19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

EVROPA: Nový exodus

Devatenáctý březen 2012 byl pro Yaakova Monsonega nejhorším dnem jeho života. Ředitel židovské školy Ozar Hatorah ve městě Montauban byl toho rána v práci jako obvykle, když se z nádvoří školy začaly ozývat výstřely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 22.1.2018 14:18

:))))))))))))

J. Lepka 22.1.2018 10:13

Je třeba se inspirovat ve středověku

a požadovat od podobně orientovaných jedinců přísahu na prasečí kůži. Přesněji řečeno, podobné pošahance do té prasečí kůže zabalit a zahrabat na šancích, to by jim mělo zabránit ve vstupu do Ráje a pak by možná nebyli ochotní se radikalizovat.

M. Prokop 22.1.2018 10:54

Re: Je třeba se inspirovat ve středověku

Západ byl ve středověku na podobné, místy i horší úrovni, než muslimové.

Předběhl je až tehdy, když se stal liberálnějším.

R. Langer 22.1.2018 13:33

Re: Je třeba se inspirovat ve středověku

Předběhl je, až když se vy*ral na náboženství montované do vedení státu. Je to jednoduché.

J. Chaloupka 22.1.2018 14:03

Měli jsme štěstí, že "císař zvítězil nad papežem"

a bylo nám dovoleno číst i jiné knihy, než jen bibli. To umožnilo rozvoj přemýšlení, věd, techniky a dalších, i proto máme nobelovce. Takže cesta je jasná, teď jen do té doby donutit muslimy, aby "emigrovali" do muslimských zemí. V těch je totiž miluji.

J. Lepka 22.1.2018 14:18

Re: Je třeba se inspirovat ve středověku

To nesporně. Dokonce to vypadá, že Španělsko před rekonqistou bylo jediným důstojným pokračovatelem římského odkazu, včetně náboženské tolerance a poměrně umírněného islámu. Ovšem tu umírněnost zlikvidovali sami muslimové a tím si de facto zadělali na rekonquistu.

Ovšem gró mého původního komentáře bylo, že je nezbytné odhodit ohledy a ostatky po muslimských teroristech pohřbít způsobem, který jim, v jejich pojetí světa, zabrání ve vstupu do ráje: boj vepřem. To by mělo odradit i ty nejfanatičtější.

J. Fridrich 22.1.2018 9:59

Předvolební sliby se mají plnit a president

Předvolební sliby se mají plnit a president Trump je na rozdíl od jiných politiků opravdu plní. Také se na rozdíl od připokakané Evropy jasně postavil na správnou stranu na Středním Východě, tedy na stranu Izraele, který cca 70 roků stojí proti moři arabsko-muslimského nepřátelství.. Arabáši-muslimové-palestinci rozumí - stejně tak jak Rusáci-říše zla jediné věci - SÍLE.. Jen díky izraelské síle, jejich skvělé vědě a organizaci obrany své země - a hlavně to, že desítky let mají své velmi kvalitní JADERNÉ zbraně i s vhodnými nosiči si na ně ta svoloč NETROUFLA a jen nenávistně poštěkávají.. Jednou - a to brzy se od nich budeme učit jak bránit své země..

P. Zinga 22.1.2018 13:40

Re: Předvolební sliby se mají plnit a president

Kdežto Amíci dají na dobré slovo...

F. Navrátil 22.1.2018 9:36

Cesta je volná

Islámští nelegálové jsou bojovým výsadkem, který má připravit bojiště pro hlavní útok. V Evropě již byly uměle vytvořeny nástupiště, a to vznikem islámských států v Bosně a v Kosovu, které ovládli džihádisté. Mimo to se do dalších států v rámci imigrace infiltrovaly tisíce dalších islámských bojovníků. Bohužel pátá kolona vítačů, sluníčkářů a osazenstva parazitických neziskovek jim při jejich tažení za zničením evropské civilizace rovná cestu. Tak jako hitlerovský nacismus si jako první vzal na mušku Židy, stejně se chová i radikální islám.

M. Prokop 22.1.2018 10:12

Re: Cesta je volná

Mohamedáni v Bosně byli dost mírumilovní (pokud je něco takového v těch končinách vůbec možné), rozesrali to tam (a v Kosovu mají velký podíl) tradičně agresivní Srbové.

Š. Hašek 22.1.2018 12:51

Re: Cesta je volná

Zde pozor na "tradičně agresivní Srbové". Nejsem si jist, že by naši Evropu vždy rozklížili Srbové.

Doufám, že neberete jednoho studenta v Sarajevu jako "zase Srba", který všechno zavinil. Docela bych se na Srbsko zas "obrátil", V4 je málo. A mám takový dojem, že Srb na Turka se uměl dobře šavlí ohánět. Macron nás nevytrhne. Srbové nikdy nekolaborovali s Němcem. A otec mého strýce vyprávěl, že "avstrijské Čechy od Olomóce" srbská armáda nikdy po zajetí nepodřezávala, Uhry a Vídeňáky rovnou jo. Stále to o něčem svědčí, pro mě jo.

V. Novák 22.1.2018 13:46

Re: Cesta je volná

Pro Prokopa jsou Srbové "azbuci" - a jako takoví jsou vinni vším. I tím, když je někde vyvražďují, jako Chorvati za války. I muslim je pro Prokopa přijateknější než "azbuk" - najmě pokud "azbuk" žádá demokracii...

F. Navrátil 22.1.2018 14:13

Re: Cesta je volná

Mohamedáni v Bosně byli mírumilovní? To se zeptejte obětí bosenskoislámské divize SS Handschar, která páchala na Srbech taková zvěrstva, že se jí štítili i příslušníci wehrmachtu.

Š. Hašek 22.1.2018 18:41

Re: Cesta je volná

Dále viz Jasenovac. Hrvatska. Na rad!!

J. Jurax 22.1.2018 17:06

Re: Cesta je volná

No, specielně v tom Kosovu to rozesrali spíš agresivní moslemínští Albánci. A historicky to tam bylo vůbec komplikované.

Š. Hašek 22.1.2018 18:45

Re: Cesta je volná

Je to jedno.

Obama, ta strašná ministryně zahraničí, Václav Havel jaksi nesměl chybět - si usmysleli, že Srbsko bude otloukánek. A uždíbneme beztrestně.

A dobře věděli, že Jugoslávie by se na nějaký brusele (byť jaksi budoucí) s klidem vykyšlala.

J. Jurax 22.1.2018 19:18

Re: Cesta je volná

No, Srbsko bylo tehdy protégé Ruska, ovšem to nemělo sílu vojensky zasáhnout, takže mezi srbskými a albánskými hrdlořezy si Západ za hodné chlapce vybral ty albánské. Ono taky Srbové by asi US základnu v Kosovu postavit nedovolili - byť je tam prý jen kvůli humanitární pomoci, protože svobodné Kosovo vyváži akorát kriminalitu a drogy a samo se neuživí ...

P. Zinga 22.1.2018 8:49

Autore, že Vy tady šíříte

rasistickou, xenofobní, nenávistnou extrémně pravicovou propagandu? Budu muset na Vás upozornit "Evropské hodnoty".

Ale Váš čas už končí! Po vítězství Drahoše, až se chopí moci jeho loutkovodiči, Vám doporučují vystěhovat se do Ruska nebo Izraele. Tam si to budete moct dovolit, ale u nás-konečně!-ne.

A teď vážně: samozřejmě to nepíšete jen tak a i mnoho voličů Drahoše (mimo pár zde "diskutujících" mimoňů) to vidí jako Vy, ale co se dá dělat, když ten Zeman je tak odporný, že?

V. Student 22.1.2018 9:44

Re: Autore, že Vy tady šíříte

On je odporný oficiálně. Ale když člověk mluví s lidmi soukromě, hysterie ustupuje do pozadí. My máme naštěstí trénink ještě od komunistů, kdy jsme museli filtrovat úplně všechno, čím nás média krmila... ;-)

P. Lenc 22.1.2018 9:58

Re: Autore, že Vy tady šíříte

Ano pánové, je to smutné čtení.Ale nácek Schulz nám již představuje tu "demokratickou" cestu, kterou se má dle jeho názoru Evropa "ubírat".A Drahoš to vezme "rozumně", protože máme ten "potenciál".

P. Zinga 22.1.2018 10:21

Re: Autore, že Vy tady šíříte

A chce pevné místo v Evropě.Zatlučené jako kůl do země, který očůrávají pejskové páníčků a paniček. A ke kterému nás pak přivážou, až nám budou pouštět žilou.

P. Lenc 22.1.2018 10:53

Re: Autore, že Vy tady šíříte

Jo.

J. Rechnovský 22.1.2018 11:26

Re: Autore, že Vy tady šíříte

Víte čím je Zeman odporný? Svou nevypočítatelností! Chvíli ekonomický liberál, pak zas sociální demokrat, jindy eurofederalista, teď anti konzervativní národovec...

Momentálně sice podporuje Israel, ale pochybuji že upřímně. Zeman tvrdí pouze to, co mu upevní popularitu u jeho voličů.

Skutečný leader se vyznačuje jasnou vizí a systémovým myšlením. To Zeman nemá, stejně jako Drahoš...

R. Langer 22.1.2018 13:35

Re: Autore, že Vy tady šíříte

Jo, zato Drahoš je ve svých názorech pevný jako skála. :-D

V. Student 22.1.2018 8:37

Hodně smutné čtení.

Protože je pravdivé. A řešení - myšleno ve smyslu nápravy - nikde. Chápu a dokonce věřím, že ne každý muslim je potencionální zabiják židů, křesťanů, nevěřících, bílých... ale té agresivity je v téhle komunitě tolik, že se člověk prostě ptát musí; kam tohle dojde?

P. Klíma 22.1.2018 7:21

Drahoš problém s islámem nemá.

Z. Švrček 22.1.2018 7:09

Islám

vyslal do Evropy v prvních vlnách to nejhorší (dle nich to nejlepší - bojovníky džihádu)co mohl, je to jeho úderná pěst a za ní se stěhují teprve ti, kdo mají islámu dělat základnu, zdání mírumilovnosti, čili maskování. Obávám se, že mnohé země, včetně těch, které popisuje autor, mají obrovskou šanci být pro své původní občany pastí. Jsou to země efektivně ztracené a hodinky jim odtikávají poslední minuty, kdy se ještě mohou vzbouřit a vyhnat nejen muslimy, ale i ty své politiky a občany, kteří je do země pustili, omlouvají a chrání je. Kdo dělí muslimy na umírněné a radikální, neví o čem mluví. Je to jen dočasný stav, který se může kdykoliv změnit, závisí jen na jejich počtu a síle. Korán platí pro všechny a islám není jen náboženství, je to politický systém, který s jinýámi náboženstvími v konečném důsledku nepočítá.

J. Fridrich 22.1.2018 7:28

Re: Islám

Dnes souhlas....

J. Fridrich 22.1.2018 6:57

Mezi muslimy jsou velké rozdíly. Jedni bezvěrcům

Mezi muslimy jsou velké rozdíly. Jedni bezvěrcům řežou hlavy, jiní je za živa upálí, další je podminují a odpálí. Někteří to dělají ve svých zemích-doma, jiní nelení a přijedou až za námi do Evropy. A pak, že jsou všichni stejní.. Dnešní - po celém Západním světě rozšiřující se ztráta zdravého rozumu se projevuje také tím, že je dáváno rovnítko mezi křest'anství, judaismus a islám - to mohou dělat jen lidé bez základní znalosti historie a vývoje světa v posledních několika tisíciletích..

Hádanka pro levicové multi-kulti pomatené experimentátory - vraždí v oblastech Středního Východu, Afriky, Asie, Ameriky, ale i u nás v Evropě civilisty, ženy a děti muslimové křest'anům a Židům, nebo křest'ané a Židé muslimům ? Až se " vítači všech zemí " vrátíte z dlouhé mezihvězdné výpravy tak nám sdělte svůj názor.

P. Sulc 22.1.2018 1:15

A presto

jakakoliv kritika muslimu je na hranici zakonnosti, i pred hlasite proklamovanou svobodu slova. Z te uz mnoho ale nezbyva. Ale demonstrace levicaku proti ''pravicovym populistum '' jsou stale krasne hodnocene medii.