29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: Poučení ze slovenského ´pomýlení´

Kritické komentáře evropského tisku ke slovenskému odmítnutí eurovalu umožňují hluboko nahlédnout do mozkových závitů těch, kteří si na živobytí vydělávají tím, že ostatním vysvětlují, jak funguje svět. To, co zhlédneme, je poněkud bizarní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 18.10.2011 8:51

Re: Kdyby někdo chtěl a uměl nazývat věci pravými jmény, musel by začít teorií spontánních řádů. Jak toho tržního, ta zejména spontánního řádu lidské interakce, které ovládají situaci v Evropě odjakživa a navždy budou. A čím dále, tím více... Dzp.

...tak...

P. Čech 18.10.2011 8:32

Máte pravdu.

Je třeba mluvit na rovinu. V tom případě ovšem "politická rozhodnutí jsou obrazem stavu a potřeb konkrétní společnosti", jak jste napsal, pravdou není a na rovinu řečeno už vůbec ne. Politická rozhodnutí v naprosté většině evropských států totiž n e j s o u  obrazem stavu a potřeb společností, tyto státy tvořících. Tato rozhodnutí jsou obrazem stavu a potřeb politických stran a jejich představitelů, z nichž každá je tvořena zanedbatelnou menšinou občanů kterékoliv evropské země. V Evropě je jen jedna výjimka a tou je Švýcarsko. Země, jejíž občané demokraticky vládnou sami sobě. Země, v níž je uzákoněn jediný demokratický institut, zajišťující vládu a moc většinové vůle občanů - obecné referendum. Evrpská unie je v současné době tuhou diktaturou politiků a politických stran, nikoliv demokracií. Na názory občanů v EU nikdo nebere zřetel.

T. Kočí 18.10.2011 8:29

Poučení ze slovenského ´pomýlení´ zpět na článek..

Sledoval jsem okamžité reakce pana Robejška a zmocněnce pro Euro na Slovensku při prvním hlasování (jméno si nepamatuji)o Eurovalu.Komentář pana Robejška byl ještě lepší,než tento článek.Někdy více přemýšlení nepřinese lepší výsledek.Nicméně musím říci,Vaše analýzy jsou přesné.

J. Kanioková 18.10.2011 12:16

Taky tak, video s jeho reakcemi toho dne mám uloženo, byly skvělé :)))

I. Schlägel 18.10.2011 8:13

Bravo,

pane Robejšku. Nazývání skutečností pravými jmény, jeden ze základů funkční demokracie, pomalu ale jistě odchází do kytek ve jménu evropských "vůdců", kteří mají své "poslání".

S. Netzer 18.10.2011 7:10

Napsal

falešný prorok z Hamburgu.

http://www.rozhlas.cz/cro6/komentare/_zprava/rudolf-kucera-falesny-prorok-z-hamburku-a-statecna-slovenska-premierka--962203

J. Štrobl 18.10.2011 7:28

Re: Napsal

Nu ano, jenže Kučera je tak trochu eurohujer.

V. Kusý 18.10.2011 9:38

Re: Napsal

Můžete-li, při vší úctě, sdělit nám některé z naprosto průzračných proroctví vlastní provenience?Sám za sebe Vás zařazuji do zdejší legie Všeználků, kteří mají vždy kritiku pohotově, leč konstruktivní slova od vás nelze očekávat.Můžete upřesnit, v čem jsou vyjádření pana Robejška falešná, prosímprosímprosím!

V. Hajková 18.10.2011 10:00

Re: Napsal

Pane   Kusý-  tato  značka  NETZER  -  Vám   nikdy  konkrétně  není  schopna   odpovědět!  Je  to  jen  takový  poštěkávající  čoklík-  bez  vlastní  myšlenky!

R. Gramblička 18.10.2011 9:41

Re: Napsal

Robejšek na hrad!!!

J. Kanioková 18.10.2011 12:18

Ano, souhlas

P. Brodský 18.10.2011 17:16

Ale jen spolěčně s Hájkem

Jinak by to nemělo optimální účinnost.

J. Schwarz 18.10.2011 10:02

Re: Napsal

Vaše Unie se vám už rozpadla, gnädige Frau Netzer, jenom vy o tom ještě nevíte. K jejímu znovusjednocení  račte použít oblíbený "Drang nach Osten" - třeba se to tentokrát už povede!

J. Kanioková 18.10.2011 12:23

Rudolf Kučera

.."Projev Ivety Radičové projev byl tedy nejen emotivní, ale i statečný a rozhodně nepostrádal mravní velikost."..

uff... euroservil...  jako Macháček, Magda Vašáryová a jeji muž a další a další....  prostě PL

P. Brodský 18.10.2011 17:21

Re: Rudolf Kučera

PL byly infikováni zkrachovaným zaprodancem, nepřítelem našeho pracujícího lidu, exprezidentem V.H. Je nutno je všechny bedlivě sledovat.

A. Bocek 18.10.2011 7:01

Děkuji pane Petře Robejšku ,

v době mediálních patoků, bulvárních náhražek , a politologických druháků za malý pohár čistého vína.

J. Kanioková 18.10.2011 1:44

Je to tak, pokrytectví je to fakt nehorázné,

kde je jakási aspoň minimální čest novinářů? Tak jako teď plivou po Sulíkovi aspoň na chvíli zapomněli na terč jménem Klaus... ještě že s tím máme zkušenosti z totáče. Že mnoha lidem to není jedno a nenechají se zblbnout jen tak a hledají si informace všude možně...

Ale fakt by mne zajímalo, co jsou to ty evropské hodnoty, v čem se liší od národních, uměl by mi to někdo vysvětlit? Zatím ten nejsilnější dojem, který to ve mně zanechalo je, že se Německu trpělivým úsilím fakt podařilo konečně přepsat historii. Trvalo jim to 66 let. uff.. Že by se  konečně dostavily  ty nádherné eurozítřky?  Nesmím si je kazit myšlenkou na žárovky a satelitní hlídání zemědělců, multikulti iluze, či  že si kluci, které hlídám, nebudou moct nafoukout balónek ...  přece nemůžu být tak přízemní..

Ale Evropani se už probouzí, ten protektorát  už začíná lidi štvát v mnohem větší míře, díky, maoisto Barroso a Rampepurdo a Merkozy a PL všech národností na kontinentě...

Z Estonska - http://www.sme.sk/c/6096888/estonci-lutuju-vstup-do-eurozony-a-odmietaju-aj-euroval.html     a připomenutí ze Slovenska - http://img522.imageshack.us/img522/7963/odfajknute.jpg     a co naši? - Politici se bojí spláchnout 250 miliard do Bruselu. Drží knížete v šachu  (přeju mu to, eurohujerovi)

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/210414.aspx

P. Brodský 18.10.2011 2:11

Nejen Němci, paní Kanioková přepisují historii

Také muslimové, Cikáni a Maďaři. Již sapér Vodička nás varoval, že kazdý Maďar může za to, že je Maďar. A víte co dnes tvrdí Cikáni? V poslední době cikánští novinář šíří pomluvy, že to Češi se prý přistěhovali do střední Evropy z Indie, zatímco Cikáni tu prý žijí již od potopy světa.

P. Čech 18.10.2011 8:41

Re: Nejen Němci, paní Kanioková přepisují historii

Bohužel je to ten paradox, že Češi (Slované?) jsou stejné rasy jako cikáni, rasy indoevropské. Jakoukoliv nesnášenlivost a její projevy mezi nimi nelze nazývat rasismem, rasovou nenávistí. Češi se do střední Evropy přistěhovali, to je pravda. Nikdo však neví odkud. Jednalo se však o rod Čechů (snad) v rámci slovanského kmene. Cikáni se sem přistěhovali mnohem později a dodnes jim v tom stěhování (zejména ze Slovenska a Rumunska) nikdo nebrání. Zde je příčina problému.

P. Sulc 18.10.2011 0:45

Ano, vasalske staty nemaji co mluvit

A na demokracii si mohou hrat doma a pekne potichoucku, aby to nerusilo ty mocne, jejichz banky musi skoro cela Evropa tahat z louze.. Velice dobry clanek. Jsem zvedav kdy se ta ''bajecna'' Unie rozpadne, ktery stat se prvni nastve a pujde pryc

P. Brodský 18.10.2011 2:00

Pan Janyška, který studoval Hayeka odhalil,

že demokracie neřízená soukromým právem je zločinným politickým systémem. Váš KKK to tvrdí také, pane Šulci. Takže nechápu, proč to slovo tak bezstarostně používáte.

M. Varadinková 18.10.2011 0:33

A čímpak to?

"Evropští žurnalisté se jednomyslně pohoršují nad tím, že pětimilionová země překáží rozhodnutím velkých států. Není to poněkud kuriozní názor? ......Neméně pozoruhodná je kritika toho, že strany slovenské vládní koalice měly rozdílné názory. ....

A čímpak to, že evropští novináři jsou všichni tak jednotní a docházejí unisono k tak kuriózním a nesmyslným závěrům? Jsou všichni tak blbí? Nebo je někdo za to platí? Nějaká silná vlivová skupina, nějaké sdružení mediálních magnátů? To by mne fakt zajímalo, jak si ti všichni, co se mi posmívají, když píšu o Bilderbergu, vysvětlují tuto nerozbornou jednotu evropských novinářů.

Připomíná to dobu před listopadem, kdy všechny noviny obsahovaly stejné texty a lišily se jen formátem (Rudé právo na větší plachtě většími písmeny, ostatní na menší plachtě menšími písmeny). Taky se tehdy říkalo: Dočkej času, jako Četka Tassu. Takže kdo hraje dnes roli toho Tassu (tedy sovětské tiskové agentury), který určuje, jak se události mají "správně" podat, aby si čtenář utvořil ten "správný" názor?

P. Brodský 18.10.2011 1:41

Za všechno může Bilderbrg,

Ilumináti a esoteričtí rozenkruciáni, kteří jsou vedení od patnáctého století dlouhověkým Christianem Rozenkreuzem.

P. Brodský 18.10.2011 1:42

Re: Za všechno může Bilderbrg,

Bilderberg.

V. Kusý 18.10.2011 9:41

Re: Za všechno může Bilderbrg,

Zapoměli jste na všeho zla futrál, jehož jméno PRAVDOLÁSKA jest !!!!!!!!

P. Brodský 18.10.2011 11:29

Re: Za všechno může Bilderbrg,

Máte pravdu. Samotný Bilderberg je převodovou pákou pravdolásky, která pomocí Havlových kosmopolitních  konferencí ovládá Brusel.

M. Varadinková 18.10.2011 14:10

Re: Za všechno může Bilderbrg,

Ale houby, je to přesně naopak, pravdoláska je převodovou pákou Bilderbergu, který pomocí Havla (a za tím účelem si ho i vypěstovali a vydržovali) a nyní Schwarzenberga uplatňuje svůj vliv v Česku.

M. Varadinková 18.10.2011 8:46

Re: Za všechno může Bilderbrg,

Já si naopak myslím, že i konspirační teorie o iluminátech, rozenkruciánech a židozednářích je maskovacím produktem té samé vlivové skupiny. Slouží totiž k zametení stop a k zesměšňování a tím eliminování všech, kdo na tu jejich "jednotnou mediální frontu" upozorňují a pozastavují se nad tím, že tento  "jediný správný názor" rozhodně nemohl vzniknout spontánní cestou.

Ale pokud jde o Bilderberg, tak ten přece existuje, tam se scházejí mocní a vlivní miliardáři, včetně tiskových magnátů, politici, opinionmakeři,  tam vymysleli euro, tam kádrují, vybírají schvalují všelijaké ty Barossy, van Rumpoye a další europotentáty a existují na to důkazy. A Schwarzenberg, účastník těch schůzek, o těch schůzkách lže a mlží. Proč asi?

Byly doby, kdy takřka výhradním dodavatelem informací (samozřejmě patřičně zbarvených) o dění v České republice do světového tisku byl profláknutý havloid Pehe, též účastník Bilderbergu. A ty zkreslené informace byly pak zpětně přebírány do našich médií (ovšem už bez informace, žde jde o názor Peheho), aby potvrdily, jak nás vidí svět. Byla to náhoda, nebo něčí cílená činnost?