6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Spojené království, náš budoucí konkurent

Evropská unie prý trestá Británii za brexit. EU by měla Británii ustoupit, abychom je neztratili. Výroky tohoto typu mi připadají masochistické a navíc ukazují, jak málo se někteří z nás s EU identifikují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Povolný 23.11.2018 14:53

Autore, píšete

jako správný euroobčan. Jenže vase úvaha má jeden zásadní nedostatek. V EU, za kterou se tak srdnatě berete, neplatí ono mušketýrské "jeden za všechny, všichni za jednoho". V konečném důsledku stejně každý bojuje sám za sebe. Ty řeči o evropských hodnotách a podobně jsou jen snahou zakrýt skutečnou podstatu. Tyhle věci ovšem stavějí vaši úvahu do jiného světla - na základě chybných předpokladů nemůžete dojít ke správnému výsledku.

Zbývá odpovědět na otázku, proč to děláte.

P. Foltán 23.11.2018 14:45

Tak nevím… (vlastně vím)

Autor tohoto paskvilu je "europoslancem", takže co se od něj dá očekávat jiného než naprosto ryzí a bezbřehý vlezdoprdelizmus Němcům.

Již autorova stranická příslušnost KDU-ČSL by měla být varováním!

"Británie je napříště náš konkurent..." — a proč ne spolupracovník?

Nemá smysl vykousávat z článku jednotlivé části které jsou k podivení – nic by z něj vlastně nezůstalo.

J. Richter 23.11.2018 14:44

Re: Přečetl jsem si článek a až pak jsem se díval, kdo je autor.

když jsi blbej a nemáš po ruce Kalouska, šoupni tam Sorose.

J. Richter 23.11.2018 14:31

Re: Hyeny vyjí, ale karavana jede dál

Jinak - slušní lidé nadávají, ale estébácká kára tažená komunisty jede dál.

R. Fiala 23.11.2018 14:21

Naprostý souhlas

Jsou to všechno zcela zřejmá fakta, ale málokdo je nám takto jasně připomene! Protože tu přežívá (patrně v rámci již 30 let probíhající anglofikace našeho života) dost iracionální sympatie a solidarita s Brity - a to paralelně s nesympatií a odporu vůči nám mnohem bližšímu a důležitějšímu Německu! Ještě problematičtější je ovšem aktuálně naše sepětí (sepjetí?) s USA. K článku jen jediná výhrada: čím porávě nás obohatila Francie, Itálie nebo dokonce Španělsko? To bychom se museli vracet hodně daleko do minulosti a u Španělů by nepomohlo ani to! Příznačné je, že autor z toho obohacení vynechal Německo+Rakousko, jejichž pozitivní (ale i negativní) vliv na naše země byl v posledním tisíciletí mnohem významnější.

D. Rucker 23.11.2018 13:51

Re: Přečetl jsem si článek a až pak jsem se díval, kdo je autor.

Nejen,že je blb, ale on je navíc slouhou Soros mafie, a to už zcela bez zábran...

D. Rucker 23.11.2018 13:50

Re: Hyeny vyjí, ale karavana jede dál

Přesně. Podepisuji.

S. Sidlichovsky 23.11.2018 12:54

Re: Kdo ma strach at nechodi do brexitu

Pro "tvrdý" Brexit se vyslovuje 95 % těch, kteří komentují na Daily Telegraphu. Brexit nikdy nebyl primárně o ekonomii, byl o návratu rozhodování o britských záležitost do Británie, s určitými zmatky po Brexitu stoupenci Brexitu počítali.

Alex Wickham at Buzzfeed sestavil seznam poslanců, kteří ty Mayové dohody veřejně odmítají, je jich 88, očekává se, že proti bude hlasovat cca 1/2 konzervativních poslanců. (to znamená, asi všichni co neberou tučné EU penze za služby nebo práci v EU nebo neberou dotace na svoje latifundie).

Historie nebuude k pí May ani trochu vlídná. To byla sláva, jak je EU jednotná v postoji k Brexitu, to je v troskách. Spanělé vyhrožují vetem kvůli Gibraltaru,Francouzi, Holanďané, Belgičané a Dánové protestují proti nedostatečným zárukám povolení rybolovu v britských vodách.

R. Langer 23.11.2018 12:37

Re: Nemohu nesouhlasit.

Ano, to je příhodná poznámka.

V. Petr 23.11.2018 12:24

Bojovat proti rudozelené bandě, která EU ovládá,

protože s nimi opravdu, ale opravdu nemáme NIC SPOLEČNÉHO! Nicméně nevystupovat ale ani neposlouchat, ať nás když tak sami vyhodí!

P. Novák 23.11.2018 12:21

Hyeny vyjí, ale karavana jede dál

Když si přečtu některé příspěvky na tomto servru žasnu, kolik

vševědů v této zemi je. Zejména ke kampani proti premierovi. Řada komentářů přispívatelů jen hloupě slepě papouškuje to, co někde zaslechli nebo si přečetli a to zejména naši veřejno neprávní ČT.

K tomuto si přidají své konspirační teorie.

Premier čelí zuřivým útokům ze všech stran hodných nacistické propagandě. Pro nás normální nezaujaté je jen těžko rozlišit co

je jed a co ne. Nejsem žádným obdivovatelem A.Babiše ani ANO, ale mám svůj vlastní rozum a nepotřebuji nápovědu.Proto se chovám tak, jak jsem se choval ke všem na které byl plyván oheň bez předložení nevyvratitelných důkazů. Prostě hyeny vyjí, ale karavana jede dál.

J. Kulheim 23.11.2018 12:10

Re: Tak nějak plácáte

Duté hlavičky jsou všude. Zdá se, že se od nás některé přesunuly do Němmecka. Pane Zimo zkuste si poklepad na mozkovnu jesli nepatříte také mezi ty dutohlace o kterých píšte. Možná vám v Německu hlavu naplnili nějakou hmotou, ale obávám se. že mmozek to není.

Vy nejste už Čech a za to, že jste se v Čechách narodil, se stydíte. V Německu jste a budte občanem druhého řádu. Takže v současnosti nejste nic. Ani Čech ani Němec. Z toho plyne taková nenávist vůči zemi ve které jste se narodil.

Já jsem Čech, narozemý na Jižní Moravě a jsem tomu rád. Nechtěl bych být Rus, Němec, Američan, Francouz, atd.

M. Valenta 23.11.2018 11:44

Re: Zobání rozinek se nekoná

Hloupější srovnání by se hledalo jen stěží.

J. Schwarz 23.11.2018 11:41

Re: Zobání rozinek se nekoná

No, to my taky v osmašedesátém ustoupili, protože většinově prosovětsky naladěná veřejnost by nemusela další erozi socialismu kvitovat...

M. Zima 23.11.2018 11:39

Na boj s Anglií

poskytl SSSR Adolfovi námořní základnu. (O podobné na Dálném Východě jednali)

BTW : K vítězství nad Francií SSSR Německu gratuloval.

V. Petr 23.11.2018 11:27

Připomínám ovšem, že na moři se o Sitzkrieg

naprosto nedalo mluvit. Vedla se válka o námořní spoje, což ovšem bylo hlavně v životním zájmu GB. Němcům námořní blokáda tolik nevadila, dokud se mohli spoléhat na pomoc SSSR, a to jak na vlastní dodávky z SSSR, tak i tranzit z jiných zemí!

V. Petr 23.11.2018 11:23

Doslovně vzato, máte pravdu, smlouvu s námi měla jen Francie

GB ovšem měla smlouvu s Francií a Chamberlain, ve strachu, aby Francie nešla bránit Československo SÁM INICIATIVNĚ požádal Hitlera o jednání, které vyústilo v Mnichovskou dohodu!

Připomínám, že britští stoupenci appeacementu měli představu, že určitá expanze směrem na východ by se Německu měla umožnit a velice jim vadilo, že "Francie obklíčila Německo řetězem států, a nimiž uzavřela spojenectví..." Tito lidé byli dokonce odpůrci spojenectví GB s Francií a blábolili že "Británie má posvátné poslání být prostředníkem mezi Francií a Německem." Dlužno dotat, že mnozí později vystřízlivěli a za války pomáhali Churchillovi.

V. Humble 23.11.2018 11:22

Re: Kdo ma strach at nechodi do brexitu

Hadani je ztrata casu, civilizovana argumentace je prinosna. EU se boji ze Anglie bude uspesna mimo EU. V UK si polovina naroda nepreje zadne riskovani a boji se negativnich ekonomickych dopadu. Tahle polovina brani tvrdemu brexitu. To je obsah meho zdeleni.

V. Novák 23.11.2018 11:17

Re: Ano a ne.

A Frantíci si lebedili v maginotce i když už vyhlásili Německu válku. Pravda - angláni neudělali ani to.

Nevím, kdo vymyslel terním Sitzkrieg, asi Goebbels - ale bylo to geniální. V jednon slově soustředit jak neschopnost a licoměrnost nepřítele, tak pohrdání jím...

M. Zima 23.11.2018 11:09

Ano a ne.

Smlouvu s námi ne, ale s Adolfem. A když Adolf zabral Resttschechei, tak potušil Mnichovskou dohodu, kterou měl i s Tomis. A ti, až později řekli, že tím Mnichov přestal platit, na nějakou jejich intervenci nebylo pomyšlení, jejich armáda byl houf koloniálního jezdectva, věneček feudálních nostalgiků, kteří by ani pomoci nemohli.

J. Macků 23.11.2018 11:00

Přečetl jsem si článek a až pak jsem se díval, kdo je autor.

Pan autor článku znovu a znovu osvědčuje, že je platným členem lidovecké sekty a že je to neskutečný blb.

V. Novák 23.11.2018 10:53

Re: Kdo ma strach at nechodi do brexitu

Aha... Takže EU má strach z UK - a ten strach brání UK v tvrdém brexitu...

No, ne že bych chápal tok vašich myšlenek, ale hádat se nebudu.

M. Prokop 23.11.2018 10:45

Re: Je dosti šokující,

Oni jsou tu Zimové dva. Tenhle a blbec.

M. Prokop 23.11.2018 10:43

Re: Celkem realistický článek,

Do čísel a detailů se EUnií vymytý mozek radši nepouští. :-P

M. Prokop 23.11.2018 10:42

Anglie ani GB nás v Mnichově nezradila.

Žádnou smlouvu s námi neměla.

V. Humble 23.11.2018 10:15

Kdo ma strach at nechodi do brexitu

Nejvetsi strach ma EU z toho ze Anglani si povedou lepe mimo unii. Vytratil by se totiz strach z ekonomickeho pruseru ktery je momentalne asi to jedine co drzi EU pohromade. Je to prave tento strach co zabranil v UK kompletnimu kopnuti EU do zadnice a donutil vytvorit prisernou kapitulacni dohodu. Mr Freedom ma pravdu v tom ze EU haji sve zajmy a to je ukazat jak spatne rozhodnuti je opustit EU nehlede na dusledky.

S. Netzer 23.11.2018 10:13

Celkem realistický článek,

ale pro místní protiunijní propagandou vymyté mozky nestravitelný.

S. Netzer 23.11.2018 10:11

Re: Úplně přesné podle starého vzoru:

Proč by měl Bůh Anglii napínat?

P. Götze 23.11.2018 10:10

je prima si znovu pripominat, co za "exoti" zastupuji cesko v EU. a z jakych jsou stran. KDU to je sileny spolek.

M. Valenta 23.11.2018 10:09

Zobání rozinek se nekoná

a z Brexitu vyjevená a zcela nepřipravená VB (kde jsou teď všichni ti hrdinové onoho plebiscitu, Farage a spol.), a kterou mám rád, se potácí, zamotaná do vlastních vnitropolitických tahanic a místní eurofobové všechny problémy s tím spojené svádí na Brusel. Brusel nikam nevystupuje, pánové, Brusel jenom brání naše zájmy (sorry vaše ne).

Zajímavá zpráva přišla včera i z Polska. Polsko zdá se ustupuje a slevuje ze své justiční reformy, protože si dalo dohromady, že další eskalace by jeho většinově euro-přátelské obyvatelstvo nemuselo kvitovat.