26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

GLOSY: Nejenom o Ukrajině

Co to dnes znamená „stát na straně Západu“? Podporovat multi-kulti? Podporovat nesmyslnou imigrační politiku? Podporovat přiblblé pochody homosexuálů? Podporovat regulaci žárovek a vysavačů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Čulík 2.9.2014 12:42

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

No a já vám naposledy říkám, že pláčete dobře, ale na špatném hrobě. Můj příspěvek byl o významu slova vražda. Proč to slovo bylo použito panem Štěpánkem v rozporu s jeho významem, jsem vysvětlil již v původním příspěvku.

J. Kulheim 2.9.2014 12:11

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

"...tedy příslušníci pravidelné ukrajinské armády, předtím vraždili vlastní civilní obyvatelstvo." je čirá demagogie

Pane Čulíku, já nemám ambice dělat někomu advokáta a ani mne o to nikdo nepožádal. Jestli tomu dobře rozumím, tak příslušníci pravidelné ukrajinské armády, nebombardovali města na východě Ukrajiny při kterém umírali civilisté.

Tuto vládu nevolili poslanci z východu ani prezidentských voleb se neúčastnili obyvatelé východu Ukrajiny. Nesouhlasili s takovým řešením a začali se bránit a až tam přijeli vojáci z Kyjeva začal ozbrojený konflikt.

Já nesouhlasím s řešením problémů pomocí zbraní. Těm potomkům nebožtíků to budete muset vysvětlit vy nebo pan Rouček a jemu podobní, kteří poskakovali v Kyjevě na barikádách a nezabránili porušení dohody o předčasných volbách.

F. Matousek 2.9.2014 10:56

pan Zantovský

si to nejspís zehlí pro prípad, az Cesko obsadí rusové.

Nebude na seznamu zastrelených. Jinak si jeho blábol vysvetlit neumím.

P. Čulík 2.9.2014 10:45

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Zdá se, že nechápete psaný text. Zkuste ještě jednou přečíst, co jsem napsal, případně si vygooglete definici vraždy, ať víte, co píšete.

P. Čulík 2.9.2014 10:42

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Musím vás požádat, abyste si znovu přečetl, na co jste odpovídal. Protože potom je diskuze k ničemu, když reagujete na něco, o čem já vůbec nepíši.

Ale když už jste se rozepsal: Že se začalo bojovat v Kyjevě je jedna věc, že v Doněcku zcela nezávisle nějací samozvanci vyhlásí samostatnost a vytáhnou zbraně je věc jiná. A nebožtíkům je opravdu jedno, kdo je zabil. Rodině to asi jedno není, ale to se musí poradit s vámi, já se do toho nepletu.

K. Janyška 2.9.2014 10:34

Ano, to je pravda s tou popularitou Putina, Petře.

Zdá se mi, že se Obama normálně nasral. Proč, to ukáže čas... Dzp.

J. Urban 2.9.2014 10:29

Už jsem to tu kdysi psal, že lidé kolem Putina,

naši komunisté a figurky z okolí IVK tvoří jednotnou názorovou platformu.

K. Frauknecht 2.9.2014 10:18

Re: No jo,

ale Huml ví, že se tam volilo pod hlavněmi kalašnikovů, že? :-)))

Definice blbosti stále platí.

J. Kulheim 2.9.2014 10:17

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Nemám tolik informací jako vy. Nevím kolik Rusů tam bojuje, jestli sto nebo stotisíc. Vím jenom, že tam žijí Rusové. Co vím je to, že se začalo bojovat v Kyjevě, že tam byl pan Rouček, Zaorálek, atd. Vím, že dohoda o předčasných volbách neplatila ani 24 hod. Vím, že poslanci z východu nejsou v parlamentě a nevolili vládu ani prezidenta.

Chtěl jsem jenom vědět jaký je pro nebožtíka a jeho rodinu rozdíl, když je zabitý nebo zavražděný.

P. Švejnoch 2.9.2014 10:14

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Vaše argumentave je slabá, až hloupá. Tedy fakt, že ukrajinská vládní vojska bojují i proti občanům Ruska, má ospravedlnit zabíjení civilního obyvatelstva vlastního státu (nikoli jen "bojůvek", ale čostočistě civilního obyvatelstva). Milý pane, takové zabíjení JE vraždou, ať už si o tom kdejaký rusofob myslí, co chce.

V. Kováčová 2.9.2014 10:00

Já souhlasím

a pokud bude ODS přizvukovat každému žvástu páně Kalouska a Schwarzenbewrga, po příštích volbách už se nemusí v parlamentu vyjadřovat k ničemu. Cokoliv za TOP09 pronese Kalousek, ODS okamžitě přizvukuje: "My taky, my taky". Copak se ještě nepoučili, že důsledky nikdy nenese Kalousek, ale ODS? A Mirku Němcovou by měli upozornit, aby už se příště nevyjadřovala za ODS. V občanech ty její válečnické chutě vzbuzují nevoli a málokdo jí věří po tom, co operovala se seznamem a stojedničkou. Možná by se vyplatilo občas se podívat do diskusí pod jejími výroky.

V. Kováčová 2.9.2014 9:45

Re: Asi je na čase

Zeleným mužikům se přezdívalo na Krymu a tam nepadl jediný výstřel.

P. Čulík 2.9.2014 9:24

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Ukrajinská armáda nebojuje jen proti občanům Ukrajiny, ale např. i proti občanům Ruska, z nichž někteří jsou dokonce vojáci Ruska, byť na "dovolené" na Ukrajině. Když ČS armáda před Mnichovem bojovala proti bojůvkám sudeťáků, kteří byli občany ČR, také je naši vojáci vraždili?

Dětem zabitých by opravdu měli vysvětlit, kdo odtrhl Krym a kdo začal ozbrojené povstání v Doněcku. Ukrajinská armáda odpověděla na toto povstání, tak nezaměňujte příčinu a důsledek.

A hlavně si přečtěte ještě jednou, na co jste reagoval, pak vám dojde, že já o voze a vy o koze:-)

J. Kulheim 2.9.2014 8:47

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Je normální, když armáda bojuje proti občanům vlastního státu? Úkolem armády vždycky bylo, bránit stát proti vnějšímu nepříteli.

Nebožtíkovi, který se nemá čím bránit, je docela jedno jestli byl zabitý nebo zavražděný. Bylo by dobré vysvětlit to např. jeho dětem, jaký je v tom rozdíl.

P. Lenc 2.9.2014 8:34

Re: Už si konečně najděte význam pojmu vražda

Ano, tento článek je poněkud pod normou dřívějších názorů autora.A výše uvedená věta o ukrajinské armádě je doslova za hranou.

Š. Hašek 2.9.2014 8:33

Hořká skutečnost popsána. Nikoliv poprvé.

Pan Štěpánek uhodil hřebíček na hlavičku.

Ale mnozí stejně nepochopí, že autor se nemodlí k Putinovi, pouze se snaží, aby bušení do hlav od televize a právistických levičáků nebylo jediným názorem ve zpravodajském prostoru.

Diskutéři nenadávejte, vyvracejte odstavec po odstavci.

P. Čulík 2.9.2014 8:07

Už si konečně najděte význam pojmu vražda

V právu se vraždou rozumí zločin spáchaný člověkem na jiné lidské bytosti, jenž způsobí smrt bez právního ospravedlnění. Voják musí poslouchat rozkaz a pokud dostane rozkaz a zabije nepřítele, nemůže se jednat o vraždu, on má právní ospravedlnění. K zodpovědnosti by mohl být pohnán, kdo rozkaz vydal, ale ne voják sám. Takže:

"...tedy příslušníci pravidelné ukrajinské armády, předtím vraždili vlastní civilní obyvatelstvo." je čirá demagogie.

Pane Štěpánku, vaše názory si vždy se zájmem přečtu, i když s nimi nemusím souhlasit. Proto mne překvapuje tento populistický přístup k tak závažné otázce.

K. Frauknecht 2.9.2014 7:40

Je to tak.

Navíc je úsměvný ten náš (Český?) mindrák. Generace pradědka nesnášela "Rakušáky" (ne Habsburky!), generace dědy "Skobčáky" (nejen fašisty!) a generace otce a naše nesnáší "Rusáky" (nikoliv zdroj zla - bolšany)!!! Je to náš historický "vklad" nebo nedostatek inteligence nebo obojí :-)?

M. Gavlák 2.9.2014 6:06

Chlape,

jakožto zakládající člen ODS jděte do...

J. Huml 2.9.2014 5:36

Re: Asi je na čase

Jo pane Stepanku, Vam je tedy vse jasny: Ukrajinska Armada vrazdi sve vlastni obyvatelstvo diky Obamovi a Merkelove. Na koho tedy strili zeleni muzici Putinem placene granaty, rakety etc.?Tak  jdete se tam odstehovat, at mate od Merkelove pokoj. Kdyz se Vam nelibi pod Bruselem, jdete prispivat treba do Vladivostoku, tam zadneho komouse uz nenajdete., hranice je stale otevrena. Kdyz bude Putin chtit, bude za ctrnact dnu v Kyjeve, sankce nesankce. Je opravdu nacase, tedy pro Vas, zmenit svou politickou legitimaci.

E. Heusinger 2.9.2014 5:14

Re: Asi je na čase

Hlavně nepřemýšlet a vykřikovat ideologicky prověřená hesla.

I. Dekyský 2.9.2014 4:17

Re: Asi je na čase

Jste duševní mrzák

P. Dvořák 2.9.2014 2:49

Re: Asi jste tu debatu nesledoval.

Protože pokud ano, tak se na vás jednoznačně hodí nejpřesnější facebookový výrok posledních dní.

P. Scheck 2.9.2014 1:01

Asi je na čase

Asi je na čase, pane Štěpánku, když jste konečně prozřel a zjistil, že "nejrozumněji ve studiu mluví komanč.", že byste mohl změnit stranickou legitimaci. Podle vašich řečí se mi zdá, že by vám tam bylo nejlíp a našel byste si tam určitě spoustu kamarádů, se kterými byste si nepochybně rozuměl až do morku kostí...

I. Teren 2.9.2014 0:38

Nejhoršího prezidenta USA všech dob

Autor ma stastie. Zrejme nezije v najdemokratickejsej krajine sveta. Za takyto vyrok by ho politicki korektnici okamzite oznacili za rasistu a jeho job by bol v ohrozeni.

V. Grycz 2.9.2014 0:19

ODS dnes,

hlásná trouba neschopného Bruselu. Strana bez hrdosti a sebevědomí. Prostě Kalouskovi papoušci.