8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

GLOSA: Evropská média v šoku

Britský list The Guardian, německé i švýcarské noviny děsí své čtenáře komentáři k Trumpově inauguračnímu projevu. Označují Trumpa za „chuligána“. Strach se šíří korektní Evropou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 24.1.2017 11:14

Re: Média neděsí.

No a vy byste měla zmínit nějakou tu nálepku rasisty a xenofoba...

:-)

H. Lukešová 24.1.2017 10:51

Re: Média neděsí.

Mě Trump neděsí...Copak vám na něm tak vadí? Vrátí Američanům hrdost, ukončí politiku Obamova antisionismu...Když Trump splní jenom 10% toho, co slíbil, tak bude jeden z nejlepších prezidentů. No a vy máte vymytý mozek presstituty.

J. Jurax 24.1.2017 22:43

Re: Média neděsí.

Vás? Jestli ano, plnilo by mne to nadějí, že to bude dobrý prezident.

J. Fridrich 24.1.2017 6:36

Tento člověk udeřil hřebíček na hlavičku : "Newt

Tento člověk udeřil hřebíček na hlavičku : "Newt Gingrich, který strávil dvacet let koncem minulého století jako poslanec za jeden z okresů státu Georgia a na závěr své poslanecké kariéry předsedal čtyři roky Sněmovně, přišel s velice přesným vysvětlením, proč se dnešní zaměstnanci sdělovacích prostředků hlavního proudu chovají tak, jak se chovají. Jsou to lidé, kteří (vinou vzdělávacího systému) nemají vůbec ponětí o dějinách, ba snad ani o dějepisu. Tím pádem jim ale také vůbec nedocházejí souvislosti, protože je nejen ani neznají, oni je znát ani nemohou."

Přesně tak to je - tak, jak jsou u nás dodnes "polámaní" lidé od "soužek učitelek" ze základek komunistickými zkazkami a deformacemi historie, tak bohužel nyní na Západě ( v Americe i Evropě ) jsou tito absolventi universit "polámaní" levičácko-multi-kulti nebezpečnými nesmysly...

F. Houžňák 24.1.2017 6:56

Už jsem vám to jednou psal a napíšu vám to znova,

i když s Gingrichem máte pravdu. Vy jste nějak od soudružek polámaný, a kolik takových polámaných osobně znáte? Já nikoho, a že znám lidí. Tak nežvaňte.

J. Fridrich 24.1.2017 7:04

Re: Už jsem vám to jednou psal a napíšu vám to znova,

Polámaný polámaného nepozná.. Tak asi tak, soudruhu..

R. Sorge 24.1.2017 8:27

Re: Už jsem vám to jednou psal a napíšu vám to znova,

Taky jsem býval polámaný, ale asi tak do 25-ti jsem se z toho vykurýroval. Příčiny budou asi komplexnější, proč někteří mladí lidé nespějí k vyzrálejším, moudřejším, vlastním názorům.

A. Alda 24.1.2017 13:58

Tož ta příčina nese název

statistické rozložení inteligence.

F. Houžňák 24.1.2017 8:51

No a kolik takových osobně znáte? Nebo to myslíte

tak, že jste sám polámaný, a tudíž žádného takového nepoznáte? A proč si myslíte, že když jste sám polámán, že ostatní jsou taky takoví? Vy oslovujete lidi na potkání "soudruhu"? Už vám kvůli tomu dal někdy někdo po papuli? Nerozčilujte se a diskutujte, to vám ulehčí.

J. Fridrich 24.1.2017 9:13

Re: No a kolik takových osobně znáte? Nebo to myslíte

Já - a nejen já - myslíme, že oslovením SOUDRUHU vám děláme radost a potěšení, prostě, že si toho vážíte a vracíte se ve vzpomínkách do Novotného a Husákovi éry, kdy deset deka salámu, to bejvávalo salámu....

F. Houžňák 24.1.2017 11:05

Nevracím se ve vzpomínkách nikam, jak jste

na to přišel, můžete mi prozradit?

A. Alda 24.1.2017 14:02

Slovo soudruh je krásné staré české slovo,

je snad z bibličtiny, od Českých bratří, či snad ještě starší.

Žel, komunisti ho povinným soudruhováním (zejména ve školách, kde to bylo více než absurdní) velmi znehodnotili. Doufám, že se časem vzpamatuje (to slovo) a zaujme zase své místo v libozvučné češtině.

To, že dnes se občas užívá jako nadávka, musíme holt překousnout a nevšímat si toho. Je to jen reakce na předchozí zneužití.

A. Alda 24.1.2017 13:56

Tož faktem sice je, že marxistická historiografie

vykládala dějiny dost zúženě a ideologicky, ale faktem také je, že za komunistů u nás vycházely prameny pro historické poznání v míře do té doby nevídané. Staré české i světové kroniky, antická knihovna, archeologické publikace, dějiny jiných států... Kdo chtěl, mohl se dovědět vše.

J. Fridrich 24.1.2017 15:37

Re: Tož faktem sice je, že marxistická historiografie

Tak toto je hloupost kandidující na "vtip století", tato vaše citace vstoupí do dějin největších nesmyslů co kdy kdo vypotil - "ale faktem také je, že za komunistů u nás vycházely prameny pro historické poznání v míře do té doby nevídané. Staré české i světové kroniky, antická knihovna, archeologické publikace, dějiny jiných států... Kdo chtěl, mohl se dovědět vše." Toto jste skutečně napsal.. Myslím, že jste včera přiletěl z dlouhé expedice na Proxima Centauri...

J. Jurax 24.1.2017 23:00

Re: Tož faktem sice je, že marxistická historiografie

Jenže on má pravdu a Vy se mýlíte. Mnohé ze zmíněných knih mám ve své knihovně.

Je sice fakt, že zejména moderní dějiny států (ale nejen ty) byly poplatné tehdy vládnoucí ideologii, ale faktografie se použít dala. Tedy kromě dějin SSSR, že.

Jen to tvrzení kdo chtěl, mohl se dovědět vše, není pravda. Záleželo, o co se jeden z té historie zajímal. O něčem knihy prostě nebyly, respektive se nevydávaly. A nebyly ani v knihovnách.

A neřekl bych, že za komunistů u nás vycházely prameny pro historické poznání v míře do té doby nevídané. Spíš naopak. Ale byly levné, neboť dotované, a když už se něco smělo vydat, zpravidla se to vydalo ve slušném nákladu.

H. Lukešová 24.1.2017 0:42

Presstitutskému mainstreamu se nedá věřit

ani nos mezi očima. Lžou, podvádí, sdělují zaujaté nepravdivé zprávy. Jenom hlupáci věří těmto prolhaným presstitutům. The Guardian je i k Izraeli jako Der Stürmer k Židům. Není hnusnějšího a prolhanějšího média nežli právě noviny The Guardian...

S. Netzer 24.1.2017 8:12

Re: Presstitutskému mainstreamu se nedá věřit

Vy jste se už v minulosti vyznamenala vaší analýzou médií ("všechna média jsou levicová"), a zjišťuji, že zdárně pokračujete ("Není hnusnějšího a prolhanějšího média nežli právě noviny The Guardian...").

Jste "anality(č)k(a)".

V. Karda 24.1.2017 10:09

Re: Presstitutskému mainstreamu se nedá věřit

Netzerko ty muslimská krávo musíš tady bučet ty tvoje výblitky v každé diskusi

?To už tě ta tvoje nordická rasa nemůže poslouchat že oravuješ diskuse

tady u nás ?

H. Lukešová 24.1.2017 10:49

Re: Presstitutskému mainstreamu se nedá věřit

A ne snad? Vy čtete presstitutský mainstream, proto máte názory jaké máte.