17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. 17.10.2008 13:06

Re: Evropská unie? Pomalu ale jistě spíš EUrabie...

... a kde vládní represivní složky buď přímo rozhánějí pokojné demonstrace odpůrců vzrůstající moci islámu (stalo se přímo v Bruselu, loni, při příležitosti demonstrace Stop the Islamisation of Europe), případně "pouze" přihlížejí, jak se takového rozhánění ujmou bojůvky "pokojných a mírumílovných" levicových "antirasistů" (letos v Kolíně nad Rýnem).

... kde řádně zvolení poslanci žijí pod policejní ochranou 24/7 z obav před útoky "malé hrstky islámských extrémistů" (Nizozemí, G. Wilders), jiní poslanci jsou pod falešnými záminkami vyhánění z parlamentů i země (opět Nizozemí, Hirsi Ali), zatímco publicisté upozorňující na problém jsou podřezáváni jako podsvinčata (do třetice Nizozemí, Theo Van Gogh). 

- kde má necelých 5% nejčastěji muslimských imigrantů na svědomí tajené a hrozivé procento všech znásilnění, takže evropské dívky se bojí vstupovat do některých městských čtvrtí (Švédsko, Malmö), na což jim političky smrtelně vážně poradí, aby kultuře nových "spoluobčanů" přizpůsobily a "oblékaly se méně provokativně" (nevím jestli Švédsko nebo Norsko, ale ta politička byla, je a zůstane multikulturní kráva). 

Pro to vše je ze současné EU nutno vystoupit.

Tomas 17.10.2008 18:53

Re: Evropská unie? Pomalu ale jistě spíš EUrabie...

a kde jsou občané unie rozdělování na lepší a horší. Kde jsou občané unije šmírováni, buzerováni, kontrolováni a otravováni zbytečnou byrokracií. Kde byrokrati v Bruselu nejsou schopni ochránit unijní trh před plagiáty a zdravotně závadným zbožím z dovozu. Kde se na každou blbinu přijímají zákony a rezoluce - viz. např. budoucí zákaz žárovek. Kde když řekneš cigán jsi rasista. Kde když řekneš , že nechceš mešitu jsi proti menšinám. Kde francouzský zemědělec má 2 x větší dotace než český. Kde se z Bruselu přikáže stavět větrné elektrárny na každé mezi bez ohledu na krajinu, místní obyvatele, efektivnost ....................... .

A takhle by se dalo pokračovat ještě dlouho. Tak to je ta unie ?  Ne, ne takovou unii já a myslím, že drtivá většina občanů EU nechce. To není proti principům unie, ale proti diktátu byrokratů a s nimi  spojených politiků.

Co proto udělat ? Vrátit se k principům EHS na počátku a ty jen zmodernizovat, nic víc. Na Evropský superstát si budeme muset ještě minimálně 50 let počkat. A i tak to nebude snadné.

Princ Jasoň 17.10.2008 23:33

Re: Evropská unie? Pomalu ale jistě spíš EUrabie...

Opakujete nesmysly asi z euportálu (to Malmö) - bydlím tam.

Niky 17.10.2008 13:06

Re: Evropská unie

Půlstoletí jsme nepoznali válku,protože mají Američané po celé Evropě své vojenské základny!

M. 17.10.2008 13:07

Re: Evropská unie

R^R^R^

(...to keep Russians out, Germans down and Americans in).

Hrdlička. 17.10.2008 17:50

Re: Evropská unie

Schovávat se za veřejné mínění, to je plavba po proudu a je velice pohodlná. Jak snadno se podařilo Hitlerovi a komunistům získat drtivou většinu veřejného mínění neboli oblbnout lidi.

Harry 17.10.2008 11:13

Reparace

"občané EU sudetoněmeckého původu se budou moci obracet s žádostmi o restituce majetku na Evropský soudní dvůr v Lucemburku v souvislosti s principem nediskriminace a rovného zacházení, který je ukotven v Chartě" nejsem pravnik, ale kdesi jsem cetl, ze CR si podle nejake smlouvy o odsunu ponechala majetek Sudetskych Nemcu namisto valecnych reparaci. Nahradu za majetek Sudetskych Nemcu pak jim pak mela dat vlada Bavorska, coz snad take ucinila. Jiste to byla nahrada spise symbolicka, stejne tak ale Nemecko davalo symbolickou nahradu Zidum za kazdeho pribuzneho ktery se nevratil z koncentraku, radove 10-20 000 DM? Je to pravda?

Hledajíci 17.10.2008 10:56

Rovnice

 dle které uvažuje mnoho pisatelů na NP : Jiné názory à  Nepřitel à  Bolševik / Nacista  à  Zničit vždy a všude a to všemi prostředky

Hledajíci 17.10.2008 10:58

Re: Rovnice

Vidím, že NP zobrazuje znaky poněkud podivně. Nemohl by se správce na to podívat?

sep 17.10.2008 10:37

nechci

   malovat čerta na zeď, ale lisabon může vytvořit situaci, kdy hlavním motivem politiků usilujících o znovuzvolení v zemích, na které de facto přejde rozhodovací pravomoc, bude populistické řešení zájmů především těchto zemí (což může být přímo proti zájmu ostatních zemí), A toto může být ve vedoucích zemích hlavním programem. Stávající ochranné mechanismy v podstatě přestanou fungovat, Jen dojdou k dokonalosti různé přesvědčovací mechanismy (propásli jse možnost mlčet...).

Hledajíci 17.10.2008 10:08

Národní měna

Aby nedošlo k nějakému omylu, žiji mimo území nyní se nazývajíci ČR od roku 1968. V Evropě jsem mnoho cestoval, jak za prací tak za zábavou. V dobách národních měn zde byl obrovský problém : výměna peněz, a přepočitávaní cen v každé restauraci a obchodu. Na výměně peněz vydělávali  hlavně hodně procent majitelé směnáren, a to jsou jediní kteři si stěžují při zavedení jednotné evropské měny. Protože tito lidé měnili peníze dle své libovůle, hlavně na malých městečkách a vesnicích. Cestujíci  si sice mohl vyměnit peníze v nějaké velké bance za úřední cenu, ale banka byla daleko anebo zavřená.Také mě šlo na nervy to neustálé přepočitávaní cen. Nyní je to jednoduché, všude je to za EU, peníze nemusím měnit se a tam a tím ztrácet mnoho procent. Takže nechápu ty nacionalisty básníci o národních měnách. Vždyť peníze jsou pouze a pouze papírové poukázky. Prosím vás nenechte se zblbnout těmi nacionalisty, to že mate české koruny vás neučiní lepšimi, záleží pouze kolik si vyděláte v poměru k ostatním evropským zemím, kolik máte v kapse. A je úpně jedno jak se ty peníze nazývají.  

Jenda 17.10.2008 10:57

Re: Národní měna

Nyni je to jednoduche, zaplatite kartou.

Honza42 17.10.2008 11:17

Re: Národní měna

Ano, je lhostejné jak se která měna nazývá, vždyť jsou to jen papírové poukázky:

http://www.finance.cz/limerik/3032-kvuli-inflaci-skrtne-zimbabwe-z-hodnoty-meny-deset-nul/

Bože, do čehos to duši dal.

Corsini 17.10.2008 11:59

Re: Národní měna

Ve svém věku byste měl vědět, že peníze opravdu nejsou jenom jakési pokázky pro turisty do restaurací a muzeí.

M. Zima 17.10.2008 9:39

Milí čeští pseudovlastenečtí šaškové,

po takové klauniádě, jako právě předvedli v Bruselu čeští maňásci Topolánek, Kalousek, Vondra, Hrabě, a spol., je EU jasné, že by se Vás mohla zbavit pouze vyloučením. Vy sami jenom šaškujete, společně s Poláky obětavě vytváříte obraz "Slované, blbci Evropy", takže se EU může pouze těšit, že se při českém předsednictví pořádně nasmějeme a že se konečně EU rozsype, aby vznikla nová, bez Čechů v rovnoprávné posici.

Pane Petřík, jakýchpak 11 zemí?, ve staré EU nechce východní členy nikdo.

Hans z dědiny 17.10.2008 9:55

Re: Milí čeští pseudovlastenečtí šaškové,

"ve staré EU nechce východní členy nikdo." Bodejť, vždyť znají Hníka a Címu - Slovany, blbce Německa. (Y)

M. Zima 17.10.2008 10:01

Kdybyste

byl jen trochu inteligentnější, mohlo by mě Vaše ocenění potěšit, takhle je ten Váš blábol k ničemu. BTW: Podívejte se sám, jak tam posílají naše representanty do p____  a oni mluví o obrovském úspěchu.

M. 17.10.2008 10:03

Re: Milí čeští pseudovlastenečtí šaškové,

--- a vy si myslíte, že jste kdo? Už "evropan", nebo pořád Hotentot?

Honza42 17.10.2008 11:27

Re: Milí čeští pseudovlastenečtí šaškové,

Mrazivá Zimo!  V Bruselu je blbcema přímo nastláno, takže naopak jen tam se naši vládní představitelé mohou cítit opravdu mezi svými.

To vyloučení je ovšem dobrej nápad. Jsem pro.

Rudolf 17.10.2008 11:38

Re: Milí čeští pseudovlastenečtí šaškové,

Ano. Göbels chtel Slovany "ausradieren".  Spise bych rekl, ze za dnesni situaci v Evrope jsou zodpovedni Nemci, kteri dotahli k nam Rusy. Co je to za narod, ktery se necha strhnout psychopatem Hitlerem k vecem, ktere by civilisovany clovek nikdy neudelal. Rozdil mezi chytrym a hloupym clovekem je ten, ze hloupy clovek blbe myslenky da najevo, chytry si je necha pro sebe. Myslim pane Zima, ze radierovani ve vasi hlave by vam prospelo.

Corsini 17.10.2008 12:03

Re: Milí čeští pseudovlastenečtí šaškové,

Poněmčenec horší Němce. Pokud někdo vytváří uvedený obraz, tak Vy stojíte očividně modelem.

Hnyk 17.10.2008 9:16

Občané si přejí...

Udělejte referendum a nebo alespoň průzkum o tom zda:

1) Přejí si občané platit daně?

2)Přejí si občané, aby bylo co nejvíc věcí placených státem ( = "zadarmo")?

A pak vyvozujte závěry o správném státoprávním uspořádání v Evropě i ve světě.;-P

Kritik 17.10.2008 10:06

Re: Občané si přejí...

Pletete hrusky a jabka (jak kaze eurohujerska demagogie, ze). Evropske staty stoji na zaklade zastupitelske demokraci a tato je v soucasnem smerovani EU oklestovana a popirani. Vubec nejde o to jestli Cinsky president prileti na navstevu za Presidentem EU nebo presidentem Francie (efekt bude stejny), rozdil je v tom ze president Francie je dnes volen relativne demokraticky, ale organy EU ktere drzi rozhodujici pravomoci uz v teto chvili (a lis. smlouva to posouva jeste dal) neodpovidaji zakladnim principum zastupitelske demokracie.

Cesi maji s oklestovanim demokracie velke zkusenosti a tak neni div, ze tohoto pozvolneho "vareni zaby" vsimaji mnohem drive nez zakladajici zeme EU.

Nejde o to jestli se cechum bude vladnout z Prahy nebo Bruselu. Pokud neudrzime zastupitelskou demokracii, zmeni se cela Evropa a lidi se znovu budou divit tak jak se divi dnes jakt mohly demokraticke staty dovolit nastup Hitlera...

Hledajíci 17.10.2008 11:08

Re: Občané si přejí...

VŽdyť i v ČR probíhají volby do EU-parlamentu! Tak si volte správné zástupce, a ne šašky kteři neumí jinou řeč kromě  češtiny! Občané ČR mají obrovsky pocit méněcennosti a malosti ve vztahu k svým velikým evropským sousedům. Jestli chcete aby vám ti velcí sousedé naslouchali, tak musíte přejít s něčim velikým, a ne s postavením USA radaru, anebo s heslem My Vám To Osladíme. Ale to vy v tté malosti bůbec nechápete! 

Corsini 17.10.2008 12:07

Re: Občané si přejí...

Hele šašku, KDO volil Špidlu? Kdy byly volby, ve kterých jsem mohl Barrosovi dát jasné NE? Komplexem trpí očividně EUhujeři jako Vy - pokud by měřítkem byla snaha vlézt Německu a Francii do brusele.

Jenda 17.10.2008 13:01

Re: Občané si přejí...

A on snad ma europarlament nejaky vliv?

Kritik 17.10.2008 14:16

Re: Občané si přejí...

Jestli vidite malost ve snaze zachovat si prava, o ktera nasi predci bojovali trista let, tak jsem malym rad.

Porovnejte si prosim pravomoci Evropskeho parlamentu a parlametu CR. I staty jako Rusko (nebo USA) maji jasne definovane pravomoci pro federalni urady a pro regiony, pouze  nevoleni predstavitele EU se pokousi zavest model, kde centralni organy mohou vlastnim rozhodnutim prevzit jakoukoli pravomoc doposud nalezici jednotlivym statum...

Štváč 17.10.2008 8:55

ještě jste

zapomněl na sebe a prezidenta, takto budete s Putinem 3 /tři/ "stateční"

Ondra 17.10.2008 7:52

Evrposká integrace

Nejsem euroskeptik, ale co se týká integrace EU (která je ve svém důsledku pozitivní) je třeba říci, že její zbytečně ukvapené tempo vyvolává negativní reakce v členských zemích. Takže důsledkem přemrštěného tempa integrace je vlastně zcela kontraproduktivní jev, který by se dal nazvat renacionalizace v mnhoha členských státech. Obzvláště proto, že v některých z nich tyto problémy existovaly po celou dobu (Španělsko versus katalánci a baskové apod.)  Příkladem neúměrné rychlosti tohoto proceszu je i v článku zmiňovaná smlouva z Nice, která přestože je sama o sobě velmi komplikovaným dokumentem, nedostala potřebný čas k realizaci a vlastně již v době jejího podpisu se začalo pracovat na euroústavě. Z toho plane mnoho dalších komplikací. Proto by bylo prospěšnější kdyby se EU politii řešili tyto zásadní problémy a neytvářeli zbytečná nařízení, která ve většině případu vyvolávají mnoho nevole v členských státech.

Fleischer 17.10.2008 7:19

Pan Petřík je demagog.

Francouzi sice odmítli Evropskou ústavu, ale také zvolili nového prezidenta, pod jehož vedením se Francie silně angažuje pro přijetí Lisabonské smlouvy.

Integrace EU by se měla dále prohlubovat a Evropská komise (= vláda) by se měla sestavovat demokraticky, obdobně jako např. v USA, které združují také několik desítek států.

Evropskou měnu bude mít od 1. ledna příštího roku Slovensko, Polsko se již také rozhodlo. U nás si zejména exportéři rovněž přejí co nejbližší přijetí EUR. Silná koruna poškozuje cestovní ruch, důsledkem silné CZK je i pád skláren, potíže karlovarské porcelánky a dalších podniků. To vše by odpadlo, kdyby se česká vláda konečně rozhodla pro EUR. Občanů se přechod na společnou měnou prakticky nedotkne, ulehčí to však cestování a s tím spojené platby.