8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

GLOSA: Také přidám jednu tvář

Server Seznam Zprávy přinesl 6. dubna 2022 materiál nazvaný „189 tváří války. Konkrétní oběti z Ukrajiny i Ruska: jak zemřely, čím byly“. Obsahuje údaje o zabitých civilistech i vojácích – v tomto případě obránců i útočníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brecík 19.4.2022 22:07

Pro Církvu a podobné "věřící". Oni nemají mozek - oni prostě ví. Církvo - toto je z výslechu Nullandové před USA senátním výborem. Ale tobě by nestačil žádný důkaz. Zblblý z ČT. Nullandová přiznává UA chemické laboratoře. Samozřejmé tajné a samozřejmě výsledky zkoumání nesmí padnout do rukou rusů: https://www.youtube.com/watch?v=M-EvRl2ZWrE

H. Lukešová 19.4.2022 16:11

Rusové během své "speciální operace" na Ukrajině někdy bojují pod prapory vítězství (což je vlajka SSSR) a někdy a v některých případech i pod prapory Ruského impéria (například oficiální černo-žluto-bílou vlajku rodu Romanovců z let 1858 až 1896).... Satanovskij tvrdí, že kdo má nějaké kořeny, používá tyto vlajky....Rusko se hlásí jednak k carskému samoděržaví a jednak k bolševismu....

V. Čermák 19.4.2022 19:29

A k čemu se hlásí Rusko víte přímo od Rusů, nebo to psaly nějaké haló noviny v Izraeli?

H. Lukešová 19.4.2022 19:54

Tak psali to na Fóru 24...

Levicový izraelský tisk nečtu, čtu jen ten pravicový, zejména Israel National News (Arutz Sheva).....

V. Církva 19.4.2022 20:06

Hlásit se můžou Rusové třeba k včeličkám. Evidentně jsou to ale normální nacisti.

J. Kostelanský 19.4.2022 15:53

Původně jsem chtěl napsat o Buči a uvést něco konkrétního aj z odkazy. Při vší úctě se článek pana Stejskala nedá nazvat něčím konkrétním. Je to screenshot + konstatování, že se to objevilo tam a tam. Bez odkazů. Článek, jehož hlavní rolí je vyvolat emoce, přičemž s nějakým prokazováním faktů a zdrojů si nedělá starosti.

Napíšu ale o něčem zcela jiném, ale na druhé straně velice podobném: jak konkrétně se i v našich novinách záměrně rozněcují vášně právě takovými zprávami jako zde uvedl pan Stejskal: cosi odkaďsi uvedl, vůbec nehovoří o příčině smrti, čtenář si to má domyslet. Uvádím tedy nadpis, podle kterého si čtenáři taky mají domyslet zbytek. A většina čtenářů to tak udělala a diskuse tak i vypadala. Článek uvedly iDnes.cz 17. dubna, tedy před 2 dny:

"Vyčistili jsme Mariupol od Ukrajinců, tvrdí Rusko. Zelenskyj to nekomentuje"

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-mariupol-pristav-zelenskyj-vojaci.A220417_071711_zahranicni_klf

A teď podrobněji. K tomu nadpisu jsem napsal komentář do diskuse, že původní zpráva nehovoří o Ukrajincích, ale o ukrajinských ozbrojených silách. Bylo totiž jasné, kam na základě nadpisu diskuse povede. Zcela se to pak potvrdilo. Na linku o několik řádku výše si to můžete vyhledat. Reakce iDnes? Můj komentář - včetně reakcí na něj vymazali a nadpis ponechali dál. Mám o tom i důkaz, zprávu do mého mailu z diskuse, kdy někdo na můj komentář reagoval. Uvedu však z něho jen malou část, cituji:

""Uvádím tedy původní citát z ruské strany:

"Ruské ministerstvo obrany informovalo o tom, že veškeré území města obklíčeného města Mariupol bylo vyčištěno od příslušníků ukrajinské armády, bojovníků nacionalistického pluku Azov a cizích žoldáků. Zbytky skupiny byly zablokovány u továrny Azovstal." konec citátu"" konec citátu

"Třešnička" na dortu? Při dalším komentáři, který odkazoval na 3 linky na anglické wikipedii, mně dali ban na půl roku. Ale o tem jindy.

J. Kostelanský 19.4.2022 15:53

Takhle se dnes dělá novinařina. Neviditelný pes je světlá výjimka. Bohužel ne pravidlo, ale výjimka. Ale díkybohu i za tu výjimku.

V. Církva 19.4.2022 20:12

Máš ten sliz hrozně dlouhý.

Prostě Rusáci napadli Ukrajinu a umírají tam lidi, jestli jim Rusáci říkají nacisti nebo Azov nebo speciální operace nebo popravdě vraždění nikoho nezajímá, protože je to jen nepodstatné rýpání se v detailech.

V každém případě zbytečně umírají lidé, kvůli rusům.

V. Církva 19.4.2022 20:51

Tak na půl roku ban to je v pohodě. Podle paragrafu 405 je to i na 3 roky do lochu.

V. Němec 19.4.2022 15:24

https://www.topcz.net/videos/pravda_o_ua_lara_laugan_x264.mp4

V. Církva 19.4.2022 20:22

Jo, to vyžaduje hodně vymaštěný mozek věřit těmto debilovinám. A ty ho máš ;-D;-D;-D

Tak to asi šli Rusáci na UJkarjinu ničit biologické laboratoře a zachránit USA aby tam neprali nacisti americké peníze. Jak to tam všechno paní novinářka splácala.

No tradáá a pozdravuj CHocholouška a konspirativní teorie.

Z. Pícha 19.4.2022 13:15

Nevrkla, Brecík,Hoblík,Kain, Jiroušek - Putinova úderka tady na psu nezahálí ve dne v noci.[UA]

R. Langer 19.4.2022 14:07

Tak hlavně že to monitorujete, soudruzi! Jen tak dál! ;-D

J. Farda 19.4.2022 15:25

Kuš, šmejde! Rv

Z. Pícha 19.4.2022 17:45

Langer, na tebe jsem zapoměl. Se omlouvám.[UA]

P. Brecík 19.4.2022 14:46

Pícho, jaká úderka. Pár lidí, co nemají klapky na očích a nečerpají Info z ČT se tě snaží polovzdělat. Jako dosti omezenou osobu. Já za sebe: Vždy jen cituji + prameny = nikdy z Aeronautu. Co říkáš na toto ? Podle oficiálních údajů ministerstva obrany USA provozovaly (vlastnily nebo měly v pronájmu) v roce 2003 kromě 6 000 vojenských základen na vlastním území dalších 702 zahraničních vojenských základen ve 130 zemích světa s více než 253 000 uniformovanými příslušníky armády, zhruba stejným počtem civilních zaměstnanců Pentagonu a zaměstnávajících kolem 44 500 místních pracovníků. To také představovalo 44 870 budov, hangárů, nemocnic a dalších objektů ve vlastnictví ozbrojených sil a dalších více než 4 800 pronajatých objektů.

Údaje z roku 2005 hovoří již o 737 základnách v zahraničí, na kterých sloužilo 196 975 vojáků a přibližně stejný počet civilních zaměstnanců a bylo zaměstnáno dalších 81 425 místních obyvatel. Seznam Pentagonu ale neobsahuje všechny vojenské základny USA v zahraničí. Nezmiňuje například základny zřízené v Kuvajtu, Kyrgyzstánu, Izraeli a Kataru, ani v Afghánistánu či Iráku, kde se sice proklamuje dočasná přítomnost amerických vojsk, ale v iráckém Tallilu, Al Asadu, Baladu či Qajarahu se buduje rozsáhlá infrastruktura, která s dočasností příliš nekoresponduje. Chybí v něm i základna Camp Bondsteel v Kosovu. Vzhledem k tomu, že se ještě další základny staví, bude se jejich skutečný počet blížit spíše jednomu tisíci.

P. Brecík 19.4.2022 14:49

Ovšem mír ohrožuje - kdo jiný než Rusko. PS: Docela se těším na seznam zajatců z Mariopolu. Jejich Parada Pride, kterou si vítěz nenechá ujít. Tipněte si, kolik národností tam bude = přišli si zastřílet na Rusy :-(

V. Církva 19.4.2022 15:48

Tak že si někdo přišel zastřílet na ruské nacisty je možné. Nakonec už sto let dělají ve světě zlo tak je musí hodně lidí nenávidět.

Kolik je na světě základen USA nevím, vím ale že v Němcku KLDR Japonsku jsou a ty země prosperují, a byli rádi že je chránily před Ruskem nebo KLDR tam kde jsou ruské je bída a zmar.

A pak jsou země jako Vietnam, Afghánistán odkud USA odešli, pod tlakem situace i občanů USA a po odchodu nastal zmar. USA rozpoutaly války ale teď jde o Rusko a Ukrajinu ne o USA.

J. Gutvirth 19.4.2022 15:26

A dvojcata sestrelila cija. A na ci strane ve valce chcete být? A na měsíci taky nepřistáli. AUk vzazdila v rusku. Vám nepomůžou žádné info.

V. Čermák 19.4.2022 19:41

Vy jste nejspíš na straně USA- novodobé říše zla. ale ty plky o Dvojčatech a Měsíci mi nepodsouvejte, stačí ty poslední Války a počty mrtvých...

J. Farda 19.4.2022 20:42

Jasně, kolego Čermáku, minulými součty mrtvých překrýváte ty současné bolševorusácké vraždy ... Šojgu pronesl blbomoudro o tom, že USA jsou ochotny válčit do posledního Ukrajince. Jen zabudl dodat, že jeho bolševoruskácké hordy to dovraždí do posledního civilního Ukronacidítěte či baby, v čemž se velmi zdatně činí již nyní ... Rv

Z. Pícha 19.4.2022 17:41

Breclíku. Vaše přiblblé argumenty Vás trollů jsou všechny jak přes kopírák. Normální člověk si před vámi jen odplivne. [UA]

V. Čermák 19.4.2022 19:44

Vy jste jak ta naše Vláda. Zamává žlutomodrou vlajkou a má vystaráno a již nemusí nic dělat. Když se někdo ozve, počastuje ho Nadávkou...;-D

V. Církva 19.4.2022 20:26

Jo jsou to fekální komentáře. Když si vezmu že kvůli Rusákům umírají lidi a tito se jich zastávají, je odplivnutí málo. Zavřít za propagaci genocidy!

J. Kostelanský 19.4.2022 15:56

Něco konkrétního by nebylo? Dovedete i něco jiného než urážet a vystavit na odiv ukrajinskou vlajku?

V. Církva 19.4.2022 20:33

Tak napsat svůj názor nebo nenapsat nic a dát ukrajinskou vlajku alespoň ničemu neublíží.

Strkat sem ty hnusy co sem občas dáváte, to je nechutné!

P. Brecík 19.4.2022 16:58

A tohle je tvůj kamarád - Pícho Novinář – vrah: https://www.youtube.com/watch?v=gpj7i3KDYic

P. Holfeld 19.4.2022 12:28

No je vidět, že proruská garda už sevoklepala a je zase v plné síle tak jen do toho tavárišči ať se vám rublíky jen sypou, ale pamatujte, že mrtvý zůstane mrtvým, navzdory vší propagandě, tak aby se vám to jednou nevymstilo.

J. Vintr 19.4.2022 14:03

Dovedete si připustit možnost, že naše oficiální zprávy jsou jen propaganda a že není vůbec jisté, kdo zabil toho pána a spolu s ním spoustu dalších ukrajinských civilistů?

J. Gutvirth 19.4.2022 15:27

Vy znalče. Myslim ze vyznam slova propaganda VÙBEC nechapete