29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: Oč jde muslimům

V minulých dnech mnohokrát v médiích padla otázka, oč vlastně jde evropským muslimům. Padají teorie, že muslimové chtějí tradiční evropské hodnoty nahradit svým náboženstvím, občanské právní řády v zemích, kde žijí, buď doplnit, nebo nahradit svým právem šaría.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 28.9.2015 21:45

Re: mýlíte se, pane Rado

Nejsou.

Nepožadují na to zákon.

J. Vintr 28.9.2015 21:44

Re: To, co jste popsal, považuji za zástupné problémy

Ti lidé k nám "neprchají" za úspěchem, ale proto, že jim někdo nasliboval blahobytný život bez práce. Oni uvěřili, že Evropani jsou úplní pitomci a budou je jen tak živit. V tom prvním se celkem nespletli, ale to druhé není ani při nejlepší vůli těch hlupáků Evropanů možné, protože ta menšina lidí, kteří vytvářejí nějaké hodnoty, musí už teď živit několikanásobné množství lidí, kteří nic užitečného nedělají. Pro ty "uprchliky" bude Evropa stěží udělat něco víc, než je hromadné ubytování v uprchlických táborech a bezplatná strava. Až ti "uprchlíci" pochopí, že tohle není jen dočasné řešení, než bude každému přidělena vila s bazénem a to ostatní, co k tomu patří, začne mela ...

M. Prokop 28.9.2015 21:43

Re: To, co jste popsal, považuji za zástupné problémy

"Vždyt ročně jen ČR vydává do světa a jen za energetické suroviny 200miliard korun ... "

Pravda, v jeskyni by ty peníze ušetřila. :-P

B. Rybák 28.9.2015 21:00

Re: O čem by nemělo být pochyb?

Zdrojem jste i Vy! Vaše pohrdání "spotřební společností", Vámi uváděný zločin nadbytečného užívání surovin z cizích zemí, Váš zločin velké "uhlíkové stopy", Vaše podpora dotovaných "obnovitelných" zdrojů (okrádajících živou přírodu o životodárné sluneční světlo...

Papež František (a jeho teologie osvobození) je pro mne stejně nedůležitý jako pro Vás! Nebo jste se kvůli němu začal modlit a vzdal jste se svého environmentálního náboženství?

J. David 28.9.2015 20:34

Pro pana Z.Lapila...

Když už, tak už. Půdní lesní typ. Polopaticky, co na lesním typu může růst. Někde SM, onde DB, jinde AK. Holt lužní les má jinou dřevinnou skladbu, než les podhorský. Mičurinsky jaksi nejde oba typy slučovat ve smyslu dřevinného složení, jsou to rozdílné biotopy. Pišťuchovitého zajíce s hlodavcovitým králíkem také nezkřížíte, i když oboum dorůstají přední řezáky.

Sama EU vydala jakési dienstreglamá, že invazivní a introdukované druhy se mají vyklučit, např norek americký, rak červený, bolševník velkolepý... A co imigrant blízkovýchchodní, či africký?

Severnější Evropan si musí ve vegetačním období udělat zásoby na zimu, aby přežil, sklízí a dělá spíži, zatímco jižnější opálenec si lehne pod strom a čeká, až plod sám spadne. Pokud si tam ale dělostřelbou oklátí palmy dříve, než plody dozrají a spadnou, jižní opálenci se vydají vyžrat špajzy severnějším Evropanům. Když udeří zima, a severnější Evropan se nebude bránit, budou mít oba "houno".

Přeji si tuhou zimu, aby imigrantům lezly "tlustý do tenkejch" a kapacita baterek v jejich SmartPhonech rapidně poklesla. Na druhou stranu bude prča, sluníčkáři budou volat po Winterhilfe, jako když Paulus s 6. armádou mrzl u Stalingradu. Nejsem necita, ale kdysi jsem četl bajky a pohádky, o promrzlém vlkovi v zaječím pelíšku, o Jezinkách a ohřátí dvou prstíčků u Smolíčka, báchorky Bohumila Doležala. Asi jsem militantní lesák, na škůdníky štechruji a pak odmáčknu, MOA mám 0,8. A kalibr? 7.62*63. Ernest Hemingway s tím i lovil v Africe. Pro laiky, 30.06 Springfield.

P. Rada 28.9.2015 20:22

Re: To, co jste popsal, považuji za zástupné problémy

Pane B.R. velmi bych si přál, aby v ČR obecně platilo, že se úspěch dociluje vzděláním a nikoli tunelováním. Dokonce i jen procento západní civilizace, která je na tom lépe jak postkomunistická společnost, totiž vlastní víc jak celou polovinu jejího bohatství. Toto rozložení bohatství ale žel naprosto neodpovídá vzdělanostní struktůře. Naopak odpovídá procentu patologicky se chovajících zbohatlíků. Viz Koukolík "Mocenská posedlost".

Souhlasím ale s Vámi, že vzdělanost je přesto jednou s cest jak překlenout zdánlivě neřešitelné problémy. Opomíjíte ale, ře to je proces dlouhodobý a ve válce už prakticky neuskutečnitelný.

To co uskutečnitelné alespon teoreticky je jsou např. zádadní změny v obchodních realizacích se zůčastněnými stranami konfliktu. Vždyt ročně jen ČR vydává do světa a jen za energetické suroviny 200miliard korun a příznačně právě do kasiček na středním východě zainteresovaných. Změna postoje ale naráží na zásadní neochotu změnit návyky/zlozvyky a skrze to i situaci.

B. Hamáček 28.9.2015 20:09

Re: O čem by nemělo být pochyb?

Ano Zelení jsou pro přírodu největší pohromou . Pro zelené prosazování jejích nesmyslů je přímo pohádkový byznys. Aby nebyla mýlka , nejsem proti ekologii , ba naopak , ale NE v interpretaci zelených, kteří dělají vše proti přírodě.

B. Hamáček 28.9.2015 20:07

Re: No... a jsme u debilní definice "lidských práv"..

.... A TEČKA !!!

J. Kanioková 28.9.2015 20:03

Co je docela zajímavé,

že není slechu dechu po "feministkách". Které se jinak neustále snaží zviditelňovat, vyřvávat o rovnoprávnosti žen, atd.. Bych předpokládala, že budou v první řadě proti muslimské tsunami a budou to používat jako první z argumentů..

P. Rada 28.9.2015 19:59

Re: Jen jednoduchá a prostá fakta - nebo i tendenčnost?

Pane L.J. tvrzení o lži - jsou Vaše fantazijní produkty !

Jeli někdo lhář musí si totiž být vědom pravdy. To jsem autorovi nedokázal - jen některé jeho teze polemizoval. Když kdokoli hodí do jednoho pytle hned sta miliony jedinců všech pohlaví a bez dalšího rozlišování .... je prostě na pováženou proč si situaci tolik zjednoduěil?!

Nap. lidé xenofobně založení nelžou -  upřímě reprodukují své fobijní fantazie. Nezajímají se přitom o pohledy s různých stran, nenechávají si nic oponorat, recenzovat .... tím pochopitelně trpí korektnost jejich projevu.

To čemu se autor např. zcela vyhnul je pokus o rozlišování uvnitř muslimsky založených a v důsledku tímto způsobem přilévá oleje do ohně obecné lidské nesnášenlivosti. V odkazu uvedu pro kontrast úvahu člověka který mezi muslimy dlouhodobě pobýval.

http://technet.idnes.cz/jak-porozumet-arabskemu-svetu-dz0-/veda.aspx?c=A150119_154333_veda_mla#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=technet&utm_content=main

J. Kanioková 28.9.2015 19:57

Dík internet je vJečný :)))))

J. Kanioková 28.9.2015 19:46

No... a jsme u debilní definice "lidských práv"..

Prostě nelze, po všech zkušenostech, mít jednu normu pro VŠECHNY, jestliže je mezi nimi skupina, která naše pravidla nerespektuje.

1. Kolik Židů spáchalo každou chvíli nějaký teroristický čin? Proto nějaké výjimky pro ně - nemám námitky..

2. U islámské populace tu problém je, a nemalý. A předběžná opatrnost nám říká - Každý terorista byl nejdřív normální muslim..

Já absolutně kašlu na jakousi pseudohumanitu, atd. atd. Prostě chce-li tu, v Evropě, někdo z nich žít, musí se, jako host, přizpůsobit on. A ne si prosazovat cosi z hlediska jejich víry. To ať si klidně praktikuje ve svém soukromí, ale jinak ve všem dalším musí platit naše pravidla, naše hodnoty. Je to NAŠE domovina, tudíž naše pravidla MUSÍ mít přednost..

Trvají li přistěhovalci na svých pravidlech, nechť se stěhují tam, kde jsou tato pravidla vyznávána v rámci státní politiky..

B. Rudolf 28.9.2015 19:34

To, co jste popsal, považuji za zástupné problémy

Lidé, kteří k nám prchají, budou muset akceptovat, že se ocitli v systému, kde se úspěch dosahuje především vzděláním (nejlépe v něčem užitečném). A především budou muset akceptovat, že tento systém vyžaduje vzdělávání žen a školní docházku dětí.

Pitomosti si vymýšlejí jenom zamindrákovaní lidé nebo podvodníci. Vzdělání je lékem na obojí.

Pokud Evropa nabídne těmto lidem na rozdíl od jejich "bratrů ve víře" značnou pomoc ve velké nouzi, má právo po nich vyžadovat poměrně vysoký stupeň přizpůsobení a pochopení pro naše názory na vztahy mezi lidmi.

J. Kanioková 28.9.2015 19:32

1*****

J. Křivánek 28.9.2015 17:53

Re: Jen jednoduchá a prostá fakta - nebo i tendenčnost?

Ty de*bi-le "korektně" táhni se svejma orálníma hovnama někam do za*sra*nýho arabáčova.

K. Janyška 28.9.2015 17:17

Islám není jen náboženstvím, je zejména státním totalitním

socialistickým systémem.  Tedy nerealizovatelným, o to více však zločinným. Jako marxismus.. Dzp.

L. Jendřejas 28.9.2015 17:05

Re: Jen jednoduchá a prostá fakta - nebo i tendenčnost?

Takže co autor napsal je lež a muslimové v EU nic nepožadují a nic se už nerealizovalo co autor popisuje. Defakto autor je lhář a to se děje - tedy muslimové v EU nás sluničkově kulturně obohacují.

R. Tesařík 28.9.2015 16:17

Re: O čem by nemělo být pochyb?

Papež František se projevil jako soudruh svatý otec a to ostaní tu předvádíte vy ve vašich příspěvcích..

P. Rada 28.9.2015 15:50

Re: O čem by nemělo být pochyb?

Pane Rybáku můžete citovat zdtroj - nebo jde zas jen Vaše "cucání s palečku"?

Aby to bylo k diskusi něco konkrétnějšího, pak tomu tématu "obvinování" či spíše nedostatečné sebereflexe západu se vyjídřil i papež František. Ten se také přimlouval za pomoc uprchlíkům.

http://w2.vatican.va/content/francesco/en/encyclicals/documents/papa-francesco_20150524_enciclica-laudato-si.html

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/377152-nepomoci-uprchlikum-ve-treti-svetove-valce-je-vrazda-zastal-se-migrantu-papez.html

H. Lukešová 28.9.2015 15:47

Re: Tato agitka je

Dáma Netzer je levicovou zastánkyní islámu a islamizace a každý, kdo kritizuje islám je špatným člověkem. To jste si jistě mohl všimnout.

J. Cervenka 28.9.2015 15:39

USA

na kongresu americkych muslimskychn organizaci v Los Angeles se vsichni mluvci, representanti organizaci, bez jedine vyjimky, shodli, ze se nemohou a nebudou asimilovat. Vysilano Public Television, ktera je vetsinou objektivni. V Daerborn a Flint, Michigan, se tancovalo na ulicich pri katastrofe verzi v New York-u.

I. Kudrnová 28.9.2015 15:34

Re: Samozřejmost pravdy ?

Pan Rada je hecař a vůbec neví o čem mluví, jako kdyby psal essej  o ničem

J. Kyselková 28.9.2015 15:02

Re: Oč jde muslimům?

Jde o obsazení území bez boje.

P. Vaňura 28.9.2015 14:42

Zejména NĚMCI nejsou nejlepšími vojáky na světě,

kterými NESPORNĚ BYLI za WW1 a WW2, kdy podlehli jen materiální a početní převaze protivníků. A my jsme se r. 1945 dostali z bláta do louže, ač si to někteří uvědomili až r. 1948 a mnozí dokonce až r. 1968!

L. David 28.9.2015 14:37

Oč jde muslimům?

Jde jim o to, aby jejich otrocký způsob života pod vládou satanského muslimského Alláha byl rozšířen na celý zbytek populace těch států, které si tuto hadí svoloč přivinuly na svá prsa.

P. Jášek 28.9.2015 13:16

Re: myslím, že už není čas jen na diskuse

No, asi jim nikdo ještě neupekl koblihu a nezrušil poplatky u lékaře. I 1,25€ by se mohlo k důchodu hodit...

P. Rada 28.9.2015 13:00

Re: mýlíte se, pane Rado

Pane Jelinku nehodnotil jsem počty ... ale polemizoval autorův výrok ..."žádná jiná komunita"...

Když už ale hovoříte o počtech ... "račte se nejprve zamyslet nad drobnými fakty" ... např kolik je u nás Svědků Jehovových, Adventistů sedmého dne ...?

Zažil jsem ještě na studiích kolegu "adventistu", který se poněkud vyumělkovaně ale skoro celý týden choval skoro jak my ostatní. V sobotu ale držrel "šábes". Ten den nám ukazoval, že jsme mu náhle cizí. O Jehovitech a jejich radikalismu také jak autor autor nic nevíte? To snad nejsou komunity které si nárokují ..."nároky na zvláštní práva"..?

Z. Lapil 28.9.2015 12:43

Re: Jo, jo.. a tak "nenápadně a ušlechtile" to začíná -

Přeji pěkný den.

Dost často s Vámi souhlasím, včetně výuky vnuček ve střelbě kulovnicí, ale s inkluzivním školstvím coby roztokem jste vedle jak ta jedle. Spíš se mi líbí metafora monokulturního a smíšeného lesa, i když má taky svoje mouchy. Zejména tu, že klasická škola (žáci v lavicích) se chová, jako lesák ve stejnověké smrčině, předstírajíc sama sobě, že listnáče neexistují. Jistě, systém cyklu Zasadím - Pohnojím - Pokácím má svoje výhody, stejně jako cyklus Vyložím - Procvičím - Oznámkuji, ale lipový semenáček mezi smrky chcípne, aniž by dostal možnost stát se lípou semtínskou, a stejně  tak klasická škola hlupákovi neumožní použít, co má, a génia semele do průměru.

Když o tom ještě teď přemýšlím: co má inkluzivní škola co dělat s nelegálními příchozími?

P. Rada 28.9.2015 12:31

Re: Samozřejmost pravdy ?

Nevím proč mi obratem ..."myslíte si" ... podsouváte ..."znásilňování našich žen imigranty a nebezpečí jejich terorismu" ... To jsou věci a témata které nejspíš vrtají hlavou Vám.

Já jsem výše komentoval něco jiného - čím se rozvracíme sami.  Mám za to, že další nesourodé obyvatelstvo jen urychlí zhroucení naší společnosti - která si ale za nastolení vnitřní nerovnováhy může dominantně sama.

B. Rybák 28.9.2015 12:05

Re: Samozřejmost pravdy ?

Zkuste se zamyslet nad tím, proč se ve Švédsku tak mohutně sílí strana programově "nezelená" politicky nekorektní..,jakou je "Švédská demokracie"! Myslíte si, že znásilňování našich žen imigranty a nebezpečí jejich terorismu, by situaci u nás zlepšilo?

http://narodnidemokracie.cz/nove-pojeti-demokracie-po-svedsku/