7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

EVROPA: Otazníky nad pařížským pochodem

Nepochybuji o tom, že obyčejní Francouzi, kteří přišli na nedělní pařížský pochod, chtěli vyjádřit to, co v pondělní (12/1) MF Dnes definoval Luboš Palata. Tedy hněv a vzdor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 15.1.2015 1:01

Především

svět se nestmelil. Jenom se udělal pochod, jenž měl toto zdání vyvolat. Jinak se nic podstatného nestane a otázka muslimů v Evropě, jejich importu do ní a jejich žádoucí asimilace v ní zůstane neřešena. Protože řešení by bylo obtížné, politicky náročné a politicky i jinak riskantní. A neustupujme požadavkům muslimů. I když se zakážou karikatury, muslimští militanti si zase něco najdou. A i ti umírnění budou tlačit tu na vánoční stromky, tu na způsob odívání, tu na zavedení práva šaríja a čertvíco jim ještě přijde na koránem zpracované mysli.

Takže my u nás oslyšme požadavky na přijetí muslimských uprchlíků, neboť ti, usadivše se u nás, jsou nositeli budoucího problému a ve své většině nemohou být pro nás v krátkodobé ani dlouhodobé perspektivě přínosem, nýbrž přítěží. Poučme se z chyb učiněných jinými. Pomáhejme při humanitárních katastrofách v muslimském světě, ale ne tak, že si tu vytvoříme masivní muslimskou komunitu. A nepodporujme palestinské teroristy, jak skrze EU nedobrovolně činíme.

P. Sulc 14.1.2015 21:49

NICENI VOJENSKYCH HROBU

Hodní, mirumilovní islámci ničí vojenské hroby padlých

Britů, tedy i hroby Čechoslováků v Tobrúku. Co na to EU? Co na to naši

politici, novináři?  

 

http://www.youtube.com/embed/RtgbvotqVFE?rel=0

J. Krásenský 14.1.2015 16:48

Poslední dvě otázky jsou nebezpečné

a ještě nebezpečnější jsou odpovědi, které se blíží pravdě.

J. Černý 14.1.2015 16:33

Díky,

opět dobré postřehy,

J. Kanioková 14.1.2015 14:05

No.... proti příčinám -

Islám v České republice nechceme - DEMONSTRACE, pátek 16.1. v 16 h., Praha, Hradčanské náměstí - https://www.facebook.com/ivcrn?fref=nf

P. Pokorný 14.1.2015 15:21

Re: No.... proti příčinám -

Nechte toho divadla. Jakého jste vyznání, že tak fanaticky píšete za dav? Co napsat, z čeho si smíme dělat legraci na z čeho ne? Kdo nevíc šíří nenávist?

Napište, kdo vám z nich něco udělal - jasně a konkrétně! Nebo si nenávist nechte doma! Já no niíkom, kdo by z islámu Čechům ubližoval, nevím. Ale vím, že z někoho si humor dělat smíme a humor či pochybnosti o jiných se trestá. (Třeba Stwora.) Tak kde je spravedlnost? Kde je ta svoboda vyjadřování?

Nechte té šílené nenávisti, když u nás se nic neděje. A nejsem Arab, nejsem muslim a aláh je mi ukradený, abyste to neotočila.

J. Kulheim 14.1.2015 17:15

Re: No.... proti příčinám -

Na to, aby lidé veřejně vyjádřili svůj názor mají snad ještě nějakou dobu právo.

P. Pokorný 14.1.2015 17:35

Re: No.... proti příčinám -

Já souhlasím, aby se lidé vyjadřovali, pane kulhaime. Ale nikoliv aby se to zvrhlo proti někomu a jiní se nemohli ozvat. Já stále poukazuji, že ač tito lidé Čechům a Čechoslovákům nikdy nic neudělali, dovezená hysterie začíná být obludná. A navíc je vedena ze stále stejného směru. Několik desítek lidí v našem státě každý den vyplodí nenávistné texty a to je šílené. Proč? Komu kdy kdo z nich u nás ublížil. My je nezabíjíme a že mají jinou kulturu?

J. Kulheim 14.1.2015 20:09

Re: No.... proti příčinám -

Nevím o kterých textech píšete, tak nemohu sám za sebe posoudit jejich obsah. Pokud vím, tak ti, kteří nechtějí, aby se muslimové stěhovali do ČR a dostali zde bianko šek na pobyt. Tím, že se přesídlí x tisíc nebo milionů lidí z muslimských zemí, se tamější tristní situace nevyřeší. Přestěhovat dát dohromady lidi, kteří mají jinou kulturu, žijí v jiných životních podmínkách, mají jiné tradice je vstupenka do pekel.

Nikomu neublížili, ale to nedává právo na to, aby dostali trvalý pobyt tady. Vy ani já jsme staletí nebudovali tuto zemi. Dělali to naši předkové a my máme odpovědnost chránit kulturu, hodnoty, tradice, které nám zanechali.

Není důvod ustupovat radikálům, kteří chtějí ovládnout muslimské země. Ti lidé, kteří jsou pronásledováni musí dostat příležitost dostat zpět svoje domovy. Musí si chránit svoje životní teritorium, zrovna tak, jak si musíme chránit i my. Svobodu nikomu nikdo zdarma nedá.

Muslimů je miliardašestsemilionů. Jsou bohaté muslimské státy, které mohou nabídnout svým spoluvěrcům území i peníze. Proč to neudělají? Jestliže se neumí muslimové dohodnout mezi sebou, jak se budou etablovat v zemi, která je úplně jiná? Dnes je jich deset, zítra bude potřeba pomáhat milionům. To není žádné řešení. Je to pouze ustupování teroristům.

P. Pokorný 14.1.2015 23:02

Re: No.... proti příčinám -

Nevím, jestli se ještě k odpovědi dostanete. Není sporu mezi námi dvěma. Máte naprostou pravdu. Já však dodávám další: někdo ten existus vyprovokoval, někdo ty slušné vyděsil a oni ze své vlasti prchají. Ani já s tím nesouhlasím, ale první by mělo být umožnit jim žít ve své vlasti a pak..Půjdou sem pak, když doma budou mezi svými? Vždyť cestou umírají, umírají jim děti. Většina z nich přece zrůdy nejsou. Najděme viníky jejich exodu. A tyto demonstrace jenom přilévají benzín do ohně, nikoliv vodu. A teroristy či černé vdovy... Pak většina nebude. Ale zrůdy a Breivikové jsou v každé společnosti.

P. Pokorný 14.1.2015 23:16

Re: No.... proti příčinám -

exodus

J. Kanioková 14.1.2015 19:52

Já jsem vás snad oslovila ?

Trhněte si..

J. Kanioková 14.1.2015 13:53

Islám a evropské strkání hlav do písku -

Triumf terorismu - http://buchanan.org/blog/a-triumph-of-terrorism-15462

Charlie, Mohamed, a saúdských 1000 ran bičem pro Raif Badawi - http://jdem.cz/brgbb7

Ron Paul: "Poučení z Paříže" - http://jdem.cz/brgbn7

Komentář - Enoch Powell "Potoky krve" - http://jdem.cz/brf738

Pařížský pochod byl emocionální, ale byl plný pokrytectví o svobodě tisku - http://jdem.cz/brgbc9 ..... https://twitter.com/DanielWickham93

M. Starý 14.1.2015 11:51

Hollande jinou možnost neměl

Kdyby prezident Hollande musel převzít iniciativu a hněv obyvatelstva nespokojeného s multi-kulti politikou "usměrnit" správným směrem, jinak by těchto nálad využila M. LePenová a "její" demonstrace by byly ostře protimuslimské a za pár dní by opět hořela předměstí Paříže. Jak poznamenal jeden komentátor v ČT - reálně by i hrozil rozpad Francie.

M. Starý 14.1.2015 11:53

Re: Hollande jinou možnost neměl

Omlouvám se, to "kdyby" na začátku škrtněte... Díky.

V. Kain 14.1.2015 12:17

Re: Hollande jinou možnost neměl

Ano, hořela by předměstí Paříže,pokud by se ozbrojené složky chovaly tak, jak se chovaly posledně.Pokud by radikálně a nekompromisně zasáhly,tak by se ti rozjívenci velmi rychle uklidnili.A samozřejmě byl by to jejich poslední pokus v podpalování ničení.Po potlačení by měli začít velmi rychle deportace.Ž se ti zfanatizovaní vypatlanci narodili už ve Francii? Nezájem! Chováš se jako muslim, chceš žít jako muslim a prosazuješ právo Šária,tak si žij tam,kde je toto všechno běžnou praxí.Ovšem to bychom museli mít politiky jako je např. pan Orbán a ne přizdisráče.

J. Vintr 14.1.2015 12:22

Re: Hollande jinou možnost neměl

Francie tuším ještě vlastní zámořská území - například takzvané Ďábelské ostrovy u břehů Venezuely. Tam by bylo možno přemístit "francouzské občany", aniž by šlo o deportaci mimo území Francie.

E. Erat 14.1.2015 12:52

Re: Hollande jinou možnost neměl

Proč píšete francouzské občany v úvozovkách.Prostě jimi jsou, stejně jako těch půl miliónů Židů a ostatních etnických menšin.Kancléřka Merkelová to řekla velmi jasně "jsem premiérkou všech Němců bez rozdílu národnosti,náboženství atd.".Tady se projevila jako opravdový státník (státnice zní blbě,že).Státník na rozdíl od druhořadých politiků nepodlehá davové psychóze a nemá zapotřebí se zavděčovat většině.

P. Lenc 14.1.2015 13:59

Re: Hollande jinou možnost neměl

Jistě, nepodléhat "davové psychóze", zato vzít si do země minimálně 100000 syřanů k těm muslimům co již  Německo má je opravdu "státnické".Ona ta "nevděčná" většina je úplně blbá, že, pane Erate.

E. Erat 14.1.2015 15:20

Re: Hollande jinou možnost neměl

Je to věc Německa,pokud mají spočítáno,že je to nezbytně nutné vzhledem k malé porodnosti, tak asi vědí co dělají.Taky hned po atentátu ve Francii,říkal v TV francouzský novinář,že Francie se bez přistěhovalců neobejde.Nevím,taktéž jejich věc.A s tou většinou jsem se uřekl,nebo spíše jsem reagoval na naší situaci,kdy tady řada lidí podléhá hysterii,podepisuje petice,svolává demonstrace atd. V Německu je to naopak velmi malá menšina,která má podobné tendence.A jsou to většinou lidé z bývalého NDR,celý život žili v kleci bez kontaktu s okolním světem a mají to v myslích stále zažrané.Strach,že do obory se dostane vlk.Koneckonců tak je tomu i tady,největší hysterici třeba tady na internetu se rekrutují z malých měst a vesnic.Málo cestují,max.Jugoška apod., a tak muslima nebo Araba znají pouze z TV.A ten obraz není dobrý.Navštívil jsem řadu muslimských zemí vč. Alžíru, a nikde jsem žádný problém neměl,příjemní lidé i hajzlíci jako všude jinde.

J. Kulheim 14.1.2015 17:26

Re: Hollande jinou možnost neměl

Skutečně státnický čin. Nabrat do země lidi ze zemí, kde je dominantním náboženstvím Islám, aby se zvýšila porodnost. Je to rozhodnutí Němců.

Obyvatelé ČR mají právo si bránit svůj životní prostor a rozhodnout jestli přijmeme běžence z těchto zemí nebo je sem nepustíme. Svobodu si musí každý vybojovat sám. Nakonec jsou to všechno lidé, kteří vyznávají islámské hodnoty a stílejí se jak zajíci na honu.

J. Kanioková 14.1.2015 14:04

A myslíte, že mu to pomůže, to lavírování ?

Usměrnit správným směrem ? Těžko.. Nechť ve dne v noci děkuje panu de Gaulle, ten to tam rozjel..

Bat Ye Or: Eurábie: Euro-arabská osa - http://jdem.cz/ba74h7

"reálně by i hrozil rozpad Francie", no.. to si měli multikulti ideologové domyslet do hořkých konců už dávno.. a ne problémy stále jen odsouvat..

Levičácká zbabělost..

J. Jehlík 14.1.2015 11:39

Že by přiznání barvy

Je suis Charlie = já jsem komouš

V. Němec 14.1.2015 11:22

Každý

kdo chce něco říci k muslimské problematice, ať si přečte všechny súry Koránu, seznámí se s právem šárija a a pokud má zdravý rozum, bude vědět o co jde. Bude s tím vším souhlasit jedině, že by sám se těšil na tak neomezenou jako imáni, na sex s dívenkami a několikati poslušnými ženami.

E. Erat 14.1.2015 11:15

President Hollande správně tušil,

že Netanjahu si bude chtít v Paříži ohřát svojí polívčičku. A nemýlil se,to že v těchto vypjatých chvílích vyzval Židy k odstěhování do Izraele,aniž by pár dnů počkal,až se emoce trochu zklidní,aspoň po pohřbu, hovoří samo za sebe.A tím,že řekl že Izrael jim zajistí bezpečnost v podstatě řekl,že Francie jim bezpečnost nezajistí,čímž Francouze potažmo urazil.A ani Izrael není schopen zcela zabránit teroristickým útokům podobného typu.To není nikdo ve světě.

V. Kain 14.1.2015 12:21

Re: President Hollande správně tušil,

Ti politici-muslimové kteří byli pozváni na tu pokryteckou taškařici a přitom sami terorismus různou formou podporují,museli mít z politických evropských ksichtů náramnou jundu.

A. Novák 15.1.2015 13:04

Re: President Hollande správně tušil,

vzhledem k tomu, jak Francie a další evropské státy dlouhodobě podporují Palestince, se nelze divit tomu, co řekl Netanjahu.

J. Urban 14.1.2015 10:31

Proč je třeba se bránit islamizaci:

http://www.mrctv.org/videos/bill-warner-1400-years-fear-czech-titles

K. Janyška 14.1.2015 9:43

Jedno velké zincenované divadlo, které má

odvést pozornost od neschopnosti s islamistickými radikály cokoliv udělat. Velmi mě při této příležitosti znervózňuje jedno ze jmen Obamy. Hussein... Dzp.

J. Sinnreich 14.1.2015 17:51

Re: Jedno velké zincenované divadlo, které má

Obama navstevoval od 6 do 10 let skolu v Mentengu, Djakarta. Podle oficialniho zivotopisu to mela byt katolicka skola, ale vypada to spise na "madras" v islamske Indonezii