18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hobis 4.3.2008 11:30

Re: žádná víza se neodstranila

Zdravim,uz jsem dlouho nepsal,ale ted jste me vytocili.Bohuzel je pravda vetsina tohio,co se zde pise.Hlasoval jsem take proti vstupu.Jsem jiz postarsi clovek a pamatuji nemeckou i ruskou okupaci a zrejme nase budoucnost je v jednotne Evrope.Avsak!!Otazka pri referendu o vstupu byla:Jste pro vstup do EU,tak jak to vyjednala soucasna vladni garnitura?!(Mysleno,Zeman,Spidla,Gross,Zaoralek atd.)Pamatujete?!Na to se prece nedalo odpovedet jinak nez:NE!A to male procento tech,kteri prisli volit,reklo ANO,temer jak za komousu.Ani nevite,jakl me to hnete,ze se tento narod necha tak snadno zblbnout a otravit.Lasakavym ctenarum se omlouvam,ze pisi bez hacku a carek.Jako duchodce jsem se na svuj pocitac jeste nezmohl a na tomto se pise pouze anglicky,tak jim do toho nechci zasahovat a jsem vdecen,ze mohu cist vase nazory NASHLE

Tomáš Gottschalk 3.3.2008 10:21

rakouští policajti

Od Schengenu jsem jel do Rakouska několikrát a nikdo si mne nevšiml. Němčina mi nevadí a díky neexistenci jazykové bariéry jsem se vždy bez problému dohodl. Naopak naši někdejší krajani si nás čím dál víc začínají hledět, v alpských střediscích na satelitu běžně ČT atd.

Marko 1.3.2008 19:11

Re: Re: Re: bohužel Topolánek předvedl, že jsme národ sluhů

A jake argumenty potrebujete? Potrebuji USA obchod s CR vice nez CR obchod s USA?

Talián 1.3.2008 17:59

Re: Panme Vlku! Pošmákl jsem si, díky díky díky.

Hezké a pravdivé. Na jednání v Bernu bylo domorodcům jasné ( byla řeč, kudy pojedu zpátky ), že praha je za Vídní, podle jejich obvyklé trasy Bern, Vídeň, Brno, Praha. Takových drobnůstek je habaděj.

kája 1.3.2008 16:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Turnovsky

A taky si brousil zuby na eurokomisaře, proto taky namydlil bývalému ministrovi Kužvartovi v Bruselu  "schody" a znemožnil ho na první tiskovce v Bruselu. Teď se to  s K. táhne jak něco na botě. Ironií je, že Špidla, který se nakonec komisařem stal, neuměl anglicky vůbec, zatímce Kužvart v té době tak na FCE, ale prostě byla zlá vůle a z toho, že K. zazmatkoval a nezachytil dva dotazy novinářů, se udělala tragedie. To nebylo pěkné, soudruhu Teličko!

kája 1.3.2008 15:54

Re: Re: bohužel Topolánek předvedl, že jsme národ sluhů

A zrovna tak by i naši policajti mohli buzerovat Rakušáky a Němce po vstupu na naše území: "Nevezete nám sem vyhodit vaše odpadky? Víte, že u nás je sex s nezletilými trestný?" a tak podobně. To by se sousedi divili!

PetrH 1.3.2008 11:24

Re: blah, blah, blah

Protože už to není všechno strany a lidu. Tak ho nečtěte, když vám to nedělá dobře.

luke 1.3.2008 10:56

Re: Budou nás bránit, pokud my se budeme umět bránit!

ale nééééé. ONI MÁS MAJÍ UPŘÍMNĚ RÁDI A VE WASHINGTONU NESPÍ, JAK MYSLÍ NA NAŠE DOBRO !!;-D

Bush se tuhle o půl druhé probudil a nemohl spát. Pořád: "jak bych pomohl těm milým Čechům, které mám nejradši! Šoupněmež k nim radar a vojáky, přes odpor Evropy i světa!" To nejni okupace a vůbec nejde o tah figurkami na mezinárodní šachovnici. Ani není, pravda, že jsme v pozici pěšáka, určeného na odpis, k obětování! Ušákům nejde o vlastní dobro, o svůj profit, o záchranu jejich zbrojních firem, o nátlak na jiné státy v získávání těžebních koncesí, když jiný průmysl mají v troskách... Velmocem nejde o vlastní dobro, ale dobro cizí... Nebo oni chtějí naši oběť nejvyšší právě proto, že nás upřímně milují ?! ;-O(Y)!!

luke 1.3.2008 10:49

Re: Re: bohužel Topolánek předvedl, že jsme národ sluhů

ano, přes Atlantik létají do Evropy jen samí slušňáci.... Tomu se říká delirium ;-DR^

luke 1.3.2008 10:47

Re: Re: bohužel Topolánek předvedl, že jsme národ sluhů

nejde o žádný kompromis. Prostě je to jako dřív. Myslím, že to víte, ale obhajujete jen Velkého Bratra. Že se to partnerům nelíbí, je nabíledni.

Ušáci k nám mohou svobodně a nikdo je nešikanuje. Co se týče záminky z terorismu, tak v USA jsou teroristi i islamističtí, a muslimové, také. A není jich málo. Pokud někdo věří, že se vzdají džihádu a teroru, že žijí v USA.. ;-D Řekl jste neuvěřitelnou hloupost.

Za blbé kecy bych vás nenakopnul. Vzhledem k tomu, že se domníváte, že východním směrem přes Atlantik létají jen samí slušňáci, i jiným vývodům, za to nemůžete. Bohužel, jsou i takové smutné případy...:-(

Zdá se, že za to bohužel za blbé kecy bývalého komunistického lampasáka Tuponě, který ví, jak se lísat k SSSR i k USA, nakopnou oni nás. !!

luke 1.3.2008 10:41

Pašek . .

asi to bude tím, že Češi žádají o víza do Ruska a Rusové do Čech. Není tam ta asymetrie. :-)

luke 1.3.2008 10:40

Re: Re: bohužel Topolánek předvedl, že jsme národ sluhů

máme na totéž právo i my. Přesto se neodvážíme - pročpak?? :-)

obchod to může poškodit oboustranně. Pouze jste něco řekl na obranu dobrotivé velmoci. Bohužel bez argumentů Rv

luke 1.3.2008 10:37

žádná víza se neodstranila

jsou to plané plky, které mají zakrýt Tupolovu servilnost v USA a naši ostudu. Trochu mi to připomíná Mečiarovu dobu na Slovensku. Tam také neúspěchy překroutili ve sqjelá vítězství... Máme z ostudy kabát, v USA, kde si nás pro náš vlezdop*delismus neváží a pohrdají námi a v EU také.

Ušáci k nám mohou svobodně a nikdo je nešikanuje. Co se týče záminky z terorismu, tak v USA jsou teroristi i islamističtí, a muslimové, také. A není jich málo. Pokud někdo věří, že se vzdají džihádu a teroru, že žijí v USA.. ;-D

kion 1.3.2008 6:30

blah, blah, blah

proc tohoto analfabeta stale nechavaji psat clanky vi jen sam panbuh.

powerplay 1.3.2008 6:10

Pan Pithart

chodí dělat bratra do kostelů před volbama. Ve volebním obvodě, lóógicky.

Ano, snad se to rozpadne včas, taky doufám. :-)

MILA 1.3.2008 5:59

naramny clanek, nic se neda vice namitnout

konecne, za Masaryka jsme taky byli svepravny stat, a byvali jsme na tom dobre, zaplat pambu ze to vyhral zase KlausR^>-

takyevropan 1.3.2008 3:31

Re: Re: Re: " ČR bez EU by zmizela ze světa."

Mozna i tam. kde jsou nyni Norove, ci Svycari. Ale to bude zalezet JEN na nas. Nebo muzeme zustat kde jsme a vymlouvat se na kazdeho jineho, na vecne casy. ;-)

takyevropan 1.3.2008 3:24

Re: Re: Re: Do Evropy z chybnych duvodu.

U mne se za pana Halika omlouvat nemusite. Cetl jsem neco jeho knih a i jednou, v Emauzich (na Slovanech) jsem byl na msi kterou vedl. Ten pan vetsinu casu nevi zdali je knez, politik ci jeste neco jineho. Patrne zadna z techto naplni zivota neni pro jeho ducha dostatecna.

Do republiky zrejme zajizdim zpravidla mimo volebni obdobi a tak (nyni u sv. Vaclava na Proseku) jsem zadneho politruka jeste nezazil a pan Pithart mi tam nikdy v kostele predstaven nebyl. (On uz  zase chodi do kostela? A kam si pak schoval ten svuj "svetovy" nazor ?)

Jinak s tou "Evropou" to vidim podobne. Snad se to vcas jeste rozpadne, nez  tam skoncime i se severni Afrikou a Blizkym vychodem a slovy Palackeho si rikam: Byli jsem pred Evropou, budeme (doufam) i po ni. ;-)

powerplay 1.3.2008 2:49

Re: Re: Do Evropy z chybnych duvodu.

Jinak s tím Halíkem jsem vtipkoval, doufám, že to sestří a bratří postřehlí... :-D

powerplay 1.3.2008 2:33

Re: Do Evropy z chybnych duvodu.

(Ale, prosím vás, to už jen snad Halík je poslední, kdo neví, že mše jsou ob rok zneužívány k propagaci voleb. "Tady vám, bratří a sestří, představuji bratra Pitharta, jenž SHODOU okolností kandiduje do Senátu..." - atd.)

V referendu jsem hlasoval proti, ačkoli jsem věděl, že dopadne pro. Chtěl jsem dát protestní hlas a trochu mne překvapilo, že nás bylo méně, než jsem odhadoval, a trochu mne potěšilo, když v pondělí ráno (kdy již byly známy výsledky) jsem potkal kámoše pohánějícího před sebou tříletého cupajícího synka; svorně jsme si zanadávali v očekávání směrnic (již na nás dopadajících) a kamarád nevraživě pohlédl na potomka a pravil: "A běda, jesi se vo mne na starý kolena nepostaráš, když budeš ten Evropan." No a to je celý. Bylo nebylo, byla jedna Evropa... snad se to rozhádá dřív, než nás to celý sblafne, a vrátíme se k původnímu účelu - volnému a svornému obchodu zbožím a pracovními silami. S tímto účelem souhlasím.

takyevropan 1.3.2008 2:10

Do Evropy z chybnych duvodu.

Chtel bych podekovat pisateli tohoto clanku, ze nejenom vidi skrze tu "evropskou" propagandu ale je take pripraven o tom napsat.

Byl jsem zrovna navstevou v Praze, kdyz se pripravovalo hlasovani o vstupu do Evropy. Temer vsichni moji pribuzni a znami se tesili na vstup, jake to bude miti vsechny vyhody. Penize se do republiky jenom pohrnou a my vsichni budeme jezdit zadarmo na Kanary. Kdyz jsem jim rekl, ze si myslim proc jsme do te "evropy' zvani je predevsim dostat tam levnou pracovni silu a trhy pro ausus jez  jejich lide jiz nekupuji, ze platy zustanou ceske ale ceny se zacnou rychle vyrovnavat tem evropskym, tak jsem byl temer (opet) vyhnan za kopecky.

Miliony tehdy vyrazene na vysvetleni obyvatelstvu o co jde byly vsechny urceny toliko pro hlasovani ANO, ani haler nebyl urcen pro hlasovani NE. V kostele (sv. Vaclav, ve Vrsovicich) hned po msi svate, si mistni lidovecky funktionar vzal slovo a prohlasil, ze kdo bude hlasovat proti vstupu je komunista. Chvalabohu nebylo v jeho pravomoci zakazat takovym vstup do kostela, ci je primo upalit na hranici. Kdyz  jsem se ozval, ze kostel nema byti zneuzivan k politickym ucelum, tak jsem se tim komunistou okamzite stal.

Komicke, nebot ja nebyl nikdy ani v pionyru, natoz  v komsomolu, ci ve strane, kdezto ten funktionar byl v NF po celou dobu komunismu. Jak rikame "u nas" doma: "Chickens are comming back to roost" ;-)

Melein 1.3.2008 0:00

Nezlobte se už jsem na odchodu, ale vy jste mne dostal!

Já se snad smát nepřestanu, takže budou asi překlepy. Víme všichni, že tam nejsou pouze pitomci a blondýnky! Ale rozesmála mne ty vaše dvě poslední věty! To je vskutku perla! Vy jste to asi myslel skutečně vážně a nakonec proč ne, kruci? Možná kdyby těch bláznivých američanů více cestovalo po světě, získalo by jistě více znalostí i přátel. K oboustrannému prospěchu! Bohužel z případné diskuse se musím omluvit, ale jinak si s vámi velmi ráda popovídám na téma rozdílů ve vzdělanosti. Dobrou noc.

68 29.2.2008 23:34

Re: Jediný účel NATO je zvýšit...

Jenže ten člověk už dlouho žije v Kanukistánu, a to se pak nemůžete divit. (Ale je tam pár vyjímek, kteří se nedali.)

68 29.2.2008 23:18

Re: Panme Vlku! Pošmákl jsem si, díky díky díky.

Jistě, jistě, jistě...vždyt jsou to tam samí pitomci a blondýny. Nedat se a nekrást. - A viza odmítat i zadarno! Máme je tam jezdit vzdělávat a dělat si konkurenci? A proč byste vlastně vůbec něco tlumočil, tlumočníku! Jen at se učej oni tlumočit, kruci.

Petr 29.2.2008 22:53

Výborný článek.

Jen takových komentářů víc.

AeroKarel 29.2.2008 22:47

Re: Re: Nebát se a nekrást

No typická jardovo "jiná situace":-D.

AeroKarel 29.2.2008 22:46

Re: TOTO je přesně kladená otázka, ano!!

Že by vám vadilo, že ona pomoc nepotřebuje a vy po ní voláte?

divana 29.2.2008 22:39

Re: TOTO je přesně kladená otázka, ano!!

ale ale ...kubo ;-D

Jakub S. 29.2.2008 22:31

Jediný účel NATO je zvýšit...

bože netreste ho za tu sebevražednou idiotskou nakukanou naivitu! Abych to nenazval jinak. Dobře jsi chodil do VUMLu, soudruhu. A zůstalo to v tobě, souzi by byli rádi.

Jakub S. 29.2.2008 22:28

TOTO je přesně kladená otázka, ano!!

A ne jak ta naivka zoufalá dole - divana : Stačilo by... boží prostoto. Takoví ať do ničeho kromě kuchyně a dětí v zájmu lidskosti nemluví...