v komunistickém listu Haarez.

K. Jež 12.10.2014 0:16

Petice za uzákonění zákazu popírání genocidy Palestinců

státem Izrael.

http://jednej.parlamentnilisty.cz/petition.php?id=2440

K. Jež 12.10.2014 0:24

Re: Petice za uzákonění zákazu popírání genocidy Palestinců

http://www.rozhlas.cz/zpravy/blizkyvychod/_zprava/je-to-genocida-tvrdi-o-ofenzive-v-gaze-palestinec-zijici-v-izraeli--1377908

J. Urban 10.10.2014 14:27

Je bohužel skutečností, že mnoho

Nežidů je obyvateli Israele, a mnoho z nich je např. členy KS Israele. Ti pak uplatňují popsané postupy. Žijí v Israeli, mají se tam dobře (mnohom lépe, než by se měli třeba v Egyptě či Sýrii), mají israelský pas, se kterým mají otevřené dveře do celého světa a jsou pátou kolonou státu, který je chrání. Nic než dobytek.

H. Lukešová 10.10.2014 15:58

Re: Je bohužel skutečností, že mnoho

Ano, je to tak, přesto se mezi izraelskými Araby najdou někteří křesťané, kteří jsou loajální ke Státu Izrael (většina zatím bohužel ne) a ti žádají změnu své národnosti, nechtějí být Arabové ale Aramejci. Nechtějí mluvit arabsky, ale aramejsky. Říkají, že Ježíš Kristus byl Žid, mluvil však často aramejsky, chtějí mluvit Ježíšovým jazykem.

K. Jež 12.10.2014 13:25

Re: Je bohužel skutečností, že mnoho

https://www.youtube.com/watch?v=kFPz3cWb2rg

R. Brzák 12.10.2014 19:32

Re: Je bohužel skutečností, že mnoho

Vzhledem k tomu, že sem přispíváte pořád stejnými výkřiky (téměř jako včera) a na protiargumentaci nereagujete (nejspíš nemáte čím), přetisknu Vám sem svou včerejší reakci:

Zdravím, pane Ježi. Jako mnohokrát, zase zapomínáte (budeme to společně považovat za nedopatření..). Nějak Vám z Vašeho shrnutí vypadlo intenzivní ostřelování Izraelského území raketami Hamásu, k čemuž se samo toto "hnutí" přiznává. Jen za dva dny těsně před započetím ofenzívy IDF vystřelili stateční palestinští Arabové více než dvě stovky raket na Izrael. Na to nelze nereagovat. Tak by jednal každý stát. Byť mne napadá jeden takový, který by to možná neudělal - i když, možná mi to vyvrátíte. Byl-li by založen Vámi stát, řekněme Ježistán, jehož by jste byl Vy jediným obyvatelem - jak by jste reagoval na takovouto pozornost, jako věnuje Hamás Izraeli?

Je dobře, že jste zaregistroval, kdo se v pásmu Gazy (území, ze kterého jsou na Izrael vedeny útoky s cílem zabíjet) stará o to, aby tamní populace nepomřela hlady - Hamás to není, milý pane...

Jen doplním - výborně, máte alespoň dost sebevědomí (stran své inteligence). Snad Vám pomáhá ve Vašem životě - což mne trošku utěšuje, neboť podle Vaší zdejší rétoriky by jste byl politováníhodným.

K. Jež 10.10.2014 14:11

Nějací fanatici zabili 3 lidi. Výsledek

20 000 zbouraných domů, 250 provozoven, tisíce mrtvých, infrastruktura ko. Izrael limituje dodávky pomoci a potravin Palestincům podle kalorií, aby neměli roupy, tak ale aby zase netrpěli podvýživou. Krade území. Inteligentní člověk si udělá závěr sám.

L. Křivan 10.10.2014 14:36

Re: Nějací fanatici zabili 3 lidi. Výsledek

A stačilo by tak málo. Přestat střílet rakety, a uznat stát Israel.

H. Lukešová 10.10.2014 15:50

Re: Nějací fanatici zabili 3 lidi. Výsledek

Pane Křivane, pan Jež je rudohnědý fanatik, nenávidí Židy do morku kostí, viní je za všechno zlé na světě, pro něho je dobrý Žid či Izraelec, mrtvý Žid či Izraelec. Izrael má právo bránit své občany jakýmkoliv způsobem. že palestinští Arabové nepřestávají s terorismem, tak jim to patří. I tak je Izrael příliš měkký. Kdyby v pozici Izraele byli Američani, tak by mrtvých palestinských Arabů šlo do mnoha tisíců.

L. Křivan 10.10.2014 16:28

Re: Nějací fanatici zabili 3 lidi. Výsledek

Kdyby v každé válce, kterou paloši začnou, se zredukoval jejich stav na desetinu, velmi brzy by je přešly roupy.

H. Lukešová 10.10.2014 16:40

Re: Nějací fanatici zabili 3 lidi. Výsledek

Tomu nevěřím, že by palestinské Araby přešly roupy. Vždyť oni chtějí buď celou Svatou zemi a nebo nic. Jim nevadí umírat, vždyť se stanou mučedníky v ráji s 90 pannami, vždyť jste mohl vidět film Zklamání v Palestině, film zachycuje jak malé palestinské děti chtějí bojovat a když se jich zeptají a co škola a studia, tak paní učitelka odpoví "když jsou ve škole jsou žáci, když jsou v boji, jsou bojovníci". Co je to za rodiče? Každý normální rodič chce, aby dítě vystudovalo, našlo si dobrou práci, vdalo se či oženilo a založilo rodinu. Palestinské matky posílají své děti do boje s vědomím, že zemřou. Ale ono se nic nestane, 5 dětí zemře, dalších 8 se narodí, tak je jim to vlastně šuma fuk. A multikulti politkorektníci palestinské teroristy podporují.

L. Křivan 10.10.2014 19:36

Re: Ale ono se nic nestane, 5 dětí zemře, dalších 8 se naro

Ano, nic se nestane. Pro civilizaci mají zápornou hodnotu, takže jejich odchod do ráje je pozitivum. Apropo ráj, těch 72 pannen je už 1300 let starých, takže jejich deflorace asi nebude žádné potěšení.

H. Lukešová 10.10.2014 19:42

Re: Ale ono se nic nestane, 5 dětí zemře, dalších 8 se naro

Víte, ti muslimové a islamisté berou to, co jim multikulti politkorektníci nabízí. Proč by si nepostavili stovky mešit, když můžou. Proč by nevyháněli slepce se psy, když můžou. Proč by nekomandovali lidi kvůli alkoholu nebo vepřovému masu, když můžou. Stejnými pachateli zločinů muslimů jsou multikulti politkorektníci. Ti schvalují veškeré počínání muslimů, ti se účastní bojkotů Izraele, ti hnusáci z BDS jsou většinou muslimové a levičáci-multikulti politkorektníci, ti šikanují Izraelce, multikulti politkorektník je stejný zločinec jako radikální muslim. Kdo podceňuje či schvaluje zlo, je zločinec!

R. Brzák 10.10.2014 19:19

Re: Nějací fanatici zabili 3 lidi. Výsledek

Vzhledem k tomu, že sem přispíváte pořád stejnými výkřiky (téměř jako včera) a na protiargumentaci nereagujete (nejspíš nemáte čím), přetisknu Vám sem svou včerejší reakci:

Zdravím, pane Ježi. Jako mnohokrát, zase zapomínáte (budeme to společně považovat za nedopatření..). Nějak Vám z Vašeho shrnutí vypadlo intenzivní ostřelování Izraelského území raketami Hamásu, k čemuž se samo toto "hnutí" přiznává. Jen za dva dny těsně před započetím ofenzívy IDF vystřelili stateční palestinští Arabové více než dvě stovky raket na Izrael. Na to nelze nereagovat. Tak by jednal každý stát. Byť mne napadá jeden takový, který by to možná neudělal - i když, možná mi to vyvrátíte. Byl-li by založen Vámi stát, řekněme Ježistán, jehož by jste byl Vy jediným obyvatelem - jak by jste reagoval na takovouto pozornost, jako věnuje Hamás Izraeli?

Je dobře, že jste zaregistroval, kdo se v pásmu Gazy (území, ze kterého jsou na Izrael vedeny útoky s cílem zabíjet) stará o to, aby tamní populace nepomřela hlady - Hamás to není, milý pane...

Jen doplním - je dobře, že máte sebevědomí (stran své inteligence). Snad Vám pomáhá ve Vašem životě - což mne trošku utěšuje, neboť podle Vaší zdejší rétoriky by jste byl politováníhodným.

K. Jež 14.10.2014 19:32

Re: Nějací fanatici zabili 3 lidi. Výsledek

Nemůžete být tak slabomyslný, abyste nevěděl oč s Palestinou a Izraelem jde. Znamená to tedy, že z nějakého důvodu (náboženský fanatismus) dokola omíláte stejné nesmysly, polopravdy a lži o nezvratitelných skutečnostech. To je typické pro fanatismus. Má inteligence mi v mém životě skutečně pomáhá. Narozdíl od té vaší, která vám život ztěžuje.

L. Křivan 10.10.2014 23:16

Re: ".. Izrael limituje dodávky pomoci a potravin Palestinců

Tak Israel dodává pomoc a potraviny palestincům ?   A proč ?  To za ty rakety ?

Krade území ? A jaké ?  Myslíte jako Polsko ukradlo Slezsko, nebo Rusko ukradlo východní Prusko ?   To se holt stává, to je dobrým zvykem, že vítěz si nějaké území vezme.

V. Novák 10.10.2014 13:04

Palestinci "SE uzavřeli"???

Tak oni se Palestinci SAMI zavřeli do hranic, které jim teď nezištně hlídá izraelská armáda - a dokonce tam, asi čistě pro potěšení palestinců, postavila betonovou zeď...

No tohle je chucpe chucpatější než to nejchucpatější chucpe!

Ledaže by byla madam blondýna, pak by to chucpe nebylo. Pak by to bylo něco jiného...

J. Horáček 10.10.2014 14:50

Re: Palestinci "SE uzavřeli"???

Tak ony ty palestinské hranice (i "hranice") hlídá třeba i egyptská či jordánská armáda (zřejmě vědí proč).

Nevím, zda je autorka článku blondýna (a ani na tom nezáleží), ale vita je pěkný kus prolhaného demagoga. Chucpe nechucpe.

V. Novák 10.10.2014 17:28

Re: Palestinci "SE uzavřeli"???

A to znamená, že Palestinci se tam zavřeli sami, jak hlásá autorka.

Nevím, zda je autorka článku blondýna (a ani na tom nezáleží - i když podle jména by být mohla), ale Jiří Horáček je negramota, neb nedokáže pochopit přečtený text. Chucpe nechucpe.