7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

GLOSA: O čem svědčí Irikátova reakce

Vedení Palestinskoarabské národní správy v Zemi izraelské tvrdí, že hlavním městem budoucího státu Palestina má být Jeruzalém. Celý, nebo jen jeho východní část? Toť otázka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Marek 11.10.2013 14:32

Rozhovor

Ve včerejším  "Jak to vidí" na ČR2 zajímavý rozhovor s Janem Petránkem. Vyjádřil se i k probíranému problému.

L. Křivan 11.10.2013 12:52

Ko už bere Arabáče vážně ?

Nikdo, kdo má IQ vyšší než dnešní datum.

E. Sevrát 11.10.2013 15:16

Re: Ko už bere Arabáče vážně ?

A kdo už bere Židáky vážně ? Možná notorický alkoholik Zeman, jediný zástupce z EU.Nebo možná ten kdo má IQ vyšší než včerejší datum

R. Langer 11.10.2013 19:07

Re: Ko už bere Arabáče vážně ?

Já bych řekl, že je po Šestidenní válce berou vážně všichni Arabáči. Teda kromě Sevráta. :-D

H. Lukešová 11.10.2013 21:15

Re: Ko už bere Arabáče vážně ?

To je tedy příšerný antisemitský příspěvek, pane Sevráte...

S. Landa 11.10.2013 21:30

Re: Ko už bere Arabáče vážně ?

A příspěvek pana Křivana je v pořádku?

H. Lukešová 11.10.2013 22:55

Re: Ko už bere Arabáče vážně ?

Rovněž ne.

E. Sevrát 12.10.2013 9:30

Re: Ko už bere Arabáče vážně ?

Kopretino a prvotní příspěvek o Arabáčích od pana Křivana jste nekritizovala.Pan Landa to pochopil správně, jenom jsem chtěl ve své reakci ukázat jak je hnusné mluvit tímto způsobem o příslušnících jiných národů bez rozdílu.

J. Chaloupka 11.10.2013 9:44

Nebýt aktivních českých novinářů, kteří se ptali palestinců na názor, tak o té poznámce nikdo nevěděl.

Je to klasický příklad jak udělat "z prdu kuličku". Kdyby byly povodně, měli by naše novinářské hyeny dost emocí, ale takhle si je musí vyrobit. Věta byla vytržena z kontextu, šlo vlastně jen o takovou poznámku na okraj, ale naše média z toho udělají mezinárodní konflikt ber kde ber.

V. Novák 11.10.2013 9:11

Nesmysl, autore.

Český prezident jen zapřáhl koně za vůz - pokud to neudělal nějaký presstitut za něj. Vzhledem k tomu, že čeští žumpalisté dokáží zcenzurovat půl věty a vydávat výsledek za autentický výrok, nedivil bych se.

Jeruzalém se může stát uznaným hlavním městem Izraele teprve po vyřešení izraelsko-palestiského konfliktu na základě principu dvou států. Tedy něčeho, co Izraelci - a vy taky - zásadně odmítají. Až bude existovat izraelský Jeruzalém a palestinský Al-Kuds, pak obě města mohou být hlavními městy svých států.

E. Sevrát 11.10.2013 8:22

Dle logiky autora by tedy

Izraelcům zase nemělo vadit, kdyby ČR přestěhovala svojí ambasádu-zastupitelský úřad z Ramaláhu do východního Jeruzaléma.

R. Gramblička 11.10.2013 8:30

Re: Dle logiky autora by tedy

my máme ambasádu v Plastelíně? Probůh a k čemu? To už můžeme zřídit ambasádu i v Čečensku, na Kurilech, v Grónsku či v Katalánsku

E. Sevrát 11.10.2013 8:37

Re: Dle logiky autora by tedy

ČR uznala Stát Palestina v roce 1993,v rezidenční Praze 6 se staví nové velvyslanectví SP,dnes bude M.Zeman jmenovat nového velvyslance SP v ČR.My máme v Ramaláhu diplomata na nižší úrovni,stejně jako např. v Kosovu.V Katalánsku budeme mít ambasádu zřejmě brzy,protože to vypadá na odtržení od Španělska.

R. Gramblička 11.10.2013 9:12

Re: Dle logiky autora by tedy

Když už jsme u toho, nevíte, zda má ČR své velvyslance ve všech státech světa?

E. Sevrát 11.10.2013 9:23

Re: Dle logiky autora by tedy

Ne, nemá.Třeba velvyslanectví v Keni zasupovalo zároveň několik afrických států.Karel ho ovšem zrušil z finančních úspor a tak nevím jak to dnes je.Má tam být snad znovu obnoveno.Ovšem třeba velvyslanectví v KLDR máme.

R. Gramblička 11.10.2013 10:39

Re: Dle logiky autora by tedy

V KLDR? Hehe, asi jako pozůstatek časů nedávno minulých. Mimochodem, sám jsem zvědavej, jak se to u Španělů nakonec vyvine.

S. Landa 11.10.2013 11:55

Re: Dle logiky autora by tedy

Ke špionáži je zapotřebí zázemí, k ničemu jinému ta ambasáda v KLDR není potřeba.

S. Netzer 11.10.2013 7:56

O jaké "iniciativě"

to autor opakovaně, už ve třetím článku, hovoří?

Ovar snad něco "inicioval"?

Nebo si spíš pustil hubu na špacír?

R. Gramblička 11.10.2013 8:32

Re: O jaké "iniciativě"

je to o přehánění a zveličování. Jeden něco řekne a ostatní se z toho jdou possrat.

S. Netzer 11.10.2013 9:16

Re: O jaké "iniciativě"

Je to tak.

Bezvýznamný výrok, který pobouřil nanejvýš hrstku arabských politiků je prohlášen za "iniciativu" a jako taková může sloužit jako odrazový můstek pro nezáživné spekulace typu "co by bylo, kdyby ...", nebo hysterické výkřiky proti jakýmsi "politkorektníkům".

R. Gramblička 11.10.2013 10:32

Re: O jaké "iniciativě"

Je to symptom dnešní doby. Lidem už chybí cit pro míru, proporce. Platí to zejména pro média, které v honbě za sledovaností a pocitem moci neváhají s událostmi manipulovat, často do takové míry, že člověk se nestačí divit. To je pak stále těžší spoléhat se i na svůj vlastní úsudek.

R. Gramblička 11.10.2013 7:06

realita je taková, že:

Mírový proces mezi Izraelci a Plastelínci je MRTVÝ, NEEXISTUJE!!! Ak někdo projevý zájem jej obnovit, jsou to jen Izraelci. Tohle by se mnělo zdůrazňovat  těm západním iidiotům, kteří pořád melou to samé

R. Gramblička 11.10.2013 7:07

Re: realita je taková, že:

errata: projeví

J. Mrázek 11.10.2013 6:09

Přesně .

Jenže EU podporuje rakeťáky z Palestiny a ti se- posilněni podporou- domnívají, že si mohou dovolit cokoli a mají to Barrosem odsouhlasené...

S. Netzer 11.10.2013 1:45

ANO!

Multikultipolitkorektivismus je stejně zhoubný jako islamismus, morální relativismus, ngoismus a morální relativismus.

LIDÉ BDĚTE!

R. Gramblička 11.10.2013 7:02

Re: ANO!

zdá se mi to, neklamou mně oči? Pani Netzerové snad někdo ukradl ikonku i jméno? Jako by to psal Kajan. Ani ten pejsek už neštěká a ocáskem nevrtí... ;-)

S. Netzer 11.10.2013 7:30

Přehánět se nemá.

Správně má být agresivní human-rightismus, transnacionální progresivismus, morální relativismus a moderní environmentalismus.

Tak je to správné, tak to má být.

H. Lukešová 11.10.2013 0:19

Multikulti politkorektníkům vadí, že si izraelští Židé nárokují Jeruzalém, který chtějí udělat hlavní město Izraele.

Ale nevadí jim, že si Jeruzalém chtějí zabrat palestinští Arabové, jaký to kontrast. Největšími západní křesťanské civilizace jsou právě multikulti politkorektníci, nevládní organizace a všelicí "bojovníci za mír".

S. Netzer 11.10.2013 7:32

Re: Multikulti politkorektníkům vadí, že si izraelští Židé nárokují Jeruzalém, který chtějí udělat hlavní město Izraele.

Tak, tak.

A dalajlámisti. A cykloturisti.

L. Křivan 11.10.2013 12:47

Re: Multikulti politkorektníkům vadí, že si izraelští Židé nárokují Jeruzalém, který chtějí udělat hlavní město Izraele.

Zase blbě kecáte, gnädige Frau.