22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

EVROPA: Migrační krize je záměrný projekt pokrokářů

V posledních dnech se množí jasné důkazy potvrzující naši dávnou tezi, že migrační krize, která v Evropě eskalovala v roce 2015 a stále trvá, není výsledkem neodvratitelného přirozeného pohybu národů z Afriky a Blízkého východu do Evropy, ani zákeřnou islámskou invazí na Západ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Minarčík 10.11.2018 22:12

Šílení konspirátoři?!

EUelity jsou uplně mimo mísu a nebo to opravdu někdo vede,přece si nemyslíte,že elity dobrovolně půjdou proti občanům,nebo mají tak vyhnětené mozky jako mainstrimoví poskoci?,pisálek ,který dnes napíše,že tohle šílenství Evropa potřebuje-je buď degenerát,nebo řádně zaplacený propagátor-no jsem zvědav co budou tlachat až se tohle zvrátí,zatím piští,ale už to vědí!

R. Tesařík 10.11.2018 21:53

Re: To už ani IVK

Nematlejte.

R. Tesařík 10.11.2018 21:53

Re: Nezná SŘLI

Spontánně organizovaný..plánovitě.

I. Semrád 10.11.2018 21:45

Odhalil IVK-Weigl-Hájek

...celosvětové spiknutí, nebo patří do blázince?

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/48370/odhalil-petr-hajek-celosvetove-spiknuti-nebo-patri-do-blazince.html

V. Petr 10.11.2018 21:40

Hlavně bych tam nepustil ani tisíc uprchlíků!

Problém detence milionu migrantů je řešitelný, pokud by tímto úkolem byl pověřen soudruh N. A. Frenkel.

Jinak, jde o otázku akademickou. Pokud by bylo prvních 10000 migrantů internováno na neurčito, přísun dalších by se zastavil. A po takovém roku přísmné detence by i ti internovaní žádali o repatriaci!

I. Semrád 10.11.2018 21:39

Re: Nezná SŘLI

...patří pod příspěvek p. Janyšky z 21:23

I. Semrád 10.11.2018 21:38

Nezná SŘLI

...tedy neví, že migrační pohyb je projevem spontánního řádu lidské interakce.

K. Janyška 10.11.2018 21:23

Proletáři všech zemí, spojte se !

To znáte autore osobně, viďte ? Dzp.

J. Jurax 10.11.2018 21:23

Pardon - zatracený přechytralý napovídač, má být "vůči invazorům"

J. Jurax 10.11.2018 21:20

EU neprosazuje společnou účinnější ostrahu hranic, nýbrž nanejvýš zvýšení vyhazování peněz na cestovní agenturu Frontex.

Protože kdyby ji prosazovala, už několik let by na hranicích byly ostnaté dráty a kulometná hnízda. A zachycení prošedší připrchlíci by byli v detekčních táborech, dokud by se je nepodařilo vrátit nebo pokud by ve výjimečných případech hodných zvláštního zřetele nedostali asyl nebo povolení k pobytu podmíněné tím, že se budou sami živit.

A Řecko ne že není schopno, ale není ochotno hranice chránit účinně, s použitím potřebné síly. Nebo je, poslouchajíc blbečky z brusele, bránit nesmí, poněvadž by to vůči investorům bylo nehumánní.

I. Mertl 10.11.2018 21:10

To už ani IVK

nemůže myslet vážně! Ještě chybí podvodné jedenácté září, chemtrails a americký brouk.

M. Prokop 10.11.2018 21:10

Re:

Pokud by prvních pár tisíc skončilo v detenci, tak by se žádný milion nekonal. Ani 3i nelezou tam, kde je zavřou.

M. Prokop 10.11.2018 21:09

Re: Jo, ten paradox hájení makedonské hranice

Další možnosti jsou Albánie a Bulharsko. Makedonie není žádné úzké hrdlo.

J. Jurax 10.11.2018 21:06

No, víte, jsou i tací, co nic hulit nemusí, prýští to z nich jaksi přirozeně samo ... :-)

M. Prokop 10.11.2018 21:06

Re: Já si zase myslím,

Jeden homospiklenec byl u Zelených, další u ANO.

V. Petr 10.11.2018 21:06

Řecká vláda NECHCE bránit hranice!

M. Prokop 10.11.2018 21:05

Re: Samozřejmě, protože to jsou témata, která lidi

Lží je třeba to, že 3i nepáchají zločiny, že je to samý inženýr a doktor ze Sýrie, že se proti tomu nedá nic dělat ...

M. Prokop 10.11.2018 21:04

Re: K sepsání libovolného článku z dílny IVK

Jak to EUnijní jelita dělají, nevím. Vidím ale výsledky. Švédsko už zavřelo dveře, je přecpané, už bude jen řešit následky. Dtto Dánsko. V ostatních zemích 3i stále přibývají.

V. Braun 10.11.2018 21:03

Re:

Proč ne, jen nevím, jak v zemi z 10,7 miliony obyvatel zařídíte denenci pro milion uprchlíků.

J. Jurax 10.11.2018 21:03

Inu, a není-li, čímpak je zapříčiněno, že ty liberální levicové západní elity, co v EU bohužel vládnou, odmítají hájit hranice svých zemí proti invazi připrchlíků? A že tleskají záměru OSN tuto invazi zlegalizovat a obranu znemožnit?

Máte tedy za to, že jsou ony elity jenom sebevrazedně a velezrádně blbé?

J. Jurax 10.11.2018 20:50

No, kudy ... to už je věc druhotná, vygenerovaná tím, že připrchlíci se dostali do Řecka a tedy schengenského prostoru, ač jim v tom mělo být zabráněno.

A když už se tam dostali, měli tam být zavřeni v detenci, dokud se je nepovede vrátit nebo pokud nedostanou v Řecku asyl, a ne aby se volně pohybovali k makedonské hranici.

A ti, kdož by ten asyl dostali, by o něj měli přijít, pokud opustí Řecko, potažmo schengenský prostor.

J. Jurax 10.11.2018 20:41

Ehm ... a víte, co si já myslím o autorovi tohoto výroku? Raději to ani nechtějte vědět ...

J. Jurax 10.11.2018 20:39

Mýlíte se. A to tak, že úplně.

Ironie není na místě. Problém existuje a je vážný, byť nás se zatím dotýká jen okrajově. A ono zatím by právě ten hovadný výmysl z dílny dobroserů z OSN zrušil, pokud bychom jej akceptovali, resp. byli nuceni akceptovat. Záplava moslemínů a lidí z jiných kultur, nezaměstnatelných, s rukama nataženýma ke konzumaci dobročinnosti, obtížně integrovatelných, neasimilovatelných, neboť islám, které bychom museli přijímat, nám ku prospěchu rozhodně nebude.

A mimoto - což kdybyste raději vyjádřil svůj nesouhlas třeba vyvrácením názorů v článku uvedených?

Po mém soudu netřeba hledat spiknutí tam, kde jev lze vysvětlit prostou blbostí buď vrozenou nebo ideologicky vygenerovanou, kombinovanou případně se zbabělostí osobní a/nebo politickou. Což ovšem spiknutí zblbělých mocných nevylučuje.

V. Braun 10.11.2018 20:31

Re: Jo, ten paradox hájení makedonské hranice

A vy máte mapu k dispozici? Pokud ano, tak kudy byste šel z Řecka směrem na Německo?

V. Braun 10.11.2018 20:25

Re: Jo, ten paradox hájení makedonské hranice

No když byli puštěni dál do Německa tak jsem si nevšiml, že byste tomu tleskal, ale možná jsem to přehlédnul.

V. Braun 10.11.2018 20:23

Re: Samozřejmě, protože to jsou témata, která lidi

A co je tou lží paní Kanioková? Že média neinformují o té supertajné schůzce popsané výše? Inu, nedivil bych se kdybyste zrovna vy na podobné konspirativní teorie věřila.

V. Braun 10.11.2018 20:21

Re: To nejhorší,

Volný pohyb výrobků přes hranice jde dosti těžko v případě, že na každé straně hranice je dané zboží uvaleno jiné clo. V takovém případě nezbývá, než pohyb zboží přes hranice kontrolovat. Je to Británie, kdo chce vystoupit z celní unie a místo toho slibuje, že bude dobrovolně dodržovat předpisy EU, ale jen na zboží kde se ji to bude hodit a jen do doby, do kdy se ji to bude hodit (princip známý pod pojmem vyzobávání rozinek).

V. Braun 10.11.2018 20:15

Re: Záměrná dezinformace Jiřího Weigla

Pravda je, že Řecko má problémy s ostrahou hranic, článek pana Weigla je blábol od začátku do konce. Používat Řecko jako důkaz, že "migrační krize je záměrný projekt pokrokářů? To jako pokrokáři zřejmě po desetiletí tajně působili v Řecké vládě a záměrně oslabovali schopnost Řecka chránit hranice?

J. Jurax 10.11.2018 20:13

Souhlas

J. Kanioková 10.11.2018 20:11

Samozřejmě, protože to jsou témata, která lidi

nejvíc sejří. A ofic. média o nich nejvíce lžou.