14.6.2024 | Svátek má Roland


Diskuse k článku

GAZA: Proč Izrael musí odmítnout dvoustátní řešení

Heslo, vyzývající k vyhlazení izraelských Židů, stalo bojovým sloganem, který v USA a v hlavních městech západních zemí skandují propalestinští zastánci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Krátký 5.2.2024 17:02

Arabové měli v roce 1948 tutéž šanci jako Židé - to je založit vlastní stát - ale do toho se jim nechtělo a od té chvíle jsou z nich jen příživníci - česky řečeno PARAZITI, kteří nechtějí na svá území přijmout ani jejich "bratrské" sousední státy, a tak furt jen kradou, znásilňují a vraždí - tečka cz. A na "demokratickém" Západě je to to samé - jsou to jejich bratři a zastánci - prý jsou to Palestinci !!!!!! - pěkný kulový - darmošlapové a darmožrouti !!!!!!

V. Čermák 5.2.2024 19:18

Éh, čo bolo, bolo, terazky som majorom...Teď nastal správný čas na řešení. Dva státy nakonec budou.

J. Rechnovský 5.2.2024 15:22

Ano. 2statni řešení je nesmysl. Je to cesta do níž tlacime Israel, protože nam přijde krásná. Je však taky zaminovaná což dobře víme a ještě se divime že Israelci po ní jít nechtějí.

V. Čermák 5.2.2024 19:22

Izraelci jsou schopní, pilní pracovití, ale myslí si, že jsou Víc než ostatní. Budou muset Slevit. To samé platí o Nabubřelých Američanech...

H. Lukešová 5.2.2024 19:37

Ne, Izraelci si to o sobě nemyslí. nadřazenost mají v sobě muslimové. A jinak co Rusové? Budou muset slevit ze svých nároků a požadavků?

P. Hák 5.2.2024 13:31

Poprosil bych pana Diviše, aby definoval, co podle něj odlišuje nacismus od jiných totalitních systémů. Nějak se ta diskuze stala nepřehlednou, tak to píšu sem nahoru.

P. Hák 5.2.2024 13:34

P. S. Jinými totalitními systémy míním zejména komunismus a teokracii např. islámského typu - do dávné minulosti nemá smysl chodit.

S. Ševeček 5.2.2024 14:40

feudalismus, fašismus, vojenskoudiktaturu, ...

V. Petr 5.2.2024 15:49

Feudalismus nebyl demokratický, ale totalitou bych ho nenazval.

S. Ševeček 5.2.2024 16:41

a jak ?

P. Hák 5.2.2024 13:37

Pardon, patří pod jiný článek.

P. Diviš 5.2.2024 16:08

Viz výše.

J. Šula 5.2.2024 10:18

Netanjahu ví co dělá, vrahům nelze ustupovat. Za mír v Izraeli se musí postavit svět a dohodnout se co nejdříve.

P. Vychodil 5.2.2024 11:48

souhlas, Putin také ví co dělá, vrahům nelze ustoupit...

L. Stejskal 5.2.2024 9:24

PRO P. POSPISILA---Proč by měl Izrael odmítnout dvoustátní řešení? Důvody by vydaly na samostatný článek. Shodou okolností včera (4. 2. 2024) to nejjednodušším možným způsobem vyjádřil ve svém příspěvku na serveru Arutz Ševa spisovatel Jack Engelhard (podle jeho románu Neslušný návrh byl natočen stejnojmenný film): "Two states, one for Jews, one for terrorists" (Dva státy, jeden pro Židy, jeden pro teroristy). A o tom to v principu je.

M. Zasazabanovaný 5.2.2024 9:36

Problém je, že sionisti stvorili Hamás, aby nemuseli dodržať zmluvy s Fatahom. Toľko k vášmu princípu.

Autor: Thierry Meyssan - Consultant politique, président-fondateur du Réseau Voltaire. Dernier ouvrage en français : Sous nos yeux - Du 11-Septembre à Donald Trump (2017).https://www.podtatransky-kurier.sk/nazor/zavoj-je-pretrhnuty-skryte-pravdy-jabotinskeho-a-netanjahua

Josep Borrell, vysoký predstaviteľ Európskej únie pre zahraničné veci a bezpečnostnú politiku, preberajúci čestný doktorát vo Valadolide, povedal: „Sme presvedčení, že riešenie v podobe dvoch štátov [izraelského a palestínskeho] musí byť vnútené zvonku, aby sa dosiahol mier. Aj keby, a na tom trvám, Izrael znovu potvrdí svoje odmietnutie [tohto riešenia] a aby tomu zabránil, zašiel tak ďaleko, že vytvoril samotný Hamas (...), Hamas financovala izraelská vláda, aby sa pokúsil oslabiť palestínsku samosprávu Fatah. Ale ak nezasiahneme rázne, špirála nenávisti a násilia bude pokračovať z generácie na generáciu, z pohrebu na pohreb.“... Túto naratívnu zmenu umožnil odchod Spojeného kráľovstva z Európskej únie pred štyrmi rokmi. Josep Borrell vie, že Európska únia financuje Hamas od jeho prevratu v roku 2006, no dnes môže slobodne povedať, čo si myslí. Nezmienil sa o prepojení Hamasu s Moslimským bratstvom, o ktorom organizácia tvrdí, že je „palestínskou odnožou“, ani o jeho spojení s MI6, britskou tajnou službou. Jednoducho navrhol dostať sa z tejto šlamastiky. Postupne sa závoj trhá. Tu je potrebné historické pripomenutie......

.... Toto krátke historické zhrnutie nám ukazuje, že neexistuje viac izraelsko-arabský problém ako ukrajinsko-ruský problém, ale obrovský problém ideológie, ktorá na rôznych miestach a v rôznych časoch nebola len rozsievaním utrpenia a smrti. Musíme otvoriť oči a už viac nesúhlasiť s mobilizáciou s akciami pod falošnou vlajkou a inými

P. Diviš 5.2.2024 11:10

Zase kecáte, až lžete. Hamas si stvořili palestinští teroristé, Izraelci to v začátcích podpořili, pak už to žilo vlastním životem, z podporou z Kataru a taky Iránu..

M. Zasazabanovaný 5.2.2024 11:52

Divišu, Divišu, "kecá a klame" kopa veci znalých ľudí, ktorí sa danej problematike venujú. :-) Thierry Meyssan - Consultant politique, président-fondateur du Réseau Voltaire. Dernier ouvrage en français : Sous nos yeux - Du 11-Septembre à Donald Trump (2017).https://www.podtatransky-kurier.sk/nazor/zavoj-je-pretrhnuty-skryte-pravdy-jabotinskeho-a-netanjahua

V. Petr 5.2.2024 11:41

Palestinci už jeden stát mají, je jím Jordánsko. Princip je v tom, že oni nechtějí existenci Izraele. Proto konflikt nemá mírové řešení.

M. Zasazabanovaný 5.2.2024 11:55

Dovzdelajte sa niečo o rezolúcii OSN ohľadom štátov Izrael a Palestína, neskôr o dohode Rabina s Arafatom, nech nerobíte zo seba debila písaním týchto sprostostí.

V. Petr 5.2.2024 12:03

OSN je ovládané muslimy a bolševiky a podle toho to vypadá. Rabina se Židé sami zbavili.

M. Zasazabanovaný 5.2.2024 14:12

Samozrejme, že sa psychopatickí sionisti, pre ktorých je Hamás prínosom, Rabina zbavili, veď skoro dohodol mier s Palestínčanmi. :-P. Na ich rukách a rukách ich podporovateľov, je krv civilov v Izraeli aj Palestíne.

‘Hamas is an asset’ is the Israeli consensus. “The Palestinian Authority is a liability, Hamas is an asset”. = Izraelský minister financií Bezalel Smotrich: „Palestínska samospráva je bremenom a Hamas je prínosom. https://mondoweiss.net/2015/10/hamas-israeli-consensus/

Slová psychopatického sionistu potvrdil aj NYT: https://www.nytimes.com/2023/10/18/opinion/netanyahu-israel-gaza.html - Mr. Smotrich argued that Palestinian terrorist attacks at the time were mostly isolated and “atmospheric” — in other words, political theater but not a strategic danger. The real threat, he said, was on the diplomatic front from Mr. Abbas. For Israel, he concluded, “the Palestinian Authority is a burden, and Hamas is an asset.” -- Radšej Hamás, s ním nemusia vyjednávať a môžu viesť vojnu, ako palestínska samospráva, s ktorou by museli jednať, zastaviť vojnové operácie a "konečné riešenie" pásma Gazy. Sionisti a Hamás - jedni bojujú proti teroristom, druhí proti okupantom. Sú rovnakí a navzájom sa potrebujú, čo sionisti otvorene priznali.

A k tej OSN - váš názor na ňu nič nemení na fakte, že je tu dodnes platná rezolúcia ohľadom štátu Izrael a Palestína. A že to akceptoval aj Izrael prostredníctvom J. Rabina (veľké ústupky Palestínčanov oproti tomu, čo im garantuje rezolúcia OSN, mimochodom). Takže vaše kecy o Jordánsku pre Palestíncov sú sprostosť. Dovzdelajte sa.

J. Kindl 5.2.2024 14:32

AD M. Zasazabanovaný Zkuste psát tak, aby jeden pochopil zmatený jazyk vašeho kmene. Jeden neví, co chtěl básník shluky slov sdělit. Jinak píšete dodnes platná rezolúcia ohľadom štátu Izrael a Palestína. Můžete sdělit o jakou rezoluci se jedná.

J. Kindl 5.2.2024 14:33

Ad Zasazabanovaný a psychopatickí sionisti, jsou kdo. Můžete mně vysvětlit, co je podle vás psychopatickí sionisti,

P. Vychodil 5.2.2024 9:59

nyní aby to přepsal: jeden pro genocidní sionisty, druhý pro arabské teroristy.

To je dobrý, ne ? dokonce se to i trochu rýmuje.

Bude to ve stylu "padouch nebo hrdina, všichni jedna rodina". No, a role bílý-černý by si mohli vyměňovat řekněme jednou za 5 let, ne moc často, to by v tom měla media a ovčané pěkný guláš.

P. Diviš 5.2.2024 11:11

"Dobrý" ne, spíš blbý. Jako obvykle.

V. Petr 5.2.2024 11:42

Židé se žádné genocidy nedopouštění a na totální válku proti Gaze mají plné právo. Napadeni byli ONI: Ať Hamás kapituluje a boje skončí!

M. Zasazabanovaný 5.2.2024 11:53

P. Vychodil: R^ Asi tak. (ale programovaným biorobotom to nevysvetlíte, ani keď ich fakty "tlčú" o mozog :-))

F. Navrátil 5.2.2024 8:20

Boj v obklíčení má své nezměnitelné zásady. Obklíčený nemá kam ustoupit a musí bojovat. A hlavně nesmí slyšet na žádné: "Vstééte séé, nyc se vám néstanéé!"

P. Vychodil 5.2.2024 9:51

R^, navíc mezinárodní úmluvy a právo jsou na straně okupovaných...

fascinuje mne licoměrnost, se kterou tvrdíme, jaké neomezené právo má Ukrajina, zatímco obyvatelé Gazy nemají právo žádné...