4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub Vandrovec 24.7.2009 15:26

Re: Dva státy pro dva národy

A co teprve neurčité síly, že? Velice přínosné myšlenky :-)

Jakub S. 24.7.2009 19:41

Re: Dva státy pro dva národy

?

? 24.7.2009 10:06

Ano, pane Lahave, stěží existuje jiná cesta, než je ta, o níž píšete.

Je dlouhá, jako to čtyřicetileté putování pouští, existuje na ní spousta zkratek, ale ty jsou prozatím velice zasekané z obou stran. Na rozdíl od jiných je ale ta, o niž usilujete, opravdu řešením. Vydržte.

JaS 24.7.2009 11:48

Re: Ano, pane Lahave, stěží existuje jiná cesta, než je ta, o níž píšete.

R^

chaim 24.7.2009 9:34

Růžové brýle

Pan Lahav vidí vše přes své růžové brýle. Palestinci se vůbec nespokojí jen s tzv. Západním břehem. Stále chtějí všechno. Ale lidé typu pana Lahava to nepochopí, ani až budou trčet v krytu, zatímco z židůprázdného Sámaří budou svištět kasámy a kaťuše na Tel Aviv.

Pro arabskou mentalitu je kompromis projevem slabosti.

Různí izraelobijci z komentářů by se měli zamyslet sami nad sebou. Jak se Češi porovnali s německou menšinou a jakou formou tři (!) miliony Němců po válce "odsunuli". Já nevidím tak velký rozdíl mezi Libercem a Kirjat Arba u Hebronu. Kdyby byli sudetští Němci (a jejich říští soukmenovci) muslimové, tak dnes žije 30 milionů deprimovaných Němců u českých hranic v uprchlických táborech. 

Spirit 24.7.2009 11:39

Re: Růžové brýle

Palestince rádi srovnávají sami se sebou odsunutí čeští Němci (t.zv. sudetští), a jejich organizace. To srovnání kulhá. Češi se na území současné ČR tisíc let s Němci mísili, Židé s Palestinci ojediněle. Češi mají tisíc let stejné náboženství, jako čeští Němci - křesťanství. Náboženská zášť mezi nimi neexistovala a neexistuje. Majiteli půdy byli v ČSR jak Češi, tak čeští Němci - v Palestině původně Osmanská říše, pak Angličané. Palestinci ji mívali jen pronajatou, Židé ji už před 100 lety kupovali. Češi si po válce přivlastnili majetek Němců a kolaborantů, protože to považovali za náhradu německých reparací, které nebyly nikdy stanoveny. Odsunutí (vyhnaní) čeští Němci dostali za v ČR zanechaný majetek náhradu od německého státu. Židé v Palestině si už před rokem 1948 i po něm přivlastnili majetek násilím vyhnaných Palestinců. Tato půda patří od té doby židovskému státu, a je pronajímána židovským občanům státu Izrael. Řekl bych, že srovnávat Palestince s českými Němci nelze: ve skutečnosti dopadli Palestinci nesrovnatelně hůř, než naši Němci.

JaS 24.7.2009 11:56

Re: Růžové brýle

myslím, že současný stav Palesincům vyhovuje. Nemají svůj život, žijí jen z nenávisti. Největší tragédií by pro ně byl vznik vlastního státu a klidné soužití s Izraelem. Nemají zájem zničit Izrael, mají zájem dělat bordel a škodit. Jejich vůdcům se to vyplácí, na prostém lidu nezáleží. Když teď poslouchám, jaké filmy teď tvoří a když slyším jejich řeči, tak mám živě před sebou náš minulý komunistický režim. Je to to samé, je to založené na lhaní, na blbnutí prostých lidí, na násilném vnucování nesmyslné ideologie a krutém pronásledování odpůrců. Komunismus nebo islám - obojí je v praxi podvod založený na krásných pohádkách.

JaS 24.7.2009 12:07

Re: Růžové brýle

Situaci bude možné řešit, až se v arabském světě (hlavně mezi Palestinci) prosadí rozumně uvažující lidé. Zatím se jim to nedaří.

certik 24.7.2009 12:29

Re: Růžové brýle

No jeden rozdíl mezi Kiryat Arba a Libercem je v tom, že v Liberci obyvatelstvo nestaví pomníky a vzpomínkové háje teroristům a sprostým mnohonásobným vrahům.

Jakub Vandrovec 24.7.2009 12:32

Re: Růžové brýle

Co jiného by měl být kompromis než projev slabosti?

Češi své území nikdy neopustili a čeští Němci byli nuceni odejít do Říše poté, co se neúspěšně snažili vypudit Čechy z jejich území. Tedy jako kdyby sionisté prohráli válku a museli se vrátit zpět do zemí původu. Naopak, kdyby Hitler vyhrál válku, tak se Češi jako Palestinci krčí někde na vyhrazených územích a všelijací rasističtí "chaimové" se radují jak dobili životní prostor, který jim náleží podle blablabla. Sionismus je stejnou odrůdou rasismu jako německý národní socialismus.

M 24.7.2009 13:06

Re: Růžové brýle

Palestinci, resp. arabové, kteří žili na území pod britskou správou a kteří uznali Izrael se nikde krčit nemusí. Než vypustíte něco takového do klávesnice, ověřte si to. Já to viděl na vlastní oči.

Jakub Vandrovec 24.7.2009 13:20

Re: Růžové brýle

Myslíte třeba ty, co je sionisté povraždili v Deir Yassin?

Kde berete tu drzost tlachat takové kraviny?

Harpyje 24.7.2009 13:22

Re: Růžové brýle

Odkud berete Vy, Septiku, tu drzost hlásat propagandu pocházející z rudohnědé žumpy?

Jakub Vandrovec 24.7.2009 13:33

Re: Růžové brýle

Zalez ty stará rašple, nejsem na tvé prolhané hovadiny zvědav.

M 24.7.2009 13:37

Re: Růžové brýle

Nedejte se zastrašit. Bohužel se mi potvrzuje, že diskutovat v příspěvcích je ztráta času. Ale občas se najdou zajímavé názory ale je to jako pověstná jehla...

Harpyje 24.7.2009 13:50

Re: Růžové brýle

My si tykáme, Septiku? Od kdy? Já na Vaše "názory" též nejsem zvědavá. Znám je dostatečně z Vašeho dřívějšího působení jako maximální prorok, který doprorokoval, a jako maximální Septik, který přestal dočasně zapáchat. Jak dlouho zde budete šířit svůj zápach teď, smradlavý vandráku?

Jakub Vandrovec 24.7.2009 15:28

Re: Růžové brýle

S vyšinutými fuchtlemi si Jakub Vandrovec zásadně tyká. Co si o tom myslí vyšinuté fuchtle, je mu fuk.

Jakub S. 24.7.2009 19:45

Re: Růžové brýle

Tak tohle jsi silně přehnal, primitive. Ty stará rašple - to je až půvabné, archaické jak z Němcovy soudničky... ale hlavně dámy, jako je Harpyje, se to totiž ani stínem netkne. No tak si plivat a kálej na všecky okolo... sám o sobě mluvíš. Amen.

M 24.7.2009 13:26

Re: Růžové brýle

A jak víte, že je to kravina? A kde berete tu drzost vy?

Jakub Vandrovec 24.7.2009 13:31

Re: Růžové brýle

Nemám chuť diskutovat s infantilním hńupem jako jste Vy na mnohokrát zde probírané téma.

M 24.7.2009 13:34

Re: Růžové brýle

Došly vám argumenty?

Jakub Vandrovec 24.7.2009 15:29

Re: Růžové brýle

Ne, nehodlám je do nekonečna opakovat. Projděte si diskuze nebo se začněte vzdělávat.

Lukas 24.7.2009 13:55

Re: Růžové brýle

Az na to ze vasi milovani palestinci stat nikdy stat nemeli,Zide ano, odkoupili pudu, zurodnili poust zatimco palestinci delaji ze zahrady poust. Palestinci ani nevlastnili pudu, pudu vlastnili osmani, britove, a Zide.

Jakub Vandrovec 24.7.2009 15:34

Re: Růžové brýle

Nehorázná lež, zvláště v kontextu toho, jak se vlastnictví půdy na tomto území chápalo před sto a více lety.

Harpyje 24.7.2009 16:49

Re: Růžové brýle

Tož si tykejme, kamaráde, když to pokládáš za nutné. Buď tak laskav a vysvětli, jaký je rozdíl mezi chápáním vlastnictví půdy tehdy ("před sto a více lety") a dnes.

Jakub S. 24.7.2009 19:29

Re: Růžové brýle

Nevysvětlí, přirozeně. Neboť o tom samozřejmě nic neví. Mě by ten objev taky zajímal... ach jo. Ti sebejistí laici...

mk 24.7.2009 22:29

Re: Růžové brýle

POZOR NA NĚ. ZTRÁTA ČASU S NIMI "DISKUTOVAT"

Internetoví surfaři dostávají plat za šíření izraelské propagandy, Jonathan Cook

Vášnivá podpora Izraeli vyjadřována čtenáři v různých diskuzích na webových stránkách,  fórech, chatech, Twitteru a Facebooku nemusí být tak upřímná, jak vypadá.Izraelské  ministerstvo zahraničí přiznalo, že vytváří utajený tým placených pracovníků, jejichž  povinností bude surfovat na internetu 24 hodin  denně a šířit pozitivní zprávy o Izraeli.

„Naši lidé se nepředstaví "ahoj, já jsem z oddělení hasbara izraelského ministerstva  zahraničí a chci ti říct toho a tohle'“, řekl a pokračoval: „Dokonce se ani nebudou tvářit  jako Izraelci. Budou vystupovat jako obyčejní surfaři na internetu, budou reagovat v  diskuzích a jejich reakce budou působit dojmem, že jsou osobní a přirozené. Ve  skutečnosti budou vycházet ze seznamu reakcí a odpovědí připravených ministerstvem  zahraničí."

„Pokud tito lidé budou vystupovat jako někdo jiný, můžeme očekávat, že budou špatně  reprezentovat skupiny a konkrétní jedince, o kterých píší. Jejich snaha – a to je jasné –  bude diskreditovat ty, kteří usilují o lidská práva a spravedlnost pro Palestince." Izrael byl  zneklidněn poklesem podpory mezi mladou generací v Evropě a ve Spojených státech. http://www.redress.cc/palestine/jcook20090722

Jiri 24.7.2009 19:17

Re: Růžové brýle

Clovece, uz byste opravdu mohl opustit ten vas komunisticky slovnik - pred vami uz tyto nehoraznosti vypousteli z ust "osvicenci" jako Stalin, Breznev a jim podobni. Podivejte se, co to vlastne ten sionizmus je, pokuste se oprostit od te komunisticko/fasisticke frazeologie a pak si mozna budeme moct i promluvit. Do te doby je to celkem bezpredmetne.

L 24.7.2009 8:48

Rovnovaha sil

Jedine, co by vyresilo napeti v teto oblasti je rovnovaha jadernych sil. Tu v budoucnu muze zajistit jen Iran. Ten jediny by pak tem Zidum mohl rici, ze maji prestat s vyvrazdovanim sousedu. Jak proste by to bylo. Dalsi vrazdy tisicu civiltu nezkousejte nebo vam ten Tel Aviv spalime jednou ranou. A oni by se uz mozna uklidnili. Nebo spis ne, pak salva jadernych vybuchu by je spalila a byl by klid. 

Ludva 24.7.2009 8:57

Re: Rovnovaha sil

RvTen, kdo vraždí civilisty jsou především Arabové. Izrael (velký jako Morava) je úplnou kapkou v arabském moři. A ti nenažranci se nedokážou postarat ani o své palestinské soukmenovce, musí je živit EU. Přitom - kde žili ti židé známí z Bible ? přece  v Izraeli.