8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

GRUZIE: Ruské zadní dvorky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ps 14.8.2008 15:36

Re: Re: Re: Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Jen mi není jasné jak to, že ruské zpravodajské servry ještě nepřinesly fotografie těch tisíců povražděných, a jak to, že nejsou k dispozici svědectví zázrakem uniknuvších pozůstalých a rozhovory s nimi.

huhu 14.8.2008 15:32

přeci vůbec nejde o komunismus, ale o to, že šakašvili je totéž jako saddam hussain

všechny ty příznivce šakašviliho i se šakašvilim bych dopravil do rukou jižních osetinců a nechal je tam

ps 14.8.2008 15:30

Re: Re: Re: Ale celkově vzato

Vše se daní v rusku? Myslíte? A co když ta ruská znovuznárodněná firma nezdaněný zisk  vyveze a koupí za něj např. českou fabriku nebo baráky v Kárlsbádu, neutře náhodou ruský erár hubu? A když nějaká  firma se zahraniční majetkovou účastí (tedy pokud tam nějaké zůstaly) dlouhodobě podniká na ruském trhu, kde myslíte, že zdaňuje svůj zisk? Možná vás to překvapí ale je to  ... chvilka napětí ... v Rusku.

huhu 14.8.2008 15:29

Re: Re: Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

vy se snad cítíte jako spojenec a kamarád gruzínského řezníka šakašviliho ? Vy neregistrujete, že Rusové do konfliktu vstoupili až když gruzíni v noci zmasakrovali tisíce civilistů ?

Malý Aston 14.8.2008 15:28

Re: Re: Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Naprosto s Vámi souhlasím.Není možné pomlouvat naše soudruhy komunisty,vždyť je a Paroubka volí okolo 50% občanů.Ti všichni touží zase po vládě naší milované Komunistické strany a Jičínský již má připravenou novou Ústavu a tam to zase napíšeme.:-D

huhu 14.8.2008 15:27

Re: Re: Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Rusiové sami byli největší obětí komunistů. Desítky milionů Z vedoucích bolševiků byl jediný Rus - Gorbačov - Lenin byl směska, Stalin gruzín, a pak následovali Ukrajinci Chruščev a Brežněv. Ty párměsíční vládce malenkova, Černěnka a Andropova nepočítám. V politbyru bolševiků za VŘSR snad nebyl jediný Rus - víte o tom vůbec něco ?

JaS 14.8.2008 15:26

Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Mám obavu, že uvedená část našich spoluobčanů se už ty tvrdé a měkké znaky neučila a ta bolševická propaganda se jich už taky nedotkla. Spíš jsou poznamenáni tím, že je už nic neohrožovalo a tu hrůzu (ten šok ze skutečné sviňárny), kterou znamenal rok 1968, si vůbec nedovedou představit, takže jsou úplně pitomí. Jinak se mi ale zdá, že tu přispívá hodně KGBáků, což může naznačovat podobné nebezpečí jako v Gruzii (infiltrace Rusáků).

ps 14.8.2008 15:22

Re: Re: Re: Re: Ale celkově vzato

Vy jste na to přišel. Nebudete investovat do fondu, protože by z vašich peněz mohli zbohatnout správci fondů. Radši peníze nastrkáte do štrozoku a imperialisti z volstrýtu utřou svoje tučné huby a vy nebudete považovaný za vola co jde se stádem. Jen mi nejde na rozum jedna věc. Neproděláte na tom?;-) 

ok 14.8.2008 15:20

Re: Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Dejte si do pořádku svoje já a pak si ještě sem tam něco nastudujte. Blábolíte.

ok 14.8.2008 15:19

Re: Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Horáku, Urban jen připomíná zjevnou pravdu - Klaus je slavjanofil - prokázal to při bombardování Srbska, a dnes, při gruzínské krizi to prokazuje ZCELA jednoznačně - pro Klause je Evropská unie "zlá, zlá, zlá", Rusko je pro Klause "dobré, dobré, dobré".

Prosím nepřehlédněme  to Klausovo mlčení ve chvíli, kdy intenzivně kritizuje a pomlouvá EU kvůli každé prkotině.

Lájoš B. 14.8.2008 15:18

Re: Re: Re: Ale celkově vzato

Můžete sem vložit link na stránky, které demaskují spiknutí Jelcina s miliardáři z Volstrýtu ohledně společného plánu na vytunelování Ruska ?

Dále mě zajímá seznam agentů KGB, kteří nyní vládnou v Rusku a mají za sebou dva vysokoškolské diplomy ze západoevropských univerzit.

pra 14.8.2008 15:16

Re: Re: Podporovatelé Putina

Stále se musím učit.

V dějepise jsem se učil, že Hitler (také socialista) v roce 1938 vojenskými hrozbami dosáhl obsazení Sudet okupačními vojsky. nyní se dozvídám, že to vlastně byla vojska mírová, jako jsou vojska ruská v Gruzii. A přitom žádná mezinárodní dohoda jako v Mnichově 1938 nemusela být.

Lájoš B. 14.8.2008 15:12

Re: Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Naopak, z okruchu Václava Klause k nám doléhá konzistetní ticho po pěšině. Ke GO, architektuře, .... se vyjádří v mžiku. Asi v tomhle případě nechce přijít o tu Putinovu medaili.

A. 14.8.2008 15:11

Re: Re: Re: Ale celkově vzato

Já mám podvědomý odpor k jakékoli stádnosti. Proto je mi třeba směšné řvaní fandů na fotbale.  Celý život žiji s přesvědčením, že je každý člověk sám odpovědný za své činy, rozhodnutí a svůj osud. Necítím sebemenší potřebu být zalezlým v pozadí sebemocnějšího strýce. A život mne neustále utvrzuje v přesvědčení, že nikdo nikdy nic neudělá pro mne nebo pro tento národ z ryzího altruizmu, tedy pokud mu to nepřinese nějaký prospěch. O to méně se divím a žasnu a o to více dokáži předvídat vývoj situace kolem mně. Zastávám zásadu žít a nechat žít. Jakékoli bubnování a svolávání lůzy pod jakékoli prapory smrdí. Musím počítat s tím, že z mé práce chce mít zaměstnavatel co největší profit a já se zase musím snažit, aby byla má práce co nejlépe zaplacena. Nejlépe to jde vzájemnou dohodou. Musím počítat s tím, že se USA nebo Rusko, Německo atd, bude chovat maximálně pragmaticky a na Čechy budou brát nějaký ohled jen tehdy, pokud z toho budou očekávat nějaký profit. Rozhodně na nás nebude někdo "hodný" protože je v jádru krasoduch.

BTW: k tomu koncernu. Zkusil jste se někdy zamyslet nad tím, že největšími vlastníky koncernů jsou v USA pensijní fondy, které spravují peníze zaměstnanců těchto koncernů. Takřka ideál Marxistů: Výrobní prostředky v rukách vykořisťovaných:-). Nicméne bohatnou z těch peněz obvykle zcela jiní lidé. Ti co tahají za nitky. To může fungovat proto, že je občanstvo neustále zpracováváno do podoby stáda.  Krásně to ilustruje i většina zdejších příspěvků, kdy diskutující mají svůj prefabrikovaný převzatý názor ale nedokáží jej vyargumentovat ani nedokáží naslouchat argumentům jiných. Takovému stádu se ovšem ideálně vládne. Jak kdysi říkal můj otec: "Lidi se dělí na chovné a tažné. Přemýšlej, kam se chceš zařadit"

Jirka R. 14.8.2008 15:10

Re: Re: Ale celkově vzato

Jenže naštěstí pro nás a k smůle všech magorů co se na svět dívají podle své peněženky, podle které i měří co je morální a co ne v Rusku nyní vládnou lidé, kteří mají 2x západní vysoké školy (to, že se k nim dostali jako agenti KGB) je stejně relevantní jako jse mnozí "podnikatelé" dostali ke svým penězům v ČR, nebo USA. Peníze se dají buď vydělat nebo ukrást.

Putin s Medveděvem zamezili rozkrádání Ruska západními podniky, kdy bylo v éře Jelcina naplánované vytunelování Ruska po vzoru Afriky. V Rusku se sice krade dál, ale vše se daní v Rusku - já to nazývám Česká Privatizační cesta v Ruském balení >- 

ps 14.8.2008 15:07

Re: Re: Podporovatelé Putina

A odkud na to ta malá země Gruzie bere? To musí být skutečně bohatá země aby utrácela na zbrojení několikrát víc než je rozpočet ČR. ;-D

Rozpočet ČR je cca 1 bilión korun ročně. Vy tady uvádíte sumu 930 miliónů USD (pro zjednodušení zaokrouhleme tuto sumu na 1 mld. USD), což při při dnešním kurzu USD (www.cnb.cz) 16,327 Kč činí 16 327 000 000 Kč. Jistě úctyhodná suma ale i tak se dost liší od nesmyslného tvrzení o "několikanásobku českého rozpočtu". Závěr: Nejdříve se naučte počítata pak se pokoušejte o komentáře.

 A ještě jedna poznámka. Proti komu jsou cvičeni čeští vojáci? Jsou cvičeni na obranu ČR. Ovšem to že si Gruzie dovolila pozvat instruktory ze západu je ve bolševikcý kruzích bráno jako důkaz zločinných záměrů světového imperialismu a Gruzínského revizionismu, že.

chytrý horák 14.8.2008 15:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Iluze o mužikovi

40 let po srpnu 1968, nebo se dá také říci pár dnů po vpádu do Gruzie... a hned to zní jinak, že.

Niky. 14.8.2008 15:01

Re: No, ale přece jen bychom rádi slyšeli, co o problému soudí hlava státu.

Čumile,V.Klaus řekl:uznání nezávislosti Kosova je nebezpečný precedens!Vám to nestačí,je evidentní,že V.Klaus předpokládal co se stane!

Lájoš B. 14.8.2008 14:59

Re: Re: Radar v Brdech

Je to možné, já bych tam vedle Rusů poslal mnohonárodnostní mírové sbory. To bude Putin a jeho loutkový president vřeštět. Ale co dělat, když je to napadené území svrchovaného státu.

unh 14.8.2008 14:57

Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Nesnazite se vylepsovat minulost? Rusku byl komunismus brutalne vnucen, miliony mrtvych, deportace na Sibir. Cesi si komunismus dobrovolne zvolili, cesti umelci a novinari to opevovali, a plno prisluhovacu udrzovalo pri zivote. Dodnes nebyl nikdo, aspon moralne, odsouzen za procesy nebo normalizaci. A ted najednou jsme vsichni byli dobri, mozna i ten nas komunismus, ale zli byi ti jini. Tak takovou agitaci bych spis ocekaval od ex-soudruhu nez od vas.

Pavel Kořenský 14.8.2008 14:55

Re: Re: Re: Ale celkově vzato

Mimochodem, ještě jedna otázka. Jak vlastně definujete příslušnost k Západu ?

Přiznám se, že já podle své peněženky. Patřím tam, kde jsou mé investice. A ty jsou v mém případě rozhodně na "západě", tedy v EU. A pokud si na stará kolena koupím domek někde na portugalském pobřeží, budu na "západě" i místem pobytu.

chytrý horák 14.8.2008 14:54

Re: Nemůžeme zapomenout na ruské soudruhy

Taky s článkem v podstatě souhlasím, pokud přehlédnu pro Urbana typické, ubohé narážky typu "několikrát zaznělo z okruhu Václava Klause..."

Gonzales 14.8.2008 14:53

Ruská vojska mají za úkol v Jižní Osetii i Abcházii udržovat mír

Jo, za mír se musí řádně bojovat. Jako za ten světový, blahé paměti. A to i za cenu, že nezůstane kámen na kameni ;-D 

Malý Aston 14.8.2008 14:52

Re: Re: Čarnogurský: Gruzínsko porušilo medzinárodné právo

Neberte to vážně.On se jen bojí aby se maďaři netrhli a aby je náhodou někdo humanitárně nebombardoval.:-D

I. Laengsfeld 14.8.2008 14:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Iluze o mužikovi

chytry horak by se mel naucit lepe argumentovat nez jen  stylem "kazdy vi" at nevypada jako

hloupy horak. Vy zijete jeste v roce 1968? A proc ne treba 1945 ci treba  1866? Ani Rude Pravo nedstilo proti revansistum 40 let po roce 1945 takovou siru a ohen, jako  nekteri "disidenti"  na Rusko 40 let po srpnu 1968 ;-D

Pavel Kořenský 14.8.2008 14:50

Re: To myslite vazne?

Proč napadat Azerbejdžán. Stačí mít možnost tu ropu kupovat a mít kontrolu nad tím, že se zakoupená ropa dostane v pořádku a bezpečně do míst, kde se zpracovává, aniž by nějaký Ivan mohl utáhnout kohoutky a používat to jako politický nátlak.

Malý Aston 14.8.2008 14:50

Re: Ale celkově vzato

Nic Vám nebrání vstoupit jako dobrovolník do gruzínské armády.Ale já jako poddaný Evropské Unie se kloním k Solanovi,není potřeba to dramatiziovat je to malinkatý problém a my evropané budeme jednat s Ruskem o dlouhodobé soudružské spolupráci možná i na věčné časy a nikdy jinak.:-D

Pavel Kořenský 14.8.2008 14:48

Re: Re: Ale celkově vzato

Njn, pokud stále uvažujete stylem "Západ nás prodá..." tak je to těžké. Vy se holt z toho Západu podvědomě vyčleňujete, já ne.

Mimochodem, pokud si nakoupíte nějaké akcie na burse (ponechme stranou, zda je to právě teď moudré), bude to i váš koncern a váš ekonomický profit.

Mažňák 14.8.2008 14:48

Re: Re: Podporovatelé Putina

Gruzie chtěla patřit k civilizačnímu okruhu do kterého patříme i my, přes zjevnou nechuť některých Pamětníků. Já této touze rozumím, sdílel jsem ji před rokem 89 taky.

Jediná chyba Gruzie je že naletěla provokatérům (nezapomeňte že v Jižní Osetii nežijí jen Rusové s ruským občanstvím, ale i Gruzinci s Gruzinským).

Když sežere medvěd králíka, určitě si to ten králík nějak zasloužil, že? Nebo to chtěl? Pamatujete že Rusové u nás byli v roce 68 na pozvání? To nebyla okupace, ale přátelská pomoc... propagandu umí pořád stejně...

Rusko je nejcyničtější velmoc široko daleko (ruku si může podat s Čínou) a rozumí jen síle. Vůbec se nedivím, že Gruzie zbrojila - bohužel pozdě a málo.

Už aby tu stál radar. Jako jasná demonstrace toho kam chcem patřit.

unh 14.8.2008 14:47

To myslite vazne?

Tak to bude muset nasledovat invaze do Azerbajdzanu. Odtud pochazi ta ropa. Pro jistotu treba ovladnou i Saudskou Arabii, Iran a Venezuelu. A mozna i Cinu aby se ovladlo klicova vyroba komponent pro pocitace. Zatim se to kupovalo v ramci mezinarodniho vzajemne vyhodneho obchodu. Ted to treba ovladnout.