28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

EVROPA: Migrace není příležitost, ale hrozba

Problém migrace, který dnes hýbe veřejným prostorem u nás i v celé Evropě, není na našem kontinentě ničím novým.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Baldova 3.7.2015 16:06

Re: EU ohrožuje migrace a ne reakce na ní.

Ja si myslim ze zde existuje clovek s kym muze Novak alias Grebenicek argumentovat on by se hodil dohromady s tim kolaborantem Klausem to by byla dvojka k pohledani

O. Kadlec 3.7.2015 16:05

Re: Pane O. Kadleci.

Několik poznámek: - právě proto, že migrace tu byla vždycky, občas ve vlnách větších než dnešní, máme se kde poučit, jak se s ní zachází.

- a protože tu bude vždycky, je dnešní hysterická vlna marná. Může nám jen uškodit, pokud by přivedla k moci ty fašouny, co se na ní vezou. Nemůže ale nic zachránit.

-kdy ta dnešní vlna skončí, to nevíme, ale konce se nejspíš nedožijeme. Válka v těch národech, odkud utíkají, bude dlouhá. Zavřít oči nepomůže, zavřít dveře taky ne. Pomůže ofenzívní přístup k problému, tedy POMOC!

- pomáhat musí bohaté státy, a zejména Evropská unie, koordinovaně. Ta na to má lidské i finanční zdroje, a know how. Nevím proč do toho pletete nějaké důchodce. Jaké "rodiny do péče" propánakrále? Představte si že jste uprchlík třeba z r.1968. Copk byste potřebval nějakou křesťanskou tetku, s kterou se ani nedomluvíte, aby si vás vzala "do péče?" Potřebujete přece bydlet, ne u někoho v obyváku samozřejmě, ale důstojně, potřebujete se naučit jazyk a příležitost se nějak uživit a osamostatnit, a mát-li děti potřebují školu a vlastní prostor.

- co pro to můžeme udělat my,třeba i důchodci? Přátelskou atmosféru ve společnosti, to je všechno. Ale to je velmi mnoho!

P. Vaňura 3.7.2015 15:35

Mimochodem, primární problém nejsou

Syřané a Iráčané, ale černoši ze subsaharské Afriky.

P. Vaňura 3.7.2015 15:33

Hitler vydržel 12 let, z toho válka, kterou rozpoutal,

trvala 6 let a vyžádala si 60 milionů mrtvých. A počínaje Churchillem r. 1940, přes Stalina a Roosevelta od června a prosince 1941, tady byla jasná VŮLE s jeho režimem skoncovat stůj co stůj. Řekl bych, že demokracie neměly, počínaje r. 1944, trvat na bezpodmínečné kapitulaci NĚMECKA, ale jen na SKONCOVÁNÍ S HITLEREM, což je rozdíl.

P. Skřivan 3.7.2015 15:18

Re: Pane O. Kadleci.

Nikdo neřekl, ale řekl bych, že se IS rozšíří a pak se jaksi rozpadne, protože jeho myšlenka je veskrze hloupá a navíc jde jen o záminku a ve skutečnosti jde o superbrutální moderní totalitní režim, horší Hitlerova. Jak známo, Hitler padl na papuli docela brzo a že to měl promyšleno o dost lépe. Je dost pravděpodobné, že brutalita tento pád urychlí. Navíc nemají žádné moderní zbraně a mít je ani nebudou.

Uprchlíky jde tedy o to přijmout, pomoci jim a jak vzestup IS přestane, tak někteří z nich se vrátí a urychlí jeho pád ... .

Mimochodem víte, že někteří z Iráčanů uprchlých před Saddámem do ČSSR zastávají nyní docela významné funkce ? ... ne u nás, v Iráku.

J. Kyselková 3.7.2015 15:16

Re: Kdyby migrace měla rozložit EU bez dalšího, vítám ji. Ale

Po volbách Velké Británie letos na jaře už noví poslanci přísahali na Bibli i na Korán. (Dle zpráv VPTV).

E. Vašátko 3.7.2015 14:50

Re: Unii neohrožuje migrace.

Nevím jak dlouho jste byl v Austrálii Vy, ale ja tam bydlel na Bondi Beach 2 roky a můj bratr tam žil 22 let. Takže nějakou tu představu bych měl. Asi znáte jiné Australany než já.

E. Erat 3.7.2015 14:40

Re: Unii neohrožuje migrace.

Neodpověděla jste, jste stále v zaměstnaneckém poměru nebo již opět ne ? Nebo žijete z příspěvků státu.Paní Netzer ani já vás nešpehuji,akorát když vidím ten čas v který jste napsala ten či onen příspěvek tak kroutím hlavou.Normálně pracující člověk se nepotácí ve dvě ráno po internetu,pokud není Američan,Australan apod.Nevím kdo je pan Kadlec,po nocích se tady také potuluje řada důchodců,kteří nemohou spát.To je přirozené,ale to opravdu není váš příklad,že.

P. Vaňura 3.7.2015 14:30

Politici dobře vědí, že lidé primitivy z Afriky NECHTĚJÍ

A takhle https://www.youtube.com/watch?v=Z9AAnXo0F5c

skončit přece jen nechtějí. Toto neudělal žádný soud, ale naštvaní Italové!

E. Erat 3.7.2015 14:29

Re: Unii neohrožuje migrace.

Jsem OSVČ a pracuji na počítači,když mi to již nebaví,mrknu se čas od času na NP.A někdy napíší příspěvek.A tedy hlavně, když ho píši,tak je to moje pracovní doba,můj čas,moje peníze a můj počítač.Nepíšete některé svoje příspěvky v pracovní době, a na počítači svého zaměstnavatele ? To je totiž v podstatě krádež.Svoje příspěvky ukončuji cca mezi 17-18 hod.Mám jiné zájmy a radovánky,než se potácet po večerech a nocích na internetu.Ale,u vás jsem si všiml,že čekáte do půlnoci na nové články.A když je tam článek,který je z vašeho "oboru" tedy o muslimech,Izraeli atd. tak okamžitě začnete mlátit do klávesnice ta svoje moudra,odkazy atd.No nic,pikantní je,že říkáte že muslimy porazíme tím,že budeme mít více dětí.A v tom máte pravdu.Leč tím,že se budete po nocích potácet po internetu ke zvýšení křesťanské populace opravdu nepřispějete.A biologické hodiny tikají a tikají,že.

V. Novák 3.7.2015 14:22

Re: EU ohrožuje migrace a ne reakce na ní.

Jak vase sluničkovitost souvisí s "Je dobře, že se nenamáháte s vyvracením toho co pan Kadlec napsal, protože byste se intelektuálně obnažil."?

V. Novák 3.7.2015 14:21

Re: V. Novák

Nechcete odlepit, sklerotická babo Baldová-Polednová?

J. Kulheim 3.7.2015 14:10

Pane O. Kadleci.

"Unii neohrožuje migrace. Ohrožuje ji vzedmutá vlna odporu k cizincům."

Migrace tady byla vždycky a nikdo o ní nemluvil. Je pravdou, že současná imigrační vlna zejména do Italie a Řecka, vyvolává odpor proti přistěhovalcům v zemích do kterých migranti směřují. Lidé mají strach, že dojde k problémům, podobných jako ve Francii a p. Navíc se jedná o nevratný proces. Není to na zkoušku, je to na furt. Navíc ani masová imigrace problémy v regionech z kterých migranti pocházejí nevyřeší. Naopak. Pokud ti odvážnější a schopnější odejdou, tak se situace ještě zhorší.

Vy budete pravděpodobně patřit k lidem silnějším, kteří manipulacím nepodlehnou a na rozdíl od jiných máte v těchto věcech jasno. Já jasno nemám. Souhlasím s jednorázovou pomocí. Ovšem nikdo, ani Vy, nesdělil kdy to skončí. Bude Evropa přijímat každý rok milion nebo deset milionů? Bude to proces trvalý?

Pomáhat můžou pouze ti, kteří na to mají prostředky a pomáhat chtějí. Solidarita je hodnota ušlechtilá, ale koná se na základě dobrovolnosti. Vynucená solidarita není solidarita. Pokud někdo s někým solidární být chce, tak je to jeho věc. Takže pokud chcete být solidární, tak je to od vás ušlechtilé. V ČR 50% lidí má menší příjmy než 22000Kč. Tito lidé jsou rádi, že přežívají. Důchodci mají měsíční důchod průměrně cca 10000Kč. Ti musí otáčet každou korunu a možná mají méně než ti, kteří si platí cestu do Evropy.

Možná, že pokud by lidé podobného myšlení jako Vy, si vzali nějaké rodiny do své péče, tak by lidé začali přemýšlet jinak. Příklady táhnou. Dobročinnost na cizí účet není nic chvályhodného.

J. Cimbálník 3.7.2015 14:09

Re:Myslite tu Australii,

ktera uprchliky vylovene z more posila na pronajaty ostrov od Papua-Nova Guinea, tam je  necha rok v lagru a ty, kteri nesplnuji pozadavky na azyl v AU, odesila do Kambodze s tim, ze maji dozivotne zakazany vstup do Australie? Od doby, kdy to zacala Au delat, klesl pocet utopenych nelegalnich imigrantu na nulu. Jak proste, mily Watsone.

J. Cimbálník 3.7.2015 14:06

Myslite tu Australii,

J. Plzák 3.7.2015 14:02

Kadlec píše o integraci.

Potřebujem integraci?

Do čeho se máme integrovat?

Není integrace jen zbožné příní těch, kteří sedí v Bruselu a jsou placeni, daleko lépe než kdyby byli tady, unijními penězi?

První krok ke změně: Zaměstnanci EU budou placeni svými státy.

S. Netzer 3.7.2015 13:57

Re: EU ohrožuje migrace a ne reakce na ní.

Lidskost není víra, s rozumem mimoběžná.

Z. Baldova 3.7.2015 13:51

Re: Chytrý pán, tenhle Weigl

Jo jo to uz nic neudelate  s temi drtiny v hlave Novaku Grebenicku

Z. Baldova 3.7.2015 13:49

Re: Paní Sohorová-Baldová !

Pane Vyskoc to prispivani necham na Vas Vas rusaci plati dobre tak ze jim muzete klidne venovat Purina i s Vami Pepanku a hop a bude od VK sestak

Z. Baldova 3.7.2015 13:47

Re: Pane Weigl

Jste na omyle vaseny pane Ja zasadne nesouhlasim aby ty prisery z Afriky k nam lezli

Z. Baldova 3.7.2015 13:45

V. Novák

Mate smolu rudej dedku ja ani nevim kdo Polednova je  snad ne ta co je mrtva? Vy jste prolezlej bolsevikem az na kost ruska trubko

V. Novák 3.7.2015 13:42

Re: EU ohrožuje migrace a ne reakce na ní.

Postoji porozumět můžu - i když s ním absolutně nesouhlasím.

Ale to, jak ho vykládá, je argumentůprostý žvást. Tudáž neuchoptelný a tudíž i nevyvratitelný a zároveň nedokazatelný.

S rozumem mimoběžný. Jako každá víra...

S. Netzer 3.7.2015 13:14

Re: EU ohrožuje migrace a ne reakce na ní.

Vždyť to píšu.

Je velmi nepravděpodobné, že byste jeho postoji mohl porozumět.

J. Svoboda 3.7.2015 13:12

Re: Unii neohrožuje migrace.

Velice rád bych se dožil toho, až budete vylizovat, co jste naDrobil. I příspěvek, který se někomu může zdát jako chaotický, může mít blíže k pravdě, než vaše rektální alpinistika, praktikovaná s panem Kalouskem.

V. Novák 3.7.2015 13:05

Re: EU ohrožuje migrace a ne reakce na ní.

Žvást je žvást, ať je sluníčkový, bolševický, katolický nebo viclipucliovský. Pozná se tak, že je neuchopitelný, je založený na emocích a je argumentůprostý. Což vše páně Kadlecova sada příspěvků splňuje.

Dokonce se ani nedá poctivě říct, že je to hloupé - je to tak naprosto mimoběžné s rozumem, že to není ani hloupé ani chytré.

O. Kadlec 3.7.2015 13:04

Re: Unii neohrožuje migrace.

Vaše představy o Austrálii jsou legrační. Já bych si přál, aby náš národ byl tak přátelský k imigrantům, jako Australané, ale vy byste tam asi nemohl žít!

Radost mi neděláte, ale potvrdil jste co jsem napsal: Češi se xenofobií chlubí. To se v civilizované společnosti moc nenosí.

V. Novák 3.7.2015 13:01

Re: Chytrý pán, tenhle Weigl

Nechcete odlepit, sklerotická babo Baldová-Polednová?

O. Kadlec 3.7.2015 13:01

Re: Unii neohrožuje migrace.

Ne.

Taky vím, že vás nezbavím vašich obav ani představ. Mám však zato že nesmíme vašim obavám a představám podléhat.

O. Kadlec 3.7.2015 12:54

Re: Unii neohrožuje migrace.

Svědčí o tom váš chaotický příspěvek, kterým jako kdybyste mi oponoval.

J. Kanioková 3.7.2015 12:51

Přesně..

nebo přesněji - nechce, odmítá pochopit