1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

IZRAEL: Hanebné ruské pokrytectví

Jsou chvíle, kdy člověk překoná totální oslabení organizmu způsobené vyčerpávající nemocí, najde sílu vstát z lůžka a doploužit se k PC, aby se vyjádřil k dění na Chrámové hoře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 22.4.2022 11:46

Mýlíte se. Netolerantní jsou muslimové, ti dělají rozbroje a útočí na Židy a židovské památky. Izraelská policie a armáda často musí chránit Židy před běsnícím arabsko-muslimským davem.

Judaismus nemá světovládné ambice, nestojí o judaizaci celého světa, neposílá tam židovské misionáře, aby obraceli nežidovské obyvatele, na rozdíl od muslimů a křesťanů...

I současné nepokoje na Chrámové hoře rozpoutali izraelští a palestinští Arabové, kteří útočí na pokojné židovské věřící.

K. Vojtíšek 22.4.2022 11:24

Intolerance je naprosto stejná na obou stranách. Je to dané těsnou příbuzností obou etnik. Mají obrovské množství společných znaků. Rozděluje je ouze náboženství, které má opět spousty společných znaků, vyvoleni bohem, nelepší, nejmoudřejší, jediní, kterým patří vláda nad světem. Skvělá ukázka nesmyslnosti náboženství a jeho nebezpečnosti. Protože ve jménu víry (je jedno jaké) se zabíjelo, zabíjí a zabíjet bude.

J. Farda 22.4.2022 11:24

A reakce českého, leč jistě navýsost objektivního pútinského slouhy - za jiné - pana Čermáka ... :-)

J. Lukavsky 22.4.2022 10:43

"světový řád s USA v čele. Rusko je proti" řeč se mluví, pivo pije. Zajímavé je, že ti skvělí ruští 100% vlastenci jsou proti řádu USA, ale posílají tam své děti na studium, kupují domy na tom prohnilém Západě a kdo může tak z Ruska uteče... kam? Inu do toho USA či na Západ co se jim tak moc nelíbí. Hlasování nohama se tomu říká. J.L. end

J. Lukavsky 22.4.2022 10:37

"co je to Realpolitik?" to je, když Chamberlain uvěřil Hitlerovi, že se spokojí se Sudety. Churchill to okomentoval "mohli jsme volit mezi válku a hanbou, zvolili jsme hanbu a válce jsme se nevyhnuli". Kdyby Francie udeřila na Hitlera vojensky hned jak obsadil proti smlouvě Porůří, mohlo to stát pár set životů vojáků. Zvolili Realpolitik a stálo to životy snad 50ti milionů. J.L. end

P. Pepax 22.4.2022 10:27

R^ asi tak.

P. Pepax 22.4.2022 10:26

R^ souhlas, autor se stává zmatený a nevěrohodný.

V. Čermák 22.4.2022 10:13

;-D

V. Čermák 22.4.2022 9:54

Tak to je argument hodný českého Mlynáře...;-D

V. Čermák 22.4.2022 9:52

Diplomacie Ruska a Izraele je na mnohem vyšším levelu, než kowbojská diplomacie USA. No a nenávistné komentáře pp Stejskalů a Valentů jsou jen z říše Přání, Otcem Myšlenky. Mimochodem, již dlouho je Říše zla v USA.Počty válek a mrtvých to jednoznačně určují.....Rv

M. Valenta 22.4.2022 9:38

Třeba Izraeli konečně dojde, že jeho vstřícná politika vůči putinovské Říši zla je chybná.

H. Lukešová 22.4.2022 9:27

Stát Izrael žil bez USA, jak píšete, tak bude-li potřeba, bude žít i bez nich... Stejně to dopadne tak, že časem bude muset spoléhat jen sám na sebe. Kdo se o sebe není schopen postarat sám, nepřežije...

H. Lukešová 22.4.2022 8:44

Když se pravda převrací v lež, shrnutí faktů...15.4.2022 15letá arabská dívka pobodala 47letého Žida, dne 17.4.2022 Arabové zaútočili kameny na autobus s židovskými cestujícími, směřující k Chrámové hoře a zranili 5 Židů, ten samý den arabský dav zaútočil na několik pokojných Židů, kteří se šli modlit k Západní zdi.

Včera dne 21.4.2022 Arab v Jeruzalémě napadl Haredi Žida na ulici, dále v Ramle dva Arabové napadli Židovku, která šla se svým autistickým bratrem na procházku, zbili ji a unesli a pravděpodobně zabili její pětiměsíční štěně....

Přesto jsou z nepokojů viněni Židé a ne skuteční viníci, kterými jsou Arabové.

I. Schlägel 22.4.2022 8:28

Lavrov je z m r d. Jeden z mnoha. Proto mele to, co mele.

R. Meišner 22.4.2022 8:23

tak moment---je to článek o nemožnosti soužití mezi muslimy a nemuslimy (to víme všichni už dávno) nebo o hanebném ruském pokrytectví? nějak to nejde dohromady. jsou to dva naprosto odlišné problémy--ale chápu,--jsou dny, kdy se hodí naprosto všechno.

J. Nevrkla 22.4.2022 8:15

R^

L. Kuča 22.4.2022 8:12

Se ví, ale tapetuje tady svými ‘názory’ ad nauseam.

P. Dvořák 22.4.2022 8:11

Zkontrolujte si schodiště nebo okolí domu. Budete vyhodnocený jako dezinformátor a možná vás někdo nahlásí Fialovi.

F. Navrátil 22.4.2022 7:55

Vzít si konflikt mezi židovskými a islámskými náboženskými skupinami na Chrámové hoře jako oslí můstek k projevům nenávisti proti Rusům je ubohost. Pan Stejskal by se neměl chovat jako laciný propagandista, ale varovat, že čím větší tlak bude euroatlantická společnost vyvíjet vůči Rusku, tím více bude vytvářet prostoru pro Čínu a islámský svět. Hledání nepřítele tam, kde by měl být hledán spojenec, povede k podstatně hlubším konfliktům a Židé budou jako obvykle v historii jednou z jejich prvních obětí.

J. Štěpán 22.4.2022 7:07

Jak známo Izrael to v současném konfliktu "hraje na obě strany". Proč? Protože tam mají politiky kteří vědí , že zájmy vlastní země a vlastních občanů jsou vždy na 1. místě. U nás máme místo toho hromadu mamlasů, pozérů, fanatiků a hysterek. Podle toho to tady taky tak vypadá. Tato "elita" je pak podporována lidmi typu pana Stejskala kteří by si minimálně měli nastudovat co je to Realpolitik. V Izraeli to bez problémů chápou, takže nemají problém si vyložit co jim chtěl Lavrov naznačit-moc to s tou podporou Ukrajiny nepřehánějte a všechno bude OK. Jaký postup Izraelci zvolí se samozřejmě uvidí, rozhodně však nebudou vycházet z nějakých pseudohumánních Havlových myšlenek;-D

J. Kostelanský 22.4.2022 6:54

Články pana Stejskala jsou napsány velice pěkně - působí zejména na city. Ale důvěryhodné moc nejsou - žádné citáty, žádné odkazy na zdroje, jenom kecy, kecy a kecy. Tímto způsobem by diplomovou práci jen stěží napsal a obhájil. :-)

Ty odkazy jsou velice důležité. Stačí totiž v nějakém citátu malinko pozměnit význam slova, a už mluví o něčem zcela jiném. Jako např. tento nadpis v článku iDnes před několika dny. Nadpis je skvělým příkladem šíření nepravdivých zpráv a rozněcování negativních vášní až na samou mez. Diskuse pod článkem je toho pěkným důkazem:

"Vyčistili jsme Mariupol od Ukrajinců, tvrdí Rusko. Zelenskyj to nekomentuje"

zdroj:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-mariupol-pristav-zelenskyj-vojaci.A220417_071711_zahranicni_klf/diskuse

A jak zněl původní citát ruské strany?

"Ruské ministerstvo obrany informovalo o tom, že veškeré území města obklíčeného města Mariupol bylo vyčištěno od příslušníků ukrajinské armády, bojovníků nacionalistického pluku Azov a cizích žoldáků. Zbytky skupiny byly zablokovány u továrny Azovstal."

Link je bohužel kvůli zablokovaným webům zbytečný. Ale vyhledávač by snad něco najít měl.

Shrnutí: pan Stejskal píše přesně takhle: 80% procent je pravda, ale ten zbytek je zpravidla překroucený a bez odkazů na zdroje jeho informací.

J. Kostelanský 22.4.2022 6:38

K těm zvěrstvem na Ukrajině, dávám do pozornosti link britského nezávislého novináře Patricka Lancastera. Je v něm část Mariupolu, kterou dobyli Rusové, a která byla předtím pod kontrolou jednotek AZOV. Jsou tam desítky a desítky mrtvých civilistů (v pozdějším videu mluví o stovkách) a rovněž je tam i rozhovor s kolemjdoucím.

Video je tak drastické, že na to youtube předem upozorňuje. Tohle se moc nepodobá na komparzisty. Např. zde je pohled na mrtvolu, které z obličaje zbyla jen holá lebka. Ten mrtvý na ulici neležel 2-3 dny nebo týden.

https://youtu.be/dUask2cfFh4?t=231

Odkaz na celé video:

https://youtu.be/dUask2cfFh4

J. Kostelanský 22.4.2022 6:16

Jak znám pana Stejskala a jeho (ne)zdroje, tak to s tím prohlášením Lavrova bylo s velkou pravděpodobností trochu jinak.

Kdy už pan Stejskal bude citovat uvádět i zdroje, ze kterých čerpá náměty pro své články a (s)myšlenky?

"Toto říká politik spoluodpovědný za příšerná zvěrstva, která jeho země působí civilnímu obyvatelstvu na Ukrajině,"

A to máte odkud, tuhle myšlenku? Od mluvčí ukrajinského ministerstva obrany? Nebo z našich medií?

Uvedu link na jedno z videí, i když tohle video je hlavně o poslouchání. Na Slovensku se totiž stalo módou natáčet v autě. Autorem tohto videa (na svém kanálu jich má docela hodně a jsou dost rozsáhlá: každé cca 30 - 60 minut) je RNDr. Ján Baránek, snad 20 let majitel agentury pro výzkum veřejného mínění POLIS Slovakia. Jeho agentura mívá v předvolebních průzkumech pravidelně nejlepší odhady a on sám se v televizi o volební noci (na Slovensku jsou volby vždy jen jeden den) účastní komentování průběžných výsledků voleb. Průzkumy provádí samozřejmě i v období mezi volbami. Zkrátka pan Baránek není žádný "Hopsa hejsa do Brandejsa".

A jaký souvis má tohle video s článkem pana Stejskala? Srovnává, kdo má k těm zvěrstvem a nacismu na Ukrajině blíže - zda Rusové nebo Ukrajinci. A taky mluví o zdrojích jeho tvrzení, které možno dohledat. Video, nebo spíš audio na youtube je bohužel, ale na druhé straně i přirozeně, ve slovenštině. A mluví o neuvěřitelných zvěrstvech z minulosti, zejména na dětech, které je těžké i jenom poslouchat.

https://www.youtube.com/watch?v=2kwSiNfGHc4

Pro úplnost ještě dávám link na obchodní rejstřík firem na Slovensku, ve kterém je uvedena firma POLIS Slovakia.

https://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=24047&SID=2&P=1

Když se o firmě chcete dozvědět víc, stačí si do vyhledávače zadat "POLIS Slovakia".

M. Adler 22.4.2022 6:13

Pane Kubíne, až napíšete jeden jediný článek na úrovni pana Stejskala, snad bych vás začal brát aspoň trochu vážně. Zatím bych tento váš příspěvek přirovnal k poštěkávání strašně zapšklého ratlíka... Anebo máte tak strašnou zácpu?

T. Kubín 22.4.2022 6:01

Pane opisovači zpráv, už byste zase měl jet s cestovkou do Egypta a na základě toho zase začít psát zasvěceně o egyptském politickém dění. Ty vaše bláboly o Izraeli už přesáhly level plácání bab u kasy v supermarketu.

K. Káš 22.4.2022 5:53

R^

S. Sedlák 22.4.2022 4:01

Nelži

P. Smetana 22.4.2022 1:23

Je to váš názor a já vám ho neberu. Můj názor je, že vaše tvrzení je blábol.

K. Pavlik 22.4.2022 1:20

Jo Izrael to nema jednoduche. Rusaci byli na zacatku vzniku Izraele (USA ne!!). Byt Izraelem tak bych se bal aby nebyli i na jeho konci.

Jak jiz zjistil kdekdo tak USA nejsou zrovna nejlepsi spojenec.

M. Grundmann 22.4.2022 0:51

Je to geopolitika. Oficiálním cílem USA je vytvořit nový světový řád s USA v čele. Rusko je proti a kvůli této politice napadlo Ukrajinu. Izrael je jeden z hlavních spojenců USA a z pohledu Ruska je na špatné straně.