6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Nový intelektuální fašismus

Západní univerzity se staly místem intelektuálního teroru, kde se lidé začali bát. Dříve to byly svatyně neohroženého výzkumu, ale místo toho si nyní vzteklé ideologické menšiny vynutily ortodoxní linii na mlčících nebo, co je ještě horší, servilních západních intelektuálech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 4.5.2020 15:30

Zkuste to a uvidíte! Najde-li se někdo progresivní a bomzne to, Antifa Vám udělá kravál, dostanete se i do novin a dozvíte se, co škaredého, do dnešní doby nepatřícího, rasistického, fašistického jste.

J. Jurax 4.5.2020 15:24

No, hezký.

Tvrdíte, že mají blízko k neofašistickým stranám, avšak zároveň tvrdíte, že v žádném případě nejsou neofašisty, či fašisty. Půjde patrně o problém vzdálenosti popsaný neurčitou formulací blízko ...

Z. Lapil 4.5.2020 15:22

Ano. Ale kdybych byl banka, půjčím spíš technikovi, filosofií se moc nevydělá.

Trochu mimo úvahu nechávám fyzikální a podobný základní výzkum, to je hodně drahá sranda a od "vynálezu fotonů" k laseru cesta daleká.

K. Zelený 4.5.2020 15:13

Přínosný příspěvek, mnohé objasňuje!

K. Zelený 4.5.2020 15:10

A na koho by mohli narazit? Povídejte, přehánějte!

K. Salajka 4.5.2020 15:08

Já jsem mluvil výlučně o akademické půdě, tedy o tom, jak komunikovali profesoři se studenty. Jaromír Kincl byl světová kapacita na římské právo, Vojtěch Cepl st. byl později také soudce známý širší veřejnosti, ale i mnozí další. Právě díky profesorům této školy jsem získal dobrou představu, jak se likviduje podnikání a vlastnické právo, nebo národní suverenita.

Což je ve hře dnes, jako včera, jen metody se liší.

J. Jurax 4.5.2020 15:08

Nikoliv.

Prověřují je ti, kdož ta stanoviska k výběru určují. Aby nenarazili.

Abyste pochopil - nejspíš byste jako diskusní téma dnes nezařadil třeba "Přínos německého nacionálního socialismu k rekreaci pracující třídy zejména se zřetelem k organizaci KdF".

J. Jurax 4.5.2020 14:56

Ano. Nesmíte se předklonit.

J. Jurax 4.5.2020 14:54

Ehm ... tedy to jako chcete, aby univerzity na své půdě nezakazovaly zakazovat vyjádření (protestního) názoru?

K. Zelený 4.5.2020 14:51

Tag určitě, Jurax dixit! A prověřuje to Soros, Janda nebo nějaká neziskovka?

J. Jurax 4.5.2020 14:49

Ano.

Ovšem ta množina, z níž se vybírají ta stanoviska ku obhájení, je zajisté velmi pečlivě prověřená.

P. Brich 4.5.2020 14:49

Tak mi vysvětlete, kdo pracoval?

Otrok, aby uživil pána, anebo pán, aby uživil otroka?

V. Braun 4.5.2020 14:26

Tak to by nejspíše vedlo k rozvoji humanitních oborů, protože na obory s potřebou technického vybavení by se doplácelo o hodně více.

V. Braun 4.5.2020 14:21

Diskusní soutěže, kdy si diskutující losují jaká stanoviska mají obhajovat, se pořádají stále.

https://www.muni.cz/studenti/studentske-spolky/debatni-klub-mu

V. Braun 4.5.2020 14:17

Organizovaly nebo zakazovaly ty přednášky? To jako chcete, aby univerzity zakazovaly vyjádření (protestního) názoru?

V. Braun 4.5.2020 14:14

Asi jste se nepodíval do těch odkazů. Ve většině žádná univerzita nic nezatrhovala, protože s přednáškou neměla absolutně nic společného. O tom byl můj komentář, že autor na základě akcí nějakých studentských skupin zatracuje univerzity.

O tom jestli jsou ty akce studentských skupin v pořádku nebo ne není v mém příspěvku ani slovo a ani to hodnotit nechci.

P. Zinga 4.5.2020 13:44

Pane Braune, co to tady vyprávíte za blbosti?! "University s tím neměly nic společného::: Jak to, že ne?! Na jejich půdě? Kde má být garantována svoboda názoru a projevu?

Všimli jste si, že odděluji svobodu názoru a svobody projevu? Názor,pokud si ho necháš pro sebe- můžeš mít i v té nejhorší diktatuře. Se svobodou projevu je to už horší, že, i u nás. Viz článek p. Kechlibara o orgánu proti nenávisti...

Z. Lapil 4.5.2020 13:18

Nedělejte ze sebe hlupáka.

P. Brich 4.5.2020 13:11

Takže pán pracuje, aby uživil otroka?

A ti co jich měli hodně byli celí sedření!

Z. Lapil 4.5.2020 13:01

Zní to sugestivně, ale i otroka musíte živit, jinak vám dlouho nevydrží.

P. Brich 4.5.2020 12:55

Jakýpak nátlak na vedení a lektory! Vždyť se jen bojí o své zaměstnání!

Z. Lapil 4.5.2020 12:55

Když už financovat ze státního rozpočtu, tak sto tisíc(???) na každého mladíka/slečnu. Jestli to utratí za filozofii nebo diferenciální rovnice nebo za diskotéky budiž jeho starost.

Vlastně to takhle funguje v základním školství: škola dostane tolik peněz, kolik má žáků. Soukromé školy z toho vycházejí dost nespravedlivě (děcka nedostanou příspěvky na obědy a na mytí oken a tak), ale to asi není pro tenhle rozhovor podstatné.

P. Brich 4.5.2020 12:53

To se jim to filosofovalo, když práci dělali otroci.

Tuto moderní představu mají i dnešní "filosofové".

K. Zelený 4.5.2020 12:50

Ciwe někde mají katedru ideologie? To, že vám filozofie, sociologie, politologie a kdoví co ještě splývá s ideologii je trapná neznalost, kterou by soudný člověk neměl vystavovat na veřejnost.

P. Brich 4.5.2020 12:49

Análbabety?

R. Gramblička 4.5.2020 12:47

... a dovolím si pokračovat: skupina studentů, kteří dělají na vedení VŠ nátlak (a to dělají, né že né), aby druhé skupině něco zatrhl, je, pane Braune, taky v pořádku?

K. Zelený 4.5.2020 12:46

Rudý, zeleného v něm nebylo ani ň. A teď ještě zda jste pobral proč o Rudých Khmerech píšu?

P. Brich 4.5.2020 12:45

Ze státního rozpočtu financované by měly být přírodovědní a technické university. Dále pak medicína a filologie. Možná ještě ekonomie a diplomacie.

Ostatní ve vlastní režii. Včetně provozu a přednášejících.

M. Mařák 4.5.2020 12:44

Stejné metody používají i komunistické, národně socialistické, anarchistické a jiné soldatesky. To je tvrzení o ničem...

M. Mařák 4.5.2020 12:40

U nás má k politickým programům současných neofašistických stran v Itálii nejblíže Trikolóra. Tím ovšem v žádném případě netvrdím, že by se jednalo o fašisty, nebo neofašisty.