2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Nátlak přezíravého Macrona

„Za tři měsíce po mém zvolení bude o Polsku rozhodnuto,“ řekl Macron před druhým kolem francouzských prezidentských voleb. Těmito slovy hodnými imperátora chtěl Macron říci, že donutí Poláky, aby začali příjímat migranty. Tři měsíce již uplynuly a nic se nestalo. Co to znamená?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kolar 30.8.2017 9:16

Souhlas pane Schlagel

Ideologické nálepkování = New Speak.

J. Hejna 30.8.2017 9:09

Re: No comment

Projev známé dámy.

T. Hraj 30.8.2017 9:08

Re: Před mnoha lety napsal

Presne tak. To pojmenovani problemu je prave tou hlavni bolesti dnesni EU.

M. Prokop 30.8.2017 9:00

Re: No comment

Nikdo, nebo vy a jiní EUroHujeři?

I. Břízová 30.8.2017 8:51

Re: No comment

No, to je ale opravdu strašné. Lidé opravdu nemají jednotný názor. Hrůza!!! A přitom ti chytří a vzdělaní se o to tolik snaží.

S. Netzer 30.8.2017 8:46

Re: No comment

Ne, "realista" Robejšek opravdu není jediný rusofil, to máte pravdu.

Je jich zde, žel, jako když Božího daru nase*e.

J. Pražák 30.8.2017 8:32

Re: No comment

Zkuste se podívat na poslední graf a odkaz na ECB. Je to MEGAPRŮSER, který dobře neopadne...

https://www.querschuesse.de/target2-salden/

I. Schlägel 30.8.2017 8:26

Re: Před mnoha lety napsal

Po pravdě, pokud mám vyřešit problém, musím si ho umět pojmenovat. Základním systémovým nedostatkem všech těch sociálních inženýrů dobra je ten, že problém neumějí nebo nechtějí ani pojmenovat, natož ho vyřešit. Oni nepojmenovávají, oni ideologicky nálepkují. A neřešené problémy mezi tím žijí dál a bobtnají.

P. Eugel 30.8.2017 8:20

Re: proti vsem, ale s pritelem

Kolik Vam je? Co tak zacit uvazovat samostatne! Anebo jen ovecka a stadecko?

P. Eugel 30.8.2017 8:16

Re: No comment

Je Vam taky ze sebe smutno?

P. Lenc 30.8.2017 8:10

Re: No comment

Á, další perla páně Hendrycha.Tak se nám ta partička Timura Rudolfoviče rozšiřuje.A nějaký protiargument by nebyl?

P. Lenc 30.8.2017 8:04

Re: No comment

Přesné pane Grambličko a pan Hendrych nutí člověka pouze ke smutnému úsměvu.Také jeden z těch, kteří nechtějí vidět, nechtějí slyšet.

R. Gramblička 30.8.2017 7:52

Re: No comment

rád bych vás ujistil, pane rusofobe Hendrychu, že pan Robejšek není zdaleka jediný

I. Hendrych 30.8.2017 7:45

No comment

EU je před rozpadem ? Že si toho zatím nikdo kromě špatně skrývaného rusofila Robejška nikdo nevšimnul ?

M. Těhanová 30.8.2017 7:29

Re: proti vsem, ale s pritelem

Proboha, proč nějaký bllbec vždycky, když je oprávněně kritizován Západ, začne mektat o tom, že by nás sploklo Rusko.

Tak blbí, jak jsou tihle chytrolíni chytří jsme taky.

J. Bruner 30.8.2017 7:22

Re: proti vsem, ale s pritelem

klidně začněte již rokem 1946

J. Mrázek 30.8.2017 7:20

Re: Před mnoha lety napsal

Tak. Je jde o to tím rozpadem čtvrté říše si nezamořit zemi dalšími migranty z tentokrát jiných zemí, kteří s sebou přinesou (už znovu !) svůj pohled, kulturu a názory ztroskotaného projektu a budou je chtít znovu a znovu aplikovat nadoposud zdravý střed světa ... pomůže jen účinné odstřižení od morové oblasti.

M. Těhanová 30.8.2017 7:19

Je to pravda,

svým způsobem jsme v myšlení poučenější než západní Evropa díky budování zvrhlého socialismu. A o tomhle, klid na Západě, jsem se hádala se svým bratrem, který žije ve Francii, že oni žijí v klidu díky nám, někdy v roce 1976, kdy přijel poprvé na návštěvu.

Teď se nad nás chtějí vyvyšovat? My, na rozdíl od nich máme své zkušenosti s marxismem.

J. Nový 30.8.2017 7:15

Jó, tenkrát

Ve Francii bylo dobře naposledy tenkrát, kdy ještě v Saint Tropez fungovala původní četnická stanice s nám dobře známými četníky.

Pak už to šlo postupně do kopru....

J. Nový 30.8.2017 7:13

Re: proti vsem, ale s pritelem

Jak jsme mohli fungovat mezi roky 1990 - 2003 včetně, kdy jsme nebyli ani v ruském vlivu, ani členové EU?

Pamatujete tu chudobu, žebráky na ulicích, hladomor, časté výpadky energie, rozbujelé násilí, znásilňování během dne na ulicích a další zvěrstva? Nepamatujete? Já taky ne. Jak je to možné?

D. Polanský 30.8.2017 6:51

Ten jev je známý z psychologie,

lidé co hezky mluví, obvykle toho moc v praxi neudělají a vlastně mluví o ničem. Kdežto lidé s těžší mluvou, občas se zadrhávají, soustřeďují se na myšlenky řeknou toho podstatně více. Prostě Macron je mluvka.

Východ je dnes myšlenkově silnější než Západ. Ovšem Francouzi mají vynikající jídlo a chlast. To teda jo.

V. Šťastný 30.8.2017 6:40

Re: proti vsem, ale s pritelem

To jste tak tupý, že potřebujete radit? Chodíte k volbám? Pokud ano, tak příště nevolte slabošské Bohoušky, ale někoho s pevným názorem, za který je ochoten se porvat. To je totiž problém náš a celého západu. Vládnou nám loutky, které prosazují vůli mocných, kteří se ani trochu neohlíží na lidi a jejich názor. Že takové kandidáty nenajdete v tzv. tradičních stranách je celkem nasnadě.

I. Dekyský 30.8.2017 4:07

Re: Před mnoha lety napsal

P.P.S. Otázkou je, nakolik své plácání myslí Macron vážně. Jedno ovšem ví velmi dobře, životní úroveň Francouzů, veškeré prebendy, lze zachovat jen na úkor jiných národů, resp. zemí. Kterých, by mělo být jasné i méně chápavým jedincům. A tady se Macron před ničím nezastaví, bohužel po něj vše neskončí lepším životem pro Francouze ale rozpadem Čtvrté říše...

I. Dekyský 30.8.2017 3:04

Před mnoha lety napsal

Joseph Goebbels: "Není nic, co by mohlo být nemožné. Jedná se pouze o to, aby to, co se zdá být nemožné, bylo uděláno možným silou ducha".

Dodnes milióny pomatených levičáckých blouznivců, vesměs kulturněfrontovních kašparů a absolventů společenskovědních oborů (které ve skutečnosti žádnými vědami nejsou, jsou jen nebezpečnou, dogmatickou vírou hlupáků), věří, že pokud dovedou problém "pojmenovat", dokáží jej i vyřešit. Macron není žádnou výjimkou, podobných ubožáků jsou i naše školy, redakce a divadla narvané k prasknutí. Tolik obdivovaný VH, který se celý život dokonale míjel s realitou, nebyl žádnou výjimkou.

P.S. VH si dokonce vypůjčil jiné Goebbelsovo heslo "A srdce Němců zvítězí nad lží a nenávistí"; zkombinoval ho se známějším výrokem Gándhího a vzniklo zaklínadlo tuzemských blbců...

P. Rychetsky 30.8.2017 1:27

proti vsem, ale s pritelem

No dobre, zapudit Nemce a Francouze, protoze uz nas stejne davno obetovali jako obrannou zonu, EU se rozpada a jejich politici nam skodi. Na hnuj s nima. A kde tedy budeme zakotveni, pane realisto? A jak zaridime, aby to nebylo zase v Rusku?

Nebo opet tajemne naznacujete, ze jelikoz nas stejne tomu Rusku predhazuji, tak jestli by nebylo chytrejsi se s Ruskem proti tomu zakernemu Zapadu rovnou spojit?

Vy jste nam tedy pozehnanim.

J. Sinnreich 30.8.2017 0:46

Makron a historie

29. kvetna 1453 padla posledni vyspa krestanstvi na evropske casti Bosporu, Konstantinopol. Na obranu proti 200 tisicove islamske armade stalo 5000 bojeschopnych obrancu. Janov poslal na pomoc 700 zoldneru. Zapadni Evropa stala stranou. Francie i v pozdejsich konfliktech volila spojenectvi s Turky jako vyhodnou pozici, proti svym krestanskym rivalum.