30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Hrbek 7.6.2010 21:12

odkaz na důstojníky

http://www.rozhlas.cz/zpravy/blizkyvychod/_zprava/742946

H. Lukešová 7.6.2010 15:38

Už jste stihli odsoudit Izrael?

http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/743203

J. Štrobl 7.6.2010 16:28

Re: Už jste stihli odsoudit Izrael?

Na pana Johna neberte zřetel. Choroba kterou trpí se jmenuje logastenie.

H. Lukešová 7.6.2010 16:36

Re: Už jste stihli odsoudit Izrael?

mě fascinuje, když pan John tvrdí, že je přítel Izraele a při tom je ovlivněn nejhorší protiizraelskou propagandou, mediální masáží ČT. Odpovězte mi na otázku, co na provokační lodi měli dělat reportéři ČT? Reportéři mají být nestranní, ne fandit jedné straně. Fuj ČT.

J. Štrobl 7.6.2010 16:49

Re: Už jste stihli odsoudit Izrael?

Podle mého názoru se tak reportéři přiřadili sami k teroristům. Jestliže vás chytnou v autě s bandou, která vyloupila právě banku, tak budete také spoluvinice.

H. Lukešová 7.6.2010 16:57

Re: Už jste stihli odsoudit Izrael?

Řekl jste to na prosto přesně.

J. Maleček 7.6.2010 14:22

Pohádka

Pane Stejskale, ještě přidejte tu pohádku O pejskovi a kočičce. Ta je taky pěkná.

A. Hrbek 7.6.2010 12:49

Potvrdilo se

že na palubě nebyly žádné střelné zbraně (což bylo asi preventivní opatření proti nařčení) a že pokud se střílelo, tak ze zbraní ukořistěných Izraelcům.

Nějak jsem neviděl údaj kolik Izraelců bylo zabito a kolik těžce raněno. U posádek lodí se to ví, i když se to dlouho tajilo.

Ticho je o dopisu Izraelských důstojníků v záloze, kteří kritizuji od počátku zbabranou akci.

O. Kadlec 7.6.2010 13:06

Re: Potvrdilo se

Moc ty Izraelce nechápu, pane Hrbek. Kdybych já kupříkladu při silniční kontrole vytrhl nejbližšímu policajtovi pistoli z pouzdra a postřelil ho, nedožil bych se příští minuty. Kdyby pak ano, nemohl bych se u soudu hájit tvrzením, že jsem nebyl ozbrojen. Dostal bych pár let.

A tihle útočníci měli zkažený jedno odpoledne....moc to nechápu. Ale chráním se radit cizí armádě, co má dělat. Snad vědí co dělají.

M. Stuchlik 7.6.2010 17:07

Re: Potvrdilo se

Jo, to propuštění humanistů a jiných teroristů bylo předčasné. Měli je aspoň vyměnit za toho kluka, kterýho hamas vězní už několik let.

O. Kadlec 7.6.2010 18:16

Re: Potvrdilo se

:-)

Je vidět že vy nejste humanista. Inkvizici na vás! Španělskou.

R. John 7.6.2010 13:09

Re: Potvrdilo se

Máte "mylné informace", izraelští experti přeci našli pouzdra od zbraní, tak je to jasné, né? Armáda sice tvrdí, že ti rafinovaní žádné zbraně neměli, ale expert je expert, ten má pravdu vždy. Jak tvrdí ve svém článku pan Stejskal. O tom dopise založáků nic nevím, máte odkaz ?Dík předem.  Ale je alespoň trochu nadějné, že v Izraeli jsou alespoň někteří, co přemýšlí hlavou a nehoní si  idiotsky politické triko.

J. Štrobl 7.6.2010 13:47

Re: Potvrdilo se

Bylo zraněno 7 Izraelců z toho jeden těžce. To byl asi ten z proraženou lebkou. Jinak jsou to dvě střelná zranění a bodné rány.

R. John 7.6.2010 14:26

Re: Potvrdilo se

Kde jsou ty setinové reakce komanda, jak jste mě ráčil poučovat?  ?

J. Štrobl 7.6.2010 16:20

Re: Potvrdilo se

No, když měl volné ruce, tak šest těch šmejdů odbouch ajncvaj.

M. Prokop 7.6.2010 14:58

Re: Potvrdilo se

Ono se dobře kritizuje někoho, kdo má cosi řešit s minimálně jednou rukou uvázanou za zády.

H. Lukešová 7.6.2010 10:16

Odpornost médií

Je zajímavé, že o propalestisnkých akcích se informuje, ale o tom, že má proběhnout dnes proizraelská demonstrace, o tom se mlčí. Fuj.

O. Kadlec 7.6.2010 12:42

Re: Odpornost médií

Když SE mlčí tak odkud jste vzala takovou informaci?

M. Prokop 7.6.2010 12:46

Re: Odpornost médií

Mlčí ti, kdo zveřejňovali informace o demonstracích agenta Kato Kavana v prospěch teroristů.

H. Lukešová 7.6.2010 12:46

Re: Odpornost médií

Informaci jsem zjistila z webu www.eretz.cz  www.icej.cz 

O. Kadlec 7.6.2010 13:12

Re: Odpornost médií

To je zajímavé: na stránkách ICEJ - takto "solidní firmy" - tu informaci nemohu nalézt. Na stránkách zv. eretz (co to je - snad erec, ne?) je pozvánka nějaké společnosti přátel z facebooku. Děkuji za informaci.

Madam - jaké že médium má podle vás poslání rozesílat éterem pozvánky holportů z facebooku (ktorých je neurekom) - ČT-li?

ČT si této demonstrace možná všimne, když proběhne. Pokud tam ale bude 30 lidí a nebude tam bugr tak možná ani ne.

M. Prokop 7.6.2010 14:59

Re: Odpornost médií

Jo, ČT si všimne když komouš Palcát Janeček dopustí .........

O. Kadlec 7.6.2010 15:10

Re: Odpornost médií

Cche! Pche!

Sám jsi komouš. Už tvůj děda byl komouš.

H. Lukešová 7.6.2010 15:13

Re: Odpornost médií

Zde máte informace o proizraelské demonstraci- http://eretz.cz/content/view/9770/41/

O. Kadlec 7.6.2010 15:44

Re: Odpornost médií

Děkuji, četl jsem to. Jak jsem napsal výše, není jasné, co je "odporného" na jakém médiu, že nešíří pozvánky z facebooku.

nejde mi o obhajobu médií, ty toho mají na svědomí dost, ale vždycky je potřeba vědět CO, KDO...v tomto případě rozvířeného prachu kolem izolace Hamásu plní co se dá asi čekat. Komentáře se objevují ze všech stran, ale často nesmyslně zaujaté. Ne jen pro jednu stranu. Jen málo z nás se na to všechno dokáže koukat cool.

M. Stuchlik 7.6.2010 17:01

Re: Odpornost médií

V případě, že jde o propagaci levičáků naše média přeberou rády jakoukoliv hovadinu z jakéhokoliv zdroje, a to ikdyž si hrajou na pravicová média. Dodnes se směju  když si vzpomenu jak Respekt psal, že Obama a Hilary jsou lepší kandidáti na prezidenta než McCain protože chcou zřídit digitální rozvod energie což prý McCain nechce slíbit.

O. Kadlec 7.6.2010 17:40

Re: Odpornost médií

levičáci, pravičáci, jděte k šípku! Jste blázni. Jeden z vás vidí celý svět levičácky, druhý zase naopak...

Média si hrajou na "pravicová média" a přeberou každou propagaci "levičáků". A vy jste se zbláznil!

H. Lukešová 7.6.2010 10:08

Re: Pane Johne,

Vy ze sebe děláte přítele Izraele,ale nepíšete tak. Píšete naopak jako nepřítel Izraele. Co měli Izraelci dělat? Nechat se zavraždit zběsilou teroristickou lůzou? Litujete novináře? Ale pokud novináři podporují teroristickou lůzu, tak dostali medicínu, jakou si zasloužili. Na vás, hraběcích mudrlantech bezpečnost Izraele nezávisí.

R. John 7.6.2010 11:03

Nedělám, jsem. Dlouho.

Ale to neznamená, že ze mne můžou dělat blbce. Na to jsem dost háklivej.  "Krásné" je , jak píšete o novinářích , máte to v hlavě srovnané ? Pamatujete,jak za bolševika se občas na demonstracích objevili tehdá západní žurnalisté? Jediní, kteří mohli informovat svět, co se zde dělo.Podle Vás  to byli podporovatelé komoušů. nebo naopak to byli podporovatelé protisocialistických živlů, jak říkal rád Bilak a spol.a měli dostat tu správnou pendrekovou "meducínu", což se zhusta dělo. Sedněte si a hezky zvolna popřemýšlejte. Pak nebudete psát jak Rudé právo za normalizace.

J. Štrobl 7.6.2010 12:03

Re: Nedělám, jsem. Dlouho.

Jako Rudé právo píšete Vy, milý pane. Kdyby tam byli skuteční novináři, tak by psali pravdu. Takže je jasné, že to byli stejní propalestinští radikálové jako ta ostatní sebranka na lodích.