5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

HISTORIE: Když je zlo líčeno jako dobro a dobro jako zlo

Co je dobré a co je zlé? Touto problematikou se zabývá lidstvo od pradávných dob až do současnosti. Kdysi dávno patřily k uznávaným charakterovým hodnotám pracovitost, soběstačnost a cílevědomost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 9.11.2011 11:15

Re: Milá autorko

Proč podle Vás média přebírají palestinské zdroje, to mi hlava nebere.

H. Lukešová 9.11.2011 11:10

Re: Jasně,

Ne, Arabové jsou mumpové z toho důvodu, že odmítli dvoustátní řešení navržené OSN ze dne 19.11.1947 a vyprovokovali proti Izraeli krvavou vyhlazovací válku, pane Heusingere. Tak to je.

H. Lukešová 9.11.2011 11:08

Re: Myslím,

Bohužel nemáte pravdu, většina palestinbských Arabů nnechce nír s Izraelem, ale chce je zahnat do moře. Proto Abbás zarputile udmítá uznat Izrael jako židovský stát.

E. Heusinger 9.11.2011 11:03

Re: Máte samozřejmě pravdu,

A než vzniknul Hamas?

S. Netzer 9.11.2011 10:37

Re: Máte samozřejmě pravdu,

Ale vždyť to říkám! Za ty bezútěšné podmínky může Hamas. Stačí srovnat podmínky života v Gaze a na územích spravovaných PA.

E. Heusinger 9.11.2011 10:30

Máte samozřejmě pravdu,

ale o tom nebyla řeč.  Příčina - bezútěšné podmínky v Gaze, následek - vznik Hamasu.

S. Netzer 9.11.2011 10:19

Re: Myslím,

Je to snad Israel, který brání Hamasu, aby uznal jeho státnost?

Kdo má za vytyčený cíl zničení protivníka? Israel, nebo Hamas?

E. Heusinger 9.11.2011 10:18

Jste blábolista

K jakému Bohu? Alláhovi, Budhovi, Šivovi, Diovi, Montezumovi, Perunovi ........?

E. Heusinger 9.11.2011 10:12

Re: Milá autorko

Ta líheň je ovšem "kapitalismus bez přívlastků"

E. Heusinger 9.11.2011 10:11

Re: Myslím,

A nepřehodila jste příčinu a následek?

L. Orlita 9.11.2011 10:06

Re: Milá autorko

ale no tak. Už jsem vás několikrát přistihl, jak tady místo normální reakce nadáváte.:)  Občas vás někdo umí vytočit. Když si na něco hrajete, tak to hrajte pořádně. :))))))

J. Schwarz 9.11.2011 10:05

Re: Milá autorko

Frau Netzer - arbitr slušnosti. To jsou ale paradoxy!

J. Schwarz 9.11.2011 10:04

Re: Milá autorko

Čím se liší vyhlazování méněcenných ras od vyhlazování třídních nepřátel - tedy údajně lidí, které již není možné "přeprogramovat"? Je pravda, že životní filosofii  je možné lépe utajit než "rasový původ", ovšem kvalita života v předstírání je stejně na pendrek jako v koncentráku.

S. Netzer 9.11.2011 10:03

Re: Milá autorko

Vy se naučte především slušně diskutovat.

L. Orlita 9.11.2011 9:56

Re: Milá autorko

tak to vyhlazování národů, je vynález nacistů. Nicméně levice si to vyhlazování vynahradila vůči třídám. Ale to hlavní vám uniká. Musolini i Hitler byli inspirováni leninským bolševismem. To je prostě fakt. To jen zavilí levičáci si nechtějí připustit, že nacismus a fašismus je ze stejné líhně jako bolševismus- jen má trochu jiné odstíny a detaily.

S. Netzer 9.11.2011 9:55

Re: Myslím,

Za ten život bez perspektivy vděčí Gazané jen a jen Hamasu.

L. Orlita 9.11.2011 9:52

Re: levicoví ateističtí pseudointelektuálové

zřejmě jste nic nepochopil. Vyvolení k službě Bohu (Bohu může sloužit jinak každý). Zkuste nad tím několik minut přemýšlet, možná vám to dojde. Není to vyvolení k ničemu jinému. Žádné povyšování se nad jiné národy. A znovu. Proč se !!!ateisté!!!! tak rozčilují, když na Boha nevěří. Lidově řečeno, vem jich čert. :)))))))

E. Heusinger 9.11.2011 9:49

Myslím,

že citujete pouze extremisty.  Většina Palarabů je už unavena a je pro rovnoprávné vztahy s Izraelem. I v Izraeli jsou extremisté, kteří by Palaraby rádi zlikvidovali. Že extremistický Hamas má podporu? Není se co divit lidem žijících bez životní perspektivy. Vždyť obyvatel okupovaných území zná Izraelce jen jako vojáka či kolonistu, kteří jim berou domovy.

S. Netzer 9.11.2011 9:46

Re: Milá autorko

Ten, kdo píše o "zdělovacích" prostředcích, je nepochybně expert přes toto téma.

Jako každý správný socialista, uskutečňoval "ultralevičák" Hitler svůj ideál egalitarismu vyhlazováním méněcenných ras, že ano.

L. Orlita 9.11.2011 9:45

Re: Milá autorko

jenže právě to nekritické přebírání je stejným zločinem, jako samotná výroba podvrhů. Takovou novinařinu můžu dělat i já- stačí to jen graficky upravit. Od čeho pak ten novinář je? Takže to neomlouvejte a neokecávejte.

P. Lenc 9.11.2011 9:22

Re: Milá autorko

Paní Netzer,k vašemu diskuznímu příspěvku:Hitler byl ultralevičák,mimo jiné inspirován bývalým socialistickým redaktorem a zakladatelem Italského fašistického sociálního státu Mussolinim.Nakonec Lenin a Stalin také byli původně sociální demokraté,tak jako čeští komunisté.Hitler upravdu nebyl kavárenský povaleč,ale vysoce vzdělaný samouk.Autorka má naprostou pravdu co se týče výše zmiňovaných zdělovacich prostředků,protože pokud uveřejňují články levicových novinářů a to pravidelně,tak jsou levicové,ať se vám to líbí nebo ne.Jinak s autorkou naprosto souhlasím,zaplať pánbů za stát Israel.Každý rozumný člověk by si mněl uvědomit že prakticky osamnělý Israel drží na uzdě hluboký středověk vyzbrojený moderním zbraňovým arzenálem a tím chrání i nás.Za to mu levičáci okopávají kotníky a vytváří ve veřejnosti antisemitské nálady.

S. Netzer 9.11.2011 9:13

Re: Možná,

Jak by se taky mohlo něco změnit, když cílem Palarabů je "osvobození Palestiny"? Jedině ona drtivá vojenská převaha je garantem existence Israele.

E. Heusinger 9.11.2011 9:06

Možná,

ale pokud Izrael bude mít s pomocí USA drtivou vojenskou převahu a Palestinci díky EU nebudou muset nic dělat, tak se nic nezmění.

M. Hanko 9.11.2011 9:03

Moc hezký článek!

Moc hezký a zajímavý článek Hano, děkuji! Jsem rád za vaše pravidelné příspěvky na NP.

S. Netzer 9.11.2011 8:52

Re: Návrh

To je poněkud jednoduchá představa.

S. Netzer 9.11.2011 8:52

Milá autorko

CNN, Jyllands-Posten, New York Times, Asociated Press, Wall Street Journal nebo France 2 jsou asi zrovna tak "levicové", jako byl Adolf Hitler "levicový kavárenský intelektuál".

To, že některá média zveřejňují novinářské kachny nebo zmanipulované zprávy, ještě dlouho neznamená že jsou "levicová". Původci všech Vámi citovaných nepravdivých zpráv, která světová média nekriticky převzala, byly vždy palestinské zdroje.

Pravda vyjde vždycky najevo, je jen škoda, že ji Israel neumí lépe propagandisticky využít ve svůj vlastní prospěch.

B. Volarik 9.11.2011 8:45

Re: Co říci k vytvoření umělého Židovského státu po druhé světové válce

Nějakých 5,000 let sem, 5,000 let tam.....víte, kolikátý je rok židovského letopočtu?

Víte, kdy se tam ti Židé dotrmáceli po odchodu z Egypta?

E. Heusinger 9.11.2011 8:16

Návrh

Když USA přestanou podpoprovat Izrael a EU Palestince, tak se oba národy rychle dohodnou.

E. Heusinger 9.11.2011 8:11

Jasně,

Arabové jsou lumpové, když se jim nelíbí, že je Izraelci vyhnali z území kde žili mnoho let. Podívejme se na Čechy jak byli vstřícní k sudetským Němcům po roce 1945. Vždy´t Čechy také z pohraničí nikdo nevyháněl. Češi šli sami.

E. Heusinger 9.11.2011 8:05

Re: levicoví ateističtí pseudointelektuálové

Termín "vyvolenost národa" s oblibou používal Adolf Hitler.