18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

EVROPA: To mě netěší

Eurorealisté se snažili vidět na EU i to dobré, zatímco my euroskeptici jsme prý vše jen kritizovali...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 21.12.2015 14:34

Re: Zbytečná regulace je blbost.

Hm, a na to jako potřebujete EU, nebo co tím chcete naznačit?

J. Šimek 21.12.2015 14:33

Re: Ano, je to tak.

Tak když vystoupíme z EU a NATO, tak nastane ráj :o)

P. Rajman 21.12.2015 14:33

Re: Eurofobové mají své europoslance

Můžete mi sdělit, které evropské země spolu válčí? Jak islamisté tak putinovci mají své podporovatele mimo Unii a ta se jim společným postupem brání. EU islamismu a NATO ruské expanzi (chcete-li panrusismu).

J. Šimek 21.12.2015 14:32

Re: Musím s panem Machem souhlasit

Jak zakazuje se kritika? Národní fronta ve Francii je zakázaná? Nechystá se referendum v Británii? A hromady stran v menších státech taky nikdo nezakázal. Mimochodem, Petr Mach byl v poslední době hostem vysílání veřejnoprávní televize mnohokrát LIVE, takže naprosto bez cenzůry.

Píšu to proto, že mě vždycky vyrazí dech zobecňování, které s realitou nemá žádnou souvislost a pokud se najde podporující argumentm, tak spíše v rámci nějakého excesu nebo extrému.

J. Urban 21.12.2015 14:30

Ano, je to tak.

A nezbývá, než dodat: bohužel. Těšit to opravdu může málokoho, snad jen toho, kdo se těší na všeobjímající ruskou náruč... :-( Protože kromě EU máme ještě NATO. Bezzubou, ve spolku s islámským Turkem velmi kontraproduktivní "obrannou alianci".

J. Kyselková 21.12.2015 14:29

Naprostý souhlas.

Bohužel, nikdo netušil, vyjma vytříbených mozků, do čeho nás tento neduživý, nákladný moloch EU vleče a v čem všem nás zaklíní. S neprůstřelnou hvězdou madam Merkel.

R. Morava 21.12.2015 14:02

Musím s panem Machem souhlasit

Pan Mach sice spokojený není a být nemůže, ale má v tomto všem pravdu. Přiznám se, že jsem těch kritik Lisabonské smlouvy tehdy v tisku moc nenašel. A není chyba lidí jako pan Mach, že nebyli slyšet. Hlavním důvodem je vlezdozadectví novinářů i politiků i naše naivita. A na to si musíme konečně davit pozor!

Co se týká euroskeptismu. Myšlenka evropské unie o spolupráci národů, postupném otevření trhů, zrušení hranic atd. je složitá ale dobrá. Dokonce myslím, že ještě na začátku 90let dobrá byla. Problém je, že se jede naprosto nekvalitně a zbytečně rychle. A v době kdy se nám všude vytrácí demokracie, a zakazuje kritika všeho mimo hlavní proud EU, se stal Euromoloch dokonce nebezpečným. Ale má to i jednu výhodu. Na špičkách EU vidíme, že se tu jedná o reinkarnaci marxismu. Teď jsou na řadě občané Západní Evropy aby si vzpomněli, že jsou voliči.

Hlavně nám měli ideologové EU přiznat, že nechtějí vytvořit společnost evropských národů, už částečně historicky sjednocené náboženstvím, kulturou, demokracií, ale že chtějí vytvořit ideologii mixu zcela odlišných kultur voličů importovaných z celého světa. To bych jim to referendum o vstupu do Unie určitě nepodepsal!

J. Šimek 21.12.2015 13:50

Re: Zbytečná regulace je blbost.

Máte pravdu, ale zrušený úřadu humus místo jídla nevyřeší.

M. Prokop 21.12.2015 13:37

Re: Zbytečná regulace je blbost.

Sprostota vůči lidem jsou zbytečné úřady.

M. Prokop 21.12.2015 13:36

Re: Válka většinou

Však ten mír dost dlouho zachraňovali, spoluprácí s Hitlerem. To on jim to zkazil.

J. Šimek 21.12.2015 13:36

Zbytečná regulace je blbost.

Ovšem nazývat máslem rostlinný tuk a špekáčkem separáty s 5% masa, tak to je sprostota vůči lidem a souhlasím s regulací, že lhát ohledně jídla se nesmí.

M. Prokop 21.12.2015 13:35

Re: Eurofobové mají své europoslance

U Hujerů je každý nesouhlas nenávist. JPN jako za socíku.

J. Mrázek 21.12.2015 13:35

Před šestým slovem nadpisu Vám..

..možná, podle mnohých jistě, chybí NE..(fungující)

M. Prokop 21.12.2015 13:34

Re: Ano, EU má chyby

To je "pes jitrničku sežral".

Na federální stát potřebujete politický národ. Ten EU nemá, mají ho národní státy.

Až budou celoevropské politické strany a lidi je budou dílem tvořit (členové), dílem volit, pak přijďte s federací. Teď by dopadla jako R-U, SSSR, SFRJ, ČSSR.

J. Mrázek 21.12.2015 13:32

Nebyla to vůbec špatná myšlenka...

Jen nám to zparchantělo pod rukama ...

J. Mrázek 21.12.2015 13:30

Re: Eurofobové mají své europoslance

Výlevy nenávisti? Jen konstatování faktů, se smutkem. Chtěli jsme Unii. Ale ne takovouhle. Výlevy jdou z "pražské kavárny" a od zneuznaného Kááárla. A od lidí, neschopných vnímat reálný tristní stav EU . O tomhle jak čtu Váš komentář "víte své"... ...

P. Lenc 21.12.2015 13:20

Re: Kdo to tady dnes hlídá,

No vidíš, právě jsem to musel obnovovat.

J. Kanioková 21.12.2015 13:14

Souzním, pane autore,

je to smutné, kam se Evropa sune, za úúúžasného velení Brusele..

A nezávidím Vám ten pocit marnosti v EP..

I. Mertl 21.12.2015 13:02

Ano, EU má chyby

Velké i menší. Především zůstala na byrokratické úrovni, takže se chová jako každý úřad: vydává příkazy a zákazy, časo absurdní, semtam trestá, většinou ty slabé, na problémy reaguje pozdě, protože čeká, až se vyřeší samy. Prostě úřad. Ale i mnohé vlády, vybavené funkčními orgány, např. česká, se nechovají moc lépe. Přesto: Evropě chybí skutečná vláda, do které by také přišly skutečné osobnosti. Čili federalizace.

Pro pana Macha dvě otázky:

1. Co Vy osobně v parlamentu konáte pro lepší funkci sjednocené Evropy?

2. Jak si představujete reálnou funkci Evropy bez Evropské unie?

J. Fridrich 21.12.2015 13:01

Re: Zmijí hnízdo v Bruseli se nikdy nezmění !

Základní myšlenka Otců Zakladatelů - spolupracující země Evropy - je samozřejmě správná. Spolupráce ekonomická, obranná, politická - to vše narýsovali Zakladatelé správně. Nemohli ovšem předpokládat, že za 50-60 let přijdou do čela ( bohužel svobodně zvolení stádem nemyslících ovcí-občanů evropských zemí ) do čela hlavních zemí Evropy nerealističtí, pseudohumánní slaboši, kteří při prvních krizových zkouškách - Ruská agrese v Evropě a agresívní Islám pochodující do Evropy - totálně selžou. Angela ( a nejen ona ) by měla být po jejích krocích v posledním období přemístěna do klecového lůžka kvalitní psychiatrické kliniky

P. Rajman 21.12.2015 13:00

Eurofobové mají své europoslance

Je to jistě lepší, než kdyby v EU žádné zástupce neměli. Pak by totiž jejich výlevy nenávisti mohl někdo považovat za znemožnění svobody projevu. Takhle mohou volně soutěžit. Má to jen jeden háček, že v této volné soutěži dostávají vždy nafrak.Stejně jako jejich extremně levicoví souputnící, kteří Evropskou unii (,kterou poněkud šablonovitě označují za Brusel,) naoko z jiných důvodů ale v argumentaci až nápadně stejně intenzivně nenávidí.

V. Kain 21.12.2015 11:46

Re: Zmijí hnízdo v Bruseli se nikdy nezmění !

Kdepak by si Jourová přišla k několika statisícovému platu měsíčně?Až na světlé vyjímky jsou europoslanci za prachy udělat cokoliv.Jsou to bezpáteřní chameleoni.

P. Dvořák 21.12.2015 11:43

Re: Kdo to tady dnes hlídá,

To ne. Jenom jsem byl nekorektní.

V. P 21.12.2015 11:30

Re: Rozbít EU?

Jenže vůle Spojených států je fungující EU.

"Kdyby se východní Evropa dala dohromady a třeba přibrala i rumuny a bulhary vytvořila by taky dost velký hospodářský celek s polovinou lidnatosti Ruska." - tohle je v lepším případě holub na střeše, v horším vzdušné zámky, kdežto silné a rozpínavé Rusko za našimi humny je tvrdá realita.

L. David 21.12.2015 10:40

Zmijí hnízdo v Bruseli se nikdy nezmění !

Jedinou rozumnou věcí je z toho odjakživa profláknutého spolku vystoupit, než nám zničí poslední zbytky státnosti s cílem vytvoření beztvaré, imigranty promíchané masy otroků řízené mocichtivými jelitami z Brusele.

Zhoubný vliv začarované Babylonské věže na každého, kdo do ní vstoupí, je názorně vidět na naší eurokomisařce Jourové. Dříve se zdála být poměrně rozumnou osobou. A podívejte se, co se z ní stalo. Sledujte, jaké krávoviny je schopná prosazovat, jenom proto, aby se zalíbila svým novým páníčkům!

Nečekejme na to, až se ten bláznivý spolek rozpadne sám tíhou vlastní neschopnosti, i když k tomu i tak dojde brzy. Zachraňujme už dnes co se ještě dá, i když už toho není mnoho.

J. Schwarz 21.12.2015 9:34

Re: Rozbít EU?

Kdyby se východní Evropa dala dohromady a třeba přibrala i rumuny a bulhary vytvořila by taky dost velký hospodářský celek s polovinou lidnatosti Ruska. Ano, museli bychom víc zbrojit, jenže upřímně řečeno pro naši obranu před Ruskem je důležitá vůle Spojených států a ne bezzubé EU.

J. Schwarz 21.12.2015 9:31

Válka většinou

vypukne, když se jedni pokusí vzít svobodu druhým. Pokud ji napadení odevzdají sami, bez boje, někteří dokonce s radostí - pak pochopitelně válka nebude a zavládne věčný mír. Rusové mohli taky zachránit světu mír, kdyby se byli Hitlerovi vzdali.

V. P 21.12.2015 9:28

Re: Rozbít EU?

Hloupost, odtrženost od reality, atd.

M. Prokop 21.12.2015 9:01

Re: Rozbít EU?

Tak ještě napište, proč na tom rozbití tak usilovně pracují soudruzi v Bruseli i hujeři národních států.

V. P 21.12.2015 8:52

Rozbít EU?

EU má sice spoustu chyb, ale jejím rozbitím by se její východní část přeměnila na skupinu slabých států v blízkém sousedství silného a rozpínavého Ruska. Je otázkou, jestli tohle Petr Mach nevidí, nebo naopak, jestli to má být stav, kterého chce dosáhnout.

"EU chce nálepkovat izraelské produkty a vy mlčíte?" - Nemlčí, pane Machu, to jenom Vy jste v některých záležitostech pozoruhodně neinformován:

http://www.novinky.cz/domaci/389600-poslanci-se-postavili-za-izrael-odmitli-oznacovani-zbozi-ze-zidovskych-osad.html