3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kopretina 5.9.2007 18:48

Re: Re: Kopretino, opakovaně chválíte USA.

Přesně tak.R^

Kopretinka 5.9.2007 20:26

Re: Re: Re: Kopretino, opakovaně chválíte USA.

A bude hůř za nedlouhou dobu bez vysoké školy nebude šance.

Eva D. 5.9.2007 21:34

Re: Re: Re: Re: Kopretino, opakovaně chválíte USA.

Až ji budou mít všichni s výjimkou absolventů spec. škol, tak určitě.

kopretina 5.9.2007 21:45

Re: Re: Re: Re: Kopretino, opakovaně chválíte USA.

No jo, zatím má 70% maturitu, za nějaký čas bude mít 70% populace vysokou školu.

pozorovatel 5.9.2007 16:21

Jedno RVHP fsme poznali.

Tzv reformní smlouva je horor ,jako by opsaná ze smlouvy o RVHP.Nemyslím si ,že její obnovení v EU by nedopadlo stejně jakp při originálu tedy totálním krachem.

Ivan Nový 5.9.2007 17:10

Jak z toho ven?

No zase jen přes krach, ovšem se silnou pozicí USA u nás.

pozorovatel 5.9.2007 16:16

Jedno RVHP fsme poznali.

PRASI DENT 5.9.2007 15:47

JAKO OBVYKLE

 Bobo, liška podšitá, příležitost uvítá, nalévat nám svoji břečku -  chlastej kostelní i křečku....

Scorpion 5.9.2007 14:32

Re: Konec Británie, od Churchilla k Dianě

Ano ten článek je přesný. Akorát vy za vidíte důvod změny v působení nějaké imaginární levice. Řeknete, že za vším stojí levičáci a bolševici a basta Ale proč to tak je už si otázku dál nekladete. Proč stejný vývoj pokračuje i když vyhraje pravice a ujme se vlády? Od internacionálního socialismu k multikulti Evropě. Podobnost čistě náhodná? Mimochodem zaregistrovala jste, že princ Charles navrhl, aby jeden z jeho titulů zněl protector of faith a nikoli of the faith (rozuměj té, tedy křesťanské víry)?

Historik 5.9.2007 17:03

Re: Re: Konec Británie, od Churchilla k Dianě

A k tomuto vede morální marasmus : Es schau’n aufs Hakenkreuz voll Hoffnung schon Millionen

kopretina 5.9.2007 17:24

Re: Re: Konec Británie, od Churchilla k Dianě

Scorpione, levice rozvrací národní cítění států, vlastenectví je očerňováno co by "zhoubný nacionalismus", nehledě na to, že je to lež. Sovětský disident Bukovskij řekl, že mu EU nápadně připomíná RVHP a SSSR (CCCP).

Scorpion 5.9.2007 17:54

Re: Re: Re: Konec Británie, od Churchilla k Dianě

V tom se s vámi nepřu a v mnohém s vámi souhlasím. Jen ty příčiny vidím jinde.

kopretina 5.9.2007 18:49

Re: Re: Re: Re: Konec Británie, od Churchilla k Dianě

A jaké jsou tedy ty příčiny podle Vás?

vlasta 5.9.2007 14:38

Re: Jo, Kuras stojí vždycky za přečtení.

Cricket 5.9.2007 14:06

Toto ano!

Tedy, ne že bych měl Bobošíkobvou nějak rád a zároveň nevnímal, že se pomalinku blíží evropské volby, ale tohle bych si dovolil připodesat.

    Pouze  zásadní a výrazná svoboda trhu a podnikání zaručí konkurenční schopnost Evropy jako celku i jako jednotlivých zemí a tím i prosperitu pro blízkou i dalekou budoucnost. Není plodů bez bolesti a potu.

     Pokud Evropa nezvrtne kormidlo k idejím, na nichž vznikala - volný pohyb osob, zboží a kapitálu = volný trh,  je s námi dříve nebo (doufejme)  později AMEN !!!

skeptik 5.9.2007 14:06

17544662

vida, už ani mluvit se zde bez cenzury nesmí-tož končím s neniditelným psem/pardon cenzurou/

pp 5.9.2007 15:11

Re: 17544662

Už zase? Po kolikáté?

Bivoj 5.9.2007 14:05

BobYna

Neni tomu tak davno, kdy BobYna hlasite hykala kvuli placeni u lekare a najednou takova zmena. Jestli to nebude tak, ze pater Bobyny je pevna jako ridka stolice.

gerontusinza 5.9.2007 13:29

Madam, kdysi jsme vzhlíželi k nemecku a Rakousku jako k bohatým zemím s vysokou kultůrou (i tou sociální )

Proč najednou všichni se chcete vracet do počátků 19. a 20. století? I sociálně? Já ani náhodou. Zkuste se zeptat dědečka a babičky jak žilin oni.To vážně máte pocit, že by byla 2. světová válka,  kdyby velmoci nezmáčkli Německo i Rakousko tak, jak je zmáčkly? Hitler a jeho úspěch byl jen důsledek hlupácké politiky dohody a vy jak vidím žijete v představách, že když lidi zmáčknete tak, až nebudou moci dýchat, že je udržíte v tomto stavu? Mám vážné obavy, že naopak si zahráváte svou asociálností s novým střílením z čehokoli, nejen Aurory. A střelba bývá většinou oboustranná. Hádejte kde bude víc lidí (i když zbraní méně)? To se totiž nedá stále udržet...... Sakra jste chytrá žena, zvažte co udělá žena či muž, když nebudou mít co dát do pusy dětem.....  Takže sociální stát do jisté míry je úlitbou zbohtlíků aby měli klid na další bohatnutí (i když pozvolnější) než jeden třesk který může smést všechno a všechny........

miki 5.9.2007 13:43

Re: Madam, kdysi jsme vzhlíželi k nemecku a Rakousku jako k bohatým zemím s vysokou kultůrou (i tou sociální )

smůla je, že Čína, Indie a ostatní asijští tygři na evropské socialistické výdobitky jaksi kašlou, tudíž z Evropy se stane za pár let nekonkurenceschopný kontinent plný důchodců a přivandrovalců zlákaných vidinou bezpracných sociálních dávek, tož tak.

Hnyk 5.9.2007 14:53

Re: Re: Madam, kdysi jsme vzhlíželi k nemecku a Rakousku jako k bohatým zemím s vysokou kultůrou (i tou sociální )

Kolikpak že těch Číňanů osobně znáte a bavil jste se s nimi jak to v doopravdy Číně vypadá?:-/

Hnyk 5.9.2007 14:55

Doopravdy v Číně jsem mínil.

Historik 5.9.2007 17:11

Re: Re: Re: Madam, kdysi jsme vzhlíželi k nemecku a Rakousku jako k bohatým zemím s vysokou kultůrou (i tou sociální )

Já jednoho znal. Je to chudá nesvobodná země. ZATÍM.

Proč ale myslíte, že šly do kytek všechny evropské textilky včetně ČR???

Sarka 5.9.2007 18:15

Mily Hnyku -

ja v te Cine byla, a s mnoha Cinany se bavila. A hlavne - hlavne - jsem chodila pesky kde to jen slo, a divala se. Dobre a dukladne. A nemohu nez souhlasit: zmekcila a konuzmujici Evropa (ale ani Amerika  v niz ziji) nema proti neuprosne konkurenci jineho etosu a jinych hodnot Asijskeho kolosu sanci. Tecka.

JE 5.9.2007 15:22

Re: Madam, kdysi jsme vzhlíželi k nemecku a Rakousku jako k bohatým zemím s vysokou kultůrou (i tou sociální )

Sám veliký Vladimír Iljič by to lépe nenapsal;-P

Historik 5.9.2007 17:08

Re: Madam, kdysi jsme vzhlíželi k nemecku a Rakousku jako k bohatým zemím s vysokou kultůrou (i tou sociální )

Jenže někdo ten sociální stát musí platit. Jakmile se lidé v tomto státě zabydlí zjistí, že namáhá se pouze blbec. Na to dojel reálná socialismus a tyto reakce dělníků na nabídku ODMĚN za namáhavou a nepříjemnou si dobře pamatuji: "Oni to na konci roku stejně srovnají a všichni budou mít stejně,"

Historik 5.9.2007 17:43

Re: Madam, kdysi jsme vzhlíželi k nemecku a Rakousku jako k bohatým zemím s vysokou kultůrou (i tou sociální )

Pozor, Hitler dal Němcům hrdost a víru v sebe uprostřed hmotného i morálního marasmu. Marasmus máme v Evropě i dnes, naštěstí lidé mají co jíst.

Souhlasím s Vámi, že velmoci se ve Versaille zachovaly idiotsky, což ovšem platí už o roku 1914 nebo 1915. 1916, 1917 - nebyly, VČETNĚ Německa, schopny tu šílenou bratrovražednou válku ukončit kompromisem.

chytrý horák 5.9.2007 12:41

Nechápu,

jak může jeden a tentýž člověk napsat jednou stupidní slátaninu o poplatcích u lékaře a příště celkem slušný článek o reformní smlouvě. Píše jí to někdo jiný nebo minule pochopila, že s takovou na NP nepochodí?

Tino 5.9.2007 13:20

Re: Nechápu,

 Taky koukám a žasnu.:-) Jen jestli text tohohle článku není zplozen čistě z populismu. Ono se všeobecně ví, že u nás nejsme spokojení s dosavadním vývojem v EU a tak se lehce stvoří článek pro naše uši libý. Já už si dávám dávno majzla, abych neposuzoval politika podle jednoho výroku či článku. Prostě pořád ve střehu. :-D