5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

GLOSA: Quod licet Jovi, non licet bovi

Sportovním světem otřásá bombastické odhalení státem organizovaného dopingu v Rusku, což prý znamená, že sportovní výsledky a medaile Rusů v posledních pěti letech – např. na londýnské olympiádě v r. 2012 – byly docíleny podvodně a jsou jim odebírány či anulovány.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 15.12.2016 13:37

Re: Přeji všem

Pouze jsem naznačil, že "peněz v systemu jest dost" a místo rozhazování gladiátorům a ouřadům, jimi zušlechtit mnohdy strašlivá místa v městech. Ve zdravém těle zdravý duch!

Netušil jsem, že sebrání peněz neziskovce a založení obecního hřiště jest ihned dobroserstvím. Potom dobroserstvím jest i obecní park pro maminky s kočárkama a pískoviště. Zkráceno.

V. Vaclavik 15.12.2016 13:05

Re: No, to zírám

Tak at vystoupi pan Klaus a rekne cistou pravdu, jak to za jeho panovani bylo! Prece byl prakticky uplne u vseho, ve vsech hlavnich funkcich, ale hadam, ze by si v tomto pripade nic nepamatoval, nic nevidel, niceho si nebyl vedom...

Podle vas VK to vsechno kryje, ten statem rizeny dopingovy program.

V. Vaclavik 15.12.2016 12:57

Vsetci kradu

a IVK se k tomu pripojuje rcenim, ze vsichni podvadeji. Jak obdivuhodne rovnostarstvi. Aspon vime, za jaky tym IVK kope. Je to hodne vymluvy nejakeho Pepicka skolacka z prvni B.

Pritom kdo jiny, nez prave my, z byvaleho komunistickeho bloku bychom meli vedet jak to u nas na vychode chodilo, jak casto pripomina hlava vaseho institutu. A prave pred par dny bezel na CT vzpominkovy program, jak to u nas byvalo s dopingem. No, presne jako v tom Rusku dnes. Rusko neproslo zadnou ocistou od komunismu, r89 byl pro Rusko jen zavahanim na ceste k zarnym zitrkum. To ve srovnani s Ruskem u nas probehla vzorna revoluce.

A ma-li Zapad stejnou spinu na hlave, tak at vystoupi pan Klaus a prizna pravdu, jak za jeho panovani u nas probihal statem rizeny dopingovy program. Uz vidim jak najednou my se k zadnemu Zapadu hlasit nebudeme, protoze to je vzdy jen jak se to hodi.

Znovu, kdo jiny, nez prave my, byvala soucast toho vychodniho totalitniho bloku bychom meli vedet, jak bylo tezke se proti cemukoli postavit, a to nakonec i kdyz se rezimu nekdo postavil zvenci, z emigrace (kazdy za sebou nechal nejake to pribuzenstvo a je znamo, ze Rusko vzdy melo dlouhe prsty - cepin v Mexiku a polonium v Londyne...). Takze se ptam, jaktoze na tom Zapade se neozval nejaky ten 'whistle blower', nekdo jako Snowden, najme ted, kdyz by to tak mohlo pomoct Rusku, kdyz je afera cerstva?

Je me z pana Veigla a jeho IVK spatne od zaludku.

V. Vaclavik 15.12.2016 12:39

Re: Přeji všem

"Podporu daňových poplatníků by si zasloužilo zřizování a údržba veřejně přístupných hřišť na fotbálek"

A nezacinalo to ono kdysi nejak takto?!

Rekl bych, ze to byl prave takovy idealismus, vas a pane Haskova, ktery nas dovedl do mista, kde se prave nachazime. Kritizujete tu dobroserstvi, ale co ta verejne pristupna hristatka u vas asi jsou??

J. Lehký 15.12.2016 12:34

Antikvariát spisů VK..!?

Tak už vím, čím se zabývá "Institut", neboli antikvariát spisů VK..! Trapnými komentáři všeho možného-PEL-MEL..!

M. Valenta 15.12.2016 12:17

Re: Přeji všem

O tom sportu obecně máte pravdu, ale když i IVK vypadne podobná nehoráznost, tak se těm reakcím nedivte.

J. Jelínek 15.12.2016 12:16

Re: Přeji všem

Pane Hašku, jakkoli jinak nesdím vaše názory, v tomto s vámi souhlasím.

Š. Hašek 15.12.2016 11:41

Re: Však už i lodě po Volze tahali nadopovaní mužici.

Zde hodnotím, že již se začíná používat výraz Rus, car ....... mnozí "zamrzli u CCCP a Brežněva". Malé plus pro Vás.

Zas ten termín "široká ruská duše" ..... Co na "to" naordinujete, pane Malečku? Mám se toho bát, jako třeba "syndromu Šabatová"??

M. Prokop 15.12.2016 11:34

Re: Tak to jo

Váš "bratr v triku", každý si hájíte svého chlebodárce.

Š. Hašek 15.12.2016 11:34

Re: No, to zírám

Stal. Ale plánovací ministerstva sportu nejsou výsadou pouze starých komunistů/socialistů, zvláště když vezmeme v úvahu, že "socík" (malinko upravený) kvete dále.

M. Prokop 15.12.2016 11:33

Re: Zajímavá úvaha,

Nejsem si jist, že by stačilo postavit se proti nesmylům eunijních dobroserů, ostatně, nejen eunijních, "prasklo" to v USA. Na to je těch dobroserů příliš a jsou příliš obtížně zasažitelní. Pokud byste třeba chtěl nevolením potrestat vládní většinu, která to v EU vymyslila a prosadila, jste schopen ji alespoň definovat? Tak, jako lze definovat ty, kdo nám zde zařídili placení předražených OZE? (ČSSD, KDU-ČSL a US-DEU KSČM - SZ v pozadí)

Š. Hašek 15.12.2016 11:31

Re: No, to zírám

Netušil jsem, že moje široká slovanská duše (povězte nám taky něco o neslovanských úzkých duších) nějak souvisí s problémem "sportshow" pod vlivem vitaminsportstravy.

Ve Vás něco dříme.

Š. Hašek 15.12.2016 11:27

Re: Přeji všem

"Sním" o tom, že všady budou sportoviště, místa pro setkání a protáhnutí těla, bez střechy, docela místněmalá. Oplocená a budou mít správce, správce na pár hodin denně, místní policajt občas projde kolem ......

Pochopitelně z peněz, které se vezmou těm "vrcholovým sportovcům", úředníčkům a neziskovkám "které začleňují". Nikoliv, že bude založen nový program "neziskovky pro místní sport".

J. Schwarz 15.12.2016 11:07

Re: No, to zírám

Nestal se snad ten "případ Zaremba" za socíku? Ano, tenkrát strana a stát organizovaly všechno, i doping.

J. Schwarz 15.12.2016 11:04

Re: Přeji všem

Souhlas. Vrcholový sport je show a miliardový byznys. Neexistuje jediný důvod / krom státní propagandy ve smyslu dnes tak odsuzovaného nacionalismu / podporovat jej z daní. Podporu daňových poplatníků by si zasloužilo zřizování a údržba veřejně přístupných hřišť na fotbálek, volejbal, nohejbal, se cvičebním nářadím / bradla, hrazda, lano / popřípadě dotace střelnic aby byl výcvik zájemců ve střelbě přístupnější.

J. Schwarz 15.12.2016 10:57

Zajímavá úvaha,

ale že by zrovna Volkswagen byl tím "volem" zatímco ti ostatní "bohy"? Není to spíš tak že větší šanci na pád na hubu má ten, kdo se morálně vyvyšuje a ostatním káže / Volkswagen jako leader "ekologičnosti a zelenosti" / a pak je načapán s prostitutkou v bordelu / přepínání různých režimů motoru /? Kdyby se pánové od Volkswagenu postavili proti zvlášť v Evropě tak módnímu "utužování emisních limitů" s tím, že už jde o fyzikální nesmysl pak by se na ně dalo koukat smířlivěji. Ale oni se nesmyslu "postavili do čela" a sebevědomě tvrdili, že oni to dokázali a dokáží!

S. Netzer 15.12.2016 10:47

Re: No, to zírám

Doping podporovaný, organizovaný a krytý státem občanství má.

I když se to asi Vaší široké slovanská duši nezamlouvá - je ruské.

I. Schlägel 15.12.2016 10:29

Re: Pan Weigl

No, spíš jsem myslel, že má přehled o veřejném dění. Možná ho má, ale díky příchylnosti k Moskvě dělá prachobyčejnou ruskou propagandu.

Š. Hašek 15.12.2016 10:24

Re: Je to otázka kvality lékařů,

Zde si dovolím, nechme propagandy .....

Byl jste na trhu/v obchodech v Irkutsku, Rachově, ........... ? Doufám, že nebude snaha tam namontovat unievropské potravinové "lightzboží". Mají svého, místního dost. Ale rozumím, někdo touží, aby "firma Nestlé vlastnila všechno mléko na Rusi". A bušila do nich "smetanu bez tuku". No nic.

Doby prázdných obchodů v Rusku jsou fuč.

Š. Hašek 15.12.2016 10:15

Re: No, to zírám

Namátkou - najděte si "případ Zaremba". Přiznání a svědectví, byly a jsou toho mraky. A celosvětově. Kšeft je kšeft, sport provozuji já. Nebo Vy.

Domnívám se, že doping nemá jen státní občanství CCCP/Ruska. Znáte přísloví "Zloděj křičí, chyťte zloděje"?

Š. Hašek 15.12.2016 9:51

Přeji všem

nerušené sledování vyšlechtěných gladiátorů ve vrcholovém sportu, dotování jejich úsilí z daní, soutěžení v namixování iontových nápojů, péči o jejich chrupavky v kolenech, jejich zabezpečení po zbytek života, .........

Teď je možno se "vyřádit" na Rusku. To frčí. Ale i u nás máme státní ministerstvo sportu a stojí nás miliardy. Tam také vysloužilci řeší "olympijské ukazatele". Jest samozřejmě šikovně zamaskováno školstvím. No nic. Jen tak mě napadlo.

Zatím jsem si tady přečetl, kdo všechno nemá rád Václava Klause, a tak aspoň fackuje někoho z jeho okolí. Hezký den. A doufám, že aspoň vobčas amatérsky protáhnete páteř, bez chemické podpory.

J. Farda 15.12.2016 9:48

Re: Pan Weigl

Já ho považoval za výjimku ze standardu IVK. Leč pouhá to iluze, je jeho standardní součástí.

S. Donát 15.12.2016 9:35

Re: nestala státní doktrina ?

Máte pravdu. Měl jsem na mysli současnost.

M. Valenta 15.12.2016 9:34

Re: Pan Weigl

Informovaný je dobře - z Moskvy.

P. Rudolf 15.12.2016 9:34

Tak to jo

Weiglovi se nelze divit, že brání své ruské chlebodárce seč mu síly stačí. Jeho šéfík už to sám nezvládá. Ale takhle se típnout o svůj vlastní mozek, to už je unikum.

I. Schlägel 15.12.2016 9:29

Pan Weigl

mi bez ohledu na jeho názory připadal jako dobře informovaný člověk. Už si to nemyslím.

S. Netzer 15.12.2016 9:20

Neuvěřitelné,

čím se ten think tank zabývá.

Na druhé straně pochopitelné, že jeho členům leží obrana "cti" rusosověta na srdci. :-/

K. Křivan 15.12.2016 9:14

Všechny státy, které si zdvihaly sebevědomí

medailemi sportovců, všechny ty socialistické totalitární státy od Třetí Říše, od SSSR po NDR všechny fixlovaly. Při nejmenším tím, že jejich sportovci nebyli amatéři ale profesionálové. I ten Emil Zátopek byl profesionál. Dali mu šarži v armádě a nemusel se starat o to, jak zaplatí nájem a rohlíky k snídani. To byl podobný podvod jako doping.

F. Matousek 15.12.2016 9:12

nestala státní doktrina ?

ale ano. V DDR pod vedením SSSR.

M. Prokop 15.12.2016 8:59

Úlet, pane Weigele.

Hrdiny nevidím, je provalení STÁTEM organizované lumpárny.