2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Zoufalci

Na útocích zástupců primitivnější civilizace na náš západní svět není nejstrašnější brutalita nebo počet obětí. Nejstrašnější je zoufalost a bezradnost evropských elit. Představíte si třeba Winstona Churchilla, že by byl po náletech na Londýn především „otřesen“?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 24.11.2015 21:10

Re: Ne, pane Prokope.

To by možná mělo relevanci, kdyby ti "oponenti" neznámkovali a nenapadali své oponenty daleko nevybíravěji a zákeřněji...

J. Schwarz 24.11.2015 21:08

Re: Od toho, kdo si budoval kariéru jako ředitel školy

To jako každej, kdo kdy dostal od nějakého pitomce "padáka" musí být zoufalcem? Pokud jde o reflexi vašich vlastních prožitků hluboce vás lituji.

M. Pernický 24.11.2015 10:50

Čista pravda.

Já ,tomu Klausovi ml. věřím.Článek pregnantní,srozumitelný.Škoda,že není zbranˇ.

T. Kočí 24.11.2015 10:45

Zoufalec

jsem já.Mám presidenta, kterého jsem nevolil, Sobotku,kterého jsem nevolil, hejtmana, kterého jsem nevolil, eurofýrery, které jsem nevolil a všechno se to sune kam nechci. Zlatá devadesátá, jak napsal dobře Klaus sen.I ten jun. je dobrej.Ale co mám ještě dělat?

Z. Švrček 24.11.2015 11:50

Re: Zoufalec

Modlit se a doufat, říkával náš farář, dej mu pánbůh věčnou slávu. Já bych to modifikoval: přesvědčovat okolí, jít volit a doufat.

J. Ráž 24.11.2015 13:58

Re: Zoufalec

Vážně, poraďte koho volit!

Kalouska? To snad ne! Sobotku, Babiše, či tu "hadí stranu" lidovce? To ani nejde. O komunistech uvažovat může jen blb a ODS je dnes spíš diskuzní klub a ne úderná politická opozice. Svobodné vnímám jako partu libertiánských snílků, které vážně brát nejde.

Proboha, tak koho má volit konzervativní pravičák?

Š. Hašek 24.11.2015 14:03

Re: Zoufalec

Jest to fakt problém.

Uvidíme. Dnes neporadím.

J. Schwarz 24.11.2015 21:11

Re: Zoufalec

přece jen ty Svobodné.

L. David 24.11.2015 10:40

Situace za 2. sv. války byla mnohem nadějnější, než dnešní.

Protože tehdy lidé věděli, že existuje statečný Churchil, že existuji mocné země, které nacismus dříve, či později porazí.

Dnes kromě nevyzpytatelného Putina nevíme o žádném statečném politikovi, o žádné mocné zemi, která by se dokázala islámu bojově postavit až do jeho potření.

Jakkoliv je jasné, že porazit veškerý islám by bylo mnohem těžší, než porazit přeci jen lokálně omezený nacismus, máme zde nyní (v tom lepším případě) především beznaděj ze zbabělých a neschopných politiků (domácích i světových), kteří nebezpečí pocházející z islámu hlupácky a korektnicky  bagatelizují. A v tom horším případě beznaděj ze zrádcovských a zaprodaneckých politiků, kteří islámu z nejrůznějších důvodů nejen přisluhují, ale Islámskému státu dokonce dodávají zbraně.

Dnes je jisté už pouze to, že celá věc  v západoevropských zemích nedopadne dobře zcela určitě, poněvadž jsou miliony muslimů promořeni již nevratným způsobem. U nás bychom se mohli vůči islámu ještě zachránit - pouze ovšem za předpokladu, že dokážeme vyvoláním předčasných voleb co nejdříve vyměnit většinu naší zbabělé politické garnitury. Pokud to nedokážeme, budeme ztraceni také i my.

Vynikající přednášku o islámu podepřenou pouze fakty, nikoliv ideologií o vývoji islámu a jeho vlivu na světové dění až po dnešek přednesl v Brně profesor Bill Warner: https://www.youtube.com/watch?v=Im0IisZ77QI

T. Kočí 24.11.2015 10:48

Re: Situace za 2. sv. války byla mnohem nadějnější, než dnešní.

Nerad, ale souhlasím s Vámi. Je to horší, než nacismus.

J. Urban 24.11.2015 13:27

Re: Situace za 2. sv. války byla mnohem nadějnější, než dnešní.

Souhlas, je to horší než nacismus - protože ten nacismus v Evropě skoro nikdo (kromě Němců) nechtěl. Ovšem i situace let 1939-42 byla nelehká, nacismus zabíral co chtěl, dělal si co chtěl, nikdo se mu v těch letech nedokázal úspěšně postavit. Ale tomu islamismu teď vzkazujeme: pojďte dál, vítejte, parazitujte, vražděte....

S. Hayek 24.11.2015 10:05

balkánská trasa

My si tady plkáme a na balkánské trase roste průšvih. Makedonci pouštějí dál jen imigranty ze Sýrie, Iráku nebo Afghánistánu. Ostatní se tam hromadí a bouří. viz např. http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/na-recko-makedonske-hranici-se-hromadi-migranti-panuje-napeti/1283751

Tohle třídění migrantů by mělo nastat už předtím, než se dostanou do Řecka.

R. Morava 24.11.2015 10:36

Re: balkánská trasa

Měli to udělat Řeci. Dosud poslouchali připitomnělou EU a přeposílali problém Maďarům a Němcům. Pokud někdo uzavře pozemské hranice, budou muset Řeci začít věci řešit. A to po nich chceme už dávno. Ono takový million, dva imigrantů v Řecku už může leccos změnit. My jim pak máme výraznou, nesymbolickou pomoc v hlídání hranic, ne kvóty. To jsme si ale neměli volit Bohouše.

M. Prokop 24.11.2015 10:38

Re: balkánská trasa

Neposlouchali EU, byť souhlasím, že připitomnělá je. Dle Dublinských dohod mohli a měli třídit, dostali na to i peníze (byť málo), ale srrali na to.

M. Mýval 24.11.2015 15:45

Re: balkánská trasa

Dokud posílali uprchlíky Němčourům, dělali si z celé EU kozy. Teď hrozí, že jim tam zůstanou a je poprask na laguně

M. Tománek 24.11.2015 10:01

re: zoufalci

Ne snad přímo zoufalý ale nicméně bezradný a prázdný je i váš komentář. To co píšete  o bezradnosti evropských elit slyšíme nebo čteme dnes a denně. Ale co dál? Myslíte že stačí to konstatovat? Očekával bych tedy spíš nějaký oduševnělý návrh, ne-li přímo projekt, jak ty zoufalé a bezradné evropské elity nahradit schopnými a odhodlanými. Takže do toho pane Klausi ml., navrhněte vaše řešení. To snad bude stát za přečtení a možná i za podporu. Jinak je to stále jen prázdné řečnění a opakování známých fakt. M.Tománek.

T. Kočí 24.11.2015 10:35

Re: re: zoufalci

No aspoň to popsal.Vymenoval euroblbce.

M. Prokop 24.11.2015 10:41

Re: re: zoufalci

K nahrazení jedněch druhými jsou v demokracii volby. Soudruzi z Brusele sice činí co se dá i nedá, aby se jich týkaly co nejméně, ovšem úplně imunní vůči nim nejsou a národní reprezentace, které se mohou Bruseli vzepřít, už vůbec ne.

Takže, volíte nějakou stranu, nabízející jiné řešení, než pokorně poslouchat soudruhy z Brusele a žadonit u nich o naše peníze?

Takové strany jsou.

J. Dvorská 24.11.2015 9:44

extremismus

Jenom doufám, že se nepřimkneme k bolševikům Zemanům, Minářům, Babišům - Burešům  a dalším komunistickým pomahačům ! Proti teroru ano, ale s touto sqadrou ne !

J. Veselý 24.11.2015 10:18

Re: extremismus

Naprostý souhlas. ...

R. Morava 24.11.2015 10:23

Re: extremismus

Taky nechci bolševický extremismus, ani 50.léta. Považuji ho po islámu za větší nebezpečí pro Moravany a Přemyslovce, než fašismus, kterým nás straší naši ustrašení a hloupí novináři. Ale že by hrozil u Zemana nebo Babiše??? To asi máte na mysli korupčnictví a klientelismus... To je náš další problem.

K. Křivan 24.11.2015 11:44

Re: extremismus

Bolševici dnes dřepí v Bruselu. V EU-komisi.

J. Kanioková 24.11.2015 14:45

:))))))))))))))

a nejen v EK

J. Urban 24.11.2015 8:55

Jo, jo. A teď už jen čekám, kdy ten

pošahaný Pelikán navrhne sněmovně nějaký ten "přílepek" k zákonu, kterým se dle intencí zakáže rouhání, urážení islámského náboženského přesvědčení, pedofilního proroka a jeho uctívačů vůbec :-(

Když IS útočí, umírají v první řadě muslimové. Je snad třeba nějakého dalšího důkazu o "mírumilovnosti" islámu a jeho vyznavačů? Každý den na titulní straně všech deníků by se měly otiskovat pasáže z koránu, aby všem Dienstbierům, Uhlům, Pelikánům a Liškům konečně odzvonilo.

Z. Švrček 24.11.2015 8:28

A media tvrdí dál muziku:

Z. Švrček 24.11.2015 8:38

Re: A media tvrdí dál muziku:

Mediální Jidáše jako by čert na větší hromadu přisíral - tohle je dnešní zpráva z ranního radia Impuls: "v Česku prý se cvičí extrémisté. Jsou to čeští vojáci v záloze, kteří o sobě tvrdí, že jsou vlastenci, milují svoji zemi, kterou je třeba bránit. Navěří USA ani NATO, které prý připravují válku s Ruskem. Novináři soudí, že a mají náklonnost k Rusku a to podle toho, že jsou to lidé, kteří absolvovali vojenskou službu před rokem 1989 a taky byli viděni na Zemanovských shromážděních. Armáda se distancuje, ale protože není v ČR výcvik zakázán, vyrážejí do terénu s tvrdými instruktory a s airsoftovými zbraněmi cvičí."

Jsem taky záložák z let před rokem 1989, s mnoha Zemanovými výroky souhlasím. Mám doma legálně opravdovou zbraň - ergo jsem extremista. Není zjevně daleko doba, kdy mne budou stíhat a snad i zavřou (za mediální dehonestaci jim asi jako sólokapr stát nebudu).

S. Donát 24.11.2015 9:30

Re: A media tvrdí dál muziku:

Pravidelně chodím střílet a trénovat na střelnici obrannou střelbu. Zvažuju zkusit nějaký kurz a případně LOS, nebo podobný závod. Záložák jsem taky. A co se týče prezidenta Zemana - jsem sice poněkud znechucen z toho, co dělá a říká, ale v otázce přílivu uprchlíků s ním velmi souhlasím. Takže asi půjdeme sedět spolu :)

Z. Švrček 24.11.2015 11:34

Re: A media tvrdí dál muziku:

Ano, mám zbraň, říkám jí posledních sedm argumentů. Bohužel se mi to zdá málo, takže právě pracuji na pořízení upraveného škorpionu. Tím se poslední šance k argumentaci zvýší :-(. Na LOS a podobné drsnější tělesné výkony již můj věk a kondice nestačí. S kondicí asi pohnu, s věkem již nikoliv. Dobrý zrak a pevnou ruku mám však stále.

R. Morava 24.11.2015 10:17

Re: A media tvrdí dál muziku:

No spolupráce s Ruskem radši opatrně, jako spojence proti islamismu. Ale že se lidé chtějí bránit je samozřejmé. Demokracie totiž není že budou politici kout pikle za našimi zády a pokud jsou politici v EU neschopní bránit Evropu, nezbývá než se bránit sami. A jen tak poznámka. Češi nikdy nebyli fašističtí extremisti. Co se týká komunismu bylo to horší a tak se v tom rusofilství trochu kroťme. Jinak ale 50 léta řídil u nás SSSR. Tak co nás tu nálepkují z extremism. který je Čechům cizí.

Z. Švrček 24.11.2015 11:45

Re: A media tvrdí dál muziku:

Ani já si nechci pozvat Rusa do baráku. Od 68 je nemám zrovna v lásce. Jde však o to ustanovit takový modus vivendi, který by umožnil společně umravnit daleko horšího nepřítele, než je v mnohých myslích ten pravoslavný národ a jeho dnešní báťuška. Odmítání takového uspořádání vzájemných vztahů jen z důvodu přehnaného odporu ke všemu ruskému by bylo chybou. Ostatně již mnoho politiků začíná chápat, že bez Rusa to půjde ztuha a já prostě nemám rád ten náš odezdikezdismus. Kdysi se křičelo "za všechno může Rašín" dnes manipulátoři křičí "za všechno může Putin". Obojí špatně. Ostatně druhou stranou mince a stejnou chybou je nekritické vzhlížení k USA, které se v posledních letech zejména za Husseina Obamy vzdalují i mému ideálu, jak jsem si jej kdysi vysnil - a kam vlastně spějí? Kdoví. Snad ukáží jejich presidentské volby.