20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ceskej Honza 17.8.2009 10:19

pane Frýbort

Velmi hezky  !R^

Jelínková 16.8.2009 21:13

Evropa

Máte pravdu,budˇme rádi.že jsme v EU.Mílí Češí,ten komunizmus tady vám nestačil?

Bloud 15.8.2009 9:18

Pravda bolí, Češi.

R^"Že bylo pošetilé vybavovat státy, jimž ještě nezaschl na zadečku komunistický žloutek, plnými členskými právy, dřív než pochopí, oč ve společném díle jde."R^ Asi tak. No a malá poznámka, ne, že by se řada byrokratických postupů v Bruseli nedala zefektivnit.To jistě dala. Ne, že by EU neměla svoje mouchy, to jistě má. Ale že by nároky na vyšší efektivitu bruselských úředníků a nižší výskyt much v EU měli rozhořčeně požadovat zrovna Češi se svojí "efektivní,  levnou a hlavně NEÚPLATNOU" byrokracií, to se mi jeví jako hodně černý humor. Co si takhle nejdříve zamést před svým prahem, čecháčkové ? Pěkný den.

Ivan Nový 15.8.2009 13:13

Bloude,

ale my velice dobře chápeme o co ve společném díle jde. A to nechceme. Nechceme, aby EU realizovala to dobré z nacismu. Nechceme korporativní socialismus. Nechceme vládu osvícených eurokratů, protože vidíme, že jsou to buď funkční idioti a nebo pragmatičtí lumpové.

Ghost Dog 15.8.2009 15:54

Re: Bloude,

R^

Delam Sikozy 14.8.2009 21:02

Při házení miliardami sem a tam by nebylo špatné uvést o jaké měně se hovoří

zda o euru, koruně či librách. Abychom pak při porovnávání bruselského a českého rozpočtu pak třeba neporovnávali hrušky se švestkami.

Ghost Dog 14.8.2009 19:28

.se asi budu stydět..

..tak jsem se dozvěděl, jaký že jsme to nevděčníci nevděční, co pro nás fšechno ta EU udělala a kolik do nás nastrkala..hmmmm, hezké, já vidím i tu druhou stránku věci, co nám EU vzala..kvóty na zemědělskou výrobu, které se rovnají téměř likvidací..jiné dotace, samozřejmě menší..likvidace naší světové chlouby - cukrovarnictví..vodárenství prodáno do Francie, výnosy z vodného šupem k majiteli a ze stočného se financuje vše v ČR....a dalo by se tak pokračovat dále..

..kdo je ten rozumprd, že by nás nejraději zase vyšoupnul z "jejich" EU?..já chci EU jinou, EU svobodných a rovnoprávných států, sdružených na základě vyznávání stejných společenských hodnot , co nechci, je EU centralizovaná, nadřazená a socialistická..to jsme nemuseli rušit RVHP... 

JK 14.8.2009 19:24

Čeští emigranti ví lépe, co by Češi dělat měli a co neměli.

Znovu a znovu jsou emigranti těmi nejhlasitějšími a možná i nejpočetnějšími v názoru jak to ti Češi, co neutekli, dělají špatně a jací jsou hlupáci.

ceskej Honza 17.8.2009 10:39

Re: Čeští emigranti ví lépe, co by Češi dělat měli a co neměli.

Máte pravdu a je to logické. Kdyz nekdo zije desítky let ve fungující, demokratické, sociální, slusné, pracovité, vzdelané, nezkorumpované spolecnosti, natáhne její manýry. S temi potom prijede do Cech a zírá.

Potom prijde na to! Bud je mu Cesko ukradené a v nicem se neangazuje. Anebo se cítí být porád Cechem  V:-), a chtel by to dobré ssebou prinést, o tom informovat, o to se podelit a doufat, ze by to v Cesku jednou mohlo být také takové?

To ale neví, ze velmi narazí !  Od "cizákú" si zádný "správný" Ceský patriot napovídat nenechá. To bychom si vyprosili !

pozorovatel 14.8.2009 18:40

Ven z EU

Jedna poučná  zpráva ze Soči, kde ruský prezident Medvedev na společné konferenci s koncléřkou Merkelovou prohlásil, že není možné udržovat normální vztahy s nynějším vedením Ukrajiny.

Již několik dní trvají napjaté vztahy mezi Moskvou a Kyjevem. Medvedev poslal dopis Juščenkovi, ve kterém oznámil, že do Kyjeva nebude poslán nový velvyslanec  pro protiruský postoj Juščenka. Na dopis odpověděl jak Juščenko dopisem tak Tymošenková ve veřejném komuniké. "Ukrajina povede svou vnitřní a zahraniční politiku nezávisle na cizím vměšování. Vyslechneme mínění našich sousedů na západě i na východě, a vezmeme je v úvahu. Ale vměšování do našich vnitřních záležitostí je nepřípustné."

Vážení diskutéři, nepřipomíná vám to náhodou něco? A jistě že jste si také přečetli zprávu o  návrhu zákona, který předložil Medvedev Dumě, o použití ozbrojených sil mimo hranice RF v případě, že budou ohroženy ruské národní zájmy.

Tak ven z EU, ven z NATO, hip hip hurá!

Ivan Nový 14.8.2009 20:17

Re: Ven z EU

Po Ukrajině je na řadě Estonsko, Lotyšsko, ... A to už je EU. A to se teprv uvidí, zda tam EU pošle vojáky, a Francie bude ochotna použít jaderné zbraně na ochranu Estonska.

Jenda 14.8.2009 20:21

Re: Ven z EU

Nikoli. Jedina rozumna reakce je DONUTIT amiky aby si tu postavili ten radar. I kdybysme jim ho meli zaplatit. Abysme meli jistotu, ze jim bude stat za to nas branit. A aby to rusaci vedeli.

Ivan Nový 14.8.2009 20:21

Re: Ven z EU

R^

pozorovatel 14.8.2009 21:23

Re: Ven z EU

Právě před 5 hodinami přinesl Reuter zprávu o tom, že Medvedev vylučuje, že by se vzájemné vztahy mezi Ruskem a Ukrajinou mohly vrátit do normálních kolejí. A za pět měsíců, dodává Reuter se budou na Ukrajině pořádat volby. Zajímavá shoda okolností, že? Snad vám už dochází, proč je potřeba, aby se Eu stala státem, s vládou, jednotnou zahraniční politikou a jednotným systémem obrany. V současném stavu může jen mluvit a mluvit. I když na baltské státy si Rusko jen tak něco nedovolí.

Ivan Nový 14.8.2009 21:39

pozorovateli,

To, že by EU byla schopna a ochotna se bránit Rusku je utopie. EU bude postupně postupovat své území Rusku. Naopak, pokud bude mít EU jednotnou politiku, tak to bude jen postupovat rychleji. Myslíte, že EU by byla schopna poslat před volbami vojáky do Ukrajiny, aby EU demonstrovala svou sílu proti Rusku?

La bandiera rossa 14.8.2009 21:57

Re: pozorovateli,

Co udělá EU nevím, nemám skleněnou kouli a nevím, jaké kroky podnikne. Ukrajina není členem EU. Nevím ani nakolik jsou Medvedevovy výroky jen zastrašováním,aby ovlivnil vnitřní situaci na Ukrajině. Asi těžko tam vtrhne s ozbrojenými silami, není to Gruzínsko, ačkoliv člověk nikdy neví. Fakt je, že na podzim začne zase tanec s plynem, už je to jasně na obzoru.

pozorovatel 14.8.2009 22:00

Re: pozorovateli,

Medvedev prozatím testuje, jaká bude reakce v zahraničí. Nevím, co odpověděla Merkelová.

Ivan Nový 14.8.2009 22:18

Re: pozorovateli,

Rusové si váží jen těch, co jsou ochotni s nimi bojovat a to včetně použití jaderných zbraní, ostatní jsou zvyklí převálcovat.

kirast 14.8.2009 22:01

Re: Ven z EU

Považuji za naivní myšlenku, že nás nějaká EU ochrání proti Rusku. Kdo je to dnes EU? Soustátí, které se za poplašeného bekotu ustrašenců chaoticky přeměňuje na Svaz evropských socialistických republik! Tato Evropská Unie spěje k situaci, kdy její představitelé, a budou to nejspíš Němci nebo Francouzi nebo společně, požádají Rusko o ochranu, čili protektorát. Předtím samosebou vypoklonkují Američany a Nato jako neevropské mocenské struktůry zastupující cizí zájmy. A my k tomu budeme poslušně mlčet!

pozorovatel 14.8.2009 22:24

Re: Ven z EU

Poslyšte, a jak jste k těmto závěrům došel? Evropská Unie má kolem 500 milionů obyvatel - myslíte, že ji Rusko převálcuje?

Ivan Nový 14.8.2009 22:43

Re: Ven z EU

Snadno. Kolik evropanů je ochotno obětovat své pohodlí kvůli obraně svobody Estonska?

Paul Sulc 15.8.2009 0:49

Re: Ven z EU

Presna Cechackovstina: aby nas mohli branit. Nikdy: abychom se ubranili. My sami ne, nekdo to za nas musi vylizat. Pochcipejte, srabove.

brok 14.8.2009 17:37

obhajoba EU a pomluvy ČR

Takový je program všech neúspěšných emigrantů, kteří věřili, že po pádu komunistického režimu budou doma za proroky a teď je najednou nikdo nechce. Ti úspěšní (a není jich málo) kritizují, co je ke kritice a chválí, co je k pochvale. Chyby EU dělá a dalo by se říci, že ve velkém a s rozmachem. Už někilkrát jsem slyšel, že hladké okurky, rovné banány, zákaz žárovek, normy na úly (nakonec neschválené) a plno jiných blbostí chtěli "podnikatelé" a ne EU. Blbost. Co chtěli podnikatelé mě opravdu nezajímá. Důležité je, co EU nařídila. Takže, ať už podnikatelé chtějí jakékoliv nesmysly, pokud je EU nařídí je viníkem EU, pokud je nenařídí, ani pes po nich neštěkne. Podnikatelé o normách nerozhodují. Podobná blbost je v současné době zákaz klasických žárovek. Ne, že by Češi nedokázali nadělat zásoby do té doby, než zase zdravý rozum osvítí bruselské mudrce, ale je to přece jen "opruz".

Největší chybou Bruselu jsou pak dotace do čehokoliv a regulace všeho. Lze se snadno dobrat poznání, že celá panika kolem BSE vznikla vlastně tak, že francouzští zemědělci zajásali, že mají legální důvod zakázat dovoz britského hovězího, které pro ně bylo levnou konkurencí. Jinak BSE není žádná velká hrozba. Logicky např. 14 případů BSE za 10 let v ČR, přičemž celosvětově není prokázán ani jediný případ přenosu na člověka, ukazuje na zbytečnou paniku. Podobně je tomu s prasečí (mexickou) chřipkou. Počet případů nakažení je zanedbatelný, umrtí je jen nepatrně více než u běžné epidemie.

Mnoho dalších dokladů nesmyslných předpisů je možno nalézt na webu EU. Ale máte pravdu. Není to slabina EU, je to slabina každé levicové vlády, která "bohatým bere a chudým dává (z toho, co zbyde po rozkradení)"

pozorovatel 14.8.2009 18:48

Re: obhajoba EU a pomluvy ČR

Hele, Broku, nevyplachuj si moc hubu emigrantama, úspěšnejma nebo neúspěšnejma a podívej se radši na ten výkvět politiků, co máte doma. Možná, že by vám tam nějakej neúspěšnej emigrant byl k něčemu dobrej.

JK 14.8.2009 20:06

Re: obhajoba EU a pomluvy ČR

A proč jsi nezůstal doma ty, šikulo. To bys tady mohl něco užitečného třeba v té politice udělat. Takhle jsou to jen řeči emigrantského mindráku. Nevadí, že jsi utekl za lepším. Mnoho lidí se snaží si polepšit tím, že když je někde nějaký problém, tak vezmou kramle. To je v pořádku. Ale dělat pak chytrého na ty, co to nevzdali a zůstali? Přijeď sem v praxi ukázat jaký si Jura. Jinak zůstaň tam, kam jsi zdrhnul a starej se ať tam se ti vede dobře.

pozorovatel 14.8.2009 21:36

Re: obhajoba EU a pomluvy ČR

Hochu, nejsem emigrant, nevzal jsem kramle a nedělám chytrého. Ale vy máte nějaký divný pokroucený postoj k emigrantům.

Myslím, že je diskuze otevřená pro všechny a že mám stejné právo jako vy vyjádřit své mínění. Nebo to není u demokraticky smýšlejících euroskeptiků, co odmítají evropský diktát a antidemokratické manipulace, možné? Jste nějak moc nervozní, snad si nejste tou vaší pravdou tak jistí?

Jeseter 15.8.2009 16:30

Re: obhajoba EU a pomluvy ČR

Dokud ti zatraceni  emigranti davaji (viz dnes po smrti p.Horacek v Turnove) tak to je prima, ale nedotykejte se nasich nedostatku, my milujeme nas Kocourkov !

vita 14.8.2009 18:50

Právě podnikatelé rozhodují o normách!

A je to tak správně. Podnikatelé rozhodli, že se budou standardizovat šroubky a matičky, ba i šroubení na těch žárovkách. Ti, kteří měli dost ekonomické moci, prosadili svou normu jako de facto standard - a pak někdy přišel patřičný úřad. Nebo ani nebyl potřeba, protože nenorma přestala být podporována.

Když teď EU zrušila EU okurkovou normu - myslíte, že zpracovatelé vezmou od pěstitelů kdejaký šunt? I kdepak - jenom se místo odvolávky na EUnijní normu odvolají na stejnou normu podnikovou. Proč? Protože na správně zakřivené okurky mají nastavené stroje a kvůli vašim krouceninám je nebudou přestavovat. Na trhu jste si je mohl koupit i před zrušením normy.

Pete Brich 14.8.2009 19:22

Aspirujete alespoň na bustu v Bruseli, vito

;-DPB

honzak 14.8.2009 19:48

Re: Aspirujete alespoň na bustu v Bruseli, vito

ale prd! Má pravdu - dohodnout se musí producenti s odběrateli. A strejce a tetky v bruseli VŮBEC NEPOTŘEBUJÍ!!!!