17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jasan 22.2.2006 17:35

pane Hrbek

prestante se prosim vytahovat....
1)  o ekonomice nebyla dosud rec
2)  pokud se neco chcete dovedet o recylaci kovu z popilku skuste treba heslo "phytomining"....
3) pokud tomu nebudete rozument,  rad vysvetlim
František I. 22.2.2006 17:29

Re: Re: Již dlouho jsem stránky NP nenavštívil.

To jste udělal chybu, pane Bicane. Je tu občas sranda. Stačí si jen přecíst slova vašeho oponenta. Jemu bych vzkázal-pan Zahradil je oproti panu Paroubkovi, Rathovi či diletantu Sobotkovi shovívavý človíček a málem myšlenkový genius. Pravda ovšem také je, že mezi tak zhůvěřilými tvory nejde nevyniknout.
František I. 22.2.2006 17:23

Re: hmm, ještě autor zapoměl přidat, že

Ptáčku hnědý skřehotavý, pravicoví asi nikoliv, ale určitě ne blbí. Na to tu máme jejich zbabělejší růžové, nyní hnědo-oranžové, souputníky.
jasan 22.2.2006 17:23

takze racku...

pokud neco podporuji komuniste, je to pro Vas jasny signal byt vzdy proti?
Hubble Bubble 22.2.2006 17:11

Re: Re: i smlouva, ktera nam garantuje plny pristup na trh prace EU "uz" za 7 let je lepsi, nez zadna smlouva

To se pletete, kdyby nebyla smlouva (prechodna obdobi) bylo by to hned.
Jenda 22.2.2006 17:08

Re: Nacista Zahradil jen demagogicky zneuziva toho,

Ted by me jenom zajimalo, jestli ODS prisla o podporu 10% drobnych podnikatelu nebo stat o 10% drobnych podnikatelu. Pokud to druhe tak je to uspech. Cekal bych vic.
www racek 22.2.2006 16:42

hmm, ještě autor zapoměl přidat, že

jejich stanovisko podpořili i naši komouši ... chlapci jedni pravicoví ...
ok 22.2.2006 15:28

Re: Již dlouho jsem stránky NP nenavštívil.

VIs Bicane, mozna sis neprecetl pane Zahradiluv clanek. Je to blabol bez ohledu na politicke presvedceni autora. Vladnout by nam meli lide alespon prumerni, at je jejich politicke presvedceni jakekoliv. Kdyz nam bude vladnout hysterik pravicoveho presvedceni, jsme na tom stejne blbe, jako kdyz nam vladne hysterik levicoveho presvedceni. Kdyz se tu poustim do Zahradila, neni to proto, ze je pravicak. Poustim se do nej proto, ze je to podprumerny nevzdelanec se sklonem k sovinismu, a v evropskem parlamente nam zaridi tak akorat ostudu a posmech. Je dobry tak akorat do poctu, kdyz hlasuje poslanecky klub jednotne a on osobne nemuze nic zkazit 
Bican 22.2.2006 14:32

Milý JANE.

Máte v tom trochu mišmaš. Kde jste vzal to, že ODS je proti vyspělým západním zemím? Z toho, že odmítá Evropskou ústavu v její navržené podobě a z toho, že je proti vzniku evropského superstátu? A co třeba Francie a Anglie? Ty jsou také proti vyspělým zemím? A že je ODS proti USA? To vyvozujete z toho, že Klaus nepodpořil válku v Iráku? Kolik z těch vyspělých západních zemí kromě Anglie ji podpořilo? Není snad proti USA, NATO ... hlavně KSČM, budoucí veřejně proklamovaný pomocník ČSSD? Sice na nevládní úrovni, ale už teď je vidět, jak to funguje.
Bican 22.2.2006 14:20

Již dlouho jsem stránky NP nenavštívil.

Pravda je, že alespoň pokud jde o komentáře k tomuto článku, zdá se, jakoby zde převládla levičácká parta. Žádnou velkou radost z toho nemám. Jinak se mi zdá logické, že při počtu europoslanců není možné aby vystupovali všichni. Pokud si pan Rouček a jeho zastánci zde myslí, že 2 minutový projev vždy někoho zaujme a nedejbože ovlivní, asi se mýlí. Zvlášť když si vzpomenu na "logická a pravdivá" vystoupení p. Roučka ještě v češtině. P. Zahradil je dle mého dobrým a platným pracovníkem pravice v EU. Jak už napsal ve svém komentáři, projevy nejsou všechno.
jasan 22.2.2006 14:18

Re: Re: drahy Obcane

namety na zlepseni publikuji dost casto - jako treba alternativni navrh ustavy .
jasan 22.2.2006 13:55

Re: Re: ale kdeze Em

zcela souhlas.   Nicmene to se tyka i vychvalovane biomasy.
Trosku problem je ale celkova hmotova bilance - kdyz budeme odpad skladovat, za chvili nebude misto,
Takze se obavam, ze jedina cest je recyklace toho, co jde a paleni toho, co nejde.
Hezke by bylo omezit mnozstvi odpadu - ale to lid nepripusti.....
onlooker 22.2.2006 13:48

Re: ale kdeze Em

jasane, při každém spalování (kromě jaderného) vznikají oxydy uhlíku .. a aspoň jeden z nich by vám určitě vadil ....
onlooker 22.2.2006 13:46

Re: Re: Re: Ad Vileta

nic nového, když p. Zahradil poznal, že jednání o EU ústavě je k ničemu, tak taky odešel.
Ještě tak kdyby přestal poslancovat vůbec a vzdal se platu ...
onlooker 22.2.2006 13:44

Re: Re: Nacista Zahradil jen demagogicky zneuziva toho,

inteligenti by je nejradši vypráskali všechny .....
jonáš 22.2.2006 13:29

Re: Re: Ad Vileta

Tim že nezdržuje jednání EP.
Echidna 22.2.2006 13:26

Re: Re: Nacista Zahradil jen demagogicky zneuziva toho,

Bygu, otevřel jsem si odkaz, který uvádí Jan a ten článek Vám příliš za pravdu nedává. Máte Vy nějakou podporu pro své tvrzení, že ODS volí ti inteligentní??
Antonín Hrbek 22.2.2006 13:23

Re: Re: Re: drazi panove....

Vážený pane,
o "technickém zvládnutí" recyklace kovů z popílku po spálení odpadu něco málo vím. Cín z konzervových plechovek z části zoxyduje, z části se roztavený smísí s popelem. Hliník se roztaví a z části přemění na nezpracovatelný oxyd a z části roztavený smísí s popílkem, Dokonce i tenké železné plechy (například z konzerv) shoří jako papír. A ingoty asi určitě do odpadu pro spálení nikdo nedává.
Prosím popište mi, jakým způsobem chcete recyklovat z popílku železné a neželezné kovy a jaká je nutná jejich koncetrace v popíllu, aby jejich odlučování bylo ekonomicky efektivníi.
Jinak se věnujte jiným záležitostem.
ibn 22.2.2006 13:00

cele je to nejake popletene

ODS podporovala vstup do EU i po vyjednani pristupovych podminek socanskou vladou.
Odeesaci uz nevi o cem by psali, jen aby na sebe strhli pozornost. Zatim za odeesku odvadi nejvice prace jeji neclen, cestny predseda ;-))).
jakovy 22.2.2006 12:51

Honzo, za mámou ať peče buchty a

rychle na Cuba libre, tedy na ostrov svobody, ne na coctail !
jakovy 22.2.2006 12:39

ale soudrruho Šejno

co kdyby ta ODS (já vím, sprosté slovo) prostě řekla: tak na takové podmínky Vám ignorujem. Zůstanem doma.
On ne každý má židli v Pentagonu.
Čest !
wer 22.2.2006 12:31

Re: Ale, ale, pane europoslanče za ODS

Protože tam už za rovných podmínek pracovat mohou.
jasan 22.2.2006 12:10

Re: i smlouva, ktera nam garantuje plny pristup na trh prace EU "uz" za 7 let je lepsi, nez zadna smlouva

hmmm
jen aby to nebylo "za 7 let"   porad... sliby se slibujou, blani se radujou.
jako shodek rozpoctu 3%  v pripade F a N
OBČAN XY 22.2.2006 11:58

Re: drahy Obcane

 Nemohu být pro patolízalství vůči EU,ale jsem přesvědčen,že tato instituce je jistým pokrokem i východiskem k řešení mnohých globálních problémů.....Od ODS bych očekával náměty k vylepšení funkcí této instituce,ale nikoliv  s e t r v a l o u  t ě ž b u z potíží,které se zákonitě musí vyskytnout....To zavání populismem a někdy až hyenismem....Nižší daně - proč ne,ale opět nač ten populismus a ono vámi tolik odsuzované vlezdoprdelství.....Pochopitelně vše k uchvácení moci a vlivu....Na službu státu a jeho občanům to rozhodně nevypadá.....
miki 22.2.2006 11:37

Re: Pokud jsem se dnes nekoho dotknul

milý oslíku Jane, Zahradilovi určitě nevadí západní demokratické společnosti jako takové, ale určitě mu vadí (narozdíl od tebe) jejich narudlé zabarvení. Západní Evropa je prorostlá (až na vyjímky) levičáctvím zkrznazkrz. V poslední době se jí to (myslím Evropu) pod ekonomickým tlakem "skromné" asie a  ve střetu s "neskromným" islámským světem začíná jaksi nevyplácet. A bude hůř. Tož tak. 
JM 22.2.2006 11:30

na samem okraji politickeho spektra

.. no, jsem docela zvědav na nejbližší klokaní volby po cronulle..
JM 22.2.2006 11:27

i smlouva, ktera nam garantuje plny pristup na trh prace EU "uz" za 7 let je lepsi, nez zadna smlouva

jak pro koho. pro mně už po těch 7 letech stejný výsledek, jako kdyby nikdy.
jasan 22.2.2006 11:17

Re: Re: drazi panove....

rec byla o spalovani....  a v tom pripade recyklace kovu z popilku ci  primo z biomasy (ta ovsem napred shori - to vyjde na stejno)  je zcela technicky zvladnuta a je jen otazkou chteni ci nechteni.....     jinak o plaeni biomasy to basni kazdou chvili nekdo, vcetne EU - a nikdo z Vas nejeci.
a pro Em = ja o medenych strechach nezacal...
Byg 22.2.2006 11:10

Re: Pokud jsem se dnes nekoho dotknul

"ODS nasli nepritele ve vyspelych demokratickych zemich Zapadu "
To je silné kafe. Takové neuvěřitelné překroucení a demagogie se jen tak nevidí :-). Každému myslícímu tvoru s IQ > 6 musí být jasné jak je to doopravdy.
Antonín Hrbek 22.2.2006 11:10

Re: drazi panove....

Vážený "odborníku",
pokud pod pojmem recyklace rozumíte spalování a využití kovu z popílku tak Vám není pomoci. Můžete mi říci jak recyklovat nízkotavitelné kovy z popílku? Jak budete z popílku recyklovat plasty nebo textil?
Každé spalování biomasy je degradace hmoty. To pochopili v Anglii již před několika stoletími. Současný "boom" na obnovitelnou biomasu z polí je velmi pochybný a slouží spíše agrárníkům než celé společnosti.