19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

EVROPA: Radikální islamismus nelze bagatelizovat

EU se stále potýká s teroristickými útoky. Povedlo se sice zavést už mnohá smysluplná opatření třeba k lepší ochraně hranic, také se ale přichází s nesmyslnými nápady na zákaz zbraní či převýchovu imámů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Křivan 10.12.2020 20:32

Nenávist nevzbuzují komentáře, ale činy.

V. Čermák 10.12.2020 19:38

Práskač Zdechovský má široký, ale neúčinný záběr. Jednou si vybere "Norské děti", kterým ovšem nijak konkrétně nepomohl, nyní zase radikální islamismus, kterému také asi nezatne tipec. Co by ovšem mohl je v rámci jedné strany KDU vyjasnit její oficiální postoj k vítačství a nelegální migraci, včetně těch přerostlých sirotků...;-D

J. David 10.12.2020 17:22

Islám v EU vůbec nepřipustit, je to invazivní trib (militantní, jako v přírodě norek americký, etc., který EU zakázala). Musulmani byli vždy pr Evropu zhoubou, Evropa se musela obrnit za velkých obětí třeba dobytí Granady 1492 Isabelou Kastilskou, či 1529/32 dostal Sulejman Nádherný výprask, že se musil od Vídně, stáhnout do svého serailu v domovině. A co 1683 zase u Vídně, a Kara Mustafa, Sobiejski mu nalískal zase řiť, a doma mu sultán pak hodil hodil mašli. Tak se s musulmany musí zacházet, dříve je střílet a zahnat, jak to naši moudří předci dělali, než je jak mor nechat rozlézat po EU (ono V4 a Rakousko s těmi "ručničkáři" má staleté zkušenosti), jenom EU to bagatelizuje (nevím, jak ta Granada ve Španělích). Musulmani v ČR? "Stul pysk" a nevyřvávej, že Ti vadí "bravčové na krámu". Táhni tam, kam Tě srdce a Imám táhne. Já bych tuto verbež i střílel, nemusí být "ausgerechnet" militantní, ale militantní je, pokud se drží Koránu. Džihád a džizja. Jen blb chce přijímat musulmancké siroty, Šojdrová, baba kategorie "opřeného kola" od Lidovců a kořaly Kalouska. Blem-blem, na zámek v Bechyni si mohou se Šťávou vzít hafo nezletilých musulmanských sirot hafo, Mdme Šojdrová.

Rád se nechám poučit. Jeníček David

K. Křivan 10.12.2020 18:00

Můj prapra.....pradědek do té svoloče střílel Leta Páně 1683 z vídeňských hradeb. My bychom museli nejdřív vystřílet pátou kolonu nepřítele. Pozor ! Nepřítel naslouchá !

J. Nový 10.12.2020 16:57

Zná někdo výrazy jako "radikální nacismus" a "umírněný nacismus"?

Bojuje EU proti hanobení a podněcování nenávisti k "umírněným nacistům"

Zdá se vám to přitažené za vlasy? No ono taky je ;-D

K. Křivan 10.12.2020 20:34

R^R^R^

M. Matura 10.12.2020 22:05

A určitě i plno nacistů, tedy členů NSDAP, zdravilo sousedy a chtělo žít v míru se svými dětmi, a taky na cizím území. Tak v čem je rozdíl? :-)

J. Nový 10.12.2020 16:42

"Škoda, že se o těchto problémech mluví více až teď po pěti letech od útoků v Paříži, protože z tabuizování tématu v minulosti těžili politici z politické periferie, jako je Marine Le Penová."

.

Nepochopil jsem význam této věty, ani proč byla napsána.

Co Marine Le Pen udělala tak špatného pro občany EU? Může mně to někdo sdělit?

Jinak mně přijde vždycky úsměvné, když čtu o jakémsi posilování Frontexu, když EU zatím nenašla lék na pašování lidí do EU přes moře. Naopak vyhrožuje svým členům zastavením dotací, když nebudou chtít "přerozdělovat".

Tentokrát mě pan Zdechovský zklamal. Obsahem článku jsou jen plky, ale žádný návrh řešení

J. Ptáček 10.12.2020 15:37

On ten problém imigrace není až tak složitý. Musí platit to co platilo vždy - každý stát si na svoje území pustí jen toho, o koho má zájem. Tečka.

A EU by měla vzkázat všem zájemcům o migraci aby v žádném případě necestovali ilegálně po moři ale pokud se cítí, že by mohli projít úspěšně azylačním řízením, prostě si zakoupili jízdenku na letadlo či na loď a v EU budou podrobeni řádnému imigračnímu procesu. A budou to ostatně mít podstatně levnější, než platby mafiím za riskantní převoz v gumových člunech přes moře.

V. Kuhaj 10.12.2020 14:25

Tak na to, že říká čistou pravdu, tady schytal kopanců že až!:-(

V. Čermák 10.12.2020 19:41

Tak za "hraběcí rady" není kopanců nikdy dost...;-D

J. John 10.12.2020 13:36

Zloděj křičí chyťte zloděje.

Jen nechápu, proč píše jinak, než jeho strana a frakce v EUroparlamentu hlasuje.

J. Kadeřábek 10.12.2020 14:57

Každá strana má své solitéry jako třebaq ODS Zahradila a Vondru a KDÚ Zdechovského. Tito budou brzy cenzurováni, protože jejich názory nejsou shodné s línií nejvyšší generální tajemnice EÚ.

J. John 10.12.2020 16:06

Takže jsou to spolupachatelé.

J. Kanioková 10.12.2020 16:16

Bolí paranoia ?

J. John 10.12.2020 19:09

Můžete se vyjádřit srozumitelně k tématu? Možná jste se spletla a diskutujete na jiné téma.

L. Severa 10.12.2020 13:30

;-D Mezi ty „nejdůležitější a smysluplné kroky“ řadí autor na prvém místě kontrolu cestovních dokladů všech lidí, kteří cestují do EU. Sláva ! Do EU již neproklouzne ani myš.

P. Zinga 10.12.2020 11:49

Kde je Haraším? Asi mu to přece jenom trochu myslí a ví, že zde by s nějakým hnojem neuspěl. Chvála Bohu.

R. Langer 10.12.2020 12:47

Bacha s tím chválením, protože tady by to bylo výslovně díky Alláhovi! Na všechny mediálně preferované bohy je totiž potřeba se leda tak zvysoka vys...! ;-)

I. Štípek 10.12.2020 11:48

Pane Z., velmi často bych s vámi souhlasil, kdybyste nebyl EU udavač. To vám už nikdo neodpáře. I když, vím, jak se očistit: lidovci plus ODS bez fialovských ovcí se přidají k odpovědnosti za vládnutí spolu s ANO, a "srdce svoje nastaví dobře mířené ráně", řečeno s Gellnerem, protože odvaha vládnout je daleko víc než ty prázdné kecy. Do toho, pane Z., je to víc než smolit slohová cvičení v teplé EU kanceláři.

M. Krátký 10.12.2020 13:19

je to marný a je to marný - čeština má tisíce krásných a léty ověřených hesel - např - sytý hladovému nevěří a další tisíce hesel by s radostí přidala i teta Kateřina ze Saturnina - mám radost, že dnešní "diskuse" je plná odmítání snahy pana Zdechovského obhájit svoje teplé místo v Bruseli - jdi se bodnout ještě dnes milý vole !!!!!!

J. Kanioková 10.12.2020 16:20

Trapné !

K. Křivan 10.12.2020 11:45

1) Jedinné řešení je odmuslimení Evropy, Ameriky a Australie. totální a rychlé odmuslimení.

2) neexistuje "umírněný" islám. Ata studoval elektrotechniku chlastal s ostatními studenty pivo, uvědomělé bílé kurvičky s ním prznili rasu, zdravil susedsky,...a to až do 10. 9. 2001. Vzpomenete si na 11.9.2001 ? Umírněný muslim je spící muslim.

3) Ano, islám v Evropě je, tak jako byl v roce 1683, a my se s tím nesmíme smířit, tak jako se nesmířili Evropani v roce 1683. Ano, Bože, dej mi sílu změnit věci, které změnit lze, a existenci islámu v Evropě změnit lze. V neexistenci islámu v Evropě. Stačí jen dělat, co dělal můj prapra...dědek na vídeňských hradbách. Navíc musíme zlikvidovat poraženectví (islám je v Evropě a s tím nehneme) a zlikvidovat pátou kolonu nepřítele. (islám je náboženství jako každé jiné a katolíci taky vraždili...) Přišel čas vyčistit Evropu. Od islamu a od jeho páté kolony.

M. Krátký 10.12.2020 13:22

naprostý souhlas a uctivě se skláním před vaší jasnou a stručnou formulací - ještě jednou díky za váš přispěvek i názor !!!!!!

J. Kanioková 10.12.2020 16:28

1*****

P. Zinga 10.12.2020 11:43

Pojem "radikální islamismus" je pitomost, navozující, že existuje něco jako "umírněný islamismus"! Islám je náboženství s různými proudy a proud radikální je islamismus, který je již míně náboženstvím a více ideologií. Agresivní a pro nás nebezpečnou. Nebezpečnější jsou ovšem intelektuálové, toto popírající a básnící o "evropském islámu". Když je neodstavíme, nevyženeme z vlád a Bruseli, nebude "evropský islám", nýbrž "islámská Evropa".

K. Křivan 10.12.2020 11:50

Máte pravdu. Brusel, a vrchnosti. Pryč s tím svinstvem ! Pryč s Honneckerovou pomstou Merklovou a Ursulou von Lejno.

M. Krátký 10.12.2020 13:23

zase nádhera !!!!!! a děkuji

M. Grundmann 10.12.2020 11:08

Podle mě je tato analýzy velice zjednodušená a nebere v úvahu podstatu věci.

Západní intelektuálové hovoří o krizi islámu a vyjadřují názor, že islám potřebuje projít reformací jako křesťanství. Ve skutečnosti současný islám prochází podobným vývojem jako křesťanství v 16. století. Věřící mají najednou přímý přístup k náboženským textům a myšlenky islámu se šíří mnohem lépe než kdykoliv dříve. Podobná věc se stala po vynálezu knihtisku v Evropě. Důsledkem byly náboženské nepokoje a třicetiletá válka. Není důvodu, proc by islámský svět neprožil podobné násilí jako Evropa.

Islámský fundamentalismu je rovněž živen západním progresivistickým fundamentalismem, který nahradil tradiční západní hodnoty a filosofii. Islámský fundamentalismus má tedy dnes mnohem snazšího ideologického protivníka, kterého se mu daří úspěšně porážet. Progresivistický fundamentalismus je pro muslimy zcela nepřijatelný a podařilo se mu vytlačit jiné západní myšlenky, které by radikální islám mohly snadno porazit. Snaha převychovat muslimy v uvědomělé progresivisty je zcela marná a povede pouze k občanské válce. Současná situace je tedy hlavně důsledkem dekadence západního myšlení, která je hlavním spojencem islámského fundamentalismu.

Pokud jde o snahu využívat kontrolu bankovních transakcí v boji proti terorismu, tak je tato snaha naprosto kontraproduktivní. Terorismus vyžaduje velmi malé finanční prostředky a tak zcela logicky příslušné transakce nejsou rozlišitelné od běžných každodenních plateb normálních lidí. Zajímalo by mě, zda existuje v historii aspoň jeden příklad toho, kdy by hlášení banky vedlo k odhalení přípravy nějakého teroristického činu. Osobně o tom pochybuji.

P. Zinga 10.12.2020 11:31

S tím vývojem máte pravdu, jenže křesťané se vraždili navzájem, kdežto mohamedání vraždí -většinou - jinověrce. Tu vnitroislámskou řežbu si mohamedáni odbyli hned na začátku -viz sunity a šiíty, kteří jsou ovšem v postupu proti jinověrcům zajedno.