2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Nenadávej na Putina, když máš křivou hubu

Díky odvážné televizi Prima jsme mohli vidět velkého nepřítele Emanuela Goldsteina alias Vladimíra Putina na televizní obrazovce. Asi nepřekvapí, že působil vzdělaně, solidně a kultivovaně, protože to dokáže každý, kdo má podporu propagačního či propagandistického aparátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mrázek 29.6.2017 16:28

Stačí rakouské právo na Káárlovo restituce

Je vůbec zajímavé, proč na území České republiky bylo použito rakouské právo při restituci Orlíku, Bechcerovky a dalšího...holt Kááárl je něco víc.....a římské právo nechme spát ....

M. Prokop 29.6.2017 16:28

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Kecy, berane, kecy. Prostě se dva diktátoři dohodli, jak si rozdělí území, které dříve šlo z ruky do ruky, rozhodně nebylo odpradávna ruské, natož sovětské.

Rusáci to dělají dodnes, Němci se kupodivu umravnili.

M. Prokop 29.6.2017 16:24

Re: "To je jako "

Jo, Jugoška, ta měla kliku, že se rozhádala, dokud Rusáci neměli sílu konflikt udržovat. Jinak se tam vraždí doteď.

NATO obkličuje, protože se v jeho rámci chce bránit kdekdo (Ruskem) ohrožovaný. USA jsou nejsilnější a nejochotnější, takže ano, vliv mají největší. Naštěstí.

Ty "poněkud zvláštní případy" Jižní Osetie, Abcházie, Krymu nebo Podněstří jste připomněl velmi správně. Velmi názorné ukázky Ruskem po staletí praktikovaná praxe okupuj, rozděl a panuj, kde to nejde samo, tak nějakými zelenými mužiky pomoz, zase zafungovala.

P. Beránek 29.6.2017 16:23

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

No jó, bylo nás tady v ČSSR 15 milionů komoušů.

Máš smůlu Prokůpku, nebyl jsem komouš.

V. Novák 29.6.2017 16:16

Re: "To je jako "

Ano, třeba jako Budapešťské memorandum. Uvedl jsem příklady mezinárodních dokmentů mnohem vyšší právní síly, než je nějaké memorandum, které se USA a EU vůbec nerozpakovaly porušit nebo zrušit, jakmile se jim to hodilo. Proto je chucpe, odvolává-li se Merkalína na BM a Krym - a nechává zcela stranou SBSE a Jugoslávii.

NATO obkličuje, protože už dávno není organizací pro vzájemnou obranu, kde každý stát přispívá ke společné obraně, ale je převodovou pákou US politiky. Je otázka, jestli to Trump změní, i když se snaží.

A dovolím si připomenout "poněkud zvláštní případy" Jižní Osetie, Abcházie, Krymu nebo Podněstří, které zase mají všechny důvody přimykat se k Rusku a považovat státy NATO (i své macešské) za nepřátele.

J. Šimek 29.6.2017 16:04

Re: Putin je tak normální, až z toho loví z moře

Dobrý pokus, jenže:

Mluvčí ruského premiéra Dmitrij Peskov připustil, že srpnový "senzační" archeologický nález dvou antických amfor Vladimirem Putinem v Černém moři byl "divadýlkem" pro média. Ve skutečnosti podle něj amfory do malé hloubky položili archeologové a šéfovi vlády ukázali, kam se má za přítomnosti kamer ponořit.

:o)

H. Lukešová 29.6.2017 16:00

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Rozhodně lépe než vy, ale to není velké umění, každý diskutuje lépe než vy, vy sem na NP chodíte akorát zvracet, jste jen plná zlosti a nenávisti...

P. Beránek 29.6.2017 15:58

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Jinak já myslel, že se bavím s dospělými.

Kdyby ty podniky skutečně patřily komunistům, tak ti by dnes jásali radostí. Nikde totiž jsem neviděl ani neslyšel, že by došlo k jejich znárodnění.

Ti by teď mohli restituovat ještě více majetku než černoprdelníci.

Ale tys to myslel z legrace, že jó Prokůpku.:-))

P. Beránek 29.6.2017 15:48

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

A komu patřily Prokůpku, komu?

Povídej, přeháněj.:-)

P. Beránek 29.6.2017 15:44

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Kecy, Prokůpku, kecy. Dohoda nedohoda SSSR si jenom vzal zpátky území, které Poláci vojensky zabrali v r. 1920.

"17. září vstoupila Rudá armáda do Polska a během necelého týdne obsadila území, které bylo až do roku 1920 součástí Ukrajiny a Běloruska a kde z hlediska národnosti převažovali Ukrajinci a Bělorusové".

Tedy něco jako když my jsme si v r. 1945 (proti Mnichovské dohodě) vzali zpátky území Sudet a jižního Slovenska.

J. Jelínek 29.6.2017 15:32

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Ale já nerozporuji to, že jsi se cítil dobře. Jak jinak, ty bolševický strupe. Jenom jsem rád, že je ti teď blbě a přeji si, aby ti bylo stále hůř.

M. Prokop 29.6.2017 15:18

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Má pravdu. Tvrdit, že podniky patřili nám může jen komunista. Těm totiž patřily.

Ty zbylé kydy za komentář ani nestojí.

M. Prokop 29.6.2017 15:16

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

"V tom, dle Vás "táboře (lágru) míru a šokyalizmu" jsem se cítil svobodnější " - to všichni komouši. Ti, které ovládali, už méně.

M. Prokop 29.6.2017 15:15

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Jo, tohle komouši tvrdili dlouhá léta, ale pravda to není. Nacismus měl od začátku v plánu pomstít se Frantíkům, spolupracovat s Brity a ty komunisty pak možná také. Až na ty Frantíky to nevyšlo. Do paktu R-M se Stalin nahnal sám, dlouholetou spolehlivou spoluprácí s Německem, přibližně od Locarna a snahou, podmínit spolupráci se Západem možností SSSR vtrhnout pod záminkou pomoci do Polska.

M. Prokop 29.6.2017 15:10

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Takže se jednalo o smlouvu o NEÚTOČENÍ, na jejímž základě SSSR ZAÚTOČIL na Polsko, Pobaltí a Finsko. :-P

Podobně jako Mnichovská dohoda umožnila ZAÚTOČIT Německu na ČSSR.

V. Novák 29.6.2017 14:57

Re: Putin je tak normální, až z toho loví z moře

Já bych k vašemu příspěvku měl to, že 1) nešlo o zrestaurované amfory, nýbrž o základně očištěné a 2) nikdo kromě presstitutů netvrdil, že by je Putin osobně objevil. Kdyby je objevil, nemohl by je z toho naleziště vylovit před zaevidováním a zdokumentováním, což obvykle trvá déle než na jednu náplň akvalungu.

Přejete si vědět ještě něco?

M. Prokop 29.6.2017 14:57

"To je jako "

je prostě přirovnání, tedy připomenutí podobné situace. Situace, kdy v zájmu nějaké rovnováhy si menší státy nemohou vybrat, s kým se spojí.

" Ne že by to bylo tak úplně závazné" - jako Budapešťská deklarace?

NATO obkličovalo a obkličuje prostě jen proto, že sousedé Ruska (s vyjímkou poněkud zvláštního případu Arménie) mají mnoho reálných důvodů si přát být v NATO. A RF promptně dodala další důvody.

P. Beránek 29.6.2017 14:44

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Děkuji za potvrzení mých slov.:-)

A slov toho již výše uvedeného nejmenovaného klasika ....:-DD

A. Alda 29.6.2017 14:29

VELMI výstižné.

Pozoruhodně přesný popis příznaků. Proto lze i diagnosu považovat za správnou.

A. Nový 29.6.2017 14:27

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Ty jsi trapný bolševický vůl, nic víc, nic míň. :-))

P. Beránek 29.6.2017 14:20

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Třeba že za normalizace tady vlastnili fabriky cizinci, např. Sovětčíci. Že za normalizace šéfovali v předtím našich podnicích a bankách také cizinci jako je tomu dnes, za abnormalizace.

Konkrétní příklad mám z vlastní praxe. Pracoval jsem v bance vlastněné zahraničním majitelem. Někdy na začátku 21. století, tedy v době abnormalizace jsem šel ráno do práce a dole u výtahu stál náš řediel odboru - cizinec. Znal jsem ho, ale ještě jsem s ním předtím nemluvil. Výtah dlouho nejel tak jsem nahlas zahlásil, že nebudu čekat, ale jsu radši pěšky. Už jsem byl asi na pátém schodu když najednou na mně zakřičel: "I don ́t speak czech". Prostě tady dělal a ani česky neuměl. Tohle se mi v normalizaci stát nemohlo. Všechny podniky byly NAŠE, nikomu nešéfovali cizinci. Jestli víš o nějakém podniku, který za normalizace vlastnili a kde šífovali cizinci, tak napiš,

Rovněž nepamatuji, že by nám RVHP za normalizace nařizovala zda můžeme vyrábět třeba rum nebo pomazánkové máslo, jaké mají mít zakřivení okurky a opodobné nesmysly jako je tomu dnes v abnormalizaci. Jertli o něčem víš, můžrš argumentovat.

Jinak jenom trápně žvástáš.

S. Netzer 29.6.2017 13:59

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Blbka opět zasvěceně "diskutuje".

H. Lukešová 29.6.2017 13:48

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Pan Beránek zvládá copy-paste vy však ani to...

V. Novák 29.6.2017 13:45

Re: Pan Hampl je záměrně provokativní

Podstata toho vtipu byla vy tom, že jeden mluví o voze a druhý mu vytkne kozu. Navíc notoricky známou kozu.

Porovnávat vozy s vozama a kozy s kozama mi nevěcné ani směšné nepřijde.

V. Novák 29.6.2017 13:34

Re: :-P

Proč motáte EU a NATO? O nerozšiřování EU (tedy EHS) nepadla, pokud vím, ani zmínka. Kdyby byla EU co k čemu, tvořila by jeden bod rovnováhy - další body USA s Kanadou, Rusko, Čína - a další nechť se připojí. Nebo, mají-li na to, nechť se stanou takovým centrem rovnováhy sami (třeba Brazílie se té možnosti momentálně zbavuje intenzivně sama), nebo nemají-li, třeba o ně ani nebude zájem ať si hnijí dle své libosti (Zimbabwe, Jižní Súdán, skoro všechna Somálska, ...).

Sliby o nerozšiřování NATO padly a Gorbačov je nezpochybnil. Docela přesně je a jejich vývoj zmapoval čas. Foreign Affaires před pár lety.

Jenže Gorbačov si nemá na co stěžovat. Měl vědět, že ústní slib, navíc zákulisní, zavazuje možná slibujícího a demokratické státy - na rozdíl od absolutistických monarchií a SSSR - nejsou vlastnictvím monarchy ani genseka, ale fungují v nich demokratické procedury schvalování mezistátních závazků. Takže si měl vyžádat, aby tento slib byl smluvně zakotven a řádně ratifikován. Ne že by to bylo tak úplně závazné - viz SBSE a Jugoslávie nebo americké vypovězení ABMT.

Ale to nic nemění na skutečnosti, že NATO Ruskou federaci obkličovalo fest - a RF zareagovala.

M. Prokop 29.6.2017 13:15

Re: :-P

Ano, ale pan Hampl píše něco jiného. V Putinově sféře bychom prostě byli, protože rovnováha,

To je jako ty kecy o slibu NATO o nerozšiřování. I kdyby padl, což popírá i Gorbačov, tak by to znamenalo jen, že zájmová sféra Ruska je posvátná a státy v ní do toho nemají co kecat.

M. Prokop 29.6.2017 13:12

Re: Pan Hampl je záměrně provokativní

Jistěže blbne i Západ. Ovšem rozebírat to v článku o blbnutí či neblbnutí Putina mi dost připomíná ono klasické: "A vy zas bijete černochy".

A. Nový 29.6.2017 13:11

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Jaký argument chceš slyšet na ten debilní žvást, že tu nerozhodovali cizinci? Jedině, že počítáš sověské bolševiky za našince. :-)))

P. Beránek 29.6.2017 13:04

Re: Kdyby v Rusku těch posledních 250 let

Zajímavý "argument".:-(

Jak říká klasik: "Když už nemáš argumenty, nezoufej, ještě můžeš začít nadávat."

S. Netzer 29.6.2017 12:53

Re: Tewn dokument byl především určen Američanům,

Na guanaco.