11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

IZRAEL: Čtvrtá vlna, nákaza indickou mutací

Nebýt turistů, kteří z cest přivážejí domů indickou mutaci, byl by Izrael zůstal u pouhých několika nakažených denně jako před měsícem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Novak 27.7.2021 2:02

Pletete jabka s hruškama. Nikdo Vám nebrání nechat se opíchat. Tak nebrečte.

D. Novak 27.7.2021 1:36

Kecy, kecy, kecy.

.... v 91 % případů tato látka zabraňuje vážnému průběhu nemoci a v 88 % i hospitalizaci. ....

Vono to není vakcínou, ale tím, že indická mutace je chřipečka, zatímco dosud to byla chřipka.

P. Szirotný 26.7.2021 22:12

A já odpovídám. Všechny státy světa jsou úplně blbé. Nejen jejich politici, ale i jejich odborníci. Všichni používají blbé testy. A teď přišla jedna firma s jinými testy a ty jsou nejlepší. Aplikuji Occamovu břitvu - to nejjednodušší vysvětlení je obvykle to správné. Všechny dosavadní testy jsou v pořádku. Jen jedna firma chce získat rozhodující podíl na trhu a proto nás přesvědčuje, že doposud bylo všechno špatně.

P. Szirotný 26.7.2021 21:55

Dobrý večer pane Hašku, píšete tu jakoby odborně. Tak bych vás požádal o infromaci o vašem medicínském vzdělání. Odpovím si sám - je nulové. A na vašem příspěvku je to znát. "Ale pokud mají už asi tři nově konfigurované viry o stejném základu - tak je to chřipka!" Covid způsobuje virus z čeledi Coronavirů. Chřipku způsobují viry z čeledi Rhinovirů. Je to zkrátka něco jiného, byť se v obou případech jedná o respirační onemocnění. I kdyby codid zmutoval x-krát, nikdy to nebude "chřipka". A obrna, záškrt, pravé neštovice, černý kašel rozhodně nebyli "leniví přepisovači vlastních životopisů." Byly to nemoci, které zabíjely milióny lidí po celém světě. Vymýtilo je až celosvětové očkování.

P. Szirotný 26.7.2021 21:21

Pro všechny odpůrce či kritiky očkování proti covidu ... za svůj dosavadní život, převážně v raném dětství jste dostali několik vakcín. Proti černému kašli, záškrtu, neštovicím, obrně a nevím proti čemu ještě. Je to povinné očkování všech dětí. Řada z vás si po nějakých 15 letech obnovuje očkování proti tetanu. Někteří i proti klíšťové encefalitidě nebo běžné chřipce. Řada rodičů nechává své dcery v raném věku očkovat proti papilomavirům, které mohou způsobit rakovinu děložního čípku. To vše dobrovolně, bez keců a leckdy i za peníze. A ruku na srdce - kdo z vás ví jak rychle byly tyto vakcíny vyvinuté, jaké mají možné vedlejší účinky ? Ano, existují už dlouhou dobu. Ale nikdo z vás to jistě nezjišťoval, i když byly nové. Vakcíny vás ochránily a nic špatného se vám nestalo. A teď je tu vakcína na covid. Prokazatelně účinná minimálně tak, že neskončíte na kyslíku v nemocnici nebo neumřete. A spousta z vás je najednou proti. Nebo váhá. A proč ? Protože jste si někde na netu přečetli pitomosti, které tam může napsat kdokoliv. Bravo. Připadáte si jako kovaní odborníci - vakcinologové. Nebo v horším případě věříte, že vás chce vláda nebo Bill Gates očipovat. Takže budete hrdí bojovníci proti ztrátě svodoby a soukromí. A váš mobil bude přesto posílat do Googlu informace o vaší celodenní poloze, o vašich aktivitách a o vašich nákupech (pokud platíte mobilem). Tak si to užijte.

Š. Hašek 26.7.2021 20:46

Tak asi někdo opakovaně kecá .....

Ale pokud mají už asi tři nově konfigurované viry o stejném základu - tak je to chřipka!

Chci je vidět, jak lapají toho zajíce na širých pláních!

Dále upozorňuji, že taková obrna, záškrt, pravé neštovice, černý kašel, ...... ty jsou proti chřipkáči vlastně leniví přepisovači vlastních životopisů. Furt dokola. Žádná chybka, žádná lež a novinka!

Vojtěchovi a podobným dárečkům Zdar!

R. Langer 26.7.2021 18:45

Asi stejně jako normální chřipkou? ;-D

R. Langer 26.7.2021 18:43

Ne, protože to není reklama, ale masivní celonárodní KAMPAŇ. :-P

P. Hatina 26.7.2021 18:28

Vy jste snad viděl jakoukoliv marketingovou reklamu na očkování proti covidu? Já tedy ne, těch pár co se objevují jsou objednány čistě politicky...

P. Vychodil 26.7.2021 18:06

domnívám se, že nejdůležitější zpráva, a to že celá pondemie je založena na falešných testech, stále svědkům kovidovým uniká...opakuji

CDC doporučuje klinickým laboratořím a testovacím místům, které používají test CDC 2019-nCoV RT-PCR, vybrat a zahájit přechod na jiný test COVID-19 schválený FDA. CDC vybízí laboratoře, aby zvážily přijetí multiplexované metody, která může usnadnit detekci a diferenciaci virů SARS-CoV-2 a chřipky.

v originále:

CDC recommends clinical laboratories and testing sites that have been using the CDC 2019-nCoV RT-PCR assay select and begin their transition to another FDA-authorized COVID-19 test. CDC encourages laboratories to consider adoption of a multiplexed method that can facilitate detection and differentiation of SARS-CoV-2 and influenza viruses.

P. Vychodil 26.7.2021 18:01

opravdu nenutili ? zkuste si dopnit marketingové vzdělání...

P. Hatina 26.7.2021 17:55

Vy samozřejmě máte pravdu v tom co píšete v závěru že "..Firmy vyrábějící očkovací látku si vynutily doložku, že za případné následky po očkovaní nenesou odpovědnost. Tečka. Ovšem, i krom toho, tyto firmy nenutily a propagandisticky nepřemlouvaly lidi, aby se dávali všichni hromadně a co nejrychleji naočkovat, natož aby snad segregovaly lidi, co se očkovat nenechají.

Naopak, jak snadno doloží, na dodávaných upozorněních výslovně varovali před řadou možných rizik pro řadu skupin obyvatel, a doporučovali, aby se každý kdo si není jist, poradil se svým lékařem..

Takže ta odpovědnost za případná zdravotní poškození v masových počtech při tlaku na očkování, spadne na naše drahé politiky. Jistě jí rádi přijmou..

P. Hatina 26.7.2021 17:23

Tedy, předem děkuji za velice podrobný a fundovaný článek. A z těch informací je poměrně jasně vidno v čem je problém, že sice počet těžce nemocných (neřkuli zemřelých) sice rapidně klesá, ovšem tvrdost poltický nařízených opatření zůstává stále stejná, a navíc se může kdykoliv rozšiřovat.

Už dejme tomu zní přímo groteskně, když se napíše "Od osmého srpna také stát přestane hradit testy, takže kdo bude chtít zajít třeba do baru, bude si ho muset zaplatit sám.", ovšem o pár odstavců výše se píše ".. Přístup na kulturní či sportovní akce, do restaurací, posiloven, synagog nebo na svatby či konference a podobně .." a zase pak níže " Na letišti se budou muset po návratu ze zahraničí nechat otestovat všichni Izraelci, včetně naočkovaných!... (v logice těch nařízení , takže i oni si to budou muset pokaždé platit, nebo jak? )

No a věc druhá, jak rovněž vyplývá z těch informací, ono nejde o to se dát pro jednou naočkovat, ale vzhledem, k tomu že účinnost ochrany v čase rapidně klesá, tak to znamená se dávat se pravidelně očkovávat a nosit u sebe pod direktivou úřadů do konce života. Tak schválně jak dlouho ta štědrost států vydrží, že to bude pro všechny zadarmo a bez zábran, a než si vzpomenou, že kdo se chce dát naočkovat, ať si to taky zaplatí, jinak ho "do baru" (ale ani do úřadu, na konferenci, do divadla, na svatbu, do letadla, atd..) nepustí..

J. Kindl 26.7.2021 16:08

Očkovaní mohou přenášet covid, stejně jako neočkovaní. Očkovaní mohou dostat covid, údajně slabší formu .Očkování proti covidu nepoužívá oslabený vir je to uměle vyrobená látka, bez klinických testů. U těchto vakcín je využívána uměle nasyntetizovaná DNA (deoxyribonukleová kyselina) nebo RNA (ribonukleová kyselina), podle nichž si organismus sám vytvoří příslušné proteiny původce choroby a na tyto proteiny pak vzniká bezpečná imunitní odpověď organismu.Ani poté nemusí být imunitní odpověď dostatečně silná a je potřeba imunitní reakci posílit. Osoba naočkovaná touto látku může dostat covid opět, ale ne tak silný, může být i infekční. Nikdo neví jak se tato očkovací látky na osobě projeví za několik let to nikdo neví, protože se to nezkoušelo. Firmy vyrábějící očkovací látku si vynutily doložku, že za případné následky po očkovaní nenesou odpovědnost. Její použití povolili z důvodu stavu nouze.

R. Langer 26.7.2021 14:14

... patří samozřejmě samozřejmě pod p. Stehlíka.

M. Boháček 26.7.2021 13:56

A na záver iba taká chuťovka. Tomu už ani nedokážem uveriť, že by to mysleli vážne. 8-o

Lepší biznis ťažko vymyslieť. Veľká Británia a jej vedci plánujú očkovať ľudí raz mesačne.

V texte strašia chronickým následkami COVIDu. Tieto chronické následky sú však zle interpretované, ide o následky teroru, strašenia, obmedzovania, nátlaku, vyhrážania sa a nie COVIDu. A taktiež sú otázne akej kvality sú testy, testovacie tyčinky... Majú to dobre premyslené. Pfizer a jeho akcionári budú potešení.

Francúzsko už podpísalo dohodu o nákupe dvoch miliárd vakcín, 30 vakcín na občana, na dva roky...vrátane detí. http://www.inenoviny.sk/francuzsko-si-zajednalo-u-pfizeru-2-000-000-000-vakcin-na-roky-2022-2023/

Informácie o Britskej štúdii: https://www.dailymail.co.uk/health/article-9775925/Can-long-Covid-cured-monthly-dose-vaccine.html

Zdroj: MUDr. Radoslav Čičala/FB

R. Langer 26.7.2021 13:56

Přesně. Mám stejné informace.

R. Langer 26.7.2021 13:55

No, a co tím jako chcete říct? Že všichni půjdou na JIPku? ;-D

Už těch nesmyslů laskavě nechte. :-P

M. Boháček 26.7.2021 13:53

:-) R^ Ďakujem.

Š. Hašek 26.7.2021 13:52

Nic si z toho nedějte, pane Boháčku. :-) I mistr tesař se utne .....

M. Boháček 26.7.2021 13:41

Pardon, ospravedlňujem sa pánovi Haškovi. :-) Moja chyba.

Možno mám predsa len v tom mozgu trochu rezanky. ;-)

M. Boháček 26.7.2021 13:40

Nechápem súvislosť. Ako ste na niečo tak absurdné prišiel?

To, že Hašek namiesto argumentov používa urážky, to chápem a viem, kam ho zaradiť.

U vás mi to jasné nie je.

Odkazy máte, prečítať si ich môžete, môžete ich tvrdenia odmietnuť, nesúhlasiť s nimi. Ale ja určite nemám doma Strážnu vež, či ako sa volá ten časopis. ;-D

Š. Hašek 26.7.2021 13:15

Není.

Ten pán (p. Boháček) má v mozku neurony, nikoliv řezanku. Jako ten Vojtěch, instalovaný, VI, neoholený.

Zkráceno.

Š. Hašek 26.7.2021 13:12

Vysoce kladně hodnotím Vaše poznámky, sarkasmy.

Rovněž mně není jasné, kdykoliv přijedu z chalupy do Práglu a vidím ty zadeklovance v metru, proč se ještě odpíračům nezatloukají dveře (a okna)! Pochopitelně po označení nějakou značkou z vápna. Lidoakční komisí nad ránem, kdy jezdilo Gestapo a StB. Asi nejni vápno a latex je drahej.

Zatím si netroufaj, protože oni sami nevědí, co se vlastně děje. Od září se budou rvát mezi sebou, kdo z nich má přednostní nárok na třetí chemizaci (nebo jak).

P. Milan 26.7.2021 12:41

Nejste vy nějaký Jehovista?

M. Boháček 26.7.2021 12:32

Nie. Iba moula nechápe, že pri 100% preočkovanosti by nebola kontrolná vzorka, a preto by sa nemala ako zistiť efektivita vakcín. Ako napríklad z týchto zverejnených údajov:

Ak by očkovanie chránilo, tak by v nemocniciach s ťažkým priebehom boli najmä (prípadne iba) ľudia neočkovaní. Pomer očkovaných a neočkovaných v júli je po prepočte na preočkovanosť v Izraeli cca 1:1. z čoho vyplýva, že očkovanie nemá vplyv na ťažký priebeh, ani na úmrtnosť pri delta kovide.

20. júla mali v špitáloch pre covid hospitalizovaných spolu 143 ľudí. 58% z nich malo v sebe dve dávky vakcíny, 3% ešte len prvú a 39% bolo bez vakcíny.

Z 20 ľudí, ktorí zatiaľ v júli na covid zomreli bolo 15 plne vakcinovaných. - to je skoro presne pomer 1:1 očkovaní a neočkovaní.

https://www.jpost.com/health-science/coronavirus-in-israel-what-do-we-know-about-the-143-hospitalized-people-674508

M. Boháček 26.7.2021 12:26

Ešte k tomu Pfizerovskému Izraelu.

The Israeli People’s Committee (IPC) (Izraelský ľudový výbor), ktorý nedávno zverejnil podrobnú správu o vedľajších účinkoch vakcíny Pfizer --- Závery nemôžu byť ničivejšie: „Nikdy neexistovala vakcína, ktorá by poškodila toľko ľudí,“ píšu. Dalo sa očakávať, že správe sa bude venovať tak málo pozornosti médií. ---Ak sú údaje o úmrtnosti vakcín podľa IPC správne, potom hodnoty ministerstva zdravotníctva boli skreslené smerom nadol viac ako 22-krát.

Ak sú výsledky IPC správne, vakcína Pfizer môže byť spojená s väčším počtom úmrtí v Izraeli ako vakcína AstraZeneca v celej Európe. IPC potvrdzuje súvislosť medzi očkovaním a úmrtiami: „Existuje silná korelácia medzi počtom očkovaných ľudí za deň a počtom úmrtí za deň vo všetkých vekových skupinách v rozmedzí až 10 dní.“ Ukazuje tiež, že „riziko úmrtnosti po druhej vakcíne je vyššie ako riziko úmrtnosti po prvej vakcíne“.

Tieto správy naznačujú poškodenie takmer všetkých orgánov v ľudskom tele ... Naša analýza odhalila relatívne vysokú mieru poškodenia srdca: 26 percent všetkých srdcových príhod sa vyskytlo u mladých ľudí do 40 rokov, pričom najbežnejšou diagnózou v týchto prípadoch bola myozitída alebo perikarditída. ---Vyskytla sa tiež vysoká miera masívneho vaginálneho krvácania, neurologického poškodenia a poškodenia kože a kostí. Je potrebné poznamenať, že značný počet hlásených nežiaducich udalostí priamo alebo nepriamo súvisí s koagulopatiou (infarkt myokardu, cievna mozgová príhoda, spontánne potraty, zhoršený prietok krvi v končatinách, pľúcna embólia).

https://www.the-people-committee.com/translated --- https://4a1b9d73-4c47-4f3b-bb08-e515be8958ca.filesusr.com/ugd/3db409_3c4b29f97a7b4e2fb1d8d178ab138b91.pdf --- https://uncutnews.ch/der-impfstoff-von-pfizer-hat-in-israel-mehr-todesfaelle-verursacht-als-der-impfstoff-von-astrazeneca-in-ganz-europa/

M. Boháček 26.7.2021 12:13

Autorka v článku vôbec neberie do úvahy napríklad:

1)počas prvej vlny pomreli ľudia slabší, citlivý na koronavírus, takže teraz, aj keby sa prehnal znova v nezmenej podobe, už nebude tak nebezpečný

2)ide o inú mutáciu - ktorá je vraj infekčnejšia, ale oveľa menej nebezpečná

3)ak by očkovanie chránilo, tak by v nemocniciach s ťažkým priebehom boli najmä (prípadne iba) ľudia neočkovaní. Pomer očkovaných a neočkovaných v júli je po prepočte na preočkovanosť v Izraeli cca 1:1. z čoho vyplýva, že očkovanie nemá vplyv na ťažký priebeh, ani na úmrtnosť pri delta kovide.

20. júla mali v špitáloch pre covid hospitalizovaných spolu 143 ľudí. 58% z nich malo v sebe dve dávky vakcíny, 3% ešte len prvú a 39% bolo bez vakcíny.

Z 20 ľudí, ktorí zatiaľ v júli na covid zomreli bolo 15 plne vakcinovaných. - to je skoro presne pomer 1:1 očkovaní a neočkovaní.

https://www.jpost.com/health-science/coronavirus-in-israel-what-do-we-know-about-the-143-hospitalized-people-674508

V. Novák 26.7.2021 12:10

Genocida virů!

A zaříkávání odborníci nepodpořili!!

Sodoma v komoře!!!

V. Novák 26.7.2021 12:06

No, vaše reakce o vás dost vypověděla...