8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

EVROPA: Putina maj nejradši...

Putin a Trump jsou pro náš tisk a hochy, co sami sobě udělili titul „vůdčí role“ ve společnosti, něco jako kombinace Hitlera a Pinocheta, Babinského a Jacka Rozparovače, moru a neštovic, Belzebuba a Godzilly atd.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 20.12.2016 10:27

Ano,

do velkého nebezpečí... Dzp.

V. Vlk 20.12.2016 10:27

Re: Rusko je bohaté?

Fakt , že cca 24% HDP tvoří v ČR ekonomický výkon Prahy ,také o něčem svědčí? Ale o čem? Osobně se jen bojím, abychom nemuseli za pár let utíkat před intelektuálním terorem sluníčkářů a skutečným islamistů do Moskvy.

K. Frauknecht 20.12.2016 10:21

Re: 1

Jo.

P. Khail 20.12.2016 10:20

Re: Rusko je bohaté?

A že byste vyjmenoval vámi zdůrazněné skutečné Havlovy pravomoci asi čekat nelze, že?

S. Netzer 20.12.2016 10:20

Re: To je radosti na Starém Bělidle!

Kdybyste nezmínil "strach", tak by něco chybělo, psychologu amatére.

K té podivné alianci mezi Putinovou stranou a FPOe nemáte nic, předpokládám.

J. Hanzal 20.12.2016 10:17

Re: To je radosti na Starém Bělidle!

Cha, cha hle chlapi dejte té frau pokoj nebo ještě řekne tatínkovi, aby nám vyhlásil válku.

P. Khail 20.12.2016 10:16

Re: Rusko je bohaté?

Jo vy jste dodávali, tak to jo, já se domníval, že je řeč o zbrojní výrobě v celém státě, zřejmě mi chybí váš přehled. A k vaší poslední větě - zkuste třeba tohle (a můžete najít i další příklady, dle vás, nesmyslů a paskvilů)

https://cs.glosbe.com/cs/en/nekonkurenceschopnost

vy "neschopná konkurence".

R. Brzák 20.12.2016 10:16

Re: To je radosti na Starém Bělidle!

Jak Vás přesvědčit o své "neputinofilii"? Tím, že budu halasně dávat svou nenávist k Putinovi? Moudrý člověk se nenechá nenávistí ovládat (mimohcodem, nenávist=strach, jak si jistě pamatujete...). Protože nenávist zaslepuje - a našemu protivníkovi dává nad námi výhodu.

Pan Vlk st. není putinofil. Ale také není "eufil". A to Vás děsí natolik, že jej potřebujete primitivně (protože pod vlivem svého strachu) zaškatulkovat...

J. Fridrich 20.12.2016 10:12

Re: Rusko je bohaté?

Tady to zase vypadá.................

I. Schlägel 20.12.2016 10:11

Re: Rusko je bohaté?

Není to špatné, je to neprozíravé (bohatnutí POUZE díky vývozu braní a surovin). Bohatnutí díky vývozu nekvalifikované práce je špatné, pokud to přesáhne rozumnou míru. Vysoká míra vývozu nekvalifikované práce je jistě znakem zaostalosti, ne vyspělosti. Ve srovnání s Ruskem jsme vyspělejší a bohatší i přes poměrně nízký vývoz výrobků s vysokou přidanou hodnotou oproti západu. Vyspělost se ovšem neměří pouze počtem prodaných raketových systémů a barelů ropy. O Vašich měřítcích vím to, co na sebe prozrazujete v diskuzních příspěvcích. Není toho zrovna málo. Gratuluji Vám proto, že jste se svými informacemi evidentně spokojen. Já se svými trvale ne. Pěkný den.

Š. Hašek 20.12.2016 10:11

Re: To je radosti na Starém Bělidle!

Kouzelné!

Takhle hovořili propadlíci v "mojí osmé cé". Ale ti zas nečetli pozorně Babičku.

Ale možná, že adresu Frau Netzer haknul Putin!!!!! Takhle se přeci dámy s Kinderstube nevyjadřují. Ani když když vyzunknou po kávě litr malaga.

Taky možná haknula -sohorova-.

P. Švejnoch 20.12.2016 10:10

Re: Líbil se mi páně Vlka článek.....

K tomu "vyhladovění Ruska" pomocí sankcí poznamenal nedávno jeden můj kamarád: "... samozřejmě, můžeme oblehnout a vyhladovět Lucembursko. Dokonce, s trochu větším nasazením a úsilím, můžeme vyhladovět třeba i takové Rakousko. Ale jak chceme vyhladovět kontinent, to mi není úplně jasné..."

To jen tak na okraj, že jsem si na to teď vzpomněl a přišlo mi to vtipné... :-)

S. Netzer 20.12.2016 10:10

Re: Líbil se mi páně Vlka článek.....

V samohonce je Rusko rovněž soběstačné.

I. Schlägel 20.12.2016 10:04

Re: Rusko je bohaté?

Ano. Izrael je pragmatický, efektivní a připravený. Protože je pod soustavným tlakem. Evropa dlouhá léta pod takovým tlakem nebývala, proto je změkčilá a nepřipravená. Ovšem tlak pomalu narůstá, některé elity si ho pouze nechtějí připustit.

S. Netzer 20.12.2016 10:03

Re: To je radosti na Starém Bělidle!

Burane, šmejde a idiote, odlep se!

P. Lenc 20.12.2016 10:01

Re: To je radosti na Starém Bělidle!

Jistě nánynko, ale co tak něco dodat k událostem v Berlíně?Můžeš nás, burany, šmejdy a idioty poučit o přínosu inženýrů, lékařů a atomových vědců muslimského vyznání pro německého občana?

Š. Hašek 20.12.2016 9:53

Re: To je radosti na Starém Bělidle!

Klid.

My tady jsme všichni samí filové. Nebo fobové. Četla jste Švejka?? Pokud ne - velká, veliká chyba!! Tam v té knize nejde vždy jen o sprostá slova. Četl to pozorně i Heydrich.

Organizujete nějaké školení těch zaostalců, nás? V sobotu? Já bych zašel. Vždycky jsem se rád hádal s učitelkama.

P. Švejnoch 20.12.2016 9:53

Re: Rusko je bohaté?

Ha, ha, ha... :-)

Takže útlum zbrojní výroby začal ještě za komunistů. Zvláštní - až do druhé poloviny 80. let jsem pracoval v podniku, který byl subdodavatelem mimo jiné i pro zbrojovky. Škoda, že jsem si toho útlumu nevšiml už tenkrát...

A Havel neměl žádné jiné skutečné (zdůrazňuji: skutečné) pravomoci, než ty, které vyplývají z Ústavy.

Tak jo.

A abych nezapomněl: "nekonkurenceschopnost" je nesmysl a paskvil, ten obrat správně zní "neschopnost konkurence"...

V. Novák 20.12.2016 9:49

Re: Líbil se mi páně Vlka článek.....

Rusko je kromě ropy a plynu též světově významným vývozcem obilí, takže o ruské "žrádlo" se nemusíte obávat.

V letošním roce se Rusko stalo dokonce hlavním exportérem pšenice, když předstihlo i USA a Kanadu. Pravda, pomohlo mu v tom jak počasí, tak devalvace rublu i snížení cen ropy, takže ruští zemědělci vyrábějí levněji - ale výsledek se počítá.

Rusko se stalo soběstačným i v drůbežm mase, skoro soběstačným ve vepřovém, horší je to s mlékem, mléčnými výrobky a hovězím masem - tam se stáda obnovují obtížně a dlouho.

Trump se nemusí bratřit s Putinem - stačí, když pragmaticky uzná, že i Rusko má své zájmy a Amerika má dost problémů doma, nemusí řešit vše na druhém konci světa.

R. Morava 20.12.2016 9:45

Re: Rusko je bohaté?

Pan Vlk nám neříká, že se máme stěhovat do Ruska ani dělat velkou ruskou revoluci. Spíš bych to bral jako ukázku absolutního chaosu a slabosti Evropy a USA, které jsou zevnitř rozežírané lidskými právy prakticky na všechno, a to čím větší bizarnost a špatnost to je. Je to vymírající dekadentní civilizace pomalu obsazovaná radikálním Islámem.

Pokud bychom hledali vzory je to spíš možná Izrael, možná Jižní Korea...Mimochodem v obou státech je hodně důležitá víra v Boha, občanská soudržnost, pragmatismus a podnikavost. A i proto se tam Islámu moc nedaří.

P. Švejnoch 20.12.2016 9:38

Re: Rusko je bohaté?

Aha. Takže bohatnutí pouze (pouze?) díky exportu surovin a zbraní je špatné. Nu, je to Váš názor (zajisté nikoli ideologicky motivovaný).

A co bohatnutí pouze díky vývozu nekvalifikované práce, jako v případě naší republiky - to je dobré? Jsme tedy v tomto srovnání rozvinutá země - když tedy ti Rusové jsou takoví zaostalci?

Vaše gratulace jsou mi jaksi lhostejné, protože o mých měřítcích víte ve skutečnosti kulový s přehazovačkou. A kdo ví, jestli se to týká jen mých měřítek, milý pane Schlägele... ;-)

P. Khail 20.12.2016 9:37

Re: Rusko je bohaté?

Co jste napsal o Havlovi v souvislosti s útlumem zbrojní výroby je nesmysl, útlum začal ještě za komunistů pro nekonkurenceschopnost a zastaralost výroby. Dnes je situace mnohem lepší, firmy se zmodernizovaly, naučily obchodovat a výroba utěšeně roste. Právě styl uvažování, který předvádíte, omlouvá neschopnost producentů - my za nic nemůžeme, to Havel, víte vůbec jaké jsou skutečné pravomoci prezidenta?

S. Netzer 20.12.2016 9:37

To je radosti na Starém Bělidle!

Putinofil Vlk st. se ale mýlí. Ne Rakousko udržuje „zvláštní vztahy“ s Ruskem, nýbrž údajně konzervativní FPOe udržuje „zvláštní vztahy“ s Putinovou stranou Jednotné Rusko. http://derstandard.at/2000049497726/FPOe-fuehrt-mysterioese-Arbeitsgespraeche-in-Moskau

Rakušané jsou z toho určitě radostí bez sebe, tak jako autor článku sám.

Š. Hašek 20.12.2016 9:27

1

I. Schlägel 20.12.2016 9:25

Re: Rusko je bohaté?

Řada vyspělých států vyváží zbraně. A něco s vysokou přidanou hodnotou k tomu. Výroba a vývoz moderních zbraní mi nevadí. Být pouze závislý na výrobě zbraní a ropy by mi vadilo. Rusko za bolševika létalo do kosmu. Přesto bylo zaostalou zemí. ˇA je dodnes. Ovšem pokud je Vaším měřítkem pro nezaostalost pouze výroba a vývoz zbraní, je Rusko vyspělou zemí. Gratuluji.

S. Rehulka 20.12.2016 9:24

Líbil se mi páně Vlka článek.....

.....líbil se mi moc ! Ale i některé námitky byly na místě. Nejen to, že je Rusko v současnosti "bohaté", ale jeho olej, plyn a zlato nejsou k žrádlu, ale hlavně to, že mnoho současných prognostiků očekává, že Donald Trump se bude bratřit s Putinem.

Myslím, že nebude, i když jsem skoro jistý, že s ním bude jednat, obchodovat a to lépe, nežli s různými "neAmeričany", muslimskými terroristy a illegály ! Však se všichni dočkáme v Lednu 2017.! Trump se totiž "barnumovská" tlama, ale hlavně je americký patriot!

P. Lenc 20.12.2016 9:22

Re: Pane Vlku, zase nádhera

Přesné pane Jonáku, i když pan Krátký to myslel v rámci pravdivosti článku.Dík pane Vlku.A nyní se těším na reakce Timura Rudolfoviče a jeho party, zvlášť po Berlínských událostech.Taková "Sybille" nás poučí, že jsme šmejdi a burani, protože o nic nešlo, prostě spadl meteorit.A šílená Milka potvrdí, že to nebyl terorista, ale migrant, který zešílel z přílivu vánočních emocí, které mu "vnutili" militantní křesťané.

I. Schlägel 20.12.2016 9:20

Re: Rusko je bohaté?

Vymírající euroamerický svět má málo prostoru? To se mi nezdá. V HDP na obyvatele je Rusko 46. na světě. Na to, jakou zaujímá rozlohu a jaké má surovinové zdroje nic moc. O kvalitě vládnutí, o vymahatelnosti práva a dalších civilizačních atributech nemá ani cenu diskutovat. Funguje to tam hůře než v ROP SEVEROZÁPAD.

V. Novák 20.12.2016 9:13

Re: Rusko je bohaté?

Trendy jsou podstatné.

Ano, Rusko JE bohaté. Je bohaté tím, co euroamerickému světu chybí a bue chyvět čím dál tím víc - surovinami a prostorem.

Ne, nechtěl bysh se tam přestěhovat, ve svém věku. Ale být mi 25 a mít život před sebou?...

P. Švejnoch 20.12.2016 9:10

Re: Rusko je bohaté?

A vám by nějak vadilo, kdyby ČR (tedy její občané) bohatla díky vývozu surovin a zbraní? Nebo co jste svým příspěvkem chtěl říct?

Mně by to nijak zásadně nevadilo. Dokonce bych na to, v případě exportu zbraní, byl hrdý - protože vyrábět zbraně a být schopen konkurence v této oblasti vyžaduje technologii a znalosti na určité úrovni. Ale díky soudruhu prezidentu Havlovi jsme zbrojní výrobu konvertovali, takže nám zbývají akorát tak kyselé hrozny a závist vůči těm, kteří žádného takového "mírotvorce" do čela svého státu nedosadili.

Ale možná jsou ve Vašich představách ty ruské zbraně jaksi více smrtonosné (a proto hodny mnohem hlubšího opovržení) než zbraně české, či, nedej Bože, americké... :-)