26.5.2024 | Svátek má Filip


Diskuse k článku

GLOSA: EU nás vydává islámským teroristům

Evropa se opět stala cílem islámského nepřátelství. A i tentokrát se mediální i politické elity snaží budit dojem, že i když se k útoku v Barceloně přihlásil Islámský stát, nemá terorismus s islámem nic společného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 26.8.2017 17:23

Re: Ano, svět se asi zbláznil. Ale zklidním to tím

Mocné síly a informátoři - to je jak z Rudého Práva o vrazích z Volstrýtu :o)

M. Šejna 26.8.2017 11:51

tak fajn, pane Zálome

místo keců o tom, jak se EU nebrání islámskému terorismu, zkuste navrnout, co by měla EU podle Vás dělat. A zkuste navrhnout opatření, která by měla být zavedena. Třeba v České republice, kde žije asi 22 tisíc muslimů.

Co byste radil, aby Česko udělalo s těmito 22 tisíci českými muslimy. Vyvraždit? Poslat do koncentráků? Nebo máte se svými soukmenovci nějakou jinou "humanitární" metodu?

M. Jandáková 26.8.2017 12:18

Druhým odstavcem svého textu shodil jste si text celý.

.

Ani moje otázka níže nebyla řečnická. Moc bych si přála, aby někdo jako Vy ukazoval, jak si zvyká a smiřuje s nárůstem terorismu v Evropě. Protože dáma a páni, kteří to umí a zároveň navštěvují místnî diskuze, předvádějí zatím jen podpásové vsuvky, invektivy, jindy posměch. Tedy naprostou neschopnost "smiřování se" s odlišností, a to, prosím, pouze s názorovou odlišností, která má do prolévání krve nebetyčně daleko.

M. Jandáková 26.8.2017 12:21

Zkuste popsat způsob svéhi zvykání si na sílící teror.útoky a smiřování se s nimi. Pomůžete tím dalšîm.

M. Šejna 26.8.2017 14:51

paní Jandáková

já si na nic zvykat nehodlám. Moje otázka panu Zálomovi by se dala parafrázovat Vašimi slovy:

zkuste popsat způsob eliminace 22 tisíc českých muslimů, kteří jsou pro pana Záloma potencionálními teroristy. Pomůžete tím dalším.

J. Kombercová 26.8.2017 14:56

Re: paní Jandáková

Jsou-li občany ČR, musí kromě svých práv přijmout také povinnosti k tomu náležející a dodržovat, jako každý, zákony. Pokud nebudou dodržovat zákony, budou potrestáni jako každý jiný občan ČR, zákony přestupující.

J. Kombercová 26.8.2017 15:00

Re: paní Jandáková

Ještě... pokud trváte na eliminování, pak tedy na eliminování všech těch extrabuřtů, před kterými západ ustupuje, aby měl klid na práci.

R. Neveselý 26.8.2017 13:40

Re:

Naprostý souhlas.

J. Šimek 26.8.2017 14:03

Re:

A co s těmi 22k českými musliyi, co se na ně pisatel ptal?

J. Vlček 26.8.2017 14:17

Re:

Pane Šimku, jste opravdu tak mdlého rozumu, že se musíte na vše dotazovat desetkrát, přestože byl dotaz již před tím zodpovězen, nebo alespoň naznačeno jeho řešení? Jenom tím dokazujete, že jste opravdu tím živým důkazem, o němž jsem vám napsal níže.

M. Šejna 26.8.2017 14:53

Pane Vlčku

asi jsem také mdlého rozumu, takže se Vás pojedenácté ptám, jak by se mělo naložit s těmi 22 tisíci českých muslimy, kteří jsou dle pana Záloma potencionálními teroristy.

J. Vlček 26.8.2017 15:32

Re: Pane Vlčku

Pane Šejno, nevím jak se po duševní stránce cítíte, to musíte vědět vy sám, ale na vaši otázku jsem již odpověděl níže. Pro vás to tedy zopakuji, že jste to vy.

Ti kteří zde pobývají musí dodržovat naše zákony a stát by jim neměl v ničem, ani v maličkostech, ustupovat. Kdo z nich toto nebude uznávat, nemá tu co pohledávat a má možnost kdykoliv odejít, nebo být vykázán. Dokážete to pochopit?

J. Šimek 26.8.2017 17:21

Re: Pane Vlčku

On to náš stát nevyžaduje?

Chovanec s Pelikánem nutí policii a soudy zavírat oči selektivně pro muslimy na našem území?

J. Lambert 26.8.2017 19:22

Re: Pane Vlčku

"POTENCIALNIMI",

pane Sejno, nikoli "potenciONalnimi". Divim se, ze Vam tuto zhovadilost i pres jeji sverepe opakovani Fraunecr neopravila, jak to ma jinak ve zvyku. Ona ovsem toleruje svym mentalnim souputnikum i daleko vetsi pitomosti...

M. Prokop 26.8.2017 21:30

Re:

Pitomost je i ten první.

J. Vlček 26.8.2017 12:32

Re: tak fajn, pane Zálome

Pane Šejno, když jste vy sám bezradný, nemluvte o autorově článku jako o kecech. Kecy jsou totiž ty vaše přiblblé otázky na pana autora.

Co takhle, aby se EU začala chovat zodpovědně, nezvala do svých zemí přivandrovalce z celého světa, které pak nota bene chce vnucovat ostatním zemím, v otázce migrační politiky aby postupovala striktně podle zákonů, na které zjevně rezignovala, začala vracet a vyhošťovat imigranty, kteří nesplňují podminky imigračních zákonů atd,atd.

Co se naší republiky týče, stačí trvat a dbát na dodržování našich zákonů a předpisů, našeho způsobu života a neslevovat a neustupovat ani v maličkostech, které by následně salámovou metodou přecházeli ve větší a velké ústupky. Komu by takovýto náš postoj nevyhovoval, nikdo ho nebude nutit zde zůstávat. Nakonec nikdo ho sem ani nezval, že. K tomu je ovšem zapotřebí jediné, a to vůle a neposranost politiků.

Z. Lapil 26.8.2017 13:06

Re: tak fajn, pane Zálome

Že bych tu konečně nebyl sám, kdo za klíčové považuje dodržování zákonů a jeho vynucování?

Že kulturní specifika? Možná by stálo za to podívat se, jak šli v Itálii a Albánii a vůbec v těch koncích na krevní mstu. To byla taky kulturní zvyklost mimo psaný zákon, stejně jako je dnes pro mnohé šaría. Nevím, napadlo mě to vysloveně teď.

J. Zbořil 26.8.2017 13:48

Re: tak fajn, pane Zálome

Naprostý souhlas! Kdyby naše multikulti viděli naši předkové, v hrobě by se museli obracet! Doufým, že kyvadlo se začíná vracet a smete zmetky, ochránci práv si jednoduše neváží sami sebe a tento nihilizmus vnucují i nám, kterým, zdá se, zatím ještě zbyl zdravý selský rozum. Násilí je třeba se bránit účinně - viz včerejší rozhovor s kardinálem D. Dukou v hospodářkách. Ten podepisuji se vším všudy.

M. Šejna 26.8.2017 14:49

pane Vlčku

zdá se, že nechápete, na co jsem se pana Záloma ptal. Takže znovu:

v Česku žije 22 tisíc muslimů, což jsou podle pana Záloma potencionální teroristé. Jak chce pan Zálom tyto muslimy eliminovat, aby preventivně zabránil terorismu?

Já tvrdím, že obecné kecy o nutnosti dodržovat zákony žádnému terorismu nezabrání. Terorista obvykle vševchny zákony dodržuje do chvíle, než mu rupne v makovici. Takže jakou prevenci pak Zálom navrhuje?

J. Vlček 26.8.2017 15:45

Re: pane Vlčku

Pane Šejno, tedy ve zkratce, protože teroristickému čínu zabránit zcela jde velmi těžko, je třeba tim důrazněji požadovat dodržování zdejších zákonů a zvyklostí, což nejsou žádné kecy. Zásadně nedopustit vytváření t.zv. no go zón, podezřelé živly mít pod kontrolou a při prokázání jakékoli zločinnosti, okamžité vykázání z republiky.

A. Hrbek 26.8.2017 10:50

Bohužel,

jako obvykle, zkratka Islámský stát = islám. Nechť nám autor vysvětlí proč teroristé z islámského státu napadli minulý pátek šíitskou mešitu v Kábulu za zavraždili 20 věřících a spoustu dalších zranili.

Minimálně je dvojí islám - šíitský a sunnitský. Státy s převahou šíitů jsou Írán, Irák, Azerbájdžán, Bahrajn a Irák. Významný podíl mají v Libanonu a Indii. Nejmocnějším sunnitským státem z náboženského hlediska je Saudská Arábie. Rozhodující podíl sunnitů je i v Afganistánu.

R. Neveselý 26.8.2017 11:05

Re: Bohužel,

Vážený pane Hrbku, zřejmě jste nepochopil, co je jádrem sdělení pana Záloma. Tím je zajisté to, že islám je zničující pro původní obyvatelstvo Evropy, a je jedno, zda je šíítský nebo sunnitský. Proč by měl někdo vysvětlovat, že teroristé IS napadli mešitu v Kábulu? Ať si v muslimských zemích udělají pořádek sami. Mně osobně - a předpokládám že i mnohým jiným - jsou potyčky Šíítů a Sunnitů na jejich území s prominutím u prdele.

S pozdravem Radovan Neveselý.

A. Hrbek 26.8.2017 19:33

Re: Bohužel,

Asi jste se dosud nedozvěděl, že dosti velký počet "původních" obyvatel Evropy vyznává islám.

Celkový počet vyznavačů islámu v Evropě se odhaduje na 44 mil. což je poněkud více než počet horlivě kecajících obyvatel ČR.

Co chcete s těmito 44 mil. "potenciálních teroristů" udělat?

Konkrétně se 16 mil. v Rusku, 1,5 mil. v Bosně a Hercegovině,0,9 mil. v Bulharsku 0,7 mil. v Makedonii, atd. To vyhlásíte nové křižácké tažení nebo pro ně založíte vyhlazovací tábory jako pro Židy?

To co se nyní v Čechách odehrává je kombinace pseudonáboženského fanatismu, politického populistického nacionalismu a přehnané starosti o vlastní bydlo. A řeči o spřízněných nebo nespřízněných kulturách i o nutnosti dodržovat zákony si laskavě strčte za klobouk. Nebo chcete vytvořit nové norimberské zákony a požadovat jejich "dodržování"?

R. Neveselý 26.8.2017 22:43

Re: Bohužel,

Já o voze a Vy o koze. Nazdar.

K. Kovář 26.8.2017 10:36

Všeho do času !

Pohár trpělivosti přetéká ! Hlavní je mít dost munice !

P. Vaňura 26.8.2017 10:19

Nevolit politiky a strany, které nám sem chtějí navézt

migranty.

ALE, pokud bereme hlasování v Europarlamentu, znamená to nevolit TOP09, KDU-ČSL, STAN ale z části ani ČSSD a ANO!

V. Němec 26.8.2017 9:57

T. G. Masaryk:

Budeme nepřemožitelní, jestliže ve všech stranách a třídách bude větší počet mužů opravdových a myslících, kteří beze všeho umlouvání a viditelného spojování, každý v kruhu svém, pracovat budou za stejným cílem. Pokud se nerozšíří tato neviditelná strana lidí opravdových a myslících, kteří se nebojí, když toho potřeba, pravdě dat svědectví i veřejně, všecka viditelná organizace nám nepostačí.

x

J. Pražák 26.8.2017 8:53

EUroposlanci zklamali

Také vás napadají v souvislosti s konáním vrcholných EU-činitelů paragrafy jako účast na zločinném spolčení, vlastizrada, propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod, genocida, zločiny proti lidskosti, válečné štvaní...?

J. Pražák 26.8.2017 8:47

Vzpomeňte na to u voleb

Nevolte ty, kteří už zklamali.

J. Vlček 26.8.2017 8:36

Současní politici...

...místo aby proti zlu a teroru rázně vystoupili a konali, jsou nanejvýš schopni se sejít, demonstrativně pokládat věnce a jako sbor svíčkových bab zapalovat svíčky a poté se předhánět v prohlášeních, že se zastrašit nedáme a svůj způsob života si vzít nenecháme.

U těchto prohlášení se nechají vyfotografovat, aby jejich hrdinské řečí zaplnily na druhý den televizní zprávy a byly jich plné noviny a tím jejich aktivita končí. Pak se jen čeká na další atentát islamistů, který ovšem s islámem nemá nic společného. No a podobný akt s hrdinnými prohlášeními o semknutosti proti teroru, kondolencemi a se zapalování svíček se bude jistojistě opakovat. Ještě že máme tak spolehlivé a důvěryhodné pokladače věnců.