30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Vstříc evropskému superstátu

Po dlouhých týdnech zuřivého zákulisního handrkování nominovali 2. července 2019 evropští lídři čtyři federalisty na nejvyšší pozice Evropské unie. Nominace, které musí schválit Evropský parlament, vysílají jasný signál, že proevropský establishment bude dále neúnavně budovat evropský superstát - „Spojené státy evropské“, i když proti tomu roste napříč kontinentem opozice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Chrastina 7.8.2019 12:17

Re: V EU je nebezpečno

Plný souhlas, pane Juraxi. V EU je pro nás čím dál víc nebezpečno. Čím dřív z této zmršené potápějící se kocábky vypadneme, tím lépe pro nás. Je na to nevyšší čas, proto volme v příštích volbách výhradně takové politiky, kteří se nám zaručí za prosazení referenda o vystoupení z EU. Tož tak...

J. Sedlář 5.8.2019 11:28

Re: Jako globalista a eurofederalista

Ja sichr, richtig. Kolik pravomocí, regulí a zákonů je ohnuto pod taktovkou Pruselu. Jak si představujete FEDERACI. Jaké pravomoce bude mít ona federace.

J. Kanioková 4.8.2019 21:29

:)))))))))

J. Kanioková 4.8.2019 21:26

Jo, jo, s těmi dluhy ....

J. Kanioková 4.8.2019 21:24

"Fandím" z téhož důvodu .)

P. Grigar 4.8.2019 16:49

Re: Jako globalista a eurofederalista

.. a ve kterém úseku jste se prostříhal přes železnou oponu? Já jsem chtěl taky za dráty a do nesocialistické země jsem se dostala poprvé až v r.1990. Do té doby mi nepomohlo ani pozvání od příbuzných z Rakouska. Manželku pustili, ale já dřepěl doma jako rukojmí. Nebylo prý v zájmu lidu ČSSR, abych studoval a cestoval, pravila strana jakási. Mařáku, z vás jde strach, vy se nezdáte..

P. Grigar 4.8.2019 16:41

Re:

..Židia nám zabili Ježiška..tuhle větu používala moje slovenská babička poměrně často, bodejť by ne, když byla ortodoxní katolička ze Spiše. Nic jí to však nebránilo v tom, aby za Slovenského štátu posílala svoje děti k židovským rodinám s varováním, že mají být zařazeni do transportu.. děda byl policejní inspektor a věděl něco předem. Takže bych velmi pečlivě, i jako ateista, rozlišoval pojmy víra-církev-klerus-věřící.

P. Grigar 4.8.2019 16:29

Re:

.. no, ona po aparátčickém hřebíčku může následovat taková palba změn, že nám z toho půjde hlava kolem. Tihle lidi nejsou hloupí, jenom prostě myslí jinak, než většina ostatních. Slovy Gogolovými.. mají mozek jaksi šejdrem.

P. Grigar 4.8.2019 16:21

Re: V4 není tak významná, jak to autor uvádí.

.. unijní bolševici se potýkají s podobným problémem, jako Presidium nejvyššího sovětu, blahé paměti. Tam když jeden šáhnul naslepo, vždycky vytáhl šedivou myš a když se jednou za čas přece jen objevila osobnost, vždycky to skončilo prů*erem. Čím hrnec poprvé navřel, tím je cítit po celý život. Máme se na co těšit.. obávám se.

J. Jurax 4.8.2019 14:56

No jo, podle Wiki TV Noe je televize křesťanská, šéfuje jí římskokatolický kněz ... a Židi nám zabili Ježíška, že ... a nakonec i papež co hlava všech katolíků jeví k islámu značnou příchylnost ... takže bych se takovým "dokumentům" na TV Noe ani až tak nedivil, ačkoliv jsem ji nikdy nesledoval, jsa bezvěrec, ateista a neznaboh ...

V. Pavelka 4.8.2019 14:55

Re: Není důvod k hysterii

Snad,ta mantra o rozbombardovaném Bundeswhéru může Němcům a Bruselu přijít vhod(už proto že to nikdo nevyvrací),DOBRÝ TAH před volbami do Bruselu ,kdyby šlo v do tuhého to by všichni koukali co dokáže německý voják a armáda,ty těhotenské kalhotky ? Dobrý madam Uršula,dobrý.. sežrali jsme to i s navijákem.

V. Pavelka 4.8.2019 14:37

Re: no

Na TV "NOE", Dokument na téma hodní a spravedliví,Palestinci a nechutně zlí Izraelci , kteří mohou za všechno co se palestincům nedaří.

M. Mařák 4.8.2019 13:10

Re: Jako globalista a eurofederalista

Tak vyprávějte a přehánějte, ale myslete při tom na skutečnost, že jsem v těch dobách žil a že jsem kvůli komunistické totalitě zdrhl.

J. Kombercová 4.8.2019 12:31

Re: V4 není tak významná, jak to autor uvádí.

Ano.

Jako by "nebyli lidi" nejen nás doma, zřejmě i v celé EU. Žádné charisma, jen profesionální politici. Nuda, šeď, nuda.

V. Církva 4.8.2019 12:22

Re:

Tak tato nová vláda EU skutečně vypadá spíš jako "aparátčický" hřebíček do rakve (nebo jakešovský kůl v plotě), než očekávaná změna.

V. Církva 4.8.2019 12:17

Re: V4 není tak významná, jak to autor uvádí.

Ano je to tak, pan Mach asi nechápe, že společné zájmy mohou vytvořit spojence (a to i nesourodé). Takže řekněme jak Itálie, tak V4.

Samozřejmě je možná a pravděpodobná vychytralost politiků. Třeba zrovna Macron je pěkný haj..ík. Takže se nějak dohodli že nastrčí nejdřív nevolitelného Timmermanse a pak tam dotlačí neschopnou de Leyen, u které jsou si jistí, že jim bábovičky nerozkope.

J. Kombercová 4.8.2019 11:34

Re: V4 není tak významná, jak to autor uvádí.

Znáte to o těch Svatoplukových prutech?

Nicméně, pokud se vám zase zachtělo shazovat vlastní, poslužte si.

D. Mach 4.8.2019 11:09

Re: V4 není tak významná, jak to autor uvádí.

Italové jako třetí nejvýznamnější stát EU (po odchodu Británie) by tu sílu měli i sami.

J. Kombercová 4.8.2019 10:30

Re: V4 není tak významná, jak to autor uvádí.

Ano, i Italové. A jestli se nemýlím, tak se na postupu domlouvali s V4. Samotní Italové by tu sílu neměli, viďte.

J. Poživil 4.8.2019 9:47

Fandím Ursule. Když vidím, jak zlikvidovala Bundeswehr, tak by ji to mohlo za pár l vyjít i Evropským svazem.

M. Mařák 4.8.2019 9:27

Re: Jako globalista a eurofederalista

Kde na podobné ptákoviny o zrušení "národních" států chodíte, proboha, cílem je podle mne federace "národních" států. Jste buď poněkud ovlivněn jakousi lživou propagandou, nebo si to vymýšlíte sám, nebo co.

Obecná ustanovení, článek 3a, odstavec 2.:

Unie ctí rovnost členských států před Smlouvami a jejich národní identitu, která spočívá v jejich základních politických a ústavních systémech, včetně místní a regionální samosprávy. Respektuje základní funkce státu, zejména ty, které souvisejí se zajištěním územní celistvosti, udržením veřejného pořádku a ochranou národní bezpečnosti. Zejména národní bezpečnost zůstává výhradní odpovědností každého členského státu.

http://www.euroskop.cz/gallery/2/738-lisabonska_smlouva.pdf

D. Mach 4.8.2019 9:19

V4 není tak významná, jak to autor uvádí.

Frans Timmermans nebyl odmítnut pouze členy skupiny V4, ale hlavně stranou italského ministra vnitra Salviniho. To je těžší váha než skupina nesourodých středoevropských států, kde se vážně bere pouze názor Polska díky jeho velikosti.

J. Fridrich 4.8.2019 9:12

Mate pravdu, EU k navratu ke korenum opravdu nepotřebujeme...

M. Pechar 4.8.2019 4:46

Re: Demokracie je zcela zvráceným nástrojem správy

To bylo kompozitivně. Nebo komnegativně? Aby se v tom Janyškovi jeden vyznal...

J. Frček 4.8.2019 3:14

Husáka :)

J. Frček 4.8.2019 2:56

Uršulka je můj kůň, zdecimovala armádu, která v minulém tisíciletí ohrožovala celý svět. Uršulko, držím ti palečky, pořád je ještě co decimovat, šlo ti to dobře, tak pokračuj vesele dál... Líbá tvůj fanda :)

E. Derat 3.8.2019 23:56

Re: Nebude to tak horké. Ministr zahraničí

To sice ano, a asi velmi dobře vědí, že nic nedostanou. Ale, aspoň tím dokazují, že kvůli kusu žvance nelezou skopčákům do ........ Prostě nemají skopčáky a rusáky rádi, a nikdy jim to nezapomenou. Proto jsem to napsal k tomuto článku, že utopistické vize superstátu budou vždy narážet na minulost. Sice z jiného soudku, ale včera byl pořad na ČT o vztahu Korejců a Japonců, a ta nenávist části korejské populace je prý vysoká, a to i u mladé generace. A to se dodnes projevuje ve vztahu těchto států, navzdory snahám USA, které potřebují v této části oba partnery v pohodě.

M. Prokop 3.8.2019 23:05

Re: Nebude to tak horké. Ministr zahraničí

S tímhle si ovšem vzpomněli trochu pozdě a spíše z vnitřních důvodů. Podobně u nás komouši.

M. Vondráček 3.8.2019 22:13

Re: Jako globalista a eurofederalista

Z Vašich komentářů usuzuji pane Mařáku , že jste hlupák :-)

B. Hančl 3.8.2019 22:01

Re: vládnu nám zločinci ?

Myslíte Sisku?