21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

EVROPA: Žluté vesty a co dál

No, a teď v té Francii zase, vidíš, Karle Havlíčku. Kvůli pitomůstce; kvůli pár centíkům, oč je dražší benzin, než by dle názoru francouzského lidu – či spíš takové té hlasitější části – měl být, a už to lítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Lambert 22.12.2018 12:14

Re: Dekujeme za prani.

Nechcete se radeji venovat "divce Z culiky" v LN? Tam je vam gramaticka chyba alespon vitanym duvodem k uhybani od vlastniho tematu, totiz nabadani k praskacstvi.

S. Netzer 22.12.2018 12:26

Re: Dekujeme za prani.

Nechci, Lambrte.

Obsah toho ubohého článku odpovídá jeho formě a je smutným svědectvím úpadku kdysi úctyhodných Lidových novin.

J. Ráž 22.12.2018 13:49

Re: Dekujeme za prani.

Jakmile se něco objeví, co nekoresponduje s Vaším názorem na svět, tak je to u Vás vždy úpadkové, xenofobní, proruské, a pod.

A zatím jste si nevšimla,jak jste se svými názory v diskuzích stále víc a víc osamocená. Poznání své názorové osamocenosti by mělo sloužit k zamyšlení se sama nad sebou, ne k nadávání. Jste-li toho ovšem schopna!

J. Kanioková 22.12.2018 19:30

Přesně !

J. Lepka 22.12.2018 9:44

Re: Dekujeme za prani.

Teda porovnávat to s TV seriálem je vcelku dost mimo, zvláště s tímhle. Protože moje děvenky to tehdy sledovaly, byl jsem vystaven této infiltraci a vždy, než jsem uprchl, mě zastihlo poznání, že scénáristé jsou na drogách i když zřejmě to bylo jen podléhání gender nátlaku. Specielně kombinaci práce u policie a noční vrátné si jaksi představit nedovedu( ostatně asi ani její velitelé(. Bohužel tyto a podobné scénáristické slinty ovlivňují veřejné mínění víc, než si establishment dokáže připustit, stačí se podívat, kolik nadšených konzumentů zaměňuje hereckého představitele s jím představovanou postavou. To je zlatý důl pro všechny PR ovlivňovače minění a budovatele "stabilní společnosti". No a občas to přeťápnou a ještě se diví.

P. Lenc 22.12.2018 10:33

Re: Dekujeme za prani.

Pane Mikulče, doufám že svůj příspěvek jste dodal jako převánoční legraci.Pokud je míněn vážně, tak potěš koště a vaše duševní zdraví. Ta uklizečka je obvzlášť půvabná.Za článek dík.

K. Salajka 22.12.2018 8:44

Chaoti nebo infiltrace ?

Vím kde se berou chaoti v demonstracích. V listopadu 89 vedl průvod Zifčák a to byla jiná krevní skupina než demonstranti. Dlažební kostky ke kanceláři Aeroflotu na Václavském náměstí v roce 1969 si nepřinesli demonstranti, ani dělníci. Když zasedal MMF v Praze, objevila se hromada dlažebních kostek ze dne na den u Paláce kultury, aby demonstranti, měli dost munice. Kde se ostatně berou v cestě ohlášeného průvodu auta, která mohou být převrácena a zapálená? Věrohodné mi připadají zprávy o tom, že v Chemnitzu spořádaný průvod, který nesl fotografie zavražděných osob, napadali zakuklení muži z bočních ulic, kam si je odváděli zpět policisté s tím, že je "zatýkají".

Jediný šot, ze kterého byl vidět jen konec, nelze pokládat za důkaz o pronásledování. Podle obyvatel Chemnitzu, hajlovala jen skupina imigrantů v parku.Ve skutečnosti jde jen o to, zastřít podstatu toho, proti čemu se protestuje a tvářit se, že je proti něčemu jinému, resp. že jsou ještě silnější občanské skupiny s "protinázorem" /tito "spontánní" protestující občané si často ani nejsou vědomi, že je řídí a usměrňují představitelé "Neziskových" organizací, úzce napojených na establishment/. Dnešní doba umožňuje dokumentovat každou vteřinu demonstrace tak, aby bylo možné určit, jakou kdo plnil úlohu, od začátku do konce akce, a policie takové materiály jistě má. Demokratická společnost by měla poskytnout každému účastníkovi možnost, aby se hájil a nebyl pronásledován za svoje postoje, záměrně zkreslované. Veškeré utajování jako GDPR apod. směřuje k jednomu -oslabení možnosti získat validní informace, které by vedly ke spontánním demokratickým projevům. Demonstranti by měli mít právo, aby záznam jejich průvodu byl publikován. Pak by infiltrace průvodu byla značně nesnadná a demonstrace by se obešly bez chaotů násilí a vandalismu.

Ti, proti komu se protestuje, si počínají jako pejskové. Snaží se, aby jejich pachová stopa na patníku převládla.

M. Mikulec 22.12.2018 10:28

Re: Chaoti nebo infiltrace ?

To je pravda. A v Chemnitz nesli transparenty Wir sind ein Volk- tudíž žádní ti xenofobové a rasisti, za které nás elity v čele s Merkelovou pokládají. My jsme ten lid, ale naštvaný.

S. Netzer 22.12.2018 10:53

Re: Chaoti nebo infiltrace ?

Pokud je pro vás transparent s nápisem parazitujícím na heslu pondělních stávek v Lipsku důkazem, tak jste stejně výtečně informován o událostech v Saské Kamenici jako o hnutí Žlutých vest ve Francii. :-(

D. Polanský 22.12.2018 7:59

Když ono ten

evoluční vývoj je taková nuda. Chce to občas revoluci, aby bylo vzrušo, aby se vyřídili krvavou cestou osobní účty, aby se někdo připravil o majetek, jiný aby ho získal. Prostě neopakovatelné krvavé kouzlo revolucí.

J. Fridrich 22.12.2018 6:36

V naší době a na Západě se zapomíná na velmi důležitou

V naší době a na Západě se zapomíná na velmi důležitou věc - a to, že k jakýmkoliv lidským právům musí vždy přináležet i POVINNOSTI, ODPOVĚDNOST, ETIKA, OHLEDUPLNOST.. Říká se, že pokud by lidé dodržovali jen jeden jediný pradávný zákon - tedy křest'anské DESATERO, tak lze zrušit další právní a represívní systémy naší civilizace, tedy soudy, policii - byli by nepotřební.. Migranta od uprchlíka lze rozeznat jen " na papíře " při šermování těmito pojmy například v úpadkovém OSN a EU. Na hranicích států Evropy a na jejich jižních plážích to NIKDO NEROZEZNÁ. Jak se k nám v Evropě nepřátelsky chovají obojí, to víme - tedy někteří.

Z. Lapil 22.12.2018 9:29

Re: V naší době a na Západě se zapomíná na velmi důležitou

Moudrá slova. Mají jedinou vadu: má někdo představu, jak zařídit, aby si je všichni vyložili stejně? V Katowicích - zcela bez ironie - jistě velmi odpovědně zvažovali, jak učinit svět lepším, ale já si stejně odpovědně myslím, že se tam uchystala Velká Pitomost.

Technická: sud není orgán represivní. Soud soudí, zda čin byl v souladu se zákonem.

M. Krčmář 22.12.2018 9:45

Se zodpovědností si hlavu nelámou pánové (jistě i dámy) nahoře,tak proč by si s ní lámali hlavu ti dole. Nůžky se nám rozevírají,a frustraci těch "dole" se nelze divit. Že toho zneužijí různí vandalové se předejít nedá,leč nedemonstrovat také ne.

J. Dlouhy 22.12.2018 4:34

Vidim to jinak

Ohlasene postupne zvysovani cen bensinu a nafty (boj proti oteplovan) byla pouze rozbuska. Protesty ve Francii jsou podle me spontannim vyrazem nashromazdeneho vzteku lidi proti snizujici se zivotni urovni (kupni sile) zapricinene hlavne naklady na invasi parasitu z Afriky a Stredniho Vychodu. Lide ztratili chut to platit.

R. Tesařík 22.12.2018 7:01

Re: Vidim to jinak

Ano, je to reakce na "dobro" tekoucí z Bruselu.

D. Polanský 22.12.2018 8:01

Re: Vidim to jinak

Tak nám to řekla i rodina z poblíž Paříže, s níž tak trochu kamarádíme.

J. Pleva 22.12.2018 23:38

Re: Vidim to jinak

Prozatímní zrušení zvyšování cen a daní není ovšem důvod ke spokojenosti a stažení protestů. Bylo by naivní teď jít domůa být spokojen s výsledky, Macron si to stejně v dohledné době vybere nějakým způsobem. Lid měl možnost změny hlasováním pro LePen, ale ze záhadného důvodu ji zavrhnul. Hlavní je zpronevěřování daní na příliv parazitů, a na celou zbytnělou byrokracii ve Francii i v Evropě. Bohužel je lid liknavý a krátkozraký, zrovna jako ve Švédsku, a nehlasuje masově pro diametrálně odlišnou politiku. Potom zbývá jen jít do ulic pro vyjádření maximálního nakrknutí...