12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Diskuse k článku

EVROPA: Musíme si zvykat!?

Také vás zamrazí, když slyšíte tato slova z úst našich politických „vůdců“ a společenských „elit“ v souvislosti s masovým vražděním Evropanů vyšinutými „jedinci“ za pokřiku „Allah akbar“?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 29.7.2016 17:14

Hm, co tak najednou, pane Vaňuro,

nám začínáte chválit Putina, snad ještě nezačnete, ve shodě s pravdou, hlásat, že kyjevská junta je spolek zlodějů a vrahů, která se dostala k moci nedemokratickým, násilným státním převratem a vede Ukrajinu k totálnímu rozvratu? Že by se vám začínaly pod tíhou faktů otevírat oči? To by vám bylo jenom ke cti.

V. Klepetko 28.7.2016 22:38

Re: Hate speech jako vyšitej !

Ano, i tak by se to dalo interpretovat, při troše zlé vůle, nebo pod vlivem nějaké trpké zkušenosti. Ale pro každého českého člověka je nejjednodušším, neideologickým, krátkým a sjednocujícím heslem toto:

T. G. Masaryk!

Včetně jeho úcty k menšinám...

M. Prokop 28.7.2016 21:30

Re: Kosovo je základ, proto byla válka...

Přečtěte si někdy nějaké novější dějiny Balkánu.

Jestli se vám výsledek několika staletí a vlivů z různých stran vejde do pěti sekund po vyhlášení, nelze než vás politovat.

P. Vaňura 28.7.2016 21:20

Vůbec nepochybuji, že ta samice tura domácího to "zvládne"

Dokud ji samotnou nepověsí konečně na lucernu je jí úplně jedno, kolik lidí muslimové povraždí!

L. Popovský 28.7.2016 20:59

Re: Včera pod úvodníkem

Ta moje úvaha v 1. odstavci mého předchozího příspěvku není korektní a omlouvám se za ni. Takto by se paušalizovat nemělo. Druhému do hlavy člověk nevidí a takové domněnky sem nepatří.

J. Kanioková 28.7.2016 20:45

....

Jak Berlíňané reagují na útoky Bavorsko - http://www.thelocal.de/20160727/how-berliners-are-responding-to-the-bavaria-attacks

Po běsnění, Merkelová říká znovu: Wir Schaffen das - http://www.thelocal.de/20160728/merkel-says-again-wir-schaffen-das

Š. Hašek 28.7.2016 20:17

Re: Kosovo je základ, proto byla válka...

Myslíte, že Srbové měli sílu se postavit celému světu/USA, který si usmyslel, že oni jsou viníci všeho a budeme tedy s nimi mávat??

Kosovo jest dílo USA a Německa, obě tyto země uznaly tu díru/budoucí základnu USA po pěti sekundách od jejího vyhlášení.

L. Popovský 28.7.2016 19:06

Mám nějaké osobní zážitky, ale tady stačí jen mít oči otevřené a mluvit s lidmi. Budoucnost nám všechno vyjeví.

Mimochodem k Merkelové... Kolik znásilněných žen a mrtvých Němců bude cena za to, že to Němci "dokáží"? Vládnou nám šílenci, paní Kanioková.

P. Rudolf 28.7.2016 18:54

Re: Musíme si zvykat

Vážený pane Juraxi, už to, že na takvý blábol vůbec reaguji, je ode mne neuváženost. Jěště s ním detailně polemizovat by znamenalo stařeckou pošetilost, která sice může být i roztomilá, ale bohužel není mým šálkem kávy. Ale až autor napíše něco, kde bude alespoň vzdáleně ukryta nějaká rozumná myšlenka, možná to i udělám.

J. Jurax 28.7.2016 18:48

Re: Musíme si zvykat

No vidíte, jak Vám to jde ... :-)

Odsuzujete správně teze, resp. jejich neexistenci. To je názor, na nějž máte nesporně právo, stejně jako ostatní diskutéři mají právo s ním souhlasit či nesouhlasit a případně si to i argumenty podšprajcovat.

Dokonce i poučíte, co je teze. Mimochodem, je-li teze, jak pravíte, odůvodněný výrok, pak by se dalo říct, že výroky páně autorovy jsou pro něj odůvodněné - jinak by je nepsal - a tudíž jsou tezemi ... :-) ... na tom nic nemění skutečnost, že podle Vašeho soudu nikterak odůvodněné nejsou, jsouce toliko hospodskými tlachy z oné páté cenové skupiny. Teze je pak i to Vaše o páté cenové - pro Vás je to jistě odůvodněný výrok :-)

Neodsuzujete však autora a neklnete mu do nenávistných, zapšklých a hloupých jedinců. Takže si Váš názor zaslouží - na rozdíl od názoru páně Rudolfova - pozornosti.

P. Kolar 28.7.2016 18:46

Re: Kritizujete výborně pane Kříži, ale

Ano.

J. Kanioková 28.7.2016 18:37

Tak odvolávám,

právě jsem narazila na článek p. Zdechovského, u nějž předpokládám, že přebírá ze solidnějších zdrojů..

J. Jurax 28.7.2016 18:30

Re: Petr Veliký, Kateřina Veliká, Fridrich der Grosse,

Ano, máte pravdu, Atatürk byl diktátor, který v roce 1923 vyhlásil Turecko republikou a již od roku 1922 tam existuje demokratický parlamentní systém.

Pinochet - pohled na něj je celkem rozporný, rozhodně ne zcela kladný; Pinochet jako diktátor je výjimečný tím, že sám nechal vypsal opakovaně referendum o své vládě a když prohrál, poměrem 45 % ku 55 % odevzdaných hlasů, předal moc zvolenému Patricio Aylwinovi (podle Wiki).

No a pozitivně hodnocený Mussolini - hm ... i když potlačoval mafii. Mussoliniho nezničil chybný krok spojení s Hitlerem, nýbrž jeho vize Itálie jako nového Říma, na což mu ovšem chyběla vojenská síla - to byl ten chybný krok, jenž vyústil ve spojení s Hitlerem, protože Hitler ho pak už jen tahal z průšvihů (Řecko, Afrika), neboť nemohl dopustit porážku Itálie a odkrytí jihu Evropy pro Spojence - a tím si jej připoutal.

Petr Veliký, Kateřina Veliká, Fridrich der Grosse - absolutističtí panovníci; každý absolutistický panovník - francouzští Ludvící třeba - byli vlastně diktátory. Tam snad ... i když i jejich hodnocení není vždy jednoznačně kladné. Je pravdou, že jednoznačně kladné hodnocení může obdržet akorát historický vládce či politik, o němž se toho nic pořádně neví :-)

No a výrazní charizmatičtí demokratičtí politici jako Winston Churchill a Ronald Reagan byli a jsou jistě hodnoceni kladně, leč nebyli diktátory. Hovoříme o kladně hodnocených diktátorech.

M. Prokop 28.7.2016 18:26

Re: To máte pravdu, Putin je jinde a má vlastní zájmy

Liberálního, v tradičním slova smyslu.

Domácího nacionalistu zrovna máme, fuj.

M. Prokop 28.7.2016 18:25

Re: Nakonec dospějeme k nevyhnutelnému závěru,

Tak to já pořád ještě beru radši i ty neziskovky, byť značně nasrán.

Putina a Putinoidy prostě NE!

A ten pozitivně hodnocený, to je sakra velká vyjímka, na to bych nespoléhal. Já radši svobodu, se všemi jejími nevýhodami.

M. Prokop 28.7.2016 18:22

Re: Kosovo je základ, proto byla válka...

Nikoliv. Proto, že Srbové v Kosovu prosrali či posrali co se jen dalo.

J. Kanioková 28.7.2016 18:19

K Vašemu příspěvku níže o musl. manželkách

odjinud - autorem zřejmě lékařka -

- když jsme byli v Libyi, tak tam bylo i hodně lékařů z muslimských zemí. Jednou přišel libanonský zubař Said zcela zničen a nebýt muslim, chtěl by určitě panáka. Přišel za ním starý šereda se svojí krásnou 4. mladou ženou. To není nic neobvyklého, muž tam doprovází ženu všude. Neobvyklé bylo, že chtěl, aby jí Said vytrhl všechny zuby. Protože byl muslim, tak musel, křesťan by nemusel, ale detaily si nepamatuji, protože lokální právo je nad Hippokratovu přísahu. Myslím, že se Said z toho dost zbláznil, ukončil kontrakt a odjel.

V. Hejdak 28.7.2016 18:13

Stejně to směřuje k tomu,

že nebudou jak doufám voleny strany, které se jen zmíní o možném přijímání migrantů do tohoto státu, o souhlasu s kvótami, na druhou stranu snad o kamarádšoftu s Putinem, Zemanem, nakonec ale to stejně zase vyhraje řepkový koblihovník.

J. Kanioková 28.7.2016 18:12

Mě ale v tomto směru děsí Němci,

číst jejich diskuze, to je děs, jak velké procento těch pitomců Merkel omlouvá, a berou pomoc prchlíkům jako povinnost.. Skuhrají na ty šílené teror. akce, ale pořád ještě jim to nestačí, aby psali - HALT, konec, finito ! Ještě tak nejvýš, že některé vracet... uff..

J. Jurax 28.7.2016 18:04

Re: On si asi nikdo neuvědomuje

No, nevím, fantici bývají omezení, tedy i ti islámem oblbení jsou omezení.

Ale nejsem si jist, zda by si přáli náboženskou válku a tu právě chtěli vyprovokovat teroristickými činy. Spíš jim jde jen o ústupky ve stylu podivejte se, co se může stát, když budete i nadále ignorovat naše oprávněné požadavky nebo dokonce lpět na tom, abychom dodržovali vaše zákony i zvyklosti.

Protože kdyby se opravdu povedlo vyprovokovat občanskou válku s náboženským podtextem, muslimové ji v Evropě nakonec nemohou neprohrát i přes všechen svůj náboženský fanatismus, připravenost a odhodlání - je jich prostě proti nemuslimským Evropanům málo. Ledaže by se všelikým multikulturníkům, pseudohumanistům a pacifistům povedlo boj proti islámu sebevražedně sabotovat - ale i v tomto bohužel taky možném případě by evropský islám byl nesmírně oslaben.

Pokud by se ale vítězství dotáhlo do konce, způsobilo by dokonalé odmuslimení celé Evropy, protože ti moslemíni, co by to přežili a nezdrhli, by v pudu sebezáchovy sami házeli korán na planoucí hranice vepřovým sádlem živené. Ovšem za krutou cenu obrovských obětí na obou stranách.

A tohoto scénáře si i nejzavilejší dnešní džihádisté jsou jistě vědomi. Jim jde zatím o posilování své komunity, aby někdy v budoucnosti díky masivní invazi připrchlíků a vyšší natalitě natolik zesílila, že by ovládnutí Evropy bylo reálné ať už s využitím evropské demokracie a sebevražedné evropské korektnosti, ohleduplnosti k lidským právům i nepřátel a zneužitím zaručených náboženských svobod, nebo hrubým nátlakem a násilím - a nejspíš kombinací obého.

J. Kanioková 28.7.2016 18:03

Re: Vůbec netvrdím, že nemáte pravdu,

Kdo rozumí polsky - RZECZoPOLITYCE: Wojciech Szewko - náboženské války - http://www.rp.pl/Kraj/160729255-RZECZoPOLITYCE-Szewko-Atak-w-Polsce-Kwestia-czasu.html

- https://twitter.com/wszewko

J. Kanioková 28.7.2016 18:01

Vůbec netvrdím, že nemáte pravdu,

ale raději bych si takovou informaci přečetla z nějakých alespoň částečně věrohodných zdrojů..

Už fakt pěním z těch dějů a pos.aných politiků.. Asi by nebylo od věci "vybombardovat" Brusel..

Ty nábory jsou všude, kde se Islám vyskytuje.. Hodně se v tom angažuje Muslimské bratrstvo.. a to u mešit..

Muslimské bratrstvo (MB)- http://jdem.cz/bu8q58

K. Zelený 28.7.2016 17:52

Re: Musíme si zvykat

Názor na teze v článku ? Na jaké ? Že je všechno na hovno, že na všechno máme zapomenout, že máme stávající vládu nebo rovnou celou politickou garnituru svrhnout nebo jinak odstavit od moci a že si máme začít věřit ? To nejsou teze, to jsou hospodské tlachy z oné páté cenové skupiny. Teze je:

zásada, myšlenka, z níž se vychází, stručně vyjádřené tvrzení (zvláště takové, jehož pravdivost se hájí) (opak antiteze)

základní člen dvojice protikladů

odůvodněný výrok

Až mi v té záplavě negativně emotivních výlevů něco takového najdete, milerád vám na to vyjevím svůj názor.

P. Vaňura 28.7.2016 16:43

Likvidací atentátníků pověřit někoho, jako byli

R. Heydrich nebo L. P. Berija a dát jim k tomu potřebné pravomoce!

Existují totiž kategorie lidí, kterým nemá smysl cokoliv říkat, ale je třeba jim dát rovnou přes držku. Takovouto zkušenost udělali mí spolužáci na kolejích se studenty z některých rozvojových zemí. Opravdu je to tak, slova byla naprosto zbytečná!

P. Vaňura 28.7.2016 16:36

Petr Veliký, Kateřina Veliká, Fridrich der Grosse,

Kemal Ataturk (jehož dílo vydrželo skoro sto let, než je začal likvidovat současný turecký president), do jisté míry Pinochet a zprvu dokonce i Mussolini (který z části potlačil i mafii). Mussoliniho zničil jeden chybný krok, spojil se s Hitlerem ve snaze přiživit se na jeho úspěších.

Pak jsou tu výrazní charizmatičtí demokratičtí politici jako Winston Churchill a Ronald Reagan.

Současní eurokraté jsou pravým opakem výše jmenovaných...

J. Mrázek 28.7.2016 16:36

Kosovo je základ, proto byla válka...

Nejméně pět výcvikových táborů teroristů DAEŠ působí v Kosovu.

Podle zdroje se velké tábory nacházejí v oblastech, které jsou blízko měst na trase Djakovica-Uroševac a vesnice Dečani. Malé tábory byly zjištěny v blízkosti měst Prizren a Peč.

Jeden tábor DAEŠ je jen několik mil od největší americké vojenské základny Camp Bondsteel (poblíž města Uroševac).

Nábor je prováděn prostřednictvím různých "nevládních" organizací, které v Kosovu působí, a také v mnoha soukromých školách.

P. Vaňura 28.7.2016 16:26

To máte pravdu, Putin je jinde a má vlastní zájmy

My potřebujeme domácího nacionalistického politika.

J. Jurax 28.7.2016 16:24

Re: Musíme si zvykat

No, pane Rudolfe, neodvažuji se z tohoto krátkého úryvku ve vztahu k článku, na nějž reagujete, soudit, zda jste nenávistný či zapšklý. Ale diplomaticky řečeno pošetilý budete.

A taky by neškodilo, kdybyste místo svého názoru na autora nás raději seznámil se svým názorem na teze v článku obsažené, jakož i s důvody, proč ty teze (patrně) odmítáte. Diskuzi zde by to jistě prospělo.

J. Jurax 28.7.2016 16:15

Re: Největší problém je se na někom dohodnout a sjednotit

No, nevím.

Ono spasitelé a populisté na jedno použití nejsou ta nejlepší volba - momentálně se vezou na vlně antiimigrační, předtím to byla antikorupční (veverky, anonisti) a ještě předtím jen vlna obecné nespokojenosti, jež díky jedné provokující Katce Jau Jau Biomase k naší škodě vynesla k podílu na moci Zelené.

A i kdybychom připustili, že ti lidé tam budou, tak výhradně na kandidátkách stran, jejichž volební zisk bude z různých důvodů mizivý.

M. Jelínek 28.7.2016 16:13

Souhlas

Souhlas