14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

EVROPA: Zoufalá EU stupňuje svou propagandu

Zatímco se EU ocitá v čím dál větších problémech, které ohrožují její samotnou existenci, a předlužené státy jsou nuceny realizovat politiky škrtů, rozpočet EU na propagandu se oproti předkrizové úrovni razantně zvýšil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 16.8.2015 9:06

Re: Dialektika, Vy soudruhu soudruhů, dilalektika...

Ve hlavě jste furt stejní, soudruhu.

E. Erat 16.8.2015 9:06

Re: Tak pan Bartas má odškrtnuté splnění úkolu.

Ne, nedočkáte.Na to stačí zdravý rozum, není potřeba link.Ale, jak jsem již napsal, uveďte vy, že tomu tak bylo. Pokud máte tyto informace.

J. Šimek 16.8.2015 9:06

Re: On ten socialismus

U konce? Dva roky po nástupu naši soudruzi popravili Miladu Horákovou. U konce jste vy, s argumentací.

V. P 16.8.2015 9:04

Re: Zoufalá Klausjugend

No, a v jakém časovém horizontu tak zhruba v EU očekáváte

1. přechod na barterový obchod?

2. zavírání do kriminálů, vyhazování z práce, popřípadě vylučovaní ze strany za kritiku EU?

J. Šimek 16.8.2015 9:03

Re: Naši eurohujeři tehdy na propagaci PRO LS

Klaus pro teplé křeslo zradil svoje myšlenky a podepsal. To je tak celý.

J. Šimek 16.8.2015 9:02

Re: Tak pan Bartas má odškrtnuté splnění úkolu.

Dejte mi link, že jim to určitě nevyplatila EU a bude jasno. Nedočkám se, co?

E. Erat 16.8.2015 8:48

Re: Tak pan Bartas má odškrtnuté splnění úkolu.

Jak to říkal odborář Dušek,neblahé paměti.To,aby se člověk bál ohnout pro tužku.

K. Janyška 16.8.2015 8:41

Re: Ano, každý, kdo nadšeně nehýká

A co ještě umíte jiného, než požírat prášky ? V čemž se ovšem evidentně velmi dobře vyznáte... Dzp.

E. Erat 16.8.2015 8:01

Re: Naši eurohujeři tehdy na propagaci PRO LS

Pokud to nevíte tak by v případě abdikace V.Klause byl zástupcem presidenta předseda vlády,tedy Topolánek.To nemá s příspěvkem pí.Kaniokové nic společného.Je to reakce na váš příspěvek,že měl Klaus odstoupit.Topolánek (tedy celá ODS) zradil vlastní usnesení ODS (stále platné) a hlavně volební program ODS v kterém bylo,že žádné další kompetence nebudou směrem k EU předávány. A Topolánek LS jako předseda vlády podepsal.Takže jako zástupce presidenta by LS Topolánek znovu podepsal, a v tom lisabonském lejnu bychom se máchali stejně.Klaus udělal dobře,že neodstoupil,podpisu LS by stejně nezabránil, a akorát by umožnil Topolánkovi dělat další prasárny v roli zastupujícího presidenta.Věděl jak to dopadlo na Slovensku,když presidenta zastupoval předseda vlády Mečiar.Takže v případě LS jsou Topolánek a Klaus spojité nádoby.

Z. Baldova 16.8.2015 0:14

Braaaavo Janyška na hrad

:):):):)

M. Prokop 15.8.2015 22:56

Re: On ten socialismus

Musíte vy.

Začít se dá leckde, ne u konce, jako vy.

Z. Baldova 15.8.2015 22:42

Re: Zoufalá Klausjugend

Myslim ze Putin odmeni v prve rade toho predpovidace co vsechno vi a zna a co nejvic leze Putinovi do rite  a to je Prokope ten Vas guru co o nem zde pejete

Z. Baldova 15.8.2015 22:39

Re: Ano, každý, kdo nadšeně nehýká

Ale no tak Prokope zase bez prasku? Budete muset dostat dvojtou davku   Vy co Vam  a Vasemu guru tak mysli trubicko

J. Krásenský 15.8.2015 22:34

Dialektika, Vy soudruhu soudruhů, dilalektika...

Aneb nevstoupíš dvakrát do stejné řeky. Stejně jako osvícenecké vraždění nepohodlných nebylo stejné jako vraždění sovětských marxistů, německých socialistů, maoistů, chegevaraistů... Princip se nezměnil, soudruzi se nezměnili, změnily se jen prostředky.

M. Prokop 15.8.2015 21:26

Re: Tak pan Bartas má odškrtnuté splnění úkolu.

Vy jste taky teplý, rudý Šimku, když v otočení se zády vidíte "vystrčený zadek"?

M. Prokop 15.8.2015 21:24

Re: Zoufalá Klausjugend

Jo, ta EU vám eurofašistům chcípe, tak kopete do těch, kteří to předvídali. On vás Putin odmění.

M. Prokop 15.8.2015 21:22

Re: Ano, každý, kdo nadšeně nehýká

Myslet? Ona? Dobrý vtip.

K. Janyška 15.8.2015 20:58

EU není zoufalá, to ani neumí, je zločinecká. To je důsledek

jejího chybného a zločinného socialistického  založení na Lisabonské smlouvě. Jedině možná varianta EU, má-li vůbec být, a já si myslím, že ano, je, že bude stát na smlouvě negativní, tedy respektující to, že Evropa je rostlým spontánním řádem lidské interakce, tedy interakce jednotlivců a jejich subjektů a organizací, včetně národních států.   Nic jiného neosobní rostlá podstata lidského světa v Evropě nedovolí... Dzp.

M. Josovič 15.8.2015 19:22

Re: Zoufalá Klausjugend

Ano, je to tak. Z EU se pomalu a jistě stává socialistická nová RVHP. Jenže jak nepomohla propaganda a zavírání úst kritikům za komunismu, tak to nepomůže ani za europeismu. A ekonomika jednoznačně rozhodne, zda současný koncept integrace v EU přežije následující dekádu.

A já jsem přesvědčen, že nepřežije, stejně jako komunismus. I kdyby na jeho propagaci v Bruselu vynaložili 10x víc prostředků.

J. Šimek 15.8.2015 17:12

Re: Naši eurohujeři tehdy na propagaci PRO LS

Madam nad váma argumentovala Klausem, tak si Topolánka nechte, až o něm bude řeč.

S. Donát 15.8.2015 17:02

Re: Ano, každý, kdo nadšeně nehýká

Myslete si, co libo. Je mi to fuk.

Z. Baldova 15.8.2015 16:48

Re: Ano, každý, kdo nadšeně nehýká

Pomyleny? to slovo je casto slyset z huby VK ze by i sluvka Donate ses od neho naucil ? Uz se pracuje na te strelbe Jenom by sis mel dat sem svoje prave jmeno  Donat totiz nebydli v celem Brne  lhari a strilis ze spuntovky a basta...:):)

S. Donát 15.8.2015 16:36

Ano, každý, kdo nadšeně nehýká

nad současným vývojem v EU je pomýlený. Je potřeba tyto zbloudilé duše navrátit zpět do stáda. To by tak hrálo, aby si tady každý myslel, nebo dokonce říkal co chce.

S. Donát 15.8.2015 16:25

Re: No, je celkem pochopitelné,

Ano.

E. Erat 15.8.2015 16:20

Re: No, je celkem pochopitelné,

Naprostý souhlas.

E. Erat 15.8.2015 16:19

Re: Naši eurohujeři tehdy na propagaci PRO LS

Podepsal by v zastoupení zrádný Topolánek, a v tom lisabonském lejnu bychom byli stejně.

E. Erat 15.8.2015 16:17

Re: Tak pan Bartas má odškrtnuté splnění úkolu.

Určitě jim to neplatila EU, nebo máte informace,že ano ?

J. Šimek 15.8.2015 15:27

Re: On ten socialismus

Ale pokud chcete srovnávat, musíte začít takhle.

J. Šimek 15.8.2015 15:26

Re: Naši eurohujeři tehdy na propagaci PRO LS

Klaus podepsat nemusel a měl raději odstoupit. To nedokázal. Pak už mohl leda pindat.

J. Jurax 15.8.2015 15:01

No, je celkem pochopitelné,

že čacká EU nebude vydávat peníze na kritiku sebe sama. Ta kritika ani dotovat nepotřebuje, je jí vůkol dostatek.

Potřeba je tedy dotovat samochválu EU, neboť ta skomírá. Nekoná se spontánní jásot nad moudrou EU, jež v čele s komisaři pílí k světlým zítřkům. A musí se pochopitelně začít od dětiček a mládeže, těm starším, moudřejším a poučenějším eurosamochvála smrdí.