4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

FRANCIE: George W. Bush 2.0

To, co se stalo v Paříži, má věru parametry války. Útok byl spáchán teroristickou armádou, byl připraven, zorganizován a naplánován v cizině. Tak to řekl prezident François Hollande a dodal, že „Francie bude nelítostná“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 20.11.2015 1:01

Chybička se opět vloudila!

Potrestání Saddáma Huseina za agresi do Kuwaitu bylo nutné (jenom trochu opožděné), a vzhledem k tomu, že bezletový režim nad Irákem byl dlouhodobě neudržitelný a stejně nebránil genocidnímu vraždění, byla jedinou možností okupace Iráku, která se (podobně jako v Afganistánu) změnila v tragédii zažehující muslimské genocidní "jaro" až díky idiotskému Obamovskému předem ohlášenému opuštění tamních spojenců USA!

To, že by Hollande nebo současné USA šli cestou G. Bushe ml. opravdu nehrozí. Až svou předstíranou bojovností uklidní veřejnost, vrátí se k budování své multikulturní sociálně parazitické "zelené" říše (pokud jim v tom občané ve volbách nezabrání)!

P. Sulc 19.11.2015 22:38

Nepritel neni teror, to je jen taktika,,

nepritel je ISlam. Znicte jadlo islamu a bude pokoj, Saudy, Irak, Iran, Afganistan, to by pro zacatek stacilo, ostatni pak daji pokoj. Jenze to je osklive, ze, neni to politicky korektni, a tak radeji at oni znici nas, nasi kulturu a civilisaci.

M. Mýval 19.11.2015 22:17

Izrael žije s muslimy a mezi muslimy

Nejchytřejší národ na světě si ale přeci nenechá radit od Židů

J. Novotny 19.11.2015 20:28

Reakce Bushe byla v počátcích správná

Afgánistán byl úspěchem, možná přišel příliš rychle a tak Bush pokračoval příliš brzo v Iráku. Myslím, že US zjistilo, že je vnitřně nepřipravené, domácí rozvědka selhala a tak se rozhodli získat čas vedením války na cizím území. Vojáci US tak působili jako relativně snadný magnet, lákavější, než složitý, nejistý a dlouhodobě připravovaný útok přímo v US. Bohužel, asi kdyby to nechali pouze na Afgánistán, tak by to bylo lepší, ale po bitvě ..

Válka na cizím území je většinou levnější, protože neničí domácí zdroje (lidi, ekonomiku a průmysl).

J. Jurax 19.11.2015 23:32

Re: Reakce Bushe byla v počátcích správná

Jenže válka se nedá vyhrát s jednou rukou přivázanou za zády - humánními metodami s nepřítelem, jenž jimi netrpí a považuje je za slabost. Kdyby takto bojovali spojenci za druhé světové, máme dnes grossdojčesrajch od Uralu po mys Finisterre.

Válka s islámem se dá vyhrát, až bude politicky přijatelné říct, že dobrý muslim je mrtvý muslim. Ale než k tomuto dojde, bude muset zemřít ještě mnoho nevinných rukou muslimských teroristů, protože cokoliv jiného je bezzubé.

B. Hamáček 20.11.2015 0:03

Re: Reakce Bushe byla v počátcích správná

Levičáci se mohli převrátit , když Američané omylem bombardovali nemocnici. je to blbé , ale ve válce se to stává , bohužel. Díky levicové pakáži Američané prohráli (no US ARMY neprohrála - to pouze politici) vietnamskou válku. Mimo jiné vzniklo hnutí hipies - hnutí nepracujících narkomanů , rozvracejících svět . Důsledky neseme dodnes. Ve vzniku hipies měl patrně pazoury SSSR , protože organizoval různá mírová hnutí po celém světě.

L. David 19.11.2015 16:08

Francie svůj boj s teroristickým islámem už dávno prohrála!

A už se to nejspíš nikdy nezmění, poněvadž na své území přijala Francie přiliš mnoho muslimské zvěře, kterou už nikdy neovládnou!

Co kdo seje.....až se ucho utrhne.

F. Matousek 19.11.2015 12:56

Francie uz zacala

Francie uz protiútok zacala ! Napr. nasvítila Eifelovku do národních barev a odehrála fotbalový zápas s Anglií. Taky Hollande poradil lidem, ze se nemají bát ! Ze mají chodit na koncerty a na verejná shromázdení a ukázat teroristúm, ze se jich nebojí.

No a tímto zpúsobem se v nekterých západních zemích proti teroru bojuje uz mnoho let. Je to velmi úcinné a teroristi jsou uz strachy celí posr.ný.

R. Gramblička 19.11.2015 10:30

hm

Hollande na to nemá. Možná není uplně blbej, ale koule nemá, takže to vidím na takovou válku-neválku s pěknými přešlapy

V. Kain 19.11.2015 12:10

Re: hm

Hollandemu teče do bot a on si toho je vědom.Jen jestli to není od toho socana jenom taková hra aby získal znovuzvolení.

Ś. Svobodová 19.11.2015 14:29

Re: hm

Na to totiž nemá, obávám se, nikdo. Představte si, že máte v zemi 10% muslimského obyvatelstva. Jak byste chtěl tyto lidi prolustrovat tak, aby se nevzbouřili? Stačilo zakázat hidžáb ve státních školách a byla z toho vzpoura.

R. Morava 19.11.2015 17:41

Re: hm

Jeden člověk pod dojmem ideí multikulturalismu a neomarxismu na to nikdy neměl a mít nebude. Ten se jen bude zbaběle navážet do Slováků. Bohužel ani celá připitomnělá civilizace Evropy, hlavně Západní. A to je taky podstata problému, který by se dal vyřešit poměrně snadno a rychle, pokud by Evropané předvídali 10, 20 let dopředu. Původem problému není Islam, ten tu je už 1400 let. Problém je, že civilizace která se proti němu technicky ubránit může, to z ideologických důvodů nedělá a to byl hlavní důvod konce všech civilizací.

J. Dvořák 19.11.2015 9:54

EU odpoví na terorismus tvrdě!

Po ůtoku na časopis tvrdá reakce EU představitelů! Uspořádali pochodové cvičení tam a zpátky! Po Paříži ovšem přitvrdili, rosvítili barevné žárovičky a zbourali několik prázdných baráků! Hlavně že se nikomu nic nestalo jinak by to byla xenofobie a rasismus!

Jako dostatečné preventivní opatření bude přijmutí několika tisíc dalších islámských bojovníků!

Viva la Franc! Že Ré Mandlé lópá sijé!

Ś. Svobodová 19.11.2015 9:44

Deset tisíc teroristů

Francouzské bezpečností složky prý evidují cca 10tis osob podezřelých ze spolupráce s teroristy. Je to názorná ukázka toho, co dokázali "lidskoprávníci" udělat s bezpečnostním systémem země. Aby se policie nedostala do konfliktu, čeká, až se z podezřelých stanou zločinci. Hollande směšně zaútočí na Rakká (odkud většina vedení IS odešla již před měsícem), ale na "jeho" území běžní policisté do ghet nemohou.

P. Lenc 19.11.2015 10:33

Re: Deset tisíc teroristů

Ano a tuto "politiku"nám chtějí lidé jako Dienbier, Pelikán, Rozumek, Šabatová, Halík, kníže pán  a další vnutit silou.A tato fašizující menšina, včetně různých presstitutů je tak drzá, že většinu svého národa obviňuje z "fašizace".A EU? Tento spolek nacizujících darebáků jako je SCHULZ, JUNCKER, MOGHERINIOVÁ jsou ochotni nechat jedinou demokracii v oblasti, stát Izrael zlikvidovat a Evropu utopit v krvi.A naše pátá kolona za nadšeného řevu jim pomáhá a tleská.Jediná možnost nás občanů je demonstrovat a v zatím svobodných volbách této pakáži říci NE.

F. Matousek 19.11.2015 13:11

Re: Deset tisíc teroristů

Souhlas. A to naprostý.

K. Frauknecht 19.11.2015 13:46

Re: Deset tisíc teroristů

Vy ste se teda rozohnil, ale po pravdě, není co dodat! Snad jen: nerozčilujte se, za to ta pakáž nestojí :-)!

Ś. Svobodová 19.11.2015 14:38

Re: Deset tisíc teroristů

Nerozčilujte se :-) Ti za to nestojí. Své vlastní spoluobčany nazývají burany, fašisty, xenofoby a mají tak pocit výlučnosti. Věřme, že volby tyto politiky skutečně postaví do pozic vyloučených. A o presstituty strach nemějte, dokáží otočit na pětníku, když na to příjde :-)

Z. Koutecký 19.11.2015 21:42

Re: Deset tisíc teroristů

No, ne, že by do těch ghett policisté nemohli, jenže oni se tam jít bojí. Teď tam mají výjimečný stav a tak tam dělat razie musí.Horší je, že na přemožení několika teroristů v tom bytě potřebovali 100 policistů zvláštních jednotek a 500 vojáků, 5 tisíc nábojů, granáty a boj trval několik hodin. A to ještě jedna teroristka se odpálila sama uvnitř bytu. Co se bude dít, až vytáhne kalašnikovy třeba sto nebo tisíc islámistů? Mám dojem, že Hollande si tu válku představuje jako Hurvínek.

J. Jurax 19.11.2015 23:43

Re: Deset tisíc teroristů

"Co se bude dít, až vytáhne kalašnikovy třeba sto nebo tisíc islámistů?"

No, řešení je známé už dlouho, arciť politicky nekorektní a samozřejmě nehumánní. Čtvrt se hermeticky uzavře, povolí se odchod těch, kdož chtějí odejít (ne kamkoliv, ale do izolace, kde budou pečlivě a důkladně prolustrováni) a poté se zdálky vybombarduje. Pak se tam postaví nová, už muslimůprostá.

Velmi nerad bych byl tohoto prorokem, ale je bohužel slušná pravděpodobnost, že něčemu takovému brzy dojde.

Ovšem pokud sto nebo tisíc Alláhových bojovníků zaútočí stejným způsobem jako ti synové sviní v Paříži, pak masakr bude násobně větší a jakmile st rozjede, policie mu už nebude moc zabránit.

B. Hamáček 20.11.2015 0:07

Re: Deset tisíc teroristů

K účinnému řešení s muslimy by bylo zapotřebí napřed zlikvidovat levičáky v našich řadách , sluníčka , multikulti , bolševiky a podobně . To je ta žába na prameni .

B. Mráz 19.11.2015 8:16

Atentát na svobodu

Neměli bychom přehlížet vyhlášení výjimečného stavu ve Francii. Holland se už zminil o zákazu protestů proti konferenci o klimatu a další opatření budou následovat. Zákaz některých stran v rámci výjimečného stavu by mohl znamenat levicový atentát na svobodu ve Francii.

K. Frauknecht 19.11.2015 9:06

Re: Atentát na svobodu

Ano, velmi podstatná poznámka. Další kolečko salámu. V souvislosti s ochranou obyvatel to přeci každý pochopí. Další kolečko.....

Ś. Svobodová 19.11.2015 9:30

Re: Atentát na svobodu

Dokonce by se dalo říct, že ty útoky přišly v pravý čas. Na klimatickou

konferenci byly hlášeny statisícové demonstrace, teď nebudou.

P. Lenc 19.11.2015 10:37

Re: Atentát na svobodu

Vyhlášení vyjímečnéhostavu na tři měsíce je jasné politikum Hollandeho, blíží se regionální volby a ten kašpar dobře ví, že by to mohl být konec jeho politiky.Tak začal ukazovat "svaly".

Z. Švrček 19.11.2015 7:57

Hollande

postupuje drsně (najednou, že) v Arábii. Doma mu sice paralelně probíhá hon na teroristy, ale proti jejich podhoubí, které je rozlezlé již po celé zemi francouzské, válku téhož typu nevede. Ani na půdě EU, kde by se měl již konečně zasazovat o zastavení přílivu téhož podhoubí terorismu (tedy islámu), zejména po poslední  domácí ukázce možností islámu v boji proti neveřícím, takto nečiní. Merkelová drží prostořekou hubu a drží minuty ticha. Jinak nic podstatného. Obama, asi také pod vlivem ukázky síly islámu, nutí guvernéry k přijetí 10.000 "uprchlíků" do USA a je asi rozhodnut to prosadit, protože k tomu jejich souhlas prostě nepotřebuje. Všichni pak bojují v Sýrii. Doma nic.

J. Novotny 19.11.2015 20:22

Re: Hollande

Největší problém je ovšem v Belgii. Tam se sbíhají nitky, země vnitřně rozdělená, politicky superkorektní je idealní základnou.

T. Pansky 19.11.2015 5:03

Levicove divadlo v podani Hollanda !!! Hollande neni ...

... hlupak.  V pomerne kratke dobe islamiste zasadili srdci Francie bolestivou lekci.  Co ma Hollande delat?  Jemu je jasne, ze sam zval islamske migranty do Francie.  Ted musi neco udelat, nebot ho vsichni pozoruji, k cemu se rozhodne.  Ma se obratit proti domaci islamske komunite???  Ale ani nahodou, to by si je mohl rozhazet.  Proto se obraci na Blizky vychod.  Tam sice nic nevyresi, ale alespon to vypada, ze neco dela.  A o to prece v politice jde, zvlaste v te levicove.

J. Lancik 19.11.2015 7:09

Re: Levicove divadlo v podani Hollanda !!! Hollande neni ...

Dnes Hollande prohlasil: Francie dostoji svemu zavazku. Do roka prijme 29 000 uprchliku.

J. Kulheim 19.11.2015 8:24

Re: Levicove divadlo v podani Hollanda !!! Hollande neni ...

Starého psa novým kouskům nenaučíš. Je to levičák, který si chce zajistit hlasy svých muslimských spoluobčanů.