10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

EVROPA: Zastavme Rusko včas

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Milan Kralovic 29.6.2007 8:48

Re: Re: No nazdar!

Som ceskeho povodu, pane sovinisto!

komantsch 28.6.2007 8:25

Re: Fanatici

Jenom soudruh Cruton dodnes vzorne zatracuje USA, ze?

Ludva 27.6.2007 18:12

Re: Nezbývá než stručně zopakovat:

Pro nás bude dost tristní, když Rusko raději prodá tu trochu surovin, co potřebujeme, do Číny než nám. Pak nám zbude jen ten radar. A proč by to neměli udělat ?

karel 27.6.2007 15:51

To je pravda

Kdyby nebylo toho zatracovaneho Ruska tak by jste ty svoje duchaplne přispěvky psali někde na Sibiři.

Lovap 27.6.2007 6:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drahý autore, byl byste od tý dobroty,

To je síce možné, ale vývoj takých rakiet potrvá min 10 - 15 rokov. A základňa v Polsku je pripravená pre EXISTUJUCE rakety a tie NIE SU SCHOPNE zostreliť rakety v ľubovolnej fáze letu.

A. 26.6.2007 23:27

Re: Re: Re: Re: Drahý studente

ad1) Pletete si Rusko a mezinárodní bolševické hnutí, které Rusko donedávna okupovalo. Mezinárodní bolševizmus měl za cíl světovou revoluci a proto trval na vojenské expanzi. Současné Rusko žádný zájem na exportu revoluce nemá a je rádo, že se jí samo zbavilo. Pokud nějaký stát usiluje o expanzi, nedělá to z dlouhé chvíli ale proto, aby získal to, čeho se mu nedostává. Např. zemědělskou půdu, zdroje energie, suroviny atd. Současné Rusko má toho všeho nadbytek, na rozdíl od jiných zemí.  Takže má spíš důvod obávat se expanze někoho jiného na jeho území.

ad2) S tou úmrtností novinářů bych byl opatrný. Stojí za úvahu, komu to přineslo prospěch. Putinovi nepochybně ne. Myslím, že má kolem sebe dostatek profesně dostatečně zdatných lidí, kteří by dokázali nepohodlné kritiky odstranit  čistěji. A jak to bylo například s postřílením novinářů v Iráku americkými snajpery? A to byli ti novináři řádně označeni a jeli v řádně označených autech.

ad3) Hlavně tam ty representanty oněch dvou stran polovina národa volí. Takže, co naděláte!

Ad4) Snad ode mne nečekáte, že tady budu zveřejňovat obsah soukromé debaty mezi čtyřma očima. Mohu snad jen prozradit, že šlo m.j. o osídlení opuštěných území a  návrat části z 30 000 000 Rusů, žijících mimo území RF.

Tomáš Psota 26.6.2007 16:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drahý autore, byl byste od tý dobroty,

Vy plácáte, nejen USA, ale i NATO dlouhodobě připravují provoz raket, které sestřelí jiné rakety v libovolné fázi letu. VY si něco nastudujte. Hlavně materiály NATO.

Sch.glosátor 26.6.2007 16:53

že Čína ....

Ano.R^

Cruton 26.6.2007 6:00

Fanatici

Řada pisatelů v této diskusi my připomenula zfanatizované komouše z 80. let - co bylo ze SSSR bylo dobré, co bylo z USA muselo být špatné. Uvedení pisatelé dnes provádějí prakticky to samé - co je z USA je dobré a co je z Ruska musí být nutně špatné. Směšné a opovrženíhodné jsou obě zmíněné skupiny.

mik 26.6.2007 0:31

Dobry clanek

To se zas bolsevicti poskoci krasne vztekali :-D

mik 26.6.2007 0:30

Re: Proč by to dělalo. Re: Re: Někteří mi tu připomínají "Gejzu Lakatoše".

KLidek, ruska ropa jde z velke casti nahradit madarskym plynem. My se bez rusu nepos ereme. A pokud rusi budou z trucu prodavat jen cine tak staci embargo na cinske vyrobky a cina nebude mit driv ci pozdeji na zaplaceni a rusi vymeknou.

Nebo spolu s cinou rozpoutaji valku proti USA+EU. Ich mnogo ale asi ne tolik, aby nekdo zbyl po globalnim jadernem konfliktu. Mozna par kgbackych parazitu zalezlych 1km pod povrchem zeme, ale z dlouhodobeho hlediska jsou jakzto typicti paraziti taky odsouzeni k smrti.

mik 26.6.2007 0:24

Re: Re: Re: Někteří mi tu připomínají "Gejzu Lakatoše".

Jak muze radar a rakety zeme vzduch urcene k likvidaci jadernych nosicu ohrozovat rusko? Jedine v tom pripade, kdyby rusko na nas chtelo zautocit, pak ale jsou ty radary a rakety na miste, jen je jich potreba podstatne vic.

mik 26.6.2007 0:22

Re: Re: Re: Proč by to dělalo. Re: Re: Někteří mi tu připomínají "Gejzu Lakatoše".

Rusko se neobratilo na nemecko, nemecko usilovne leze rusku do konecniku, podrazi celou EU, a rusko mu za to hodilo ohlodanou kost.

mik 26.6.2007 0:19

Re: Tak věcně : Co po nás Rusko požaduje ?

Jestli jsi to nepochopil jeste tak ten socialni urad jsme byli my pro rusko. Kdyby nas neokradlo o vse co se daloodvezt tak jsme diky svemu uranu mohli byt kuvajt evropy

mik 26.6.2007 0:17

Re: Re: Tak věcně : Co po nás Rusko požaduje ?

Ne je to jen bolsevicky poskok bez vlastniho mozku

mik 26.6.2007 0:16

Re: Autorovi

Kterych, jak vidno podle reakci je dost, ale bohuzel ne vetsina.

mik 26.6.2007 0:15

Re: Re: Proč

Souhlas R^

mik 26.6.2007 0:12

Re: Nezbývá než stručně zopakovat:

Jenze ono se to rusko do koalice s USA a EU nechce jit. Budme realisty putinovo Rusko uz davno vede valku proti EU a USA za pomoci islamskych teroristu a levicacke pate kolony. Priznejme si to uz a jednejme podle toho konecne.

mik 26.6.2007 0:08

Re: Re: Re: Re: Re: Drahý studente

NIkdo si rusko okradat nedovoli - krome KGB, ktera mu poradne posti zilou, to ani cela legie Berezovskych nedokaze

mik 26.6.2007 0:04

Re: Re: Podle zákonů svobodného trhu , ano.

R^

carolus 25.6.2007 23:42

Re: Tak věcně : Co po nás Rusko požaduje ?

Chce z nés udělat burlaky ty chytráku.To máš tak krátkou paměť.?

vasekpav 25.6.2007 23:18

Re: Re: Re: Drahý autore, byl byste od tý dobroty,

bla bla ,raketové ponorky , aradarové plavidla  rusú a američanů brázdí  moře daleko blíž než jsou brdy a žádný konflikt pokud vím se nekonal . Svět  je příliš malý  pro jaderné utoky ,..... 

vasekpav 25.6.2007 22:46

Re: Re: Cesky problem!

proboha ,rakety  bude mít za pár roků , kde kdo  branit se instalaci nejmodernějšího protiraketového  zařízení zadarmo  je blbost  ,rovnajíci se ztrátě paudu sebezáchovy  ..A  co se týká  útoku z ;-O ruska, to mu  nevěří  ani  putin .Z

vasekpav 25.6.2007 21:50

Re: Nezbývá než stručně zopakovat:

proboha ? konečně si někdo  všim,rusko americké tanečky okolo radaru , To je přece reakce na sestřelení družice čínskou raketou ,a pokud to někomu  nestačí  dívejte se dobře na čínské olimpijské hry a vzrůst  nacionalismu." 

komantsch 25.6.2007 21:46

Re: Nerozhoduji, jenom nechci ku..r ..vy vašeho formátu v této zemi.Re: Re: Nevážený kretene z ciziny. Zavřete tu nevymáchanou hubu, a odstěhujte se k svatému radaru na Havaj, Re: Re: Re: Re: Drahý autore, byl byste od tý dobroty,

Ja tez aby z C(SS)R k*rvy tveho forrmatu zmizeli.

komantsch 25.6.2007 21:41

Re: Proč

Cech keca o necem cemu nerozumi. Blbecku, nejapny. V USA funguje system Checks and Balances (kdyz nechapes nech si to vysvetlit). President USA je kontrolovan senatem a house of representatives. Kdyz se vam v USA neco nelibi tak napisete vasemu congressmanovi a neco se deje. Ne jako v Rusku kde vas zavrou, zastreli nebo otravi Plutoniem. Jste drzy ze se opovazujete srovnavat osvedcenou a starou demokracii s byzantskou diktaturou RasPutina. A debil Cruton vam horlive pritakava, ze?

 V Americe ma obcan takovou svobodu ze si to evropan ani nemuze predstavit. Nemusite se nikde hlasit, jmeno si kazdy meni jak chce a zadny obcansky prukaz tam neexistuje.

Tony jste pitomec.

Cruton 25.6.2007 21:11

Re: Proč

Souhlas.

F.VÍZEK 25.6.2007 20:46

Nezbývá než stručně zopakovat:

Evropa plus Rusko plus USA dohromady budou mít za takových 20 - 30 let co dělat, aby držely krok s tím, čemu nyní říkáme "zbytek světa".  Jenom samotná Čína bude mít 4 krát více obyvatel než celá Evropa a Indie ještě mnohem víc.  O ambicích dalších "tygrů" nemluvě.  Já soudím, že není zbytí :  EU+Rusko+USA  spolu raději dřív, než bude pozdě. 

Zatím se to asi zdá příliš fantastické,  ale budou-li nakonec Rusko a USA svádět vzájemný souboj o přízeň Číny  -  to bude skutečná hrozba pro celý svět!  Proto není dobré USA a Rusko oddělovat!  Dokonce i Bush v Praze prohlásil, že přátelství k USA by nemělo pro Čechy znamenat nepřátelství k Rusku.  Myslím, že obě velmoci dobře vědí, že Čína je tím, co je nutně - spojuje.  Může se to ale říkat nahlas?

Kubeš 25.6.2007 20:37

Re: Proč

Jen zaslepenost může bránit poznání, že Rusko je nedemokratické a že v tomto směru ještě zhoršuje. Ani normální Rus by  netvrdil opak.

buš 25.6.2007 20:29

Re: Proč

Tony, usuzuji, že Ti je asi tak 5 let, to podle názorů, které máš. Jestli jsi se nikdy nezajímal o dějepis (a tak to vypadá),  ani se nedivím. Amerika měla vždy (přes některé peripetie) názory a politiku takovou, že byla ve prospěch našeho  způsobu života.. Nemyslím si, že bys ho chtěl vyměnit za něco jiného, tedy pokud máš rodinu a pokud jsi poněkud nezezelenal. Kdo bude za tebe a za tvoje blízké bojovat v budoucnu, jestliže toto odmažeš? Je mi dost let na to, abych si pamatoval,, že co je z Ruska (CCCP), je krajně podezřelé. Amerika mě nikdy nepodrazila, Tebe jo?