29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: Opuštění Schengenu vůbec nemusí být za trest

Belgický premiér se nechal slyšet, že státy nesolidární s umisťováním migrantů na svém území by měly být vyobcovány ze schengenského prostoru. Myslí to samozřejmě jako za trest. Co když to ale bude nutnost?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Hendrych 19.12.2018 16:05

No comment

Británie je mimo schengen a bude i mimo EU, což všem nic nemění na tom, že se k migračnímu paktu jednoznačně připojila...co na to pan Bartoň ???

D. Bystriansky 18.12.2018 20:55

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Pan Stirský má strach pustit pšouka, zaručeně by se celý po?ral, jiná možnost u něj není.

K. Janyška 18.12.2018 18:10

Re: Píšu to už dávno, neodcházejme

To nevadí, absoluteně s vámi souhlasím i já a navíc to umím zargumentovat kompozitivní teorií a teorií spontánního řádu lidské interakce... Dzp.

R. Langer 18.12.2018 16:51

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Nedělejte si iluze... ;-)

J. Vintr 18.12.2018 16:00

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Problém není nejspíš v tom, že by Británie vyzadovala nějaké "výhody", ale spíš v tom, že se chce vyhnout pomstě těch šmejdů z Bruselu a proto jim britská premiérka zobe z ruky.

V. Braun 18.12.2018 15:40

Re: Pane Bartoni!

Já si to představuji tak, že každý s právem volného pohybu v Schengenu má v Schengenu pohyb skutečně volný, nic více a nic méně.

J. Kulheim 18.12.2018 15:20

Re: Pane Bartoni!

Kontrolat múžete pas . Můžete vstup povolit nebo nepovolit. Zrovna tak je možné azyl dát nebo nedát. Ten kdo se nebude chovat v souladu s našim řádem, půjde domů.

Vy si to představujete tak, že v ČR se může usadit komu se zamane?

J. Vlček 18.12.2018 14:30

Uzavření Shengenského prostoru?

Žádný problém. Je snad pro někoho problém sáhnout do kapsy pro cestovní pas a prokázat se jím při kontrole na hranicích? Ten samý úkon by samozřejmě čekal i ty, kteří tímto uzavřením vyhrožují jinému.

Nehledě na to, že je podivné a zarážející, že ukončení volného Shengenského prostoru nepožadují samy státy, které ve volném pohybu ilegálů, a tedy i možných teroristů, mohou spatřovat možné riziko ohrožení svých obyvatel.

V. Braun 18.12.2018 13:25

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Tak Braunův (tedy Brownův abych byl přesný) je dle definice náhodný, takže s tím přehledem to bude trochu složitější.

Š. Hašek 18.12.2018 13:06

Když jsem byl malý,

byl jsem strašen. Tresty. Jako dítě.

Teličku a Kalouska to ještě nepustilo a chtějí to aplikovat na plátce daní, kteří financují jejich úsilí nás tady všechny furt trestat.

No, je to takové ......., ehm, ....... dost přitróblé. Zkráceno. Jednou za rok kobliha!

R. Langer 18.12.2018 12:32

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Jo, o VAŠEM pohybu přehled nepochybně je. :-D

Š. Hašek 18.12.2018 12:25

Re: J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:51

Jsou přímo pokakaní, jak kdo tedy, co vyplivne v pondělí brusele. Ani nesnídají.

Netušil jsem, že Telička byl ustanoven státním tajemníkem Boha pro oblast husitskou.

Nemá nikterak vztah k mému názoru na husity a dějiny 15tého věku. Zkráceno.

Š. Hašek 18.12.2018 12:22

Re: Další políček ČR

Vidím to podobně, stejně.

Bohužel problém bude v tom, že tři čtvrtiny politiků v ČR se "nebojí" občanů ČR (jsou i jinde než na Staromáku), ale bojí se, přímo fyzicky brusele a spacákových nýmandů. Ty uvozovky tam nejsou náhodou, ale marný.

Zkratkou - pan Kalousek a pan Fiala, než si koupí zubní pastu, se ohlédnou ...... jestli to schválil nějaký hejhula z Lucemburska, popř. pražští herci. Zkráceno, nezdržuji.

O. Uživatel 18.12.2018 12:18

Uživatel požádal o vymazání
J. Vintr 18.12.2018 12:08

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Naštěstí pro nás se ti, o které se jedná, v drtivé většině odlišují i svým vzhledem, takže není problém zaměřit kontroly především na ně

J. Vintr 18.12.2018 12:05

Oody Re: Mám takové podezření

Realita občas překonává i takzvané konspirační teorie. Nebo si myslíte, že je všechno tak, jak to říkají politici nebo v televizi, či jak je to napsáno v novinách?

V. Novák 18.12.2018 11:46

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Británie může vystoupit zcela bez problémů a smluv.

Pokud nebude požadovat výhody vyplývající ze členství v "tom bolševickém spolku"...

V. Novák 18.12.2018 11:44

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Opakováním nesmyslu se z něj smysl nestane...

J. Schwarz 18.12.2018 11:41

Re: Pane Bartoni!

Běžte do háje s teroristy! O ty tu nejde, jde o kulturní změnu. Nestojím o to, aby to tu vypadalo jako v Karáčí nebo Lagosu!

V. Braun 18.12.2018 11:40

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Troufám si tvrdit, že o pohybu osob je nyní daleko větší přehled než za kontrol na hranicích před Schengenem, protože kamery jsou na každém rohu a kilometru.

Nevidím důvod pro zavedení hraničních kontrol. Pokud by byly typu "na hranicích nebyl nikdy problém", tedy že stačilo ukázat pas, a to někdy ani neotevřený, tak by byly nanic a pokud by měly být důkladné tak máme na hranicích pěkné kolony a čekání.

J. Schwarz 18.12.2018 11:36

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

Vy jste, pane Stirský, obyčejný žvanil. Proč by tu měly být jen dvě alternativy - ledabylé mávnutí pasem nebo oddělení pasů a víz, výslechy na Bartolomějské , výjezdní doložky a souhlasy zaměstnavatele? V normálních státech existoval na pas nárok, poslali vám ho třeba i poštou, kam jste jel nikoho z vlastního státu nezajímalo a o víza jste musel žádat druhou stranu pokud nebyl vzájemně dohodnut bezvízový styk. A k takovému systému bych se klidně vrátil. Mimochodem, kdybych se já rozhodl "prchnout" do Thajska s tím, že si tam požádám o azyl a nárokovou podporu, protože je tam teplo a mně se nechce na stará kolena zmrzat v Evropě, skončil bych v blázinci... A to jsou Thajci dobromyslní buddhisté. K evropským levicovým šílencům, placeným nadnárodním kapitálem mají ale daleko. Naštěstí.

V. Braun 18.12.2018 11:34

Re: Mám takové podezření

Ano, pole pro vymýšlení konspiračních teorií je neomezené.

V. Braun 18.12.2018 11:32

Re: Pane Bartoni!

Jen skromný dotaz, jak budete na hranicích kontrolovat "žebříček individuálních hodnot" každého jednotlivce a nejen to, dále určit zda jsou schopni zabíjet na základě rozdílného žebříčku hodnot, a nejen to, ale zda i mají i další vlastnosti na základě kterých hodlají tuto "schopnost" uskutečnit v praxi a skutečně zabít?

Předpokládám, že na to máte konkrétní a v praxi proveditelný návrh.

J. Schwarz 18.12.2018 11:27

Re: Mám takové podezření

To může. Ale v tom případě se dopustí trestného činu a může skončit v base, ne nějakém "uprchlickém zařízení" se všemožnými výhodami a servisem ze strany "nevládních organizací". Ta basa může vypadal jako lágr s minimálním zabezpečením, deka, chleba a voda. Buď se vrátíš odkud jsi přišel, nebo tam můžeš zůstat nastálo. Svobodná volba.

O. Zeman 18.12.2018 11:04

Další políček ČR

A nejsmutnější je, že toho belgického drzého spratka nikdo z našich "veřejně činných" ani neokřikl. Jakpak by se asi cukal, kdyby mu někdo vlepil na oplátku: "tak ať si "Flámové" příště vezmou do ČR své pasy, když jim Shengen smrdí!" Stačilo by alespoň panu Bezvýznamnému připomenout bordel "za" svým vlastním prahem.

J. Vintr 18.12.2018 10:53

Re: J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:51

Já náš stát za šupácký nepovažuji (proto jsem to slovo dal do uvozovek). Je to pohled především politiků států na západ od nás a často to i dávají najevo.

J. Kulheim 18.12.2018 10:43

Re: J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:51

Pan Vitr, nás považuje za šupácký východoevropský stát. Němci, Francouzi, atd., jsou státy prví kategorie a my jsme šunt, který patří vystěhovat na Sibiř. To už jsme slyšeli. Vraťme se pod nadvládu potomků pana Hitlera a uskuteční se to.

Mám pro vás a vaše kamarády, sice nevyžádanou, ale dobřem míněnou radu. Nechjte toho. Je to jenou frustrace z toho, že Němci vás jako sobě rovného nikdy nepřijmou. Za to, že jste se narodil ČSR se stydíte. Doma nejste nikde.

J. Kulheim 18.12.2018 10:35

J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:51

Pan Vitr, nás považuje za šupácký východoevropský stát. Němci, Francouzi, atd., jsou státa prví kategorie a my jsme šunt, který patří vystěhovat na Sibiř. To už jsme slyšeli. Vraťme se pod nadvládu potomků pan

Mám pro vás a vaše kamarády, sice nevyžádanou, ale dobřem míněnou radu. Nechjte toho. Je to jenou frustrace z toho, že Němci vás jako sobě rovného nikdy nepřijmou a za toa Hitlera a oni to zařídí.

, že jste se narodil ČSR se stydíte. Nikde nepatříte a niukde nejste ničím.

J. Kulheim 18.12.2018 10:22

Re: Píšu to už dávno, neodcházejme

Promiňte. Patří pod J. Vintr Datum: 18.12.2018 9:06

J. Uzel 18.12.2018 10:21

Re: Správně, Batoni. Hranice nejsou žádné korso!

V devadesátých letech jsem sjezdil stopem celou Evropu a nebyl Schengen a nebylo Euro a nikdy nebyl na hranicích problém. Prohledávat mě začali až když jsem začal lítat letadlem.