26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

GLOSA: Blbec, nebo třídní nepřítel

Vždy se ví, kdo všechno řídí, kdo za všechno může. Tu to jsou židé, tu zednáři nebo ilumináti, jindy je to MOSAD (tedy zase Židé, jen trochu jinak). Občas se té cti dostane CIA, ale v posledních cca pěti letech za všechno můžou ruské zpravodajské služby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 3.10.2019 18:37

Ano.

I Vaše bude království nebeské.

M. Krčmář 3.10.2019 11:23

Pravděpodobně již onehdá, když praotec Čech "mazal" z východu a hledal zemi mlékem a strdím obšťastněnou.

J. Fridrich 3.10.2019 10:00

" v posledních cca pěti letech za všechno můžou ruské zpravodajské služby."- To ale nikdo netvrdí pane Šebesta, to píšete vy... Pravdou ale je, že jejich nyní intenzívní činnost v Evropě a na celém Světě má za cíl oslabení Západu a za pomoci šířených nepravd získávat občany Západních zemí na svou stranu a proti svým vládám a politikům... Například je pozoruhodné, kolik Rusko potřebuje na své ambasádě v Praze " zahradníků "...

Zemanovo silně proruské směřování je nebezpečné stejně tak pro naši zemi, jako zrazování našich smluvních partnerů z CIVILIZOVANÝCH částí světa. Říše Zla mezi naše přátele nikdy nepatřila, ta nám vnutila na 41 let jejich odporný komunistický režim na který doplatili ti naši nejlepší, např. naši piloti bojující v RAF proti Německu a udělala z nás zaostalou a zamořenou zemi.. Nynější Rusko je stejně nebezpečné jako byl komunistický SSSR - to je vidět jasně na jeho agresi vůči sousednímu suverénnímu státu Ukrajině.

P. Harabaska 3.10.2019 10:16

Realm of Evel! To už je zastaralé, najděte si něco novějšího. Jinak vás váš řídící orgán označí za neschopného osvojovat si nové postupy. Jak asi jsou ti zločinní Rusové duševně ubozí, stavějí-li efektivnost své propagandy podrývající samotné základy naší demokratické současnosti na počtu zahradníků na pražské ambasádě.

J. Fridrich 3.10.2019 10:33

Váš řídící orgán vás řídí dobře, ale víme, že v SSSR-Rusku toho moc nefungovalo, ale nástupnické služby ČEKY Felixe Dzeržinského, až po vaše soudruhy z FSB fungovaly dobře... Jen ty zahradníky na jejich ambasádě vám nevysvětlili... Ale to se doučíte v Moskvě...

P. Harabaska 3.10.2019 11:45

Hoping you’ll understand: OoIoo!

J. Fridrich 3.10.2019 13:39

I only, if you understand, comrade .... Já ano, jen jestli to pochopíš ty, soudruhu....

P. Harabaska 4.10.2019 9:12

?????????????????

M. Valenta 3.10.2019 9:24

Chce nám snad autor namluvit, že Rusko má zájem na silné EU? A ví vůbec kdo je ten člověk, bez oficiální funkce, sedící v kanceláři hned vedle té prezidenta. A o slovech ruského velvyslance směrem k pražským politikům taky neslyšel. To jen namátkou malý výčet z ruských, zcela "nevinných" pohnutek a záměrů . So geht das.

R. Brzák 3.10.2019 9:35

Silná EU je hypoteticky možná tehdy, když bude úspěšná ekonomicky - a sem směřuje poznámka autora. Socani (i ti zelení) nikdy ekonomice nepomáhají.

Co se týče Ruska, je pro něj zřejmě výhodnější jednat s jedním zástupcem z EU (najmě z Německa, se kterým má silné přirozené vazby), než s řadou silných (byť geograficky a možná i vojensky slabších) suverénních zemí, které MAJÍ SPOJENECKOU SMLOUVU PROTI RUSKU - tedy NATO.

V. Novák 3.10.2019 10:15

Chcete nám snad namluvit, že autor nám něco takového namlouvá?

P. Jášek 3.10.2019 9:01

No, jestli si někdo myslí, že KGB celou svoji práci, od r. 1920, na západních intelektuálech po r. 1990 spláchla do stoupy, tak je hodně jednoduchý.

Rusko dnes vede druhá garnitura KGB. Starým generálů co poslouchali UV dali dobré důchody a palkovnici se dali do práce. Řekl jsem vede? Špatně, mělo být vlastní!

Kdyby mně šlo o "konspirace" tak bych se zeptal, jak se z pravicového liberála Zemana stane po nastoupení do PÚ, po převratu, socan skoro bolševického střihu a milovník Ruska. Který samozřejmě ovládne soc. dem., protože někdo ví, že tento národ je levicový.

Zkuste toho Mitrochina. Opravdu je div, že se Západ komunismu ubránil. On prý ten McCarthy nebyl takový magor jak se říká! ;-)

V. Novák 3.10.2019 10:12

U toho Zemana je to jasné.

Chtěl moc (a chtěl ji moc), ale na pravici už bylo obsazeno Klausem, který chtěl taky moc - a taky moc. Zeman ve FS a PÚ ztratil tah na branku a velmi rychle mu jak FS, tak PÚ zrušili pod nohama.

A byla tady strana s tradicí, ovšem s mizerným vedením a mizernými volebními výsledky na hranici vstupu do Sněmovny. Že levicová? Tím líp - mohl vyluxovat i voliče KSČM. Tak si vyhrnul rukávy a dostal ji do Strakovky předním vchodem. A sebe - to hlavně.

Ve vztahu k Rusku je jen realista - stejně jako Klaus, což ovšem ve všeobecném ublívání nad Ruskem a obviňování Ruska úplně ze všeho (tedy kromě toho, z čeho je obviňována Čína) působí na naivy tak, jak to na vás zapůsobilo.

J. Ganaur 3.10.2019 10:49

Jasně, Karel Čapek byl taky naiva.

V. Novák 3.10.2019 11:21

Diskutujete metodou doktora Vlacha?

J. Ganaur 3.10.2019 13:29

Omlouvám se za svojí neznalost, ale neznám doktora Vlacha ani jeho metodu.Čapek správně pochopil Hitlera dle činů a záměrů a ty jsou podobné Putinovým.Kdyby tenkrát někdo seknul Hitlera (a Stalina) přes pazoury, tak svět dneska vypadal jinak.Máte něco proti?

V. Novák 3.10.2019 15:16

A jak to souvisí se Zemanem a Klausem?

Dr.Vlach je postava z Jirotkova Saturnina a vyznačuje se projevy, v nichž "kapitola, začínající pojednáním o kriminalistice, skončí pojednáním o kriminalistice, ačkoliv se v ní skoro stále mluvilo o chytání pstruhů".

P. Rychetsky 3.10.2019 0:34

A takhle se manipuluje a vyrabeji osli mustky. Evropane ci Americane se sice opravdu nechovaji uplne racionalne, to ovsem neni dukaz toho, ze Rusove se nesazi udelat jeste vetsi bordel. Odpovezte autore na jednoduche otazky: 1. Plati Rusove troli farmy? 2. Proc? Ja, ci vami vysmivana media (ktera navic povetsinou netvrdi, ze Rusove Brexit ci Le Penovou vyrobili, ale ze se snazili a podporovali), si na ne odpovedet umim: 1. Ano. 2. Aby zvysili chaos v jinak celkem stabilnich demokraciich. Vas komentar je nesmyslny a svoji mlhou se pridavate k tomu ruskemu usili. Jestli jsou Rusove tak v pohode jak nastinujete, tak byste se mel zasadit o zruseni rozvedky a armady, jsou nam uplne na nic.

J. Jurax 3.10.2019 1:17

Jistě.

Rusáci můžou za fšechno ...

P. Rychetsky 3.10.2019 1:30

Ale kdepak, to neodpovida realite. Vlastni bordel jsme plne schopni zorganizovat si sami a taky to delame. A k tomu jeste se rusaci snazi do kotle zamichat certoviny. Neni to tak slozite a neni nekonecne komplikovane udrzet v hlave dve argumentacni linie, ktere se nevyvraceji. Na vyrobu a diskutovani vlastniho bordelu mame funkcni demokracii, a rusi jsou smejdi, co potrebuji na Zapade bordel co nejvetsi, aby vlastnim burlakum mohli rict - "Podivejte jak je ta zapadni demokracie nefukcni, a to byste chteli? Budte radi za nas putinsky poradek." Ano, mame plno problemu. Ano, Rusi skodej kde muzou.

R. Langer 3.10.2019 5:55

A nikdo ostatní se samozřejmě nesnaží, že? ;-)

P. Grigar 3.10.2019 9:37

.. samozřejmě že nesnaží. Černobílý svět.. ;-)

V. Novák 3.10.2019 10:20

Rusům - přinejmenším těm, kteří zažili jelcinštinu - není potřeba zápaďácký bordel předvádět. Užili si ho dost - a ti šťastnější ho i přežili. "Dermokracija", "prichvatizacija" a "liberasty" jsou obecně přijatá označení. Že by vymyšlená KGB? A kdo Rusy nutí je používat?

M. Prokop 3.10.2019 9:04

Za všechno pochopitelně ne, existují i zájmy jiných států, i ta blbost, která může být vykládána jako něčí zájem. Ale že se Rusáci, v duchu svých tradic, snaží, to těžko nevidět.

V. Novák 3.10.2019 10:24

A byl byste ve své vysokopoučenosti tak laskav a odlišil, co konkrétně je důsledkem zájmu jiných států, co blbosti a co škodění Ruska?

Abychom my nepoučení netápali...

P. Grigar 3.10.2019 9:35

.. po tolika letech pěstování demokracie a budování tržní společnosti nás dokážou destabilizovat mužici v láptích. To jsou konce, paní Müllerová.. válka bude, víc vám neřeknu.

J. Ganaur 3.10.2019 10:51

Nemůžou, ale chtěli by....

R. Tichý 3.10.2019 7:02

Proc odmitate uvahu, ze "dnesni" ekologiste nemohou byt ve skrytu manipulovani Ruskem? Vsechna "mirova hnuti", obvykle provozovana mladezi, byla v minulych 70 letech podporovana Sovety, resp. Ruskem.

Bez vystrelu to vede k totalnimu rozkladu nepritele-Rusove mohou byt spokojeni.

R. Woloszczuk 3.10.2019 9:26

Protože kdo a jak manipuluje dnešní ekologisty je snadno poznatelné. Podívejte se na AlGora, Sorose, Obamu - pokud by za ekologisty stálo Rusko, pak právě tito lidé by o napojení MUSELI vědět a účastnit se ho. Rusko je závislé na vývozu surovin a naplnění ekologistických vizí v EU by je výrazně poškodilo, ekonomický pokles v Rusku by pak ohrozil i Putinovu pozici a to je asi to poslední o co se Putin snaží.

R. Tichý 3.10.2019 15:54

Rusko snadno může vyvážet do rozvojového světa...

Nicméně-to že jsou nahoře nějaké figurky neznamená, že budou mít samy od sebe podporovatele. Ale když přijde strýček Váňa a zaplatí autobus demonstrantů, jsou spokojeni všichni......

Třeba takový Soros má krásný motiv ke zničení SRN a okolí-osobní mstu.