3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

EVROPA: To mě netěší

Eurorealisté se snažili vidět na EU i to dobré, zatímco my euroskeptici jsme prý vše jen kritizovali...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kyselková 21.12.2015 14:59

Re: Ano, EU má chyby

EP má 751 poslanců ! Ten jedináček je pan Mach - co může ovlivnit v tak šíleném kolosu ? Nevím, jestli je ve frakci s panem Tošenovským a Zahradilem snad ECR - evropští konzervativci a reformisté.

M. slavík 21.12.2015 15:17

Re: Ano, EU má chyby

1. Předpokládám, že p.Mach koná tak aby Evropa fungovala jako dříve. Tedy bez EU.

2. Předpokládám, že p.Mach si představuje Evropu tak, jak fungovala dříve. Tedy před EU.

A bez čmoudů............

J. Václavíková 21.12.2015 18:09

Re: Ano, EU má chyby

Přesně. Ještě přidávám bod 3: Co budeme dělat my, až nás konečně EU kopne do zadku?

I. Mertl 21.12.2015 18:54

Re: Ano, EU má chyby

Tak, tak. Odpověď: Nula. Co by taky odpovídal člověk, který zjistil, že jeho domácí politické ambice jsou neopodstatněné a do parlamentu se tedy nechal zvolit proto, aby se mu jednak lépe žilo, jednak mohl EU alespoň drobně zevnitř škodit, neb cílem Svobodných je likvidace EU. Znal jsem lidi, kteří totéž tvrdili o svém vstupu do KSČ. Lhali nebo byli úplně popletení.

P. Rajman 21.12.2015 13:00

Eurofobové mají své europoslance

Je to jistě lepší, než kdyby v EU žádné zástupce neměli. Pak by totiž jejich výlevy nenávisti mohl někdo považovat za znemožnění svobody projevu. Takhle mohou volně soutěžit. Má to jen jeden háček, že v této volné soutěži dostávají vždy nafrak.Stejně jako jejich extremně levicoví souputnící, kteří Evropskou unii (,kterou poněkud šablonovitě označují za Brusel,) naoko z jiných důvodů ale v argumentaci až nápadně stejně intenzivně nenávidí.

J. Mrázek 21.12.2015 13:30

Re: Eurofobové mají své europoslance

Výlevy nenávisti? Jen konstatování faktů, se smutkem. Chtěli jsme Unii. Ale ne takovouhle. Výlevy jdou z "pražské kavárny" a od zneuznaného Kááárla. A od lidí, neschopných vnímat reálný tristní stav EU . O tomhle jak čtu Váš komentář "víte své"... ...

M. Prokop 21.12.2015 13:35

Re: Eurofobové mají své europoslance

U Hujerů je každý nesouhlas nenávist. JPN jako za socíku.

P. Rajman 21.12.2015 14:35

Re: Eurofobové mají své europoslance

Ale jděte, eurofob je slovo, kterému rozumí všude v EU, Hujerismu rozumí jen Češi a pár Slováků a jako výraz pro osočování druhých jej užívá jen pár xenofobních čecháčků.

M. Prokop 21.12.2015 16:22

Re: Eurofobové mají své europoslance

Ovšem na vás ten Hujer sedí jak Jandák na hrnec.

P. Rajman 21.12.2015 14:33

Re: Eurofobové mají své europoslance

Můžete mi sdělit, které evropské země spolu válčí? Jak islamisté tak putinovci mají své podporovatele mimo Unii a ta se jim společným postupem brání. EU islamismu a NATO ruské expanzi (chcete-li panrusismu).

R. Langer 21.12.2015 14:37

Re: Eurofobové mají své europoslance

Ano, třeba jak se EU brání invazi islamistů je zcela příkladné. A jak reagovala na krizi na Krymu nápodobně. A tak je to v té EU se vším. Ale válčit se zatím nezačalo, to je fakt. Zatím. :-P

M. slavík 21.12.2015 15:31

Re: Eurofobové mají své europoslance

Ano nenávidí! I já, stejně jako komanče a stejně jako každého, kdo si uzurpuje tern svůj jediný správný názor a vnucuje ho ostatním, třeba i násilím. Teď zrovna jste to vy...........

L. David 21.12.2015 10:40

Zmijí hnízdo v Bruseli se nikdy nezmění !

Jedinou rozumnou věcí je z toho odjakživa profláknutého spolku vystoupit, než nám zničí poslední zbytky státnosti s cílem vytvoření beztvaré, imigranty promíchané masy otroků řízené mocichtivými jelitami z Brusele.

Zhoubný vliv začarované Babylonské věže na každého, kdo do ní vstoupí, je názorně vidět na naší eurokomisařce Jourové. Dříve se zdála být poměrně rozumnou osobou. A podívejte se, co se z ní stalo. Sledujte, jaké krávoviny je schopná prosazovat, jenom proto, aby se zalíbila svým novým páníčkům!

Nečekejme na to, až se ten bláznivý spolek rozpadne sám tíhou vlastní neschopnosti, i když k tomu i tak dojde brzy. Zachraňujme už dnes co se ještě dá, i když už toho není mnoho.

V. Kain 21.12.2015 11:46

Re: Zmijí hnízdo v Bruseli se nikdy nezmění !

Kdepak by si Jourová přišla k několika statisícovému platu měsíčně?Až na světlé vyjímky jsou europoslanci za prachy udělat cokoliv.Jsou to bezpáteřní chameleoni.

J. Fridrich 21.12.2015 13:01

Re: Zmijí hnízdo v Bruseli se nikdy nezmění !

Základní myšlenka Otců Zakladatelů - spolupracující země Evropy - je samozřejmě správná. Spolupráce ekonomická, obranná, politická - to vše narýsovali Zakladatelé správně. Nemohli ovšem předpokládat, že za 50-60 let přijdou do čela ( bohužel svobodně zvolení stádem nemyslících ovcí-občanů evropských zemí ) do čela hlavních zemí Evropy nerealističtí, pseudohumánní slaboši, kteří při prvních krizových zkouškách - Ruská agrese v Evropě a agresívní Islám pochodující do Evropy - totálně selžou. Angela ( a nejen ona ) by měla být po jejích krocích v posledním období přemístěna do klecového lůžka kvalitní psychiatrické kliniky

M. slavík 21.12.2015 15:41

Re: Zmijí hnízdo v Bruseli se nikdy nezmění !

Jsou realisty až příliš. A to, co se děje není krize, už před lety hlásali veřejně příjem desítek milionů vetřelců. Jen jsme to nebrali vážně.

Máme tady světovou moc a spolek nových nacistů či stalinistů, bruselistů a ti lidé se nyní spojují s islámem k prosazení svých cílů. Ti všichni nesnáší demokracii a svobodu člověka. Lžou, pomlouvají i zabíjejí. Demokracie jim pomáhá. Pomáhá jim i naše výchova k humanitě. Myslím, že to vše budeme muset odvrhnout a postavit se čelem těmto zločincům. Jinak jsme v pekle...............

J. Jurax 21.12.2015 20:18

Re: Zmijí hnízdo v Bruseli se nikdy nezmění !

Klecové lužko by mělo být kvalitní, ta klinika už ani ne - na tak rozvinutou duševní poruchu je medicína dosud slabá ...

J. Mrázek 21.12.2015 13:32

Nebyla to vůbec špatná myšlenka...

Jen nám to zparchantělo pod rukama ...

R. Langer 21.12.2015 14:39

Re: Nebyla to vůbec špatná myšlenka...

To se ale dá říct třeba i o komunismu. Ne ne, evidentně už ta myšlenka je špatná. A provedení ještě horší.

J. Schwarz 21.12.2015 9:31

Válka většinou

vypukne, když se jedni pokusí vzít svobodu druhým. Pokud ji napadení odevzdají sami, bez boje, někteří dokonce s radostí - pak pochopitelně válka nebude a zavládne věčný mír. Rusové mohli taky zachránit světu mír, kdyby se byli Hitlerovi vzdali.

M. Prokop 21.12.2015 13:36

Re: Válka většinou

Však ten mír dost dlouho zachraňovali, spoluprácí s Hitlerem. To on jim to zkazil.

R. Morava 21.12.2015 15:05

Re: Válka většinou

Máte pravdu, ona pak ale následuje genocida, v lepším případě občanská válka. A ty bývají nejhorší jak vidět v Sýrii, Afgánistánu. Dnes o to horší, že do toho začne celý svět vrtat (nebo spíš házet bomby), takže se zdroje nemůžou vyčerpat. Občanské, nebo hybridní (ono je to ale vlastně totéž) války jsou v dnešním globálním světě moderní. Nikomu už se nechce bojovat regulérní armádou se všemi těmi lidskými právy a obrovskými náklady, kdy jsou civilisté tak trochu mimo. Civilisté se přeci nejlépe zabíjí v občanské válce. A to Satan rád. Proto jakkoliv si někdo myslí, že války by nebyli kdyby nebylo náboženství, není to úplně pravda. Války by nebyly kdyby lidé opravdu věřili v Boha.

V. P 21.12.2015 8:52

Rozbít EU?

EU má sice spoustu chyb, ale jejím rozbitím by se její východní část přeměnila na skupinu slabých států v blízkém sousedství silného a rozpínavého Ruska. Je otázkou, jestli tohle Petr Mach nevidí, nebo naopak, jestli to má být stav, kterého chce dosáhnout.

"EU chce nálepkovat izraelské produkty a vy mlčíte?" - Nemlčí, pane Machu, to jenom Vy jste v některých záležitostech pozoruhodně neinformován:

http://www.novinky.cz/domaci/389600-poslanci-se-postavili-za-izrael-odmitli-oznacovani-zbozi-ze-zidovskych-osad.html

M. Prokop 21.12.2015 9:01

Re: Rozbít EU?

Tak ještě napište, proč na tom rozbití tak usilovně pracují soudruzi v Bruseli i hujeři národních států.

V. P 21.12.2015 9:28

Re: Rozbít EU?

Hloupost, odtrženost od reality, atd.

J. Schwarz 21.12.2015 9:34

Re: Rozbít EU?

Kdyby se východní Evropa dala dohromady a třeba přibrala i rumuny a bulhary vytvořila by taky dost velký hospodářský celek s polovinou lidnatosti Ruska. Ano, museli bychom víc zbrojit, jenže upřímně řečeno pro naši obranu před Ruskem je důležitá vůle Spojených států a ne bezzubé EU.

V. P 21.12.2015 11:30

Re: Rozbít EU?

Jenže vůle Spojených států je fungující EU.

"Kdyby se východní Evropa dala dohromady a třeba přibrala i rumuny a bulhary vytvořila by taky dost velký hospodářský celek s polovinou lidnatosti Ruska." - tohle je v lepším případě holub na střeše, v horším vzdušné zámky, kdežto silné a rozpínavé Rusko za našimi humny je tvrdá realita.

J. Mrázek 21.12.2015 13:35

Před šestým slovem nadpisu Vám..

..možná, podle mnohých jistě, chybí NE..(fungující)

P. Přibyl 21.12.2015 8:12

A co dál?

J. Fridrich 21.12.2015 6:26

Zase jsou zde v článku míchána jablka a hrušky

Zase jsou zde v článku míchána jablka a hrušky......... EU - země i úzce spolupracující, bez hranic - pozor, ale VNITŘNÍCH hranic - to vše je přece OK.... Chránit se ale měli a MUSÍ VNNĚJŠÍ-OBVODOVÉ hranice !!!!!!!!!!!!