29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

IZRAEL: Den pod palbou

Začínáme to vnímat jako rutinu. Na Izrael létají z Pásma Gazy rakety a minometné střely. Včera, dnes, zítra. Předevčírem, pozítří. Je těch informací tolik, že je to ve zprávách něco jako statistický údaj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 9.7.2014 15:19

Re: Milá Lukešová: Ezop a mravenec

Tak islamisté vám nevadí?

:-)))

P. Pokorný 9.7.2014 15:14

Re: Milá Lukešová: Ezop a mravenec

Ne, nebojím se. Já totiž nikoho nezesměšňuji ve vážných věcech a neurážím. A mě nevadí ani židé, ani islamisté, ani arabové ani neadrtálci. Psal jsem vám to už tisíckrát a vy ne a ne si to zapamatovat. To je pak těžké. Tak si to napište. Mě vadí zabíjení, okupace, vadí mě lži a manipulace s davem. Že lidé slepě věří a ti nejvyšší si z nich dělají legraci. Že USA nejsvobodnější a nejdemokratičtější země do roku 1945 přeměnila v nejzadluženějšího vojenského agresora. A to opakuji stále dokola. 90% židů jsou fajn lidé a 10% ortodoxních šílenců, kvůli kterým je nesnáší celý svět. A je lehké se podívat, než začnete nadávat. Anglie se bránila, USA se bránily, Ukrajina, rusko, francie, ne nemá cenu pokračovat. A proč? znovu opakuji: těch několik procent ortodoxních  a fanatických ohrožuje svými výpady kde koho. U jiných kultur to není. Tak proč oni? A já nevím, jestli dřív slepice nebo vejce. Zda arab, nebo žid. Beru status quo a zabíjení dokonce upalování dětí. A to civilizace není! Jinak mě dějiny těchto států nezajímají, neznám je, beru současnost. (Za můj život) Mějte se.

H. Lukešová 9.7.2014 15:09

Re: Zatímco palestinští teroristé odpalují rakety,

I já toho lidstvu moc nedám, žiji běžný usedlý život v domečku, s kočkami, zahrádkou a slepicemi a vědecky nebádám, a Vás si vážím, máte sice na některé věci jiný názor, ale zárukou demokracie je diskuse a pluralita názorů. A Vy jste byl ke mně vždy slušný, tak jak kdo se chová ke mně, tak se já chovám k němu.

H. Lukešová 9.7.2014 15:04

Re: Milá Lukešová: Ezop a mravenec

A myslíte, že byste s kritikou vlády na palestinských územích dopadl lépe? Co myslíte, zkuste hádat, pravděpodobně byste byl mrtvý.

O tom, že je Izrael demokratická země svědčí to, že deník Haarezt, levicový vlastizrádný plátek, může vycházet a zveřejňuje pravidelně protiizraelské tirády rozsahu streicherovštiny. Gideon Levy, Amira Haasová, to jsou protižidovští Židé, takové mají levicoví antisionisté nejraději.

P. Pokorný 9.7.2014 14:59

Re: Milá Lukešová: Ezop a mravenec

Fardo Fardo, z čeho že jste mě to usvědčil? Rád si přečtu. Tady sá hází urážkama a usvědčením jak u výslechu na poslením soudu. A co takhle věcně přemýšlet, kde se ta nenávist bere? Já po něm kamenem, on po mě samopalem. To je ta civilizace? To je ten důkaz? Nebo snad jiný? 

Vždy něco napíši a i kdybch se zmýlil, tak oslovit někoho pitomce, debilem, náckem fašounem dělá pouze ubohý člověk bez argumentu. To je ta pravda. Já to o nikom nepíši a trpělivě vysvětluji. Místo odpovědí jsou nadávkly a být v Izraeli, měl bych kulku v hlavě. Ano, zajímavá diskuze...

L. Křivan 9.7.2014 14:58

Re: Mravenec a člověk

Tak plastelinci jsou termiti ?  Zajímavý názor !  Hmmm,... škodliví jsou jako termiti, to ano,..  ale pokud se dobře pamatuji, Ferda Mravenec byl sympaťák, pracovitý, všechno uměl, každému pomohl, to plastelinci pomáhají lidem akorát do hrobu a líní jsou jako vši. V té knížce byli ale i červení (rudí)  mravenci, ti jen roznášeli zkázu a ničili co jim do cesty přišlo. Tak to by mohlo být, to jste se trefil. Palestinci - červení mravenci.  Už jste Ferdu Mravence dočetl ?  Tak pozdravujte paní učitelku.

P. Pokorný 9.7.2014 14:52

Milá Lukešová: Ezop a mravenec

Miláčku, ze zoufalství. I mravenec se brání rozkopání mraveniště. Nebo: Ezop a brabenec - Ježek - Voskovec a Werich..

Připodobnění: žalm 53 kapitola proroka Izaiáše....

H. Lukešová 9.7.2014 14:51

Re: Mravenec a člověk

Napsal jste to hezky, pane Fardo, díky, ještě k těm postojům k mrtvým. Izraelští rabíni (aškenázský i sefardský) jsou pro to, aby ti osadníci vrazi, co upálili arabského mladíka dostali TREST SMRTI (který se v Izraeli neudílí), rezolutně tuto strašnou vraždu odsoudili i izraelští politici.

http://eretz.cz/2014/07/vrchni-rabini-izraele-odsoudili-vrazdu-mladeho-araba-rabi-levanon-zada-pro-vrahy-trest-smrti/

Kdy palestinští Arabové žádali trest smrti pro své teroristy, vždyť je naopak oslavují. Abbás, "umírněný politik" platí doživotně odsouzeným teroristům prebendy.

R. Gramblička 9.7.2014 14:50

Re: Okupace je okupací vždy

že jsou Palestinci účelovým nástrojem ve válce s cílem vyhnat židy, toho jsem si dostatečně vědom. Zatraceně, hlavní vinu v tom všem hraje praštěná náboženská víra. Nebýt jí, nebylo by ani problémů. No co, hlavněže tady u nás máme klid. Zatím.

E. Sevrát 9.7.2014 14:46

Re: Zatímco palestinští teroristé odpalují rakety,

Podle vašich příspěvků to vypadá,že místo mozku máte v hlavě mužskou genitálii.Netradiční řešení,ale do lihu zajímavé.Studenti medicíny to jistě ocení.Odkažte svoji hlavu pro lékařské účely.Aspoň tím lidstvu prospějete.

P. Pokorný 9.7.2014 14:46

Re: Mravenec a člověk

Vlasáku, Vlasáku, kdyby došlo na "pražský", tak já jsem po meči i po přeslici. Nikdy jsem na to nepoukazoval nadřazeností. Naopak mě všichni nadávali, kdykoliv jsem za Prahu vyjel. Ale to podstatné: to my a oni, to neříkám já, ale Moraváci, kteří tvrdí, že v Praze létají pečení holubi do pusy, že na nás pracují,  a pak se diví, když obyčejné práce dělají za 14000 hrubého bez přesčasů. A nadávají. I "Jugoši" nadávají. I Ukrajinci nadávají. To není můj výmysl, ale fakta. račte se zaposlouchat kolem sebe. Tak to je i v Londýně, či jinde. Tam zase nadávají na přistěhovalce z východu a že jim berou práci a dělají nádeničinu. Nadáváte, nadáváte a jste přitom slepý a hluchý, jak se kdo skutečně chová.

R. Gramblička 9.7.2014 14:43

Re: Okupace je okupací vždy

koukám, že odpovědět jinak než stupidními protiotázkami neumíte. Vaši otázku s cikánama a náckama jsem nepochopil. Proč mají USA a Kanada velké prázdné prostory? Inu proto, že je během svého vzniku zabrali. Proč jsou ty prostory prázdné? Protože lidi mají tendenci se zhlukovat do měst, proto. Mohli by si tam navláčit mnoho imigrantů, ale proč by to dělali? Bylo by to pro ně ekonomicky nevíhodné, pokud by neměli jakoutakous jistotu, že nově příchozí budou zdárně přispívat k chodu ekonomiky a společnosti jako celku. Proč USA nechtějí Hispánce? Protože ti nejeví ochotu se přizpůsobit, nemají vzdělání a dovednosti. Taky by jste k sobě do firmy nepřijímal nemakačenka a darmožrouty.

Můžete snad vyvrátit opovržení které chovají arabové z okolitých států vůči Palestincům? tak jaká demagogie? Na demagogii a nesmysly tady očividně máte patent Vy!

P. Pokorný 9.7.2014 14:40

Re: Slova státníka

A za trest pak staví ortodoxní na území Gazy domy a posílají do tohoto nárazníkového pásma jako předvoj a beranidko své děti. Prostě civilizace....

E. Sevrát 9.7.2014 14:39

Re: 100 000 raket vypáleno na Izrael

A patří Izraeli ? Bylo mu poskytnuto v roce 1948 ?

E. Sevrát 9.7.2014 14:37

Re: Okupace je okupací vždy

Vy zřejmě vůbec nechápete,že nejde o počet m2 či km/m2.Jde o Svatou zem,tedy o místo které je svaté všem židům,křesťanům a i muslimům a i ostastním menšinovým náboženstvím.My křesťané,tedy již spíš ateisté jsme boj vzdali.Ovšem třeba v roce 1099 zdivočelí křížáci-křesťané dobyly Jeruzalém,vraždili ženy,děti v přesvědčení,že je to Boží vůle.Všechny Židy zahnali do hlavní synagogy a zaživa je i úpálili.A proč ostatní Arabské státy odmítají začlenit Palestinské uprchlíky do svého státu atd.To je zcela jednoduché,nepovažují je za cikány-kde jste k tomu proboha přišel.Samozřejmě,pragmaticky a zcela správně vědí,že jakmile by to udělali,tak oni ztratí nárok na návrat do své domoviny,které jim zaručuje mezinárodní právo vč. potomků.Jistě oni je moc nemilují,ale opět jde o Svatou zem.Němci začlenili vyhnance ze všech zemí do svého státu a ti se dnes na nic a nikde nechytají.

J. Vlasák 9.7.2014 14:37

Re: Mravenec a člověk

Co to je "u nás"? Co je to "my"? Ta iluze mravence o vlastní jedinečnosti, nadřazenosti a důležitosti mraveniště pod hříbkem na kraji lesa je kouzelná:)

Docela by mne zajímalo, kolik generací předků můžete umístit do Prahy. A nejenom Moraváci Vám nadávají, resp. z Vás mají srandu právě pro my Pražáci, a kdo je víc, Vy pražský spasiteli Moravy.

M. Dukát 9.7.2014 14:36

Lidi chcete slyšet pravdivé informace?

Lidi chcete slyšet pravdivé informace? Poslouchejte rádio Svobodný vysílač CS: http://www.svobodny-vysilac.cz

Alternativní server pro poslech: http://svobodnyvysilac.caster.fm/

S. Donát 9.7.2014 14:34

Re: Okupace je okupací vždy

Troll. Nekrmit.

J. Farda 9.7.2014 14:29

Re: Mravenec a člověk

Dobrý den vinšuji, milá dívko Kopretino, pochybuji s Vámi, že je pan P. Pokorný vůbec schopen meritum věci pochopit. Měl jsem s ním nedávno diskus o svévolné a zlovolné židovské propagandě zdejší židovské minority, a když jsem ho usvědčil z nepravdy, pochopitelně to neuznal. Je od něj sympatické, že vyznává názor, že vražda je vždy vražda, ale jaksi mu uniká, že Arabové (Palestinci, islámci) vraždí z principiální nenávisti k Židům, a Židé principiálně jen v sebeobraně. Na tom nezmění nic ani exces těch několika ortodoxních mešuge, kteří toho arabského kluka upálili. Koneckonců už byli rychle dopadeni, takže kdy dopadne čacká palestinská policie ty arabské vrahy tří židovských kluků? Když jsem zde několikrát ocitoval hodnocení vztahu Arabů k Židům z knihy pana Wagnera, že snad ani Němci nedokážou nenávidět Židy jako Arabové, tak v roce 1940 nemohl nic vědět o nacistickém Endlösung der Judenfrage. Tím chci říci, že si dnešní "Palestinci", a mnozí s nimi, s Adolfy Hitlerem a Eichmannem v nenávisti a touze po konečném řešení židovské otázky nic nezadají. Nějak už mi ve zdejších diskusích s několika exoty začíná unikat rozdíl mezi příslovími "hrách na stěnu házeti" a "házeti perly sviním", případně "marnost nad marnost". Tak se mějte.

S. Netzer 9.7.2014 14:27

"Ortodoxní vystaví dům v pásmu Gazy"

:-))))

Vy jste korunovaný, Pokorný.

M. Josífko 9.7.2014 14:23

Re: Okupace je okupací vždy

území se okupovalo na základě útoku arabáčů. Kdyby nezaútočili, nebylo by okupovaných území. Stejně jak museli němci postoupit nějaké své území za rozpoutanou válku, tak museli útočící státy postoupit nějaké území Izraeli.

E. Sevrát 9.7.2014 14:19

Re: Zatímco palestinští teroristé odpalují rakety,

Ale, i inteligentní a hlavně geniální lidé bez charakteru posunují lidstvo dál ,tedy pokud jim není umožněno mít na prst na tlačítku s jadernou zbraní apod.-to je pak prů.....Pak jsou lidé -většina,více či méně charakterní,ale jejich přínos lidstvu je nulový.To je i můj případ (už slyším,že nejsem charakterní-ne od Vás).Po mě zbyde pár standardních RD a urna.Nebýt např. WfB tak by Američané možná na Měsici nepřistáli,nebo daleko později.A on jiste nebyl čítankovým příkladem charakteru,spíše naopak.Byl ovšem geniální.

P. Krasny 9.7.2014 14:12

Re: Okupace je okupací vždy

A takhle blbej jsi od narození, nebo se ti to stalo postupně?

P. Krasny 9.7.2014 14:11

Re: Mravenec a člověk

No ty toho evidentně nebereš víc, pitomče.

H. Lukešová 9.7.2014 14:02

Slova státníka

Nastupující izraelský prezident Reuven Rivlin při návštěvě odstřelovaného města Sderot řekl: "Je nemožné, aby lidé seděli v Tel Avivu a v Jeruzalémě v kavárnách a v restauracích, zatímco lidé ve Sderotu sedí v krytech. Jsme ve válce s Hamasem, protože on nám vyhlásil válku, Hamas chce ukončit existenci Izraele, dosáhnout toho, že život v Izraeli bude nemožný a my se s tím musíme vypořádat. Provedeme protiútok, abychom zajistili bezpečí izraelských občanů".

Výrok jsem nakopčila z jiného článku pana Stejskala, možná se článek objeví v zítřejším nebo jiném vydání.

H. Lukešová 9.7.2014 13:55

Re: Okupace je okupací vždy

Já většinou také nechápu, co vlastně chcete říci.

H. Lukešová 9.7.2014 13:53

Re: Mravenec a člověk

Arabové pracující v Izraeli si na šikanu nestěžují. Izraelští Arabové spolu s většinovými izraelskými Židy vychází povětšinou dobře, byť teď kvůli vraždě 3 izraelských chlapců a upálení 1 palestinského chlapce trošku jikří, ale situace se uklidní.

Soužití Izraelců a palestinských Arabů je trochu složitější, nicméně není to pouze o násilí a krveprolévání, jak nás oblbují média. Média zajímá jenom krev, ne běžný život.

H. Lukešová 9.7.2014 13:50

Re: Mravenec a člověk

Pane Pokorný, tak jednak bych nepřirovnávala Palestince k mravencům, lidé se k hmyzu nepřirovnávají.

Co se týče obětí, krev nevinných palestinských Arabů dopadá na samotné palestinské vedení, kdyby nepálili teroristé rakety, tak by nebyly izraelské nálety nikoho nezabily. Když to ti Palestinci vědí, tak proč pro Boha pálí ty rakety, vždyť přece vědí, že je Izrael silnější a že na ně odpoví.

Ale pochybuji, milý pane, že pochopíte, co vám chci říci.

P. Pokorný 9.7.2014 13:46

Re: Mravenec a člověk

Mimochodem ti arabáci pracující v Izraeli je to to samé, jako Ukrajinci či Slováci u nás. Nebo Moraváci v Praze. My jim dáváme práci a oni nám nadávají. Má to logiku? A tohle se dá vyčíst níže. Mě to fakt rozum nebere.

P. Pokorný 9.7.2014 13:44

Re: Okupace je okupací vždy

Ne, možná tobě. Až se zbourají domy na okupovaném území, tak arabáci musí také skončit s palbou. Jinak to mohou srovnat se zemí.