8.7.2024 | Svátek má Nora


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Lyčka 4.7.2024 20:57

Stejně budou mít možná multikoalici a dopadnou jako my.

P. Diviš 4.7.2024 21:02

Stejně jako my ne, to je rozdíl mezi většinovým a poměrným volebním systémem.

P. Brich 4.7.2024 16:11

Osobně věřím, že Francouzi raději zvolí kalifát než tu fuj Le Pen:

„No pasaràn.“ „Bít klackem ty háravé feny.“ Rappeři útočí na pravici a vyhrožují smrtí členům Národního sdružení (msn.com)

EU First!!;-D

H. Lukešová 4.7.2024 17:04

Tak, tak, francouzská média, policie a politici se snaží "zamést pod koberec" a "ututlat" antisemitské napadení babičky izraelské političky Šaren Haskel. Všichni se totiž obávají, že by mohla Marine Le Pen ještě posílit. Pokud se Marine Le Pen nepodaří získat absolutní většinu, což je bohužel velmi pravděpodobné, má Francie k chalifátu velmi nakročeno.

H. Rybnická 4.7.2024 22:16

Ted by mne ještě zajímalo, co říkáte :

"Juden raus" Zatímco dříve tuto výzvu vůči svým spoluobčanům pronášel zavilý antisemita Adolf Hitler ( a po něm řada ochotných přisluhovačů ), nyní výzvu k opuštění Francie vydal sám vrchní rabín pařížské Velké synagogy. A to ve snaze uchovat životy svých souvěrců při vyhlídkách na příští sestavení mocenských sil ve své rodné zemi. Vznesl totiž logický dotaz, kdo Židy nenávidí více. jestli krajní pravice, která v prvním kole získala nejvíce hlasů do parlamentu, nebo krajní levice, jejíž klíčový představitel Mélenchon se vůbec netají svým antisemitismem a veřejně podporuje propalestinské demonstrace ve své zemi a která skončila na druhém místě.

„Židé, utečte“, vyzývá rabín své souvěrce.

H. Lukešová 4.7.2024 22:24

Ano. Podobný článek jsem četla ne Novinkách, velmi smutný. Rabín řekl, že Židé ve Francii nemají žádnou budoucnost. Pro francouzské Židy je to obzvláště bolestné, jsou plně integrovaní, přijali za svou francouzskou kulturu, naučili se francouzský jazyk a teď většina z nich nevidí jinou možnost než emigraci. Izrael se bude muset nachystat na obrovskou alíju o desítky tisíc lidí. Dle mého názoru Židy nejvíce nenávidí krajní levice a radikální islám.

H. Rybnická 4.7.2024 22:48

Trochu se divím. Židovská komunita ve Francii odmítá jakékoli bratříčkování s Le Pen

Židovská komunita ve Francii se brání (ideologického) zahlcení ze strany RN (Le Pen). Předseda Rady židovských institucí ve Francii řekl, že si nepřejí, aby v neděli (bylo to v listopadu, demonstrace v Paříži proti antisemitismu) pochodovala strana, jejíž otcové zakladatelé byli (nacističtí) kolaboranti.

Židovská komunita v Německu se brání zahlcení ze strany AfD. Dr. Schuster, předsda Ústřední rady židovských organizací před několika dny řekl: Nebezpečí pro naši živou kulturu vzpomínání jsou zvláště pravicoví populisté a pravicoví extremisté. Usilují o politickou moc.

Opravdu je to všechno pro Vás jen "omyl jednotlivců"?

H. Lukešová 5.7.2024 9:31

To platilo dříve. Na JNS (Jewish News Sindicate) jsem četla článek, že alespoň někteří francouzští Židé "překonávají" svůj odpor k Marine Le Pen a její stranu RN se chystají volit i v druhém kole, protože krajní levici Mélenchona vidí jako větší hrozbu a já upřímně také. Mélenchon nebyl schopný ani odsoudit Hamás/ISIS pogrom ze 7.října 2023.

Zde neexistuje žádná omluva, byla to řezničina uvnitř Izraele, oběťmi byli židovští mírové aktivisté, tolik si přáli mír a někteří zjistili, že mír s palestinskými Araby není možný. Nejednalo se o ty médii démonizované a zlořečené židovské osadníky na sporných územích a přesto mezinárodní levice nebyla schopna toto jakkoliv zvěrstvo odsoudit.

Dlouhou dobu bylo pro francouzské Židy skutečně opravdu nemyslitelné, aby Le Penovou, dceru starého dědka Le Pena volili, jenže Le Penová udělala významný krok dopředu, zřekla se antisemitismu svého otce, a naopak Izrael a Židy podporuje.

Já vím, Vy mi řeknete, že se jen přetvařuje, ale kdybych žila ve Francii, tak bych to paní Le Pen "hodila" také. Le Pen je mnohem lepší alternativa, než Mélenchon. Tolik můj dojem.

H. Rybnická 5.7.2024 12:36

Paní Lukešová jsem si skoro jista, že počátkem 30tých let minulého století žily v Německu stovky židovských občanů, kteří "věřili" Hitlerovi. Už proto, že mu připočítávali překonání velké hospodářské krize. ostatně mám ve vlastní rodině takový případ, myslím že by mi nikdo nevěřil, kdybych ho vypsala.

Historická fakta ovšem jsou, že ve stejné době velké a významné židovské organizace před Hitlerem a nacizmem důrazně varovaly a dokonce přímo vyzývaly německé Židy k emigraci. Židé jim nevěřili. Mnoho z tehdy ještě žijících současníků první světové války, často ve vysokých armádních funkcích, důstojníci atp. kteří byli často i nostitelé vysokých vyznamenání si prostě nedokázali představit že by jim, hrdinům Velké války mohlo něco hrozit. Mělo to více než tragické následky.

Ostatně v první republice tvořila německou sociální demokracii, tedy Vámi nenáviděnou levici (a především stranu německých odpůrců nacizmu) - velká většina židovských občanů a - v Brně - i podnikatelů. Strana se 1938 sama rozpustila, části členů, jakéhokoli vyznání, se podařilo emigrovat. Jedna z pamětnic mi jednou vyprávěla, že její otec, také jeden z váhalů, nebyl zatčen proto že byl Žid, ale proto že byl příslušníkem právě této strany. Zahynul v Mauthausenu, psala jsem o tom povídání.

Nevidíte nějaku paralelu?

H. Lukešová 5.7.2024 13:47

Já upřímně nevím, paní Rybnická.

Jenom chci podotknout, že dnešní levice není ta ušlechtilá sociální demokracie z minulého století. Tehdy sociální demokracie hájila Židy, pracující lidi, dělníky, živnostníky, všechny lidi, kteří měli méně životního štěstí, tomu se nedalo nic vytknout.

Jenže nynější levice opustila všechny své dřívější zásady a podporuje palestinské a islámské teroristy, a nyní je divoce antisemitská.

Doba se posunula, dříve antisemitská pravice se posunula k dobrému, je proizraelská a prožidovská a dřívější dobrá ušlechtilá levice se naopak posunula ke zlu.

Vím, Váš otec byl ušlechtilý člověk, sociální demokrat, antinacista a rozhodně nebyl antisemita, tedy tak jsem vyrozuměla z toho, co jste zde napsala. Myslím si, že by Váš otec se současnými protižidovskými postoji dnešní woke levice nesouhlasil.

Já pociťuji odpor k dřívějším komunistům, ne sociálním demokratům a k dnešním levičákům.

H. Lukešová 5.7.2024 13:51

a k dnešním levičákům (cítím nevoli), to aby bylo zřejmé. Pravděpodobně jsem vynechala čárku před písmenem a , a proto konec mohl být nesrozumitelný. Nemám ráda komunisty a dnešní woke levici, dřívějších sociálních demokratů si vážím. Snad je to již srozumitelné.

D. Laurencikova 5.7.2024 11:14

Pokud Dr. Josef Schuster tvrdi, ze v dnesnim Nemecku jsou "nebezpecim pro zidovskou kulturu predevsim pravicovi populiste", a sice v dobe, kdy se Zide hromadne stehuji z Evropy do Israele kvuli importovanemu islamskemu antisemitismu, v dobe, kdy je v Nemecku opet mozne rvat v ulicich: "Juden ins Gas!" - a nervou to pravicovi populiste, ale muslimove, tak to bud nema Josef Schuster v hlave v poradku, nebo si tuto lez nechava velmi dobre zaplatit. To aby lide jako jste vy, kteri nemaji zadny usudek, teto pohadce verili. Aby si ti, kteri celou tu katastrofu zpusobili, uchranili svoje koryta!

Ostatne, Israel uz take neni pro Zidy bezpecnym domovem a utocistem. A zase za to nemuze AfD a pravicovi populiste a pravicovi extremiste, ale ti, kteri leta podporuji, financuji, vyzbrojuji a vykrmuji Hamas. Napr. EU a nemecka levicova vlada.

H. Rybnická 4.7.2024 15:51

Berlín live:

V Spolkový sněmu přicházejí nové tresty – nyní to bude pro hrubé a urážlivé chování AfD v průběhu zasedání Spollkového sněmu drahé. Klima ve Spolkovém sněmu je drsnější – zejména od roku 2017, kdy se AfD do SN dostala a s ní i zčásti doposud neobvyklý způsob jednání. Nyní chtějí vládnoucí strany a CDU/CSU udělat něco pro to, aby to v parlamentu bylo zase klidnější a civilizovanější. Nová pravidla ve Spolkovém sněmu by mohla být poměrně drahá, zejména pro některé poslance AfD.

Kvůli AfD se počet napomenutí z důvodů neurvalosti „prudce zvýšil“ Především například pro Beatrix von Storch, která jen do září 2023 podle výzkumu „Bildu“ obdržela již deset napomenutí prezidia Splkového sněmu za nevhodné chování. To bylo více než každé páté napomenutí ve směru frakce AfD. Její kolega z poslaneckého klubu Stephan Brandner v uvedeném období následoval šesti napomenutími od prezidia Spolkového sněmu Předsedkyně Spolkového sněmu Bärbel Bas si tehdy stěžovala, že „počet napomenutí od té doby dramaticky vzrostl“. Vyzvala ke zpřísnění jednacího řádu, o kterém se nyní má rozhodnout v Spolkovém sněmu. Ten, kdo na plenárním zasedání Spolkového sněmu osobně uráží ostatní poslance nebo křičí ve výboru, by měl být v budoucnu přísněji sankcionován. Pokuta by podle přání SPD, Zelených a FDP měla v budoucnu automaticky padnout, pokud poslanec obdrží tři výzvy k ukázněnosti do tří týdnů od jednání. Výše pokuty se má nyní zdvojnásobit – na 2000 eur. V případě opakovaného přestupku dokonce až 4000 eur. Dosud platí nařízení, že předseda Spolkového sněmu může uložit pokutu 1 000 eur „za porušení pořádku nebo důstojnosti Spolkového sněmu, které není jen nepatrným porušením“. V případě opakování přestupku je v současné době možné maximálně 2000 eur. (Překlad google)

P. Brich 4.7.2024 16:15

Správně!! Pěkně sedět s rukama za zády a Maul halten!!;-€

K. A. 4.7.2024 17:24

R^ Přesně tak, to je ta německá disciplína. Za hromadné znásilnění mladíci migračního původu propuštěni s podmínkou, dívka, co jim na internetu za to nadávala, šla do vězení na tvrdo.

H. Rybnická 4.7.2024 18:16

Mladíci byli nezletiletí a zákon je zákon. Znám zemi, ve které zletilý, dospělý a starší člověk znásilní nezletiletou dcerku a dostane také jen podmínku.

P. Diviš 4.7.2024 21:06

Někde je to vyjímkou, jinde pravidlem.

H. Rybnická 4.7.2024 21:07

Míníte říci že v CZ pravidlem. 80 procent znásilnění je trestáno podmínkou dle CZ pramenů.. Pachatelé jsou dospělí.

H. Lukešová 4.7.2024 21:12

Vidíte, paní Rybnická, čeští násilníci jsou dospělí muži, zatímco u muslimů jsou to mladí chlapci. Nabízí se, co je horší. Napadá mě, že čeští chlapci nejsou tak zvrhlí, čeští kluci většinou neznásilňují, to dělají pouze někteří dospělí zvrhlí muži.

D. Laurencikova 4.7.2024 16:17

Ano, s AfD je cas harmonickeho si poklepavani po ramenou v Bundestagu minulost. AfD je totiz skutecna opozice k politice stran Narodni fronty. Unie je opozice jenom v jejim ramci.

Ze jste to vy, pani Rybnicka, vkladam vam tady vynikajici rec Dr. Baumanna, ve ktere vcera vyzval Friedricha Merze, aby se, po dalsich nekolika vrazdach ze strany migrantu na Nemcich, migrantu, kteri by tady bez Unie nebyli, omluvil za vsechno, co CDU za 16 let vlady Nemecku zpusobila. Za vsechny ty vrazdy, nasili, znasilneni, utoky, paralelni spolecnosti, zneuziti socialniho statu a dalsi vedlejsi efekty.

https://www.pi-news.net/2024/07/bernd-baumann-herr-merz-das-sind-ihre-moerder-ihre-vergewaltiger-ihre-gewalttaeter/

Co myslite, omluvi se za to nekdy CDU? Zatim to tak nevypada. To by museli priznat, ze udelali chybu! Naopak, dnes jsem se z diskuze v Bundestagu dozvedela, ze za ten importovany antisemitismus muze vlastne AfD! To tvrdi "Demokrat:innen", kteri protesty AfD proti temto nehoraznym lzim hodlaji silneji sankcionovat, jak spravne uvadite.

To je tak absurdni, ze je to az groteskni. Kam to to kdysi racionalni a pragmaticke Nemecko dotahlo? To by bylo i na stare komunisty moc.

Nejsem pritelem defenestraci, rekla bych, ze staci tyto "Demokrat:innen" odvolit. Zatim je ovsem 80% nemeckych volicu pro kalifat. Jeste musi byt o moc hur, nez bude lip. A verim, ze bude, pani Rybnicka.

V kazdem pripade muj respekt a uznani na vsechny cleny AfD, kteri sedi v Bundestagu, a toto vydrzi!!

D. Laurencikova 4.7.2024 16:33

Chytre a kurazne Bearix von Storch patri muj obzvlastni obdiv a respekt. Doufam, ze z ni bude jednou ministryne, az se do Nemecka vrati rozum.

H. Lukešová 4.7.2024 17:00

V čem to nevhodné chování spočívalo?

H. Rybnická 4.7.2024 18:14

Převážně výkřiky urážlivého, rasististického nebo sexistického zopůsobu převážně ze strany poslanců AfD vůči poslancům příp. ministrům kterým bylo uděleno slovo projevu. Nechutná je předevšim Beatrix von Storch. Mezi 2021-2024 udělila předsedkyně sněmu příp. její zástupci 67 napomenutí AfD, 10 SPD, 6 Zeleným. Na internetu je několik videových záznamů.

D. Laurencikova 4.7.2024 18:29

Paní Rybnická tím chce říct, že Beatrix von Storch oslovila "transženu" sedící v parlamentě za Zelené, která je turisticky i biologicky muž, jejím skutečným křestním jménem "Markus" a ne jménem na přání Tessa. Z toho se parlament už nevzpamatuje!

D. Laurencikova 4.7.2024 18:32

"Juristicky" samozřejmě. Ach ta korektura!😉

D. Laurencikova 4.7.2024 18:32

"Juristicky" samozřejmě. Ach ta korektura!😉

D. Laurencikova 4.7.2024 18:29

Paní Rybnická tím chce říct, že Beatrix von Storch oslovila "transženu" sedící v parlamentě za Zelené, která je turisticky i biologicky muž, jejím skutečným křestním jménem "Markus" a ne jménem na přání Tessa. Z toho se parlament už nevzpamatuje!

D. Laurencikova 4.7.2024 20:17

Mohla byste nejaky ten vykrik "urážlivého, rasististického nebo sexistického zopůsobu" ocitovat, at muzou ctenari posoudit, jestli je to ferove?

L. Zídek 4.7.2024 17:30

Co chování ! Ale ty jejich názory ! Do lágru s nimi, muther fuhrer !

L. Zídek 4.7.2024 17:30

Co chování ! Ale ty jejich názory ! Do lágru s nimi, muther fuhrer !