26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hor 18.5.2009 14:14

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Asi se shodnem na tom, že válečně žádná islámská expanze neexistuje. Problém je v nastavení imigračních kritérií a ochotě vynutit si mezi "novými občany" platnost našich zákonů. K čemuž vám žádné válčení nepomůže. Naprostá většina občanů v Evropě je pro omezení imigrace, takže proč to nejde?

m.l. 18.5.2009 15:53

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

To je jen dojem. Jakmile se začne něco takového zkoušet, davy lidí začnou vášnivě obhajovat ty chudáky kterým upíráme to, to a to.

Minutus 18.5.2009 17:37

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Dnes už dávno ne. Kde podle vás "davy" horují pro uvolnění imigračních zákonů?

cb 18.5.2009 16:20

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Proto si levicovi politici imigraci dovazeji nove volice.

Minutus 18.5.2009 17:38

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

To je ptákovina, dováže jí si je tu podnikatelé jako levnou pracovní sílu a nikdo jim nedává občanství, tudíž ani volební právo.

Historik 18.5.2009 14:17

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Máte 100% pravdu. Pokud je někdo v Evropě např. schopen uvěřit tvrzení, že "Izrael ohrožuje mír," je situace dokonce mnohem horší, než koncem 30 let.

A my si tu pátou kolonu dokonce pěstujeme a živíme, Hitler ji vlastně zdědil bez vlastního přičinění (ne, že by se mi uspořádání po WW1 zdálo dobré).

Hor 18.5.2009 14:40

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Že vy tam vždycky zaplete ten Izrael. Já mám vždycky z těchto debat dojem, že vám nejde o Evropu nebo Evropany, pro vás je prioritou Izrael.

Historik 18.5.2009 15:12

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

To není pravda. Jde o to, že Izrael si militantní muslimové programově vybrali jako "společného nepřítele," vedle "Velkého satana," kterým jsou USA (a ve skutečnosti celá euroatlantická civilizace). Úplně nejvíce je to vidět na příkladu Chomejního a Iránu, ten neměl a nemá vůbec žádné jiné důvody než ideologické a mocenské.

Evropa se muslimským imigrantům sebevražedně přizpůsobuje, místo aby jim dala nekompromisní volbu "buďto se poevropštíte, nebo se vraťte do země původu." Ten Izrael je nejviditelnější příklad politiky apeacementu, protože to celé odporuje zdravému rozumu, Izrael nikdy neměl síly na územní expanzi mimo Cisjordánii a ani ten západní břeh by nezabral, kdyby r. 1967 nemusel čelit arabské koalici (že tento stav nastal je vina OSN a U Thanta, který stáhl ze Sinaje mírové jednotky OSN na přání Egypta).

Hor 18.5.2009 16:19

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Izrael je natolik specifický problém, že vždycky dlouho váhám jestli něco napsat. Myslím, že žádná jiná země nevzbuzuje tolik emocí. Přeci jen můj názor je ten, že dvoustátní řešení je to jediné co může něco zachránit. Ale právě kolonizace Cisjordánie je jednou z hlavních překážek. Jestli se v tom má Evropa angažovat tak to si nejsem jistý. Pro nás je základním problémem imigrace. S tím souvisí i militantní islám. Vždy se prokázalo, že je financován přes západní banky. Takže tady je kořen problému. Proč západní elity proti tomu nic nepodniknou. Jak to, že saudská vládnoucí famílie má tak vynikající vztahy s nejvlivnějšími americkými klany. Jak to, že nikomu nevadí naprosto otřesný stav lidských práv v S. Arábii (a nejen tam)? Jsou to spojenci USA. Jak potom chcete bojovat proti militantnímu islámu a zároveň se paktovat s tmářskými režimy, které právě tento islám financují a to přes své úspory v západních bankách? Nic není černobílé a i válka proti "terorismu" má svůj důvod, ale obrana západu to rozhodně není.

Historik 18.5.2009 17:27

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Západní "elity" jsou absolutně odtrženy od života a podle toho to vypadá. Evropa se ve 20 století honila za vznešenými ideály (socialismus nacionální či internacionální), za kterými zůstalo jen desítky milionů mrtvol. Multikulturalismus povede ke stejným katastrofám.

Američané byli déle "při zemi," tam salónní intelektuálové vypučeli až v 60 letech 20 století. Ta hniloba se tam teprve rozrůstá.

Ono se to řekne "nepaktovat se s tmářskými režimy." Carter tak "hodil přes palubu" Iránského Šáha, který "porušoval lidská práva" a všichni víme, kdo ho nahradil. To byl skoro vždycky problém.

Marat 18.5.2009 14:04

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Hor ještě koncem dvacátých let byl Hiter neznámou a bezvýznamnou  osobou. Vyrostl. během jen několika málo roku. Tak i Uljanov a Džugašvili. I další moci chtivý paranoik se v Europě může vyskytnout během dvou let a češi svou náturou tomu nazabrání. Ostatně, docela dobře to může být čech, pokud celá Europa bude pochodovat podle české taktovky.

Hor 18.5.2009 14:16

Re: "Die for Danzig," to už tady jednou bylo a následky

Hitler vyrostl přesně na takovém vyvolávání strachu a hledání nepřítele jako zde prezentuje autor článku Fištejn. To jsou skuteční tvůrci diktátorů.

Prorok 18.5.2009 14:16

Úplný nesmysl

Hitlerovi to trvalo minimálně 10 let a Stalin se dostal k moci shodou okolností. Ten blábol o Češích už je jen takové Vaše hloupé klišé.

Historik 18.5.2009 14:27

Marat netvrdí, že Hitler nebyl v čele NSDAP už

dříve, konec konců, pokus o "pivní puč" proběhl roku 1923. Ale jeho vzestup v celoněmeckém měřítku skutečně začal až po r. 1929, za Velké krize.

S tím Stalinem máte i nemáte pravdu. Pokud by v čele SSSR stanul Trockij, Zinověv, Džerdžinský či někdo podobný, celkový vývoj mohl být podobný. "Náhodou" se mohl k moci dostat Stalin, ne komunisté.

Konec konců, i kandidátů na Fuhrera bylo v Německu více, mohl to být Julius Streicher (který se dobrovolně podřídil Hitlerovi), Gregor Strasser nebo třeba Joseph Goebbels či Ernst Rohm.

Harry 18.5.2009 15:06

Re: Pokud jde o ty lapálie

"jak jsou Evropané hloupí, že se nechtějí nechat pobíjet za cizí zájmy" Inu i Amici byli tak hloupí že už se DVAKRAT nechali pobíjet za zajmy cizi tj. Evropy......Jadro pudla je v tom, ze Evropane se dosud nikdy nenechavali pobijet ani za zajmy svych spojencu. Proste pockaji az to Jankove a  Amici vyzerou a pak se pridaji (Francie napr., Slovensko napr., ) jo a jeste je dobrym zvykem jim za to nadavat a kritizovat jak blbe to delaj....

zeolit 18.5.2009 12:06

Asi bych neměl denně brousit po Internetu.

Zmoudřel jsem stranou od lidí, jsem jak ta zahrada stinná,

kdo chce ať mi závidí, já si dám sklenici vína.

m.l. 18.5.2009 11:48

Je to dané historicky a nelze to změnit

Kdo si chtěl zařídit lepší život a nebál se riskovat, odešel do Ameriky. Kdo čekal až to za něj udělá vrchnost a z každé změny byl podělaný až za ušima, zůstal v Evropě. No a jací byli naši předkové, takoví jsme i my :-)

Jakub S. 18.5.2009 13:08

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

Jak to ti staří netolerantní emigranti mají jednoduché: černá - bílá, ano - ne, odvaha - po*ranost... Božíčku! Ano, v září 68 jsem se vvrátil z Vídně. Jsem holt zbabělý kolaborant, jo jo... a určitě i mé zatčení v srpnu 69 v Brně bylo jenom podružný jev té charakterové nedostatečnosti...

Harpyje 18.5.2009 13:14

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

Pokud jsem správně pochopila nick ml, tak má na mysli emigranty daleko staršího data, a ne politické emigranty 20. století.

m.l. 18.5.2009 13:54

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

Jj, přesně to jsem měl na mysli, emigraci v 18. a 19. století.

certik 18.5.2009 13:38

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

No von je taky přesně vopáčnej stereotyp: do Ameriky odcházela jen ožralá chátra která se v Evropě nedokázala uživit. Případně ubožáci co naletěli mormonské církvi a pak otročili na církevních polích v Utahu aby smazali ten "dluh" za převezení přes moře.

m.l. 18.5.2009 14:00

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

Já to beru spíš tak, že sebrat se a cestovat přes půl světa do neznáma bez reálné možnosti návratu je věc spíš pro lidi samostatnější, razantnější, odvážnější, sebevědomější. Ti s opačnými vlastnostmi, dnes eufemisticky nazývaní "levicově orientovaní", zůstávají.

certik 18.5.2009 14:32

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

...nebo je to pro lidi co vůbec neví kudy kam. Na americký Jih přicházely v 18. stol. spousty lidí kteří se v Anglii upsali v zásadě do otroctví aby splatili své dluhy, a pak je jejich páni poslali do virginie nebo Karoliny na plantáže. Když zajedete do míst na texaském nebo iowském venkově kam emigrovaly masy chudých Čechů a Němců v 19. stol, to jsou prostě úplně zoufalé díry, obyvatelstvo má zjevné genetické problémy, děs běs.

Zato emigrace z komunistických dob se uplatnila velice dobře, ale jejich odchod často nic neměl co dělat se sebevědomím jako spíš s tím, že neměli v ČSSR podstatné závazky.A jsou to lidi kteří skutečně dnešní české státnosti krvavě chybí.

m.l. 18.5.2009 16:02

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

Emigrace z komunistických států ale netvořila USA. Jinak s tím Texasem máte naprostou pravdu, třeba takový Dallas nebo Houston, to jsou fakt chudobné, zdegenerované díry...

Harpyje 18.5.2009 16:35

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

;-D R^

certik 18.5.2009 17:24

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

Člověče česká venkovská chudina neemigrovala do Dallasu nebo Houstonu. Velkých českých komunit bylo v Texasu víc, jmenuji jednu s výstižným názvem Zabcikville. Však mi nevěřte a běžte se tam podívat sám jestli je to komunita podnikavých lidí nebo ospalá bídná díra kde půlka lidí šilhá. Běžte se podívat i jinam abyste měl reprezentativní vzorek.

Podívejte se i do českých archivů, v rámci genealogie tohle Američani dělají, několika jsem přitom pomáhal, kdože to byl kdo v 19. stol. odcházel do USA. To víte že se sedlák nebo chalupník nesebral a neodjel. Prostě jenom najdete poznámky stylu Novák, bezzemek, nezvěstný. K tomu můj komentář, odešel protože se v místě nedokázal uživit. A v Americe dřel zrovna tu samou děsnou bídu.

Harpyje 18.5.2009 18:53

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

Tam se určitě nachází velká česká komunita:

Zabcikville reached a high-water mark of 80 people just prior to 1950. Today that many people can be found on any given Sunday at the only restaurant in town (and one of the two buildings).

John Zabcik founded the town with other Czech families and the sign above stands at what was once a service station. The 1990 census reported less than 40 people call Zabcikville home.

certik 18.5.2009 19:18

Re: Je to dané historicky a nelze to změnit

No jo, chtel jsem rict velka ceska komunita v procentualnim smyslu. Vsechny tyhle nekdejsi ceske vesnice z 19. stol. co znám jsou v absolutních číslech malé.

Minutus 18.5.2009 15:59

Poláků, Slováků a Irů

odešlo percentuálně víc. Nejspíš měli větší hlad. Takže kdo byl doma větší socka, odešel do US. Co vy na takové vysvětlení?

m.l. 18.5.2009 17:02

Re: Poláků, Slováků a Irů

Když se má někdo dobře tak asi neodejde. Ale když se mají dva špatně, který z nich odejde - ten co je zvyklý skučet a volat na pomoc nadpřirozené síly (nebo dnes stát, což je personifikace téhož) nebo ten, kdo hledá jen prostředí kde mu nikdo nebude bránit v tom aby si pomohl sám?